Poradí mi někdo prosím. Už nějakou dobu se peru s opravou. Auto jede, ale tak na 30% výkonu co mělo. Motor točí normálně do otáček, ale nejede to jak by mělo. Podle neoriginální diagnostiky to píše nízká hladina paliva.
Tak jsme jako první vymenili palivový filtr. Po výměně to nejelo jak má, po natakovani ano, pak už zase ne.
Tak jsme vyměnili palivové čerpadlo v nádrži. Ale situace je stále stejná, možná to jede o malinko lépe, ale není to 100%, řekl bych že jede tak na 50%.
Auto píše motor zavada, návštěva servisu.
Ví prosím někdo co s tím? Děkuji
V 70II d5 nemá výkon
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Stříbro
- Vůz: V70 D5
-
Offline
- Příspěvky: 5715
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
V 70II d5 nemá výkon
Furt tu někdo řeší výřivý klapky - vypadlý táhlo... Zkus mrknout na tohle...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 3485
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
V 70II d5 nemá výkon
Jestli je tam vůbec má, není jasné, jaký je to motor...
Jinak čerpadlo v nádrži by na to nemělo mít vliv.
Chtělo by to diagnostiku (nejlíp origo) a dívat se na live data.
Jinak čerpadlo v nádrži by na to nemělo mít vliv.
Chtělo by to diagnostiku (nejlíp origo) a dívat se na live data.
-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Stříbro
- Vůz: V70 D5
V 70II d5 nemá výkon
Myslel jsem že to bude tím čerpadlem. Protože když jsme ho odpojil, tak tam nebyl vůbec žádný tlak v té vysokotlaké části. Okamžitá spotřeba se před tím nedostala přes 20l/100km s tím že když to bylo v pořádku, tak tam chvilkou skončilo klidně i 40l při rozjíždění a tak... ale jak jsem psal, po výměně stále nejede jak má... Je možné že může být chyba motoru někde zasekla v řídící jednotce a půjde vymazat jen na origo diag?
-
Offline
- Příspěvky: 3485
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
V 70II d5 nemá výkon
to je ještě P2 už s motorem euro4???
zaseklá chyba být nemůže, smazat jde jakoukoliv diagnostikou, ale znovu tam zase skočí při té chybě
taky by to chtělo číslo té chyby
zaseklá chyba být nemůže, smazat jde jakoukoliv diagnostikou, ale znovu tam zase skočí při té chybě
taky by to chtělo číslo té chyby
-
Offline
- Příspěvky: 683
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
V 70II d5 nemá výkon
Jsem laik, možná ale pomůže moje osobní zkušenost s podobným problémem.
Auto ztratilo zničehonic výkon, do otáček se sice jakž takž snažilo, ale netáhlo.
Vyřešil to zkušený "volvák" s diagnostikou během pěti minut.
Závada: vypadnul konektor (tuším) od turba.
Moje rada: Takže origo diagnostika a člověk co zná.
Auto ztratilo zničehonic výkon, do otáček se sice jakž takž snažilo, ale netáhlo.
Vyřešil to zkušený "volvák" s diagnostikou během pěti minut.
Závada: vypadnul konektor (tuším) od turba.
Moje rada: Takže origo diagnostika a člověk co zná.

_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Stříbro
- Vůz: V70 D5
V 70II d5 nemá výkon
Moc děkuji všem za rady. Mohu ještě poprosit, jestli je někdo na západě Čech kdo by si s tím dokázal poradit, popřípadě nějaký servis. Jsem ze Stříbra, nejblíže mám Volvo v Plzni na Borských polích. Tak jestli to mám dát tam? Budu rád za případné tipy. Děkuji
-
Offline
- Příspěvky: 63
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: V70 2,4 D5, 120 kW; 2004; manuál
V 70II d5 nemá výkon
Zkus se domluvit v servisu TESMI auto...pan Tesař je na Volva specialista
https://www.tesmiauto.cz/

-
Offline
- Příspěvky: 32
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Hořovičky
- Vůz: XC70 D5244T4 06'
V 70II d5 nemá výkon
Ahoj, měl jsem podobný problém a nakonec to byla škrtící klapka (měla stržený převody, které jsou z plastu) dokonce to při jízdě nepsalo ani žádnou chybu, prostě to jenom nejelo. Nejlepší rada je zajet na origo diagnostiku, ušetří ti to hodně času, práce i peněz. Většinou zjistíš co potřebuješ a vyměněná škrtící klapka chce stejně zkalibrovat.
_________________
XC70 - D5244T4 - M66 - AWD - 2006
850 - D5252T - R.I.P. (Bažiňák)
XC70 - D5244T4 - M66 - AWD - 2006
850 - D5252T - R.I.P. (Bažiňák)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]