Nikkkino P2 XC 70 2003 - Brůča
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice / Dresden
- Vůz: Xc70 D5 MY2003
Nikkkino P2 XC 70 2003 - Brůča
Tak tedy přes váhání a počáteční nejistotu je zde a na značkách.... Jede, řadí, svítí, stírá a zatím nehlásí chyby až na občas nesvitící parkovačku, což jak se ukázalo je následek umytí motoru vapkou.... Najeto cca 850km, dle počítače spotřeba 7,1l/100, ale dlouhá cesta.....
XC 70,2003 120kw D5, 294.000km
XC 70,2003 120kw D5, 294.000km
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Nikkki dne 04 črc 2023 19:35, celkem upraveno 5 x.
_________________
XC70 D5 2003
XC70 D5 2003
-
Online
- Příspěvky: 3015
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Koupil jsem si Volvo
původní údaj byl 340tis, tak jak? ale to je skoro jedno...
no hlavně aby byl ten automat v poho
a palubák vesměs kecá, běžně o litr, někomu i o dva, takže spotřebu ověřit jedině dle tankování
no hlavně aby byl ten automat v poho
a palubák vesměs kecá, běžně o litr, někomu i o dva, takže spotřebu ověřit jedině dle tankování
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice / Dresden
- Vůz: Xc70 D5 MY2003
Koupil jsem si Volvo
Co se týká chování automatu, tak už to nedělá.... Oleje je v ní správně jak za studena, tak za tepla, podle měrky, a barvu má taky ještě celkem ok. Ale určitě mě čeká výměna. Podle dokladů a servisky snad vše pravidelně dělané. Je možné, že motor konečně vyschnul, pravé světlo ještě ne.... po umytí vapkou (prodávající chtěl auto ještě trochu vylepšit a povedlo se )
Je fakt, že když jsem přijela na technickou, tak jen nahlédli do motoru, zkontrolovali podvozek, brzdy, atd. emise a za hodinu jsem frčela bez závad. Určitě ten čistý motot dělá dobrý dojem....
Ale motor z mytí dobrý pocit asi nemá.... Snad se nepokazilo víc...
Učím se s ním jezdit.... Při jízdě s tempomatem mi auto ukázalo, jak asi je převodovka nastavená, co je pro ní dobře, tedy jestli uvažuju správně.....
No prostě se učím nové (staré) auto. Po večerech studujou manuál a zdejší fórum.
Je fakt, že když jsem přijela na technickou, tak jen nahlédli do motoru, zkontrolovali podvozek, brzdy, atd. emise a za hodinu jsem frčela bez závad. Určitě ten čistý motot dělá dobrý dojem....
Ale motor z mytí dobrý pocit asi nemá.... Snad se nepokazilo víc...
Učím se s ním jezdit.... Při jízdě s tempomatem mi auto ukázalo, jak asi je převodovka nastavená, co je pro ní dobře, tedy jestli uvažuju správně.....
No prostě se učím nové (staré) auto. Po večerech studujou manuál a zdejší fórum.
_________________
XC70 D5 2003
XC70 D5 2003
-
Online
- Příspěvky: 3015
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Koupil jsem si Volvo
u mne se převodovka chová/řadí lehce jinak s tempomatem (řadí do vyšších otáček, hlavně teda při jízdě po městě) než bez tempomatu
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice / Dresden
- Vůz: Xc70 D5 MY2003
Nikkkino P2 XC
Ano, to s tím tempomatem je pravda, ale myslím že mám trochu tendeci podtáčet motor a že autu to nedělá tak moc dobře, každopádně v otáčkách i převodovka sází rychlosti s menší prodlevou.... Potřebuju si na to zvyknout, jeep měl 4stupňovou, takovou zcela rezistentní...
_________________
XC70 D5 2003
XC70 D5 2003
-
Online
- Příspěvky: 5248
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Nikkkino P2 XC
Na mám automatu to je stejně. 1500 otáček a jenom si to bublá. Pokud ale na stejné rychlosti zapnu tempomat podřadí to na 2000 otáček. Už mam vyzkoušeno, že tempomat zapínat při 1700 otáčkách pak si to udrží a muže se trochu i zcvakat dolů. Asi to je nějaká ochrana aby si tempomat při větším zatížení hned nepřeřazoval.
Po čase už zjistíš kdy to řadí a budeš vědět. Já si udělal tebůlku otáček/spotřeby:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=819573#p819573
Po čase už zjistíš kdy to řadí a budeš vědět. Já si udělal tebůlku otáček/spotřeby:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=819573#p819573
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Online
- Příspěvky: 3015
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Nikkkino P2 XC
Warcz
ty otáčky platí pro benzín? protože podobně to mám u nafty, jsem myslel, že benzín bude jinde
ty otáčky platí pro benzín? protože podobně to mám u nafty, jsem myslel, že benzín bude jinde
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice / Dresden
- Vůz: Xc70 D5 MY2003
Nikkkino P2 XC
Ano, to je přesný, protože na nižší otáčky bez tempomatu rychlost přeci jen kolísá v závislosti na profilu dálnice a taky na setrvačnosti auta. Ta hmotnost je fakt znát, ale když si člověk zvykne, dá se toho dobře využít.....
_________________
XC70 D5 2003
XC70 D5 2003
-
Online
- Příspěvky: 5248
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Nikkkino P2 XC
Ty otáčky jsou podle mě podobné pro BA a naftu.
Jedna zajimavost
2,5T má 320 N⋅m od 1500 otáček
D5 má 340 N⋅m od 1750 otáček.
Člověk by řekl nafta bude mít větší krouťák co ? Obecně ty 5 válce mají fakt dobrý krouťák, takže jim podtáčení nevadí a dávají to pěkně. Ve chvíli kdy potřebují výkon, tak si podřadí.
Jedna zajimavost
2,5T má 320 N⋅m od 1500 otáček
D5 má 340 N⋅m od 1750 otáček.
Člověk by řekl nafta bude mít větší krouťák co ? Obecně ty 5 válce mají fakt dobrý krouťák, takže jim podtáčení nevadí a dávají to pěkně. Ve chvíli kdy potřebují výkon, tak si podřadí.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Online
- Příspěvky: 3015
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Nikkkino P2 XC
no čekal jsem větší rozdíl, hlavně teda mi přijde, že D5 má docela malý krouťák, ale zase u automatu, navíc bez možnosti ručního řazení to stejně funguje trochu jinak než u manuálu, i když občas to drží otáčky nesmyslně nízko a pak to řadí z 5 na 3
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice / Dresden
- Vůz: Xc70 D5 MY2003
Nikkkino P2 XC
Ano, na to si musím zvyknout, jak si jen tak žbrblá a pak je-li potřeba podřadí o 2 stupně.... Souvisí to i s tím, že je potřeba si zvyknou na vyvážení auta.... Zatím mám jen zběžnou prohlídku na zvedáku a pak na technické, kde se neukazuje nic zcela akutního, ale majitel ho prodával s tím, že před další technickou, bude třeba řešit silentbloky ramen, nebo ty další související.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 D5 2003
XC70 D5 2003
-
Online
- Příspěvky: 3015
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Nikkkino P2 XC
silentbloky ramen jedině origo
ono většina podvozkových dílů se vyplatí dávat origo, pokud teda některé díly nestojí půlku auta, protože třeba spodní čepy jdou koupit za 250 a origo 2500 viz zrovna třeba https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1019340#p1019340
ono většina podvozkových dílů se vyplatí dávat origo, pokud teda některé díly nestojí půlku auta, protože třeba spodní čepy jdou koupit za 250 a origo 2500 viz zrovna třeba https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1019340#p1019340
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice / Dresden
- Vůz: Xc70 D5 MY2003
Nikkkino P2 XC
Dobré ráno, když připojím přívěs, nedeaktivuje se parkovací asistent. Když zařadím zpátečku, trvale píská..... Je možné asistenta nějak manuálně vypnout? Ve fóru ani v návodu jsem nenašla.
_________________
XC70 D5 2003
XC70 D5 2003
-
Online
- Příspěvky: 3015
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Nikkkino P2 XC
dole na panelu by mělo být tlačítko P
-
Online
- Příspěvky: 3015
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
-
Online
- Příspěvky: 2935
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Nikkkino P2 XC
Za předpokladu že je tam origo park asist.
-
Online
- Příspěvky: 3015
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Nikkkino P2 XC
no když vidím ta bílá čidla na fotce, tak bych řekl že origo nebude
ale i při neorigo by měl být někde v kufru vypínač
ale i při neorigo by měl být někde v kufru vypínač
-
Online
- Příspěvky: 2935
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Nikkkino P2 XC
Ano měl by být, ale otázka je kde. Pokud dodělávám park asist nebo TZ tak to vždycky propojuju, ty aftermarket park asisty umožňují vypínání při připojení TZ.
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice / Dresden
- Vůz: Xc70 D5 MY2003
Nikkkino P2 XC
Pánové díky, vyřešeno, v pojistkové skříňce je pacička na vypnutí.
Děkuji, děkuji děkuji.... Z toho pískání by mi totiž jinak jeblo
Děkuji, děkuji děkuji.... Z toho pískání by mi totiž jinak jeblo
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 D5 2003
XC70 D5 2003
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice / Dresden
- Vůz: Xc70 D5 MY2003
Nikkkino P2 XC
Zdejší borci zřetelně nejsou tak pálení, aby to propojili dle Vapíka.
_________________
XC70 D5 2003
XC70 D5 2003
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice / Dresden
- Vůz: Xc70 D5 MY2003
Nikkkino P2 XC
Přeji všem Veselé velikonoce
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 D5 2003
XC70 D5 2003
-
Offline
- Příspěvky: 4995
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Nikkkino P2 XC
Když jsem dělal tažné, dal jsem 13tipólovku s koncovým spinačem zapojení a ten mi relátkem posílá mlhovku z auta do vleku a zároveň odpojuje napájení parkasist.
Potom jsem ja starej blb přišel na to, že je tam to tlačítko
Potom jsem ja starej blb přišel na to, že je tam to tlačítko
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice / Dresden
- Vůz: Xc70 D5 MY2003
Nikkkino P2 XC
Ten můj vypínač ale originál asi není.... Myslím že Tod má pravdu....
_________________
XC70 D5 2003
XC70 D5 2003
-
Online
- Příspěvky: 3015
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Nikkkino P2 XC
No ano, myslel jsem to tak, že neorigo bude mít vypínač.
Origo se vypne samo po připojení zásuvky.
Origo se vypne samo po připojení zásuvky.
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice / Dresden
- Vůz: Xc70 D5 MY2003
Nikkkino P2 XC 70 MY 2003
Takže po diagnostice, vymazání chyb, pořešené blinkry a ostatní žárovky. Zatím jezdit a čekat, které hlášky se znovu objeví a zda CEM navlhla při umytí motoru a vyschne, ....
A taky vyřešit kalendář údržby, určitě výměna oleje v automatu, a rovnou asi i v motoru, momentálně hodně jezdím a tak těch 10.tisíc se už možná sejde s výměnou v geartronic.....
A taky vyřešit kalendář údržby, určitě výměna oleje v automatu, a rovnou asi i v motoru, momentálně hodně jezdím a tak těch 10.tisíc se už možná sejde s výměnou v geartronic.....
_________________
XC70 D5 2003
XC70 D5 2003
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé