Volvo V90 T8 TwinEngine Hybrid/Pure reřim
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Ratíškovice
- Vůz: V90 T8 Twin Engine AWD
Volvo V90 T8 TwinEngine Hybrid/Pure reřim
Nemáte někdo zkušenost s provozem Volva V90 T8 Twin Engine (MY19) na režim Hybrid a Pure? Při Pure by mělo auto jet čistě na baterie. V mém případě jede ale stále spalovací motor. Baterie je plně nabita, ale při Hybrid režimu ani Pure se nezapojuje (ani při nízkých rychlostech). Na přístrojové desce se zobrazuje informace, že se zapíná i spalovací moor kvůli spotřebování starého paliva. Nevím, ale nakolik to může být opravdu problém starého paliva nebo nějakého problému s elektrickým pohonem, protože ai dotankování nového paliva nepřepíná auto při Pure režimu na elektřinu. Dle návodu by při hybridním režimu měl být na displeji řidiče zobrazena grafika s bleskem a kapkou. Při záběru elektromotoru zbělá blesk, každá se zapojuje spalovací motor tak zbělá kapka. V mém případě u Hybrid/Pure režimu je přítomná jen ikona kapky (stále bílá), blesk zde vůbec není. A aktuální spotřeba při Hybrid/Pure neklesá pod 15l benzínu na 100km. Předpoklad byl, že minimálně při režimu Pure a při nízké rychlosti s plně nabytou baterii (bez Hold funkce) pojede čistě elektromotor.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 5728
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Volvo V90 T8 TwinEngine Hybrid/Pure reřim
Ahoj, vítej na foru. Je ten motor zahřátý ? Našel jsem "if factors such as cold weather affect the system or components."
Pak ještě:
Thought I should update what I've found out from the dealership and Volvo techs since I first posted this. Long story short, most of the time what everyone sees is probably what MY21 is supposed to do. There are a few scenarios:
1. If the car starts in any hybrid mode, for example CONSTANT AWD mode, there are certain part of the gas engine system needs to warm up once it gets into the mode. Before those parts are warmed up you would see PURE mode grayed out
2. However, if the car starts in HYBRID mode, AND you drive slowly, PURE mode could still be available from the start. If you accelerates from the very beginning, it probably falls back to the warmup scenario and gray out PURE mode for a little bit. But it should come back while you are driving.
3. One unique difference for MY21 is the PURE mode is true all electric. That means once you select PURE mode the car will never use gas engine unless you use up the battery. I think previously if condition allows even in PURE mode the gas engine could also turn on. What this 100% PURE mode leads to is that if you push down the pedal all the way and in hot weathers the electric power could be limited. You will see that the maximum electric power guage starts to move from the right side to the left indicating less max power and you would feel the car can not accelerate more.
4. When you drive above 75mph PURE is grayed out, this is probably true for previous model years too.
If you see PURE mode keeps disabled in normal conditions sth else is probably wrong.
Hodně se tam ale mluví o závadě převodovky, kdy ta převodovka nepřipne elektrický motor když má a doporučují kontaktovat Volvo servis. To by ale asi psalo úplně chybu.
https://www.swedespeed.com/threads/xc90-t8-pure-mode-%E2%80%9Cnot-possible-to-select-due-to-limitations%E2%80%9D.641643/
Pak ještě:
Thought I should update what I've found out from the dealership and Volvo techs since I first posted this. Long story short, most of the time what everyone sees is probably what MY21 is supposed to do. There are a few scenarios:
1. If the car starts in any hybrid mode, for example CONSTANT AWD mode, there are certain part of the gas engine system needs to warm up once it gets into the mode. Before those parts are warmed up you would see PURE mode grayed out
2. However, if the car starts in HYBRID mode, AND you drive slowly, PURE mode could still be available from the start. If you accelerates from the very beginning, it probably falls back to the warmup scenario and gray out PURE mode for a little bit. But it should come back while you are driving.
3. One unique difference for MY21 is the PURE mode is true all electric. That means once you select PURE mode the car will never use gas engine unless you use up the battery. I think previously if condition allows even in PURE mode the gas engine could also turn on. What this 100% PURE mode leads to is that if you push down the pedal all the way and in hot weathers the electric power could be limited. You will see that the maximum electric power guage starts to move from the right side to the left indicating less max power and you would feel the car can not accelerate more.
4. When you drive above 75mph PURE is grayed out, this is probably true for previous model years too.
If you see PURE mode keeps disabled in normal conditions sth else is probably wrong.
Hodně se tam ale mluví o závadě převodovky, kdy ta převodovka nepřipne elektrický motor když má a doporučují kontaktovat Volvo servis. To by ale asi psalo úplně chybu.
https://www.swedespeed.com/threads/xc90-t8-pure-mode-%E2%80%9Cnot-possible-to-select-due-to-limitations%E2%80%9D.641643/
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 905
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Volvo V90 T8 TwinEngine Hybrid/Pure reřim
Mě S90 T8 funguje na režim PURE/Hybrid ihned od startu, spalovací motor se zapne jen pokud více šlapeš na plyn (nad hranicí modrého pole). Na režim PURE auto jen posune rozsah modré, tzn můžeš více přidat plyn čistě na elektřinu. Běžně se mi kolikrát za celou jízdu spalovak ani nenastartuje. Osobně bych vyjel nádrž a pak to bude chtít případně návštěvu servisu. Jakákoliv větší závada by ale vyvolala chybu na palubce.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Ratíškovice
- Vůz: V90 T8 Twin Engine AWD
Volvo V90 T8 TwinEngine Hybrid/Pure režim
Díky za odpovědi, nečekal jsem tak rychlou odezvu. Mám to odzkoušeno jak při startu, kdy motor není zahřátý tak i po delší jízdě, když přepnu do Pure/Hybrid režimu (na screenshotu displej řidiče hned po nastartování, kdy spalovací motor běží na volnoběh v režimu Pure, když by měl být vypnutý, při jízdě je to podobné, jen hodnoty spotřeby jsou kolem 15l a žádný záběr elektromotoru). Auto mám teprve 3. den, u prodejce předtím mohlo stát od listopadu, tak zkusím, jak píšete vyjet všechno palivo a natankovat čerstvé. Za týden mám domluvenou servisní prohlídku u AutoCardion v Brně, tak jestli nepomůže vyjet staré palivo, tak snad budou vědět co dál. V nejhorším případě reklamace, protože provoz na elektriku na krátké vzdálenosti byl důvod, proč jsem zvolil hybrid. Ještě jednou díky oběma za investigaci a rady/zkušenosti.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) xslavik dne 25 úno 2024 17:45, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 142
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Prostějov
- Vůz: XC60 II D5 2.0 173kw 2018
Volvo V90 T8 TwinEngine Hybrid/Pure reřim
Někde na internetu jsem to četl,že si auto takto řekne o vyjetí starého paliva a potom se chová zase normálně. Už si na to někdo stěžoval.
Vyjezdi ho. Ta spotřeba má asi stím taky souvislost jesli má palivo špatný parametry, tak ho jednotka dává víc.
Vyjezdi ho. Ta spotřeba má asi stím taky souvislost jesli má palivo špatný parametry, tak ho jednotka dává víc.
-
Offline
- Příspěvky: 190
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Vůz: XC70 T6 Inscription 2015.5
- Bydliště: Hranice na Moravě
Volvo V90 T8 TwinEngine Hybrid/Pure reřim
Zajímavá zkušenost pokud to bude pravda. Mi se v zimě stávalo, že po startu a rozjezdu zapl hned benzín, bylo to nízkých teplotách (-10) a když jsem auto před odjezdem nenahřál/nebylo připojené na nabíječku.
Nechcete to modi spojit do T8 tématu?
Nechcete to modi spojit do T8 tématu?
_________________
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Ratíškovice
- Vůz: V90 T8 Twin Engine AWD
Volvo V90 T8 TwinEngine Hybrid/Pure režim
UPDATE: Po spotřebování starého paliva, které bylo v nádrži nejspíš celou zimu a po natankování nového se už auto i elektrický režim chová příkladně přesně podle návodu. Takže problém byl v tomto případě opravdu jen kvůli starému palivu, které auto potřebovalo spálit, proto zapínalo spalovací motor i ve chvíli kdy by měl normálně běžet jen elektrický pohon.
-
Offline
- Příspěvky: 190
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Vůz: XC70 T6 Inscription 2015.5
- Bydliště: Hranice na Moravě
Volvo V90 T8 TwinEngine Hybrid/Pure reřim
Toš on to není úplně hlopé stroj 


_________________
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Praha
- Vůz: V90 T8, MY22
- Bydliště: Praha
Volvo V90 T8 TwinEngine Hybrid/Pure reřim
Ahoj, ja sa sem s dovolenim pripisem, nech nezakladam nove vlakno. Pred tyzndom som kupil V90 T8 MY22 a dost bojujem s uloznym priestorom v kabine. Pod loketkou v stredovej konzole je len taky plytky suflik (zrejme kvoli baterii), do ktoreho sa mi nezmesti ani mobil s pripojenym kablom. Ako to riesite vy? Nemate pripadne skusenost s nejakym uloznym boxom medzi sedadlom a stredovou konzolou? Pripadne nejaka konzola na mobil na palubovku bez toho, aby som musel tahat kable po vonku cez pol kabiny? Diky moc.
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V60 T6 recharge
Volvo V90 T8 TwinEngine Hybrid/Pure reřim
Ahoj, já mám u MY2021 takovou prohlubeň před loketkou. Tam se vejde jakoby opřený telefon i se zapojeným kabelem a nemusíš ho tahat nikam dál po kabině.
https://ibb.co/5kfKMPW
https://ibb.co/5kfKMPW
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Praha
- Vůz: V90 T8, MY22
- Bydliště: Praha
Volvo V90 T8 TwinEngine Hybrid/Pure reřim
Diky, to ma napadlo, ze to bude na to, takze som skusal, ale ukázalo sa, že zle, lebo som to chcel napchat do tých drazok co sú tam nižšie, keď je otvorená loketka - tam sa nezmestí. Teraz som to skúsil so zatvorenou a pouziteľné to je, aj keď to úplne nedrží, takže vďaka za radu.
Este by som poprosil o par rad od skusenejsich:
1. Ked zaparkujem v tichej garazi, tak pod autom dost vyrazne puka po vypnuti motora. Samozrejme je to pocut, az ked vystupim. Je to vlastnost, alebo nejaka chyba? Vonku to az tak nepocut. Ano chapem, ze tepelna roztazonost materialov atp, ale toto mi pride vyraznejsie, nez som bol zvyknuty na predchadzajucom aute.
2. obcas sa mi stane, ze zmekne brzdovy pedal po nastartovani = nastarutujem a posunie sa o par cm dozadu. nerobi to vzdy.
3. aky je spravny postup odpojenia nabijacieho kabla? obcas bojujem s konektorom, ze mi ho nechce dovolit odpojit. potom musim zamknut auto, znova odomknut az nasledne to ide.
4. Snimac znaciek si obcas robi co chce, cesta po dialnici, 130km ziadne obmedzenie a zrazu mi ukaze 90ku. Najprv som myslel, ze snima nalepky z kamionov, ale stalo sa mi to uz aj vtedy, ked som ziadny kamion nepredbiehal. Alebo jazda v meste, 50ka, ziadna znacka a zrazu ukazuje, ze je povolena 90ka. Na predchadzajucom aute to fungovalo spolahlivejsie.
Mockrat vdaka za rady.
PS: Foto pridam coskoro, zajtra ide do velnes na 5 dni
Este by som poprosil o par rad od skusenejsich:
1. Ked zaparkujem v tichej garazi, tak pod autom dost vyrazne puka po vypnuti motora. Samozrejme je to pocut, az ked vystupim. Je to vlastnost, alebo nejaka chyba? Vonku to az tak nepocut. Ano chapem, ze tepelna roztazonost materialov atp, ale toto mi pride vyraznejsie, nez som bol zvyknuty na predchadzajucom aute.
2. obcas sa mi stane, ze zmekne brzdovy pedal po nastartovani = nastarutujem a posunie sa o par cm dozadu. nerobi to vzdy.
3. aky je spravny postup odpojenia nabijacieho kabla? obcas bojujem s konektorom, ze mi ho nechce dovolit odpojit. potom musim zamknut auto, znova odomknut az nasledne to ide.
4. Snimac znaciek si obcas robi co chce, cesta po dialnici, 130km ziadne obmedzenie a zrazu mi ukaze 90ku. Najprv som myslel, ze snima nalepky z kamionov, ale stalo sa mi to uz aj vtedy, ked som ziadny kamion nepredbiehal. Alebo jazda v meste, 50ka, ziadna znacka a zrazu ukazuje, ze je povolena 90ka. Na predchadzajucom aute to fungovalo spolahlivejsie.
Mockrat vdaka za rady.
PS: Foto pridam coskoro, zajtra ide do velnes na 5 dni

-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V60 T6 recharge
Volvo V90 T8 TwinEngine Hybrid/Pure reřim
No k bodu 1, podle mých poznatků recharge topí hodně. Pokaždé když jedu s autem v režimu kdy je ve funki i spalovací motor, zní to jako bych jel s normálním autem hroznou pilu. Lupe v něm a praská jako kdybych přijel z okruhu. Děje se mi taky a považuji za vlastnost.
K bodu 2 když stojíš na brzdě i potom co nastartuješ a do toho se nastartuje i spalovací motor, přidá se k tomu i podtlakový posilovač vrzd, což by mohlo zapříčinit tvou sledovaný malý propad pedálu. Pokud ti to dělá i ve startu na do čistě elektrického režimu, nedává to moc smysl.
K bodu 3 správný postup je vždycky odpojit kabel z odemčeného vozu. Nikdy ze zásuvky jako první. Jednak když ho odpojíš ze zásuvky, zamkne se ti konektor v autě a druhak se kumuluje zbytkové napětí v napájecím kabelu a když to budeš mít na prodlužovačce, může to způsobit problém. Stává se mi, že když odemknu auto s připojeným napájecím kabelem, tak se chvilku po odemčení slyšitelně uzamkne zásuvka kabelu. Stačí znovu zmačknout odemčení vozidla a kabel povolí. Postup nabíjení je přesně opačný. Nejdříve kabel do zásuvky a potom až do auta.
K bodu 4, snímač značek nefunguje pouze na snímání značek, ale spolupracuje i s navigací a někde prostě chytá úseky s omezenou rychlostí, aniž by tam nějaká značka omezující rychlost byla. Ano není to spolehlivé, ale ve Volvu mi to přijde ve většině případů přesnější než v jiném autě, kde stačilo aby značku ve výhledu zakryl kamion a auto to nespozorovalo.
K bodu 2 když stojíš na brzdě i potom co nastartuješ a do toho se nastartuje i spalovací motor, přidá se k tomu i podtlakový posilovač vrzd, což by mohlo zapříčinit tvou sledovaný malý propad pedálu. Pokud ti to dělá i ve startu na do čistě elektrického režimu, nedává to moc smysl.
K bodu 3 správný postup je vždycky odpojit kabel z odemčeného vozu. Nikdy ze zásuvky jako první. Jednak když ho odpojíš ze zásuvky, zamkne se ti konektor v autě a druhak se kumuluje zbytkové napětí v napájecím kabelu a když to budeš mít na prodlužovačce, může to způsobit problém. Stává se mi, že když odemknu auto s připojeným napájecím kabelem, tak se chvilku po odemčení slyšitelně uzamkne zásuvka kabelu. Stačí znovu zmačknout odemčení vozidla a kabel povolí. Postup nabíjení je přesně opačný. Nejdříve kabel do zásuvky a potom až do auta.
K bodu 4, snímač značek nefunguje pouze na snímání značek, ale spolupracuje i s navigací a někde prostě chytá úseky s omezenou rychlostí, aniž by tam nějaká značka omezující rychlost byla. Ano není to spolehlivé, ale ve Volvu mi to přijde ve většině případů přesnější než v jiném autě, kde stačilo aby značku ve výhledu zakryl kamion a auto to nespozorovalo.
-
Offline
- Příspěvky: 5728
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Volvo V90 T8 TwinEngine Hybrid/Pure reřim
"Nikdy ze zásuvky jako první. Jednak když ho odpojíš ze zásuvky, zamkne se ti konektor v autě a druhak se kumuluje zbytkové napětí v napájecím kabelu a když to budeš mít na prodlužovačce, může to způsobit problém. "
Tohle jsme řešili ve vlaknu elektroaut. Problem je když tam teče proud. Třeba 16A. Pruchodem proudu vznika kolem kabelu mag pole a kabel se chova jako civka. Pokud je smotany tak ještě vice. Tim že se vytahne ze zasuvky se ten magnetizmus kolem kabelu snaži vybít a naindukuje se napěti do kabelu. Tim vznikne přepěti a protože obvody jsou otevřeny tak se dostane až do měniče nebo baterky. Tedy nenabijet se smotanou prodlužovačkou a neukončovat tak nabijeni.
Tohle jsme řešili ve vlaknu elektroaut. Problem je když tam teče proud. Třeba 16A. Pruchodem proudu vznika kolem kabelu mag pole a kabel se chova jako civka. Pokud je smotany tak ještě vice. Tim že se vytahne ze zasuvky se ten magnetizmus kolem kabelu snaži vybít a naindukuje se napěti do kabelu. Tim vznikne přepěti a protože obvody jsou otevřeny tak se dostane až do měniče nebo baterky. Tedy nenabijet se smotanou prodlužovačkou a neukončovat tak nabijeni.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V60 T6 recharge
Volvo V90 T8 TwinEngine Hybrid/Pure reřim
Díky moc za doplnění. Nevím jestli to může tak velký problém způsobit i u PHEV Volva, ale princip beterie a nabíjení bude asi obdobný jako u čistě EL pohonu. Někde jsem četl, že zmíněné přepětí dokáže až odpálit nějakou hlavní pojistku u vysokonapěťové baterie a pak musí prakticky baterka ven a rozebrat kvůli výměně. Pro mě dostatečný strašák na to, abych si dával pozor jakto odpojuju od autaWarcz píše: 19 čer 2024 23:34 Tohle jsme řešili ve vlaknu elektroaut. Problem je když tam teče proud. Třeba 16A. Pruchodem proudu vznika kolem kabelu mag pole a kabel se chova jako civka. Pokud je smotany tak ještě vice. Tim že se vytahne ze zasuvky se ten magnetizmus kolem kabelu snaži vybít a naindukuje se napěti do kabelu. Tim vznikne přepěti a protože obvody jsou otevřeny tak se dostane až do měniče nebo baterky. Tedy nenabijet se smotanou prodlužovačkou a neukončovat tak nabijeni.

-
Offline
- Příspěvky: 5728
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Volvo V90 T8 TwinEngine Hybrid/Pure reřim
Konkrétně zde: https://youtu.be/irY3SKJqMpg?si=MTMk5XutfXZ1Ggs9&t=4483
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5293
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Volvo V90 T8 TwinEngine Hybrid/Pure reřim
Zneužiji tohle téma k otázce, existuje T8 co b nebyla Recharge?
-
Offline
- Příspěvky: 905
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Volvo V90 T8 TwinEngine Hybrid/Pure reřim
Ano, existuje. Vše do MY20 včetně je TwinEngine a od MY21 je to Recharge. Od MY21 se pak Recharge začala nabízet nejen T8 ale i T6.
Ale je to vlastně jen slovíčkaření a furt je to PHEV. Jen Recharge má silnější ERAD a třívrstvou baterii. Od MY24 je pak i silnější palubní nabíječka.
Ale je to vlastně jen slovíčkaření a furt je to PHEV. Jen Recharge má silnější ERAD a třívrstvou baterii. Od MY24 je pak i silnější palubní nabíječka.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5293
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Volvo V90 T8 TwinEngine Hybrid/Pure reřim
Dekuji. Myslel jsem to tak, že ji není třeba nabíjet ze sítě. Řeším teď teoreticky dovoz auta ze Švédska a výběr jsme omezil na t5 t6 no a dovozce mi tvrdí, že t8 můžu klidně vzít taky bo některé nejsou Recharge. Tak jsem z toho vedle.
-
Offline
- Příspěvky: 905
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Volvo V90 T8 TwinEngine Hybrid/Pure reřim
T8 je vždy a jen pouze do zásuvky. RECHARGE a TwinEngine je v zásadě to samé.
Možná si to prodejce plete s T6, protože ta se dělala buď taková jakou máš ty v S90 a nebo pak T6 Recharge což je vlastně jen podladěná T8.
Možná si to prodejce plete s T6, protože ta se dělala buď taková jakou máš ty v S90 a nebo pak T6 Recharge což je vlastně jen podladěná T8.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Praha
- Vůz: V90 T8, MY22
- Bydliště: Praha
Volvo V90 T8 TwinEngine Hybrid/Pure reřim
Mockrat vdaka za vsetky info a odpovede, uz som kludnejsi...Skipaaan píše: 19 čer 2024 22:54 No k bodu 1, podle mých poznatků recharge topí hodně. Pokaždé když jedu s autem v režimu kdy je ve funki i spalovací motor, zní to jako bych jel s normálním autem hroznou pilu. Lupe v něm a praská jako kdybych přijel z okruhu. Děje se mi taky a považuji za vlastnost.
K bodu 2 když stojíš na brzdě i potom co nastartuješ a do toho se nastartuje i spalovací motor, přidá se k tomu i podtlakový posilovač vrzd, což by mohlo zapříčinit tvou sledovaný malý propad pedálu. Pokud ti to dělá i ve startu na do čistě elektrického režimu, nedává to moc smysl.
K bodu 3 správný postup je vždycky odpojit kabel z odemčeného vozu. Nikdy ze zásuvky jako první. Jednak když ho odpojíš ze zásuvky, zamkne se ti konektor v autě a druhak se kumuluje zbytkové napětí v napájecím kabelu a když to budeš mít na prodlužovačce, může to způsobit problém. Stává se mi, že když odemknu auto s připojeným napájecím kabelem, tak se chvilku po odemčení slyšitelně uzamkne zásuvka kabelu. Stačí znovu zmačknout odemčení vozidla a kabel povolí. Postup nabíjení je přesně opačný. Nejdříve kabel do zásuvky a potom až do auta.
K bodu 4, snímač značek nefunguje pouze na snímání značek, ale spolupracuje i s navigací a někde prostě chytá úseky s omezenou rychlostí, aniž by tam nějaká značka omezující rychlost byla. Ano není to spolehlivé, ale ve Volvu mi to přijde ve většině případů přesnější než v jiném autě, kde stačilo aby značku ve výhledu zakryl kamion a auto to nespozorovalo.
ad bod 4. jasne chapem, ze to spolupracuje aj s navigaciou, ale niekde mi to pise fakt nezmysli. Napriklad tam kde je v meste 50ka sa auto zrazu rozhodne ze 90


Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé