
Cukání auta
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 8 měsíců
- Bydliště: Sloupnice
- Vůz: V40 D3
Cukání auta
Dobrý den, prosím o radu. Volvo v40 D3 rok výroby 2016 - při rozjezdu pocukává. Diagnostika ukázala problémy s egr. Vyměnili jsme egr, vycistili chladič spalin, problémy stále přetrvávají. Zkusili jsme egr odpojit a veškeré problémy přestaly. Koupili jsme tedy opět nový egr i nový chladič spalin, vymenilo se to, ale problémy opět přetrvávají. Cukání při rozjezdu, někdy i po zařazeni dvojky, diagnostika již žádnou chybu neukazuje. Prosím nevíte na co se dál zaměřit? Už jsme z toho dost nešťastní. Děkuji všem 

-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2409
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Cukání auta
Z mych nevelkych zlusenosti mohu konstatovat,ze veskere cukani u naftaku bylo vzdycky jednou ze dvou veci
Vstrikovace nebo ucpany dpf filtr. Ano jedno ssmozrejme nikdy explicitne nehlasila diagnostika = je treba patrat
Nicmene nemusi to byt tento pripad
Vstrikovace nebo ucpany dpf filtr. Ano jedno ssmozrejme nikdy explicitne nehlasila diagnostika = je treba patrat
Nicmene nemusi to byt tento pripad
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 8 měsíců
- Bydliště: Sloupnice
- Vůz: V40 D3
Cukání auta
Děkuji za odpověď. Když jsme odpojili egr, problémy přestaly, projevovaly by se po odpojení vadné vstřiky či ucpaný dpf filtr? Děkuji
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2409
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Cukání auta
Pokud jste vyloucili problemy tim, ze jste docasne odpojili egr a cukani ustalo, tak proc hledate problem jinde? Evidentne mate asi vyreseno
To mi pripomina Felixe Holzmanna,ktery hledal svuj aluminiovy klicek jinde nez jej ztratil s oduvodnenim ze tam kde jej ztratil je tma a tak jej radeji hleda sice jinde, zato na svetle.
To mi pripomina Felixe Holzmanna,ktery hledal svuj aluminiovy klicek jinde nez jej ztratil s oduvodnenim ze tam kde jej ztratil je tma a tak jej radeji hleda sice jinde, zato na svetle.

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Cukání auta
Hele a objednali jste určitě ten správný?
Ono taky může jednotka mít problém s určením jak moc ho může/musí otevřít a pokud ho nemá, tak to neřeší.
To je stejný, jako když auto jde blbě a odpojíš váhu vzduchu, tak jde líp. Ale váha je dobrá, problém je jinde... tím chci říct, že to neni tak uplně malej stříbrnej klíček.
Ono taky může jednotka mít problém s určením jak moc ho může/musí otevřít a pokud ho nemá, tak to neřeší.
To je stejný, jako když auto jde blbě a odpojíš váhu vzduchu, tak jde líp. Ale váha je dobrá, problém je jinde... tím chci říct, že to neni tak uplně malej stříbrnej klíček.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 512
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Cukání auta
bol ten vymenený EGR ventil už inovovaný? Vymenili ste aj EGR chladič? v prvých rokoch výroby mali tieto motory problémy s EGR chladičom a ventilom a menili sa za inovované diely
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 8 měsíců
- Bydliště: Sloupnice
- Vůz: V40 D3
Cukání auta
Egr je správný, dokonce jsem koupila znova nový i s chladičem spalin. V servisu mi po výměně řekli, že neví už co s tím, protože diagnostika nic neukazuje
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé