Dalsi snizeni spotreby?

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 111
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
Kontaktovat uživatele:

#1 Dalsi snizeni spotreby?

Příspěvek od sejra »

Zase jsem si na neco vzpomel. Nekomu to muze byt k smichu, ale nekoho to zaujme :-D

Za starych casu, kdy se jeste na polich pasli komunisticti jeleni, sovetsky deda mraz prinesl nejake to vcelku nepouzite lizatko a karkulka chodila do tuzexu pro cervene cepicky, zil byl muj tatik. Ten vlastnil vuz Moskvic, zvany stalinovi sane.
Nyni k veci. Mel na nem jednu vychytavku. Kdyz jel na volnobeh, mel zrejme v karburatoru primontovane "udelatko", ktere mu uplne zavrelo privod benzinu. Fungovalo pouze pri zarazene rychlosti. V praxi to znamenalo, ze kdyz nekde brzdil motorem, dojizdel apod. motor byl pohaneny koly a nesla do nej ani kapka benzinu. Jak pridal plyn, zase benzin sel. Pri zmacknuti spojky ci zarazeni neutralu (mozna i 1. stupne) motor bezel zas na benzin.

Tak a ted to nekdo udelejte :-D :-D
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#2

Příspěvek od LukášM »

Nejlepší je to udělat u dvoutaktu, aby se motor nemazal :lol: :lol: :lol:
Volvo ale není Moskvich, který chlastal skoro stejně jako nákladní Zil nebo lokomotiva Sergej :wink:
Různé klapky v karburátorech se používali již ve 40 letech, dnes to řeší vstřikování, tak co by si chtěl vymýšlet?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 111
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
Kontaktovat uživatele:

#3

Příspěvek od sejra »

Bylo to spis majitelum starsich dvojek a trojek... tebe se to netyka. Moskvich zral 12l...
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43

jojo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2128
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Nižbor

#4

Příspěvek od jojo »

Můj Moskviš jezdil úsporně, když měl mašinec stále na paměti, že má dvoukomorovej karburátor a věděl v jaký rychlosti se otvírala druhá komora. Dodnes na něj vzpomínám se slzou v oku...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#5

Příspěvek od LukášM »

sejra píše:Bylo to spis majitelum starsich dvojek a trojek... tebe se to netyka. Moskvich zral 12l...
No tak promiň, ale stejně si myslím, že je to blbost. A když to žere moc a někomu se to nelíbí, tak si má koupit něco s menší spotřebou. Dvojku má každý pro radost z jízdy, takže na spotřebu se snad tolik nekouká. A vlastně nevěděl jsem, že dvojka jí má nějak vysokou....
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

bidak
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 221
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 5

#6

Příspěvek od bidak »

LukášM píše:A vlastně nevěděl jsem, že dvojka jí má nějak vysokou....
dvojky s karbecem jsou rozezranejsi, to je pravda, nedovedu si predstavit, ze by se s ni dalo ject pod 10l
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#7

Příspěvek od LukášM »

bidak píše:
LukášM píše:A vlastně nevěděl jsem, že dvojka jí má nějak vysokou....
dvojky s karbecem jsou rozezranejsi, to je pravda, nedovedu si predstavit, ze by se s ni dalo ject pod 10l
Ale je to velké auto, Fabia 1.2 HTP žere klidně 9 když jí naložíš a chceš trošku jet :lol:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 111
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
Kontaktovat uživatele:

#8

Příspěvek od sejra »

LukášM píše:
sejra píše:Bylo to spis majitelum starsich dvojek a trojek... tebe se to netyka. Moskvich zral 12l...
No tak promiň, ale stejně si myslím, že je to blbost. A když to žere moc a někomu se to nelíbí, tak si má koupit něco s menší spotřebou. Dvojku má každý pro radost z jízdy, takže na spotřebu se snad tolik nekouká. A vlastně nevěděl jsem, že dvojka jí má nějak vysokou....
At si koupi neco s mensi spotrebou? :-D No v ty dobe nic nebylo. Navic tohle bylo jedno z mala aut, na kterym se daly tahat privesy. Potom pripadal v uvahu slabsi zigul s kratsim zadkem (tj. tlumice sly dohaje) a potom ty drazsi, jako Simca, apod. A uz ho krkalo tahat na svym trabiku prives...
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#9

Příspěvek od Ondra. »

403 prej žrala 25-30
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 111
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
Kontaktovat uživatele:

#10

Příspěvek od sejra »

Ondra. píše:403 prej žrala 25-30
to je blbost... Tatka mel i 1300 i 1500 (z hlavy nevim oznaceni.)...
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43

Jarda V

#11

Příspěvek od Jarda V »

Měl jsem Volhu 21 Carevnu 2,5l benzin a při slušné jízdě se dalo jezdit do 10l :lol:

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#12

Příspěvek od Jarda S40 »

Jarda V píše:Měl jsem Volhu 21 Carevnu 2,5l benzin a při slušné jízdě se dalo jezdit do 10l :lol:
Do 10l jsem v pohodě jezdil s Žukem s tím samým motorem :wink: (pokud na něm nebylo naloženo 2 či 3 tuny písku) Do 10l jsem se vešel na cestách mimo Prahu i s T603. Hluboko pod 10 l jezdím i s Dědečkem (karburátorová dvojka).

vcar
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1113
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Č.Krumlov
Kontaktovat uživatele:

#13

Příspěvek od vcar »

sejra píše:
Ondra. píše:403 prej žrala 25-30
to je blbost... Tatka mel i 1300 i 1500 (z hlavy nevim oznaceni.)...
Měl jsem M407 - 1300 ccm s jikov karbecem a jezdil jsem dost levně. S originálem to jezdilo kolem 10 l kombinovaná.
_________________
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#14

Příspěvek od Jarda S40 »

vcar píše:
sejra píše:
to je blbost... Tatka mel i 1300 i 1500 (z hlavy nevim oznaceni.)...
Měl jsem M407 - 1300 ccm s jikov karbecem a jezdil jsem dost levně. S originálem to jezdilo kolem 10 l kombinovaná.
Jo Jikovy se tam dávali a spotřeba pak šla dost dolu. Ale hrozně záleželo na řidiči. Jako vždy a se vším.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 97
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Kladno

#15 Dalsi snizeni spotreby?

Příspěvek od strycf »

sejra píše:Zase jsem si na neco vzpomel. Nekomu to muze byt k smichu, ale nekoho to zaujme :-D

Za starych casu, kdy se jeste na polich pasli komunisticti jeleni, sovetsky deda mraz prinesl nejake to vcelku nepouzite lizatko a karkulka chodila do tuzexu pro cervene cepicky, zil byl muj tatik. Ten vlastnil vuz Moskvic, zvany stalinovi sane.
Nyni k veci. Mel na nem jednu vychytavku. Kdyz jel na volnobeh, mel zrejme v karburatoru primontovane "udelatko", ktere mu uplne zavrelo privod benzinu. Fungovalo pouze pri zarazene rychlosti. V praxi to znamenalo, ze kdyz nekde brzdil motorem, dojizdel apod. motor byl pohaneny koly a nesla do nej ani kapka benzinu. Jak pridal plyn, zase benzin sel. Pri zmacknuti spojky ci zarazeni neutralu (mozna i 1. stupne) motor bezel zas na benzin.
Tak a ted to nekdo udelejte :-D :-D
No vidíš a dnes to má většina aut-např.moje Volvo.Zkus brzdit motorem a mrknout na ok.spotřebu... :wink:
_________________
Volvo V50,1.6D,r.2006

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#16

Příspěvek od tnemec »

Mě dvojka B230K jezdila v pohodě za 6-7 l / 50 km
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#17

Příspěvek od jarek.krizan »

tnemec píše:Mě dvojka B230K jezdila v pohodě za 6-7 l / 50 km
To je text jak z AAA :lol:
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Raff
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 143
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Reichenberg/Oslo

#18

Příspěvek od Raff »

Jarda S40 píše:Do 10l jsem v pohodě jezdil s Žukem s tím samým motorem :wink:
Myslis takovejhle zuk ? :

http://www.ivankukamarade.cz/jak-jsme-s ... i-zuk.html
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
Odpovědět

Zpět na „o všem možném :-)“