Dalsi snizeni spotreby?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 111
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
- Kontaktovat uživatele:
#1 Dalsi snizeni spotreby?
Zase jsem si na neco vzpomel. Nekomu to muze byt k smichu, ale nekoho to zaujme
Za starych casu, kdy se jeste na polich pasli komunisticti jeleni, sovetsky deda mraz prinesl nejake to vcelku nepouzite lizatko a karkulka chodila do tuzexu pro cervene cepicky, zil byl muj tatik. Ten vlastnil vuz Moskvic, zvany stalinovi sane.
Nyni k veci. Mel na nem jednu vychytavku. Kdyz jel na volnobeh, mel zrejme v karburatoru primontovane "udelatko", ktere mu uplne zavrelo privod benzinu. Fungovalo pouze pri zarazene rychlosti. V praxi to znamenalo, ze kdyz nekde brzdil motorem, dojizdel apod. motor byl pohaneny koly a nesla do nej ani kapka benzinu. Jak pridal plyn, zase benzin sel. Pri zmacknuti spojky ci zarazeni neutralu (mozna i 1. stupne) motor bezel zas na benzin.
Tak a ted to nekdo udelejte
Za starych casu, kdy se jeste na polich pasli komunisticti jeleni, sovetsky deda mraz prinesl nejake to vcelku nepouzite lizatko a karkulka chodila do tuzexu pro cervene cepicky, zil byl muj tatik. Ten vlastnil vuz Moskvic, zvany stalinovi sane.
Nyni k veci. Mel na nem jednu vychytavku. Kdyz jel na volnobeh, mel zrejme v karburatoru primontovane "udelatko", ktere mu uplne zavrelo privod benzinu. Fungovalo pouze pri zarazene rychlosti. V praxi to znamenalo, ze kdyz nekde brzdil motorem, dojizdel apod. motor byl pohaneny koly a nesla do nej ani kapka benzinu. Jak pridal plyn, zase benzin sel. Pri zmacknuti spojky ci zarazeni neutralu (mozna i 1. stupne) motor bezel zas na benzin.
Tak a ted to nekdo udelejte
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#2
Nejlepší je to udělat u dvoutaktu, aby se motor nemazal
Volvo ale není Moskvich, který chlastal skoro stejně jako nákladní Zil nebo lokomotiva Sergej
Různé klapky v karburátorech se používali již ve 40 letech, dnes to řeší vstřikování, tak co by si chtěl vymýšlet?
Volvo ale není Moskvich, který chlastal skoro stejně jako nákladní Zil nebo lokomotiva Sergej
Různé klapky v karburátorech se používali již ve 40 letech, dnes to řeší vstřikování, tak co by si chtěl vymýšlet?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 111
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
- Kontaktovat uživatele:
#3
Bylo to spis majitelum starsich dvojek a trojek... tebe se to netyka. Moskvich zral 12l...
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
#4
Můj Moskviš jezdil úsporně, když měl mašinec stále na paměti, že má dvoukomorovej karburátor a věděl v jaký rychlosti se otvírala druhá komora. Dodnes na něj vzpomínám se slzou v oku...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#5
No tak promiň, ale stejně si myslím, že je to blbost. A když to žere moc a někomu se to nelíbí, tak si má koupit něco s menší spotřebou. Dvojku má každý pro radost z jízdy, takže na spotřebu se snad tolik nekouká. A vlastně nevěděl jsem, že dvojka jí má nějak vysokou....sejra píše:Bylo to spis majitelum starsich dvojek a trojek... tebe se to netyka. Moskvich zral 12l...
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
#6
dvojky s karbecem jsou rozezranejsi, to je pravda, nedovedu si predstavit, ze by se s ni dalo ject pod 10lLukášM píše:A vlastně nevěděl jsem, že dvojka jí má nějak vysokou....
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#7
Ale je to velké auto, Fabia 1.2 HTP žere klidně 9 když jí naložíš a chceš trošku jetbidak píše:dvojky s karbecem jsou rozezranejsi, to je pravda, nedovedu si predstavit, ze by se s ni dalo ject pod 10lLukášM píše:A vlastně nevěděl jsem, že dvojka jí má nějak vysokou....
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 111
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
- Kontaktovat uživatele:
#8
At si koupi neco s mensi spotrebou? No v ty dobe nic nebylo. Navic tohle bylo jedno z mala aut, na kterym se daly tahat privesy. Potom pripadal v uvahu slabsi zigul s kratsim zadkem (tj. tlumice sly dohaje) a potom ty drazsi, jako Simca, apod. A uz ho krkalo tahat na svym trabiku prives...LukášM píše:No tak promiň, ale stejně si myslím, že je to blbost. A když to žere moc a někomu se to nelíbí, tak si má koupit něco s menší spotřebou. Dvojku má každý pro radost z jízdy, takže na spotřebu se snad tolik nekouká. A vlastně nevěděl jsem, že dvojka jí má nějak vysokou....sejra píše:Bylo to spis majitelum starsich dvojek a trojek... tebe se to netyka. Moskvich zral 12l...
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#9
403 prej žrala 25-30
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 111
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
- Kontaktovat uživatele:
#10
to je blbost... Tatka mel i 1300 i 1500 (z hlavy nevim oznaceni.)...Ondra. píše:403 prej žrala 25-30
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#12
Do 10l jsem v pohodě jezdil s Žukem s tím samým motorem (pokud na něm nebylo naloženo 2 či 3 tuny písku) Do 10l jsem se vešel na cestách mimo Prahu i s T603. Hluboko pod 10 l jezdím i s Dědečkem (karburátorová dvojka).Jarda V píše:Měl jsem Volhu 21 Carevnu 2,5l benzin a při slušné jízdě se dalo jezdit do 10l
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1113
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Č.Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
#13
Měl jsem M407 - 1300 ccm s jikov karbecem a jezdil jsem dost levně. S originálem to jezdilo kolem 10 l kombinovaná.sejra píše:to je blbost... Tatka mel i 1300 i 1500 (z hlavy nevim oznaceni.)...Ondra. píše:403 prej žrala 25-30
_________________
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#14
Jo Jikovy se tam dávali a spotřeba pak šla dost dolu. Ale hrozně záleželo na řidiči. Jako vždy a se vším.vcar píše:Měl jsem M407 - 1300 ccm s jikov karbecem a jezdil jsem dost levně. S originálem to jezdilo kolem 10 l kombinovaná.sejra píše:
to je blbost... Tatka mel i 1300 i 1500 (z hlavy nevim oznaceni.)...
#15 Dalsi snizeni spotreby?
No vidíš a dnes to má většina aut-např.moje Volvo.Zkus brzdit motorem a mrknout na ok.spotřebu...sejra píše:Zase jsem si na neco vzpomel. Nekomu to muze byt k smichu, ale nekoho to zaujme
Za starych casu, kdy se jeste na polich pasli komunisticti jeleni, sovetsky deda mraz prinesl nejake to vcelku nepouzite lizatko a karkulka chodila do tuzexu pro cervene cepicky, zil byl muj tatik. Ten vlastnil vuz Moskvic, zvany stalinovi sane.
Nyni k veci. Mel na nem jednu vychytavku. Kdyz jel na volnobeh, mel zrejme v karburatoru primontovane "udelatko", ktere mu uplne zavrelo privod benzinu. Fungovalo pouze pri zarazene rychlosti. V praxi to znamenalo, ze kdyz nekde brzdil motorem, dojizdel apod. motor byl pohaneny koly a nesla do nej ani kapka benzinu. Jak pridal plyn, zase benzin sel. Pri zmacknuti spojky ci zarazeni neutralu (mozna i 1. stupne) motor bezel zas na benzin.
Tak a ted to nekdo udelejte
_________________
Volvo V50,1.6D,r.2006
Volvo V50,1.6D,r.2006
#16
Mě dvojka B230K jezdila v pohodě za 6-7 l / 50 km
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#17
To je text jak z AAAtnemec píše:Mě dvojka B230K jezdila v pohodě za 6-7 l / 50 km
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 143
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Reichenberg/Oslo
#18
Myslis takovejhle zuk ? :Jarda S40 píše:Do 10l jsem v pohodě jezdil s Žukem s tím samým motorem
http://www.ivankukamarade.cz/jak-jsme-s ... i-zuk.html
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition