Dobrý večer ve spolek.
Před téměř měsícem jsem dotáhl domů můj vysněný pohřebák, ovšem první z problémů, který musím vyřešit okamžitě, je nefunkční topení.
Motor se zahřeje ihned, teplota je uprostřed budíku. Do výměníku tepla pod volantem jde krásně horká kapalina, ovšem z výměníku leze studená, takže dle infa z diagnostiky jsem nejspíše blokován čidlem teploty. Zatím jsem zkusil vyčistit a poté vyměnit čidlo teploty s větráčkem pod rádiem, závada stále přetrvává.
Nevíte, o jaké čidlo se může jednat?
Následující systém je abnormální:
CCM (Climate Control Module) 3 problémy existují
1.CCM-0090 Lower Switch. Faulty ID
2.CCM-0091 Lower Switch. ID Missing
3.CCM-0070 Configuration Fault. Faulty Identification
Nefunčkní topení V70 D5 2004 - přiložen výpis z diagnostiky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 29 dnů
- Bydliště: Pod Skalkou 3, Přerov-Předmostí
- Vůz: Volvo V70 2.4 D5 120 kW
Nefunčkní topení V70 D5 2004 - přiložen výpis z diagnostiky
_________________
Volvo V70 2.4 D5 120 kW automat 2004
Volvo V70 2.4 D5 120 kW automat 2004
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Nefunčkní topení V70 D5 2004 - přiložen výpis z diagnostiky
Jako první kalibrace klapek.
Pak řešit radiator topení - bývá po těch letech ucpaný
Pak řešit radiator topení - bývá po těch letech ucpaný
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14250
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Nefunčkní topení V70 D5 2004 - přiložen výpis z diagnostiky
Máš tam jiný panel klimatizace než tam byl origo. Jsou na něm jiná tlačítka, proto ty první dvě chyby. A ta třetí je, že nesouhlasí jeho konfigurace.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 676
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
Nefunčkní topení V70 D5 2004 - přiložen výpis z diagnostiky
Ten radiátor je naprostá klasika. Když mi mechoš ukázal po výměně ten starej, nevěřil jsem vlastním očím. To co bylo uvnitř těch tenkých trubiček připomínalo rosol. Dostat to z toho ven nějakým proplachem by asi nebylo vůbec možný.
Nicméně topení u našich Volv je tradiční problém. Jistí to vyhřívaná sicna.
Nicméně topení u našich Volv je tradiční problém. Jistí to vyhřívaná sicna.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 29 dnů
- Bydliště: Pod Skalkou 3, Přerov-Předmostí
- Vůz: Volvo V70 2.4 D5 120 kW
Nefunčkní topení V70 D5 2004 - přiložen výpis z diagnostiky
Děkuji všem za odpovědi, jakmile vyzkouším kalibraci a soft, tak dám vědět.
_________________
Volvo V70 2.4 D5 120 kW automat 2004
Volvo V70 2.4 D5 120 kW automat 2004
-
Offline
- Příspěvky: 3477
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Nefunčkní topení V70 D5 2004 - přiložen výpis z diagnostiky
teda pokud z radiátoru je studená trubka/hadice, tak je to špatně, jelikož radiátor je na malém okruhu a voda přes něj prudí stále, i když se netopí, takže nejspíš ucpáno
to by taky odpovídalo rychlému ohřátí se, protože bez bufíku to trvá tak 15km než otevře termostat i při venkovních 20ti stupních
to by taky odpovídalo rychlému ohřátí se, protože bez bufíku to trvá tak 15km než otevře termostat i při venkovních 20ti stupních
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Nefunčkní topení V70 D5 2004 - přiložen výpis z diagnostiky
To by ale netekla teplá do něj... Kdyby výměník byl ucpaný, nebo kdyby byly zavřený klapky, tak v obou případech by obě trubky měli stejnou teplotu. Jendou studený, podruhý teplý.
Takže je podle mě chyba ve vstupních datech od tazatele, pokud nemá louži pod nohama
Takže je podle mě chyba ve vstupních datech od tazatele, pokud nemá louži pod nohama

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3477
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Nefunčkní topení V70 D5 2004 - přiložen výpis z diagnostiky
nebo prostě ta teplá se tam dostane velmi malým průtokem a spotřebuje se radiátorem a ven už teče studená
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14250
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Nefunčkní topení V70 D5 2004 - přiložen výpis z diagnostiky
A až se bude tazatel ptát, který radiátor koupit, tak tenhle:
https://autodilos.cz/autodily/volvo/v70-ii-285-1999/2.4-103kw/topeni-ventilace-vnitrni-prostor-vymenik-tepla/vymenik-tepla-vnitrni-vytapeni-308933557
https://autodilos.cz/autodily/volvo/v70-ii-285-1999/2.4-103kw/topeni-ventilace-vnitrni-prostor-vymenik-tepla/vymenik-tepla-vnitrni-vytapeni-308933557
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 29 dnů
- Bydliště: Pod Skalkou 3, Přerov-Předmostí
- Vůz: Volvo V70 2.4 D5 120 kW
Nefunčkní topení V70 D5 2004 - přiložen výpis z diagnostiky
Dobrý večer.
Přehrán ovládací soft, vymazány chyby a závada stále přetrvává. Takže po víkendu to vidím na nový výměník.
Jinak předtím jsem ty trubky popsal špatně. Sice jsem tam lezl pod volantem, ale tak trošičku jsem měl naruby směry
, takže výměník je to opravdu ten ve středovém prostoru za rádiem. Na něm klapka chodila, takže ucpáno...
Přehrán ovládací soft, vymazány chyby a závada stále přetrvává. Takže po víkendu to vidím na nový výměník.
Jinak předtím jsem ty trubky popsal špatně. Sice jsem tam lezl pod volantem, ale tak trošičku jsem měl naruby směry

_________________
Volvo V70 2.4 D5 120 kW automat 2004
Volvo V70 2.4 D5 120 kW automat 2004
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14250
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Nefunčkní topení V70 D5 2004 - přiložen výpis z diagnostiky
Až se bude měnit výměník (radiátor) tak pozor na demontáž spínače brzd, je na to speciální postup. Nový spínač stojí asi litr, tak bacha. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
Nefunčkní topení V70 D5 2004 - přiložen výpis z diagnostiky
Jsme zvědav, jak tohle dopadne. Já z topného systému vyměnil skoro všechno a auto blbě topí pořád, poslední naděje vkládám do vodní pumpy.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvky: 3477
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Nefunčkní topení V70 D5 2004 - přiložen výpis z diagnostiky
já vodní pumpu testoval tak, že vratku z radiátoru jsem odpojil (hadici ucpal) a na výstup z radiátoru napojil hadici do nádobky s chl. kapalinou, normálně rukou přes víčko....
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]