https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014070#p1014070
Pokud je chybou "nízká účinnost katalyzátoru", tak to hoďte ze skály, protože korektní řešení je výměna katů, který jsou součástí svodů a tak na aftermarket zapomeňte.
Polovičatý řešení je pod auto namísto původních zadních katů dát nový plnohodnotný univerzály a přemístit zadní lambdy. Ale někdy to přes řj projde, někdy ne. (dle internetů a jpp)V originále na jednu stranu 36000155 stojí 38000 a na druhou 36000178 za pouhých 23 000. K tomu 4 lambdy za 24 000 a k tomu různý těsnění a práce tak za 20 000. Tzn. 110 000Kč komplet.
Jelikož mam nalítáno asi 350tkm a většinou trasy kolem 20km, tak katíky trpí. Ukořistil jsem sadu z auta s polovičním nájezdem, tak to nebude taková trága, ale to sr*ní s tím, protože se k ničemu pořádně nedá dostat.
Nejhorší je, že by se nic nedělo a žádnej problém by nebyl, kdyby byl k dostání E85, protože tam mam přestavbu na E85, která emise plní hravě.
Prvně zkusím vyměnit lambdy, jestli třeba náhodou nějaká neni nemocná, i když to nevypadá:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78675
Řešil jste někdo něco podobného, nějaký nápady?
EDIT jen abych to měl komplet na jednom místě:
těsnění
30720324 - hlava/svody s katem -2x500
30751339 - svody s katem/trubka -2x340
30650974 - trubka/zadní katy -2x370
8672278 - zadní katy/vejfuk -1x180