S60 se mi vždycky moc líbila, ale pokaždé mi to na konec někdo rozmluvil. Známá poté prodávala krásnou stříbrnou předface S60 T5 v manuálu, kterou už měl ale někdo v rezervaci a než jsem se stihl rozhoupat, tak byla prodaná. Právě v tomto bodě jsem se utvrdil, že S60 prostě chci. Vyrazil jsem tedy na lov po Česku a Slovensku. Procházel jsem všechny možné inzerce a poté jsem se rozhodl, že budu rovnou hledat kus v co nejlepším stavu, abych se rovnou vyhnul vylítaným pelechům.
Byl jsem se podívat na jednu na fotkách hezkou S60 poFL D5 136kW ve Svitavách, ale na konec stála za nic. Prodejce se urazil a řekl, že jsem se zbláznil, když jsem chtěl slevu ze 120 na 100 tisíc

Ještě ten týden jsem risknul prohlídku další S60 na Bruntálsku s nekvalitními fotkami (už to mi moc nevonělo, ale prostě jsem jel), ale trefil jsem hřebíček na hlavičku.
Našel jsem auto, které bylo na zakázku dovezené po 4 letech ve 160tkm z Francie a dále potom poctivě servisované v Praze u Marry. Po rozvodech, výměně komplet spojky a tak nějak vše, co kdy bylo potřeba. Prodejce velmi slušný pán, v Česku první majitel po Francouzském leasingu. Po asi hodinové testovací jízdě, kde se pán hodně rozpovídal na konec do kopce vyskočila vada motoru. Testovačku jsme ukončili a já byl i přes to rozhodnutý, protože jinak jelo auto neporovnatelně s tím předchozím. Auto jsem načetl a ukázalo to na špatnou váhu vzduchu. Ještě ten týden závada potvrzena a vyřešena výměnou za váhu Bosch a auto jsem si převzal.
