ECM 261A
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5808
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
ECM 261A
Napoj auto na diagnostiku. Dej benzín. Najeď 5Km a přepni na LPG. Sleduj LTFT1. Pokud bude hodně lítat je blbě seřízené LPG. Chcete to sledovat v různých režimech ( Volnoběh, jízda ).
Jo a předtím smaž chyby tim se smaže i mapa beníznu.
Jo a předtím smaž chyby tim se smaže i mapa beníznu.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 5808
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
ECM 261A
a to dělá i když smažeš chyby a jedeš na benzín ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 5808
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
ECM 261A
Postup je jednoduchý.
1. vymažu chyby
2. jedu pouze na BA dokud není auto 100%. Tz pokud nejezdí dobře mrknu na cívky, svíčky atd.
3. když je auto 100% na BA přepnu na LPG a sleduju LTFT1 ( Dlouhodobá korekce paliva ) pokud je jiná jedu za plynařem a nepustím ho z auta dokud není +-5%
4. jezdím na LPG.
Jiný postup je podle mě ztráta času.
1. vymažu chyby
2. jedu pouze na BA dokud není auto 100%. Tz pokud nejezdí dobře mrknu na cívky, svíčky atd.
3. když je auto 100% na BA přepnu na LPG a sleduju LTFT1 ( Dlouhodobá korekce paliva ) pokud je jiná jedu za plynařem a nepustím ho z auta dokud není +-5%
4. jezdím na LPG.
Jiný postup je podle mě ztráta času.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001
ECM 261A
Zdravím, chyba po smazání zmizela nadobro. Ale zjistil jsem, že můj problém to nevyřešilo. Ale zjistil jsem, že mám nejspíš vadnou volnoběžku na alternátoru, protože altík dává jen 12.5V.
Když tak můj problém je ten, že auto na volnoběh občas zhasne a při jízdě a plné akceleraci motor škube a nejde do otáček nějakou chvíli, ale pak se rozjede.
Když tak můj problém je ten, že auto na volnoběh občas zhasne a při jízdě a plné akceleraci motor škube a nejde do otáček nějakou chvíli, ale pak se rozjede.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14363
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
ECM 261A
Co má volnoběžka společnýho s tím, že ti altík dává málo? Ještě jsem neviděl takovou, která by prokluzovala.
Podle mě to má altík za sebou, teda pokud jsi to napětí měřil přímo na něm.
Podle mě to má altík za sebou, teda pokud jsi to napětí měřil přímo na něm.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001
ECM 261A
Zdravím, tak mám dneska nový poznatek. Alternátor jsem vyměnil a nastal nový problém (škrtící klapku jsem ještě necistil) a ten problém je to, že nastartuju auto, chvilku běží na volnoběh a po chvíli začne volnoběh lítat z 900 na 300, takhle to udělá cca 3-4 a pak motor zdechne. Co by to mohlo způsobovat?
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
ECM 261A
Zkus schvalne jinou baterku, onehda sem se taky na jednom aute trapil, zkousel kde co a ve finale vadna baterka...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
ECM 261A
Tak pak delej, ze sem nic nerekl a klidne mer dal 
(Aneb taky sem meril...
)

(Aneb taky sem meril...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14363
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
ECM 261A
Vyčisti tu klapku, mě to na podobné příznaky pomohlo.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001
ECM 261A
[progress=]
. No ale teď popíšu problém co to teď dělá 
No dneska jsem vyměnil tu baterii a auto na volno běh šlape a nechcipne. Jenže občas trošku zakolísá. Když s tím autem jedu a sešlapnu plyn, tak motor škube a nemá výkon, dokud někde v něm nelupne, zní to jako podtlakový lupnutí. Pak se auto nachvilku rozjede.
No píchl jsem to na diag a tam prvně nic nebylo, po půl hodině běhu na volnoběh se tam objevíly kódy, že chybí komunikace s ecm a kód etm signál missing. Když jsem chtěl udělat test etm, tak to psalo že nelze provést kvůli softwaru, že není kompatibilní a poslední co se ještě stalo, tak bylo to že: auto klasicky běželo, poté se rozsvítila kontrolka motoru, palubovka zhasla a po chvíli i motor, potom auto nešlo vůbec nastartovat dokud jsem na 10 minut neodpojil baterii.
Zdarec, hodně děkuju, tohle pomohlo proti chcipani motoru na volno běhZajsoft píše: 14 zář 2023 19:23 Tak pak delej, ze sem nic nerekl a klidne mer dal
(Aneb taky sem meril...)
No dneska jsem vyměnil tu baterii a auto na volno běh šlape a nechcipne. Jenže občas trošku zakolísá. Když s tím autem jedu a sešlapnu plyn, tak motor škube a nemá výkon, dokud někde v něm nelupne, zní to jako podtlakový lupnutí. Pak se auto nachvilku rozjede.
No píchl jsem to na diag a tam prvně nic nebylo, po půl hodině běhu na volnoběh se tam objevíly kódy, že chybí komunikace s ecm a kód etm signál missing. Když jsem chtěl udělat test etm, tak to psalo že nelze provést kvůli softwaru, že není kompatibilní a poslední co se ještě stalo, tak bylo to že: auto klasicky běželo, poté se rozsvítila kontrolka motoru, palubovka zhasla a po chvíli i motor, potom auto nešlo vůbec nastartovat dokud jsem na 10 minut neodpojil baterii.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
ECM 261A
Ano, presne proto sem to poradil, pacz sem si na tom sam vylamal zuby 
Ano prosim, na posledni verzi VIDA, musis mit posledni verzi SW v ECM a naopak... Takze bud aktualizovat klapku(doporucim), nebo starou(konkretni verzi VIDA),
zda to uz neumi i VDASH netusim a zrovna ted to nemam jak vyvratit/potvrdit.
Dalsi tip dam, rozpoj konektor na s vazku od ECM(uz sem ho parkrat videl plnej oleje/vody)...
Stejne tak ty snimace(defacto potenciometry) tez plny oleje, neb v ECM vlastni klapka(kovovy kolecko) je na osicce a obe strany jsou vuci telu klapky tesneny o-krouzkama, ktery uz jsou vybehany, tudiz netesnej, a jelikoz je to v tlaku, tak kdyz se tam nekudy(vetsinou odvetrani hlavy, nebo prolinajici turbo) tak se ten dolej do nich protlaci...
Muzes to rozebrat a vycistit, jdou vymenit i jen vlastni odporovy drahy, pripadne je vyhodit a nahradit halovym cidlem(sady bejvaly na ebay treba...), nebo tam dat proste jinou(libovolnou, je burt zda atmo/turbo) klapku a poprosit kluky z D5T5 at Ti pro ni nalejou SW pro Tvuj motor/ECM...
Kazdopadne, to je uz temer jistojiste vlastni klapkou... Pokud jeste nemas omylem treba zlomenej/zpuchrelej svazek.
Ufff, to je zas roman, ze me to bavi zas psat, uz bys to tu nasel na foru mnohokrate, nekolikrate i odemne...

Ano prosim, na posledni verzi VIDA, musis mit posledni verzi SW v ECM a naopak... Takze bud aktualizovat klapku(doporucim), nebo starou(konkretni verzi VIDA),
zda to uz neumi i VDASH netusim a zrovna ted to nemam jak vyvratit/potvrdit.
Dalsi tip dam, rozpoj konektor na s vazku od ECM(uz sem ho parkrat videl plnej oleje/vody)...
Stejne tak ty snimace(defacto potenciometry) tez plny oleje, neb v ECM vlastni klapka(kovovy kolecko) je na osicce a obe strany jsou vuci telu klapky tesneny o-krouzkama, ktery uz jsou vybehany, tudiz netesnej, a jelikoz je to v tlaku, tak kdyz se tam nekudy(vetsinou odvetrani hlavy, nebo prolinajici turbo) tak se ten dolej do nich protlaci...
Muzes to rozebrat a vycistit, jdou vymenit i jen vlastni odporovy drahy, pripadne je vyhodit a nahradit halovym cidlem(sady bejvaly na ebay treba...), nebo tam dat proste jinou(libovolnou, je burt zda atmo/turbo) klapku a poprosit kluky z D5T5 at Ti pro ni nalejou SW pro Tvuj motor/ECM...
Kazdopadne, to je uz temer jistojiste vlastni klapkou... Pokud jeste nemas omylem treba zlomenej/zpuchrelej svazek.
Ufff, to je zas roman, ze me to bavi zas psat, uz bys to tu nasel na foru mnohokrate, nekolikrate i odemne...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé