pročítám všechny příspěvky tady a už mi z toho jde hlava kolem

Před pár měsíci jsem vyměnil svou V50 za V60. Bohužel se mi časem ukázala kontrolka na plný filtr DPF. S tím jsem tak nějak počítal.
Nechal jsem jej teda vyčistit a zhruba po měsící opět hláška, že je plný.To uz jsem ale i zjistil, že mi to žere olej, zhruba 0.5 litru na 1000 km.
Byla chyba, že se olej nevyměnil před čistěním filtru. Tak jsem nechal udělat průplach motoru a vyměnil olej. Po nějaké době se rozsvítila kontrolka na EGR, mechanik jej zaslepil, že prý je to běžná věc.(podle servisky je EGR měněný 60 000 km zpět, což potvrdil i mechanik, že vypadá nově)
DPF vypálený přes diagnostiku, ale po 100 km opět hláška, že je plný a vyžadován servis motoru. Na novém oleji najeto zatím 2000 km a ještě žádná hláška o potřebě dolití.
Nějak jsem ztratil důvěru ve svého mechanika a tak bych se chtěl zeptat, zda-li někdo nemá v mém okolí Vidu a koukl by se, čím by to mohlo být a co je třeba opravit a zda se ten olej ztácí přes turbo (je prý špinavé od oleje) a nebo jestli je vážně motor KO.

Nalítáno už má 273 000 km.