850 dead

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
lakio
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 856
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Šaľa

850 dead

Příspěvek od lakio »

Tak pani, ak mi niekto poradi budem mu velmi vdacny..
Jazdim na 850 '93 motor B5254S automat..Pred casom sa mi stalo prvykrat ze som po sviznejsiej jazde dorazil do krizovatky kde moj tatos jednoducho "vypol"..Po nastartovani opat naskocil a problem sa opakoval rovnakym sposobom asi o dva tyzdne - rychlejsia jazda, pribrzdenie, klesnutie otacok a potom uz len kontrolky zablikali a zbohom. Predtym mi este stihla svietit kontrolka elektroniky motora par hodin a potom mi auto stalo takmer dva mesiace pretoze nikto si s nim nevedel rady. Vymenil som starter, bateriu, vzduchovu hadicu a nakoniec aj svieckove kable, ktore boli zrejme odpalene ale aj tak nenaskocil len tocil naprazdno. VDAKA velmi tomu co sem dal navod /kod/ na vymazanie kontrolneho intervalu, ked som ho zadal pred tromi dnami tak moj krasavec naskocil na prvy krat! Dnes vsak opat katastrofa - opat otacky dolu pozabrzdeni /normalna jazda tentokrat/ kontrolky zablikali a vsetko je mrtve, plus k tomu akysi opar z motora..Prosim pomoc! :(
Naposledy upravil(a) lakio dne 02 kvě 2007 23:27, celkem upraveno 2 x.
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi

GDPR_user

850 dead

Příspěvek od GDPR_user »

lakio píše:Tak pani, ak mi niekto poradi budem mu velmi vdacny..
Jazdim na 850 '93 motor B5254S automat..Pred casom sa mi stalo prvykrat ze som po sviznejsiej jazde dorazil do krizovatky kde moj tatos jednoducho "vypol"..Po nastartovani opat naskocil a problem sa opakoval rovnakym sposobom asi o dva tyzdne - rychlejsia jazda, pribrzdenie, klesnutie otacok a potom uz len kontrolky zablikali a zbohom. Predtym mi este stihla svietit kontrolka elektroniky motora par hodin a potom mi auto stalo takmer dva mesiace pretoze nikto si s nim nevedel rady. Vymenil som bateriu, vzduchovu hadicu a nakoniec aj svieckove kable, ktore boli zrejme odpalene ale aj tak nenaskocil len tocil naprazdno. VDAKA velmi tomu co sem dal navod /kod/ na vymazanie kontrolneho intervalu, ked som ho zadal pred tromi dnami tak moj krasavec naskocil na prvy krat! Dnes vsak opat katastrofa - opat otacky dolu pozabrzdeni /normalna jazda tentokrat/ kontrolky blikaju a vsetko ja mrtve..Prosim pomoc! :(
Důkladně zkontroluj ukostření motoru,kontakty na baterii,startéru,alternátoru.

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4600
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

spinacia skrinka?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1924
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno

Příspěvek od standa »

kterej brouk pytlík ti poradil měnit baterku a starter?? :roll:

pokud to nemá nějakou podobnou věc na vyblikání závady jako tady http://www.brickboard.com/FAQ/700-900/E ... DCodes.htm , tak nastartuj a hýbej se všemi dráty, konektory, hadicemi tak dlouho,až motor zhasne
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

DavidJ
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 158
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od DavidJ »

Ahoj,
nejsem nějak technicky zdatný, ale když jsem vlastnil 850 něco podobného se mi stávalo. Po dotlačení do servisu a napojení na diagnostiku, kde nic tu nic nenašli jen občasnou hlášku na čidle otáček.
To čidlo vyměnily s tím, že nejsou si 100% jistí. Závada se už neukázala. Zkus ho prověřit.
Snad Ti to trochu pomůže.
David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986

lakio
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 856
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Šaľa

Příspěvek od lakio »

DavidJ píše:Ahoj,
nejsem nějak technicky zdatný, ale když jsem vlastnil 850 něco podobného se mi stávalo. Po dotlačení do servisu a napojení na diagnostiku, kde nic tu nic nenašli jen občasnou hlášku na čidle otáček.
To čidlo vyměnily s tím, že nejsou si 100% jistí. Závada se už neukázala. Zkus ho prověřit.
Snad Ti to trochu pomůže.
David
Pokusim sa, otacky sa chovaju naozaj zvlastne..S akou cenovou kalkulaciou mozem ratat pri vymene?
Dik
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi

lakio
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 856
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Šaľa

850 dead

Příspěvek od lakio »

Nove svieckove kable a indukcna cievka a slape ako predtym :)
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“