ŘÍZENÍ: servočerpadlo
- Autor
- Zpráva
#1 ŘÍZENÍ: servočerpadlo
Ahoj Volváci, je tomu tak týden co jsem si pořídil V40 1,9 TD 66kW a ejhle problem. Teče mi olej ze servočerpadla okolo hřídelky. Nevíte kdo to repasuje. Popř co to stojí.
_________________
V 40 1,9 TD 66kW r. v. 1998
V 40 1,9 TD 66kW r. v. 1998
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 906
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#2
pokud vím tak je to neopravitelny zřejmě budeš muset vyměnit...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
#5
Tak sem na to koukal a rozebrat by to asi šlo nějak to čerpadlo. Ale ještě jsem myslel jestli by tam nepasovalo z nějakýho jinýho auta....(VW) např. Třeba je to blbost, ale nedalo mi to se nezeptat...
_________________
V 40 1,9 TD 66kW r. v. 1998
V 40 1,9 TD 66kW r. v. 1998
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#6
Anebo http://www.saabtuning.cz/vcar píše:Zkus forcese nebo jpju. Třeba seženou díl za přijatelnější měnu.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#8
jé, opravář
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#10
moje poznámka byla poklonou
vyměňovačů celých čerpadel je jak hoven, zato jedinců, kteří čerpadlo rozmontujou, koupí těsnění za dvacku a smontujou - jako šafránu...
vyměňovačů celých čerpadel je jak hoven, zato jedinců, kteří čerpadlo rozmontujou, koupí těsnění za dvacku a smontujou - jako šafránu...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
#11
Aha, tak to potom pardon. Jsem to bral jako nevinné škádlení, ale když je to poklona tak to potom díkstanda píše:moje poznámka byla poklonou
vyměňovačů celých čerpadel je jak hoven, zato jedinců, kteří čerpadlo rozmontujou, koupí těsnění za dvacku a smontujou - jako šafránu...
Ted je teprv radost s V40 jezdit, jak jsem psal výše, mam ho teprve přes tejden. Vyměnil jsem ten simerink, rozvody, oba vnější klouby poloos, čepy řízení... no a pak hromadu maličkostí. Ale jedna věc mi vrtá hlavou: Když přitáhnu páčku stěřačů k sobě, tak by mě fungovat přední ostřikovač + setření stěračů. Ale to se neděje, protože mi to hned vyrazí pojistku. Stěrače přední jdou normálně když je jen zapnu polohama dolu. Tak jsem zkusil odpojit u nádržky motůrek ostřikovačů a pořád ty vyhazovalo. Nedalo mi to a vyndal jsem u páčky drát, kterej vede do motůrku ostřikovače předního skla a taky nic. Pro úplnost jsem vypojil i ty nesmyslný stěrače na světlech, který stejně nefungulou a ani nechci aby fungovaly. Poraďte mi někdo, co ještě jde s tou páčkou když jí přitrahnu k sobě (ostřikovač, stěrač + nečo ještě). Ted to mam sice udělaný tak, že když zmáčknu páčku z čela (zadní ostřikovač) tak mi jde přední, ale je to jen nouzovka. Jak se znám tak se určitě v nějakým slejváku zapomenu a přitáhnu páčku k sobě a pak mi vysadí stěrače.....Ale to sem se rozepsal coooo?
_________________
V 40 1,9 TD 66kW r. v. 1998
V 40 1,9 TD 66kW r. v. 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#12
Podle mě by se měly spustit přední stěrače + ostřikovače a stěrače a ostřikovače předních světlometů.
Já stěrače a ostřikovače předních světlometů nemám.
Já stěrače a ostřikovače předních světlometů nemám.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#13
Conan má pravdu, je to tak.Conan píše:Podle mě by se měly spustit přední stěrače + ostřikovače a stěrače a ostřikovače předních světlometů.
Já stěrače a ostřikovače předních světlometů nemám.
#14
Ale dyt je všechno tohle vypojený To jedině kdyby bylo někde cvaklý vedení (vodiče) od páčky ke stěračům světel... Ale to nevim co je to za barvu ted, no zkusim pořešit.. Každopádně dík za info kucí
_________________
V 40 1,9 TD 66kW r. v. 1998
V 40 1,9 TD 66kW r. v. 1998
#16
Jestli myslíš ten třístrannej unašeč, kterej nejde převlest přes tu hliníkovou konzoli na kterej je, servo, alternátor, popř. clima, tak ten unačeš musíš ROZBÍT!!!! Je to litina taktže to jde, mě stačilo ulomit jednu tu packu. Opravdu si nevýmýšlím, byl jsem se na to ptát v autorizovaným servusu Renault (tenhle motor je z Megana pokud je ti známo) a tohle mi řekli, abych to rozbil a za 500 asi koupil novej unašeč. Že oni to tak taky dělaj. Zkoušel jsem to napřed nahřívat autogenem, páčil jsem za to, ale fakt nic nepomohlo. Jen to rozbít. A jak jsem byl v tom Renaultu, tak se tam ochomejtal jeden mechanik a pak si mě vzal stranou, a že mi prodá za 100 jeden ten unašeč, kterej náhodou prej šel, jako jeden ze sta. Tak jsem ho vzal a ještě mi k němu pujčil přípravek na nalisování. Takže jsem jen vyměnil simerink na servu a ten unašeč a funguje to.
_________________
V 40 1,9 TD 66kW r. v. 1998
V 40 1,9 TD 66kW r. v. 1998
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 446 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Spyke
-
- 9 Odpovědi
- 951 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 22 Odpovědi
- 3218 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od zedik
-
- 25 Odpovědi
- 3004 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 10 Odpovědi
- 1087 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC