Ahoj, popisuju návod jak jsem na japonci zvítězil nad start-stopem, nicméně si myslím, že tento návod by měl fungovat na (téměř) všech autech, co mají fyzické tlačítko pro start-stop. Existují na to sady od 700 korun až třeba po 3000, ale mě i sedm stovek přijde docela dost.
V principu jde o to, že start-stop se dá vypnout tlačítkem ne hned po zapnutí zapalování, ale až po několika vteřinách. Řešením je tedy zpožděné relé.
Je potřeba tedy zapojit relé na pojistku která se spíná zapalováním, nastavit relátku zpoždění cca 15-20 sekund, a propojit ho paralelně (bezpotenciálově) na kontakt spínače. Spínací puls stačí 1-2 vteřiny.
relé jsem koupil 12V červené bez krabičky, nastavil jsem ho s příslušnými časy do režimu P34 https://www.aliexpress.com/item/4001144055991.html?spm=a2g0o.order_list.0.0.725b1802cxZ3RR
k tomu se dá použít tato odbočka pojistek aby se nemusela narušovat nikde elektroinstalace auta https://www.aliexpress.com/item/1005002861182914.html?spm=a2g0o.order_list.0.0.725b1802cxZ3RR
Po zapnutí zapalování tedy dojde ke zpožděnému pulsu co simuluje stisk tlačítka a opět jsme jednou zvítězili nad Grétou
Jak vyzrát na Start-stop
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4956
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Jak vyzrát na Start-stop
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 5758
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Jak vyzrát na Start-stop

Docela elegantní řešení. Jak na STK ? Bude relé nějak dobře přístupné ať to člověk přes STK shodí ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Jak vyzrát na Start-stop
Myslíš, že tam zkoušejí funkci START/STOP?
Já bych se bál jen o záruku u nového auta.
Já bych se bál jen o záruku u nového auta.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4956
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Jak vyzrát na Start-stop
úplně easy. když si vlastně představíš co to relátko dělá, tak dalším manuálním stiskem tlačítka start-stop zase zapnešWarcz píše: 10 lis 2022 13:38
Docela elegantní řešení. Jak na STK ? Bude relé nějak dobře přístupné ať to člověk přes STK shodí ?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 375
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
Jak vyzrát na Start-stop
Ta odbočka pojistek je bezvadná, díky za tip, Ondro.
-
Offline
- Příspěvky: 5842
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Jak vyzrát na Start-stop
Mam Start Stop vypnuty SW a na STK to nikoho nezajimalo
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 2 roky 2 měsíce
- Bydliště: Labské Chrčice
- Vůz: S60 D3
- Bydliště: Labské Chrčice
Jak vyzrát na Start-stop
Můžu se zeptat, jak se to vypíná SW? Máme S60 r.v. 2012.
Mám OBDII a Car Scanner, TorquePro.., ale nevím jestli to stačí.
Dík za radu
Karel
Mám OBDII a Car Scanner, TorquePro.., ale nevím jestli to stačí.
Dík za radu
Karel
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2448
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé