Předposlední generace velkých Volv
sergeiicz
Offline
Příspěvky: 17 Registrován: 4 roky 1 měsíc
Bydliště: Kutná Hora
Vůz: V70III 2013 D4
Příspěvek
od sergeiicz » 12 úno 2024 13:33
Ahoj, V70 2010 151kw, tlakuje do vody, obsah co2 ve vodě potvrzen
rozebrali jsme motor, hlava vypadá uplně ok, těšnění taky nefouklé, ale na bloku jsme našli takové "praskliny" / rýhy, které po jemném zbroušení částečně mizí, může toto způsobovat tlakování nebo by musela být fakt viditelná prasklina ve vložce?
Díky
Jakub Svoboda
Online
Příspěvky: 5843 Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Příspěvek
od Jakub Svoboda » 12 úno 2024 15:24
Jeste vice po tme by to neslo?
Nicmene prasklina je vetsinou uvnitr smerem dolu v delce cca 2cm od vrchu.
Jo a nebyli nahodou povole hlavove srouby? U me byli a taky to tlakovalo, plus prohnuty blok.
Přidáno za 50 minut 51 sekund:
Zde to snad uvidis
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
sergeiicz
Offline
Příspěvky: 17 Registrován: 4 roky 1 měsíc
Bydliště: Kutná Hora
Vůz: V70III 2013 D4
Příspěvek
od sergeiicz » 12 úno 2024 17:19
fotil jsem tak, aby byly videt ty praskliny nahoře nebo co to je no
srouby normalne utazene a hlava se rovnala o 6 setin, takže taky nic strašnýho
jirka87
Offline
Sponzor fóra
Příspěvky: 2449 Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Bílý
Příspěvek
od jirka87 » 12 úno 2024 17:26
Jakub - Domnivam se,ze zakladatel ma na mysli tu sparu mezi vlozkami,nebo nevim.
Spara mezi vlozkama neni vada sefe. To je konstrukce.
A pokud myslis tohle, tak to je otazka jak to vypada po srovnani bloku asi.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
sergeiicz
Offline
Příspěvky: 17 Registrován: 4 roky 1 měsíc
Bydliště: Kutná Hora
Vůz: V70III 2013 D4
Příspěvek
od sergeiicz » 12 úno 2024 17:47
ano, opravdu myslím toto, protože jsem to jinde neviděl a hlavně nenašel jinou možnou příčinu tlakování
po rovnání něco malinko zůstalo, lepší foto ted nemam
ale šlo mi spíš o to jestli taková "vada" tam vůbec může být, jestli se tim někdo nesetkal už
Jakub Svoboda
Online
Příspěvky: 5843 Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Příspěvek
od Jakub Svoboda » 12 úno 2024 18:27
Ja to pochopil co mysli tazatel. Ja zas psal, kde to praska.
Nicmene nech srovnat blok, na 100% bude prohnuty.
Foto tesneni nemas? Ideal z obou stran.
Navic jsem psal, ze byvaji povolene srouby hlavy u 151kw, tos taky nenapsal v jakem byly stavu.
raolsa
Offline
Moderátor
Příspěvky: 14310 Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Příspěvek
od raolsa » 12 úno 2024 18:31
sergeiicz píše: 12 úno 2024 17:19
srouby normalne utazene a hlava se rovnala o 6 setin, takže taky nic strašnýho
_________________ Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Vapik
Online
Příspěvky: 3334 Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Příspěvek
od Vapik » 12 úno 2024 18:39
Já tyhle vlasové trhliny znám jako důsledek lehkého prohnutí hlavy bloku. U našich nevolvo motorů jsem je jednu dobu dost vydal pod mikroskopem.
Jakub Svoboda
Online
Příspěvky: 5843 Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Příspěvek
od Jakub Svoboda » 12 úno 2024 19:29
raolsa píše: 12 úno 2024 18:31
sergeiicz píše: 12 úno 2024 17:19
srouby normalne utazene a hlava se rovnala o 6 setin, takže taky nic strašnýho
Ok, tos nasel kde? Nikde vyse to napsane neni.
Nicmene bez srovnani bloku to ani neskladej.
mirass80
Offline
Příspěvky: 43 Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Klentnice(Palava) Mikulov
Vůz: XC70 136kw 2008
Příspěvek
od mirass80 » 12 úno 2024 19:34
A nech i ještě otravovat hlavu,jestli Teda už nebyla
Přidáno za 21 sekund:
Sorry otlakovat
_________________ Bylo S80 2.5 TDI (13roků)
Je XC70 2008 136kw
raolsa
Offline
Moderátor
Příspěvky: 14310 Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Příspěvek
od raolsa » 12 úno 2024 20:05
Jakub Svoboda píše: 12 úno 2024 19:29
raolsa píše: 12 úno 2024 18:31
Ok, tos nasel kde? Nikde vyse to napsane neni.
Nicmene bez srovnani bloku to ani neskladej.
Příspěvek s fotkou z 17:19 hned pod tvým příspěvkem s fotkami bloku.
Ty to nevidíš?
_________________ Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Jakub Svoboda
Online
Příspěvky: 5843 Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Příspěvek
od Jakub Svoboda » 12 úno 2024 20:16
Už jo, čím jsem starší, tím jsem více a více slepej.
NIcméně to foto těsnění by ješte napovědělo.
sergeiicz
Offline
Příspěvky: 17 Registrován: 4 roky 1 měsíc
Bydliště: Kutná Hora
Vůz: V70III 2013 D4
Příspěvek
od sergeiicz » 16 úno 2024 16:24
hlava tlakovana byla, taky v pořádku
posílám fotky těsnění, díky moc za odpovědi
Jakub Svoboda
Online
Příspěvky: 5843 Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Příspěvek
od Jakub Svoboda » 16 úno 2024 19:19
Tady je to jasný.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Urvanej
Offline
Moderátor
Příspěvky: 12949 Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Příspěvek
od Urvanej » 16 úno 2024 22:53
Tak to máš hodně odvážný oko, já tam vidim prd
_________________
745, D24, M47, 1990,
Kája ; 945, B230FT, AW71, 1995,
Jaruna ; V70, D5, M56, 2004,
Bertík ; 944, B230FT, M46, 1991,
Blex ; XC90 V8, 2004
; 142, B20A, M40, 1970
; C40, RWD, 2024,
Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997
; 764, B280F, AW71, 1988,
Tomasssovka ; 244, D24, M47, 1990,
Blu ; XC90 V8, 2005,
Mastodont ; V40, B4204S, M5P, 1996.
sergeiicz
Offline
Příspěvky: 17 Registrován: 4 roky 1 měsíc
Bydliště: Kutná Hora
Vůz: V70III 2013 D4
Příspěvek
od sergeiicz » 17 úno 2024 00:02
taky bych to potřeboval trošku rozvíst
Jakub Svoboda
Online
Příspěvky: 5843 Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Příspěvek
od Jakub Svoboda » 17 úno 2024 08:15
Proste je to foukly.
Uz jsem par tesneni videl, vcetne meho auta a byli foukle stejně, pokud byly vložky ok. Ve vsech pripadech to byli 151kw kdy z vyroby osadily slabe hlavove srouby. Ty se casem povolili a fouklo to.
Takze srouby nove a zesilene.
Ja po me oprave mam uz 100tis km bez problemu.
sergeiicz
Offline
Příspěvky: 17 Registrován: 4 roky 1 měsíc
Bydliště: Kutná Hora
Vůz: V70III 2013 D4
Příspěvek
od sergeiicz » 17 úno 2024 14:07
ok moc diky za rady, nebylo by prosím číslo, nebo odkaz na ty šrouby, mám objednané asi normální, tak by zesílené nebyly na škodu
nebo jsou "nové" už automaticky silnější?
Jakub Svoboda
Online
Příspěvky: 5843 Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Příspěvek
od Jakub Svoboda » 17 úno 2024 14:48
No, tak to asi nenajdu. Je to 7 let zpet.
Nicmene poptej je ve Volvu. Jine nez zesilene ti neprodaji.
sergeiicz
Offline
Příspěvky: 17 Registrován: 4 roky 1 měsíc
Bydliště: Kutná Hora
Vůz: V70III 2013 D4
Příspěvek
od sergeiicz » 13 bře 2024 10:20
takže, blok + hlava srovnaný, ještě se našel vadný termostat, takže teď se auto ohřívá jak má, auto ale stále trochu tlakuje
otázka - když auto tlakuje, automaticky musí i vařit? teď je to tak, že po nějaký projížďce, auto zahřátý, nepřehřívá se, vše se chová asi normálně, ale i třeba po 5-6h vychladnutí zůstanou trubky mírně ztvrdlé a expanzka si odfoukne
Děkuji
Uživatelé procházející toto fórum: Macek2