VOLVO XC40 B3 r. v. 2022
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Kadaň
- Vůz: Volvo V40 D2
VOLVO XC40 B3 r. v. 2022
Dobrý den, mám dotaz na majitele Volvo XC40 koupených v letošním roce 2022. V září 2021 jsme si nakonfigurovali a objednali novou XC40 ve verzi Momentum. Letos v květnu nám jí dodali, ale nejsem spokojený s vybavením. V motorové části chybí odhlučňovací deka na víku motoru a plastové kryty, zakrývající pohled na blatníky od motoru. Vůz po otevření kapoty vypadá jako po nějaké špatné opravě. Ptal jsem se u prodejce a ten mě ujišťuje, že u verzí Core je to běžné a letos to údajně vůbec už na benzínové modifikace nemontují. Vůz je ale ve verzi Momentum a tak se ptám, je tady někdo, kdo v současné době pořídil nové XC40 B3? a jestli má taky takový problém?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 808
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
VOLVO XC40 B3 r. v. 2022
To se urcite necha v nejakem konfiguratoru od Volva dohledat. Musi to mit sva c.dilu...Jak u Volva premysli. Tohle bych v aute urcite vymenil za vzpery. Jak casto krome dolevani ostrikovacu lezes pod kapotu...Jedu v pondeli Pruhonice,tak se schvalne zeptam...
_________________
XC60 T8 Ultra Red Fusion V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar / na prodej
XC60 T8 Ultra Red Fusion V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar / na prodej
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
VOLVO XC40 B3 r. v. 2022
Náhodou vzpěry jsou za mě zase velké +, že u Volva na takových věcech nešetřili a máš je i u levnějších modelů.
Detail dělá auto a tohle se volvu povedlo.
Detail dělá auto a tohle se volvu povedlo.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12917
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
VOLVO XC40 B3 r. v. 2022
Ono je otázka, zda pod ty boční plasty nepadal bordel a neucpávali se kanálky a tak to vývojem místo předělání zrušili... těžko soudit. A deky stejně pokaždý něco sežere a když je ten motor tichej, tak to asi ani nemá smyls aby tam byla.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9942
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
VOLVO XC40 B3 r. v. 2022
Benziny deky nemivaji, jestli se nepletu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
VOLVO XC40 B3 r. v. 2022
Nevím jak nové, ale na všech předešlých volvech jsem deky měl (vše benzíny).
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 643
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
VOLVO XC40 B3 r. v. 2022
To asi mluvíš jen o ročnících 22+, protože p3 deky na benzínu samo měly.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9942
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
VOLVO XC40 B3 r. v. 2022
Spíš jsem to viděl u jiných značek, tak jsem to bral jako standard.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2428
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
VOLVO XC40 B3 r. v. 2022
Setri se. Moc neverim,ze to auto je nekompletni oproti tomu,jak melo byt,ackoliv to neni pozadovana a jista odpoved. Ted to OT jen velmi malo rozvedu (pripadne necht moderator kona a smaze) :
Deky a dekle pod motorem benzinove nevolva nemaji kolikrat uz 10..15let. Stejne jako filtry paliva.
Dnes jsem se o tom bavil s kamaradem.
Neresme ted cenu sluzeb,potravin...
Jaka je dnes prumerna mzda?
Kolik stoji obycejne nove auto v prumerne/nizsi vybave?
Ford Orion 1.4i stal 585000Kčs v roce 1992
Scorpio se sestivalcem stalo 850tis v roce 1994...
Dnes o 30let pozdeji koupim za 600tis stejne velke auto jako toho Oriona...jakto?
Deky a dekle pod motorem benzinove nevolva nemaji kolikrat uz 10..15let. Stejne jako filtry paliva.
Dnes jsem se o tom bavil s kamaradem.
Neresme ted cenu sluzeb,potravin...
Jaka je dnes prumerna mzda?
Kolik stoji obycejne nove auto v prumerne/nizsi vybave?
Ford Orion 1.4i stal 585000Kčs v roce 1992
Scorpio se sestivalcem stalo 850tis v roce 1994...
Dnes o 30let pozdeji koupim za 600tis stejne velke auto jako toho Oriona...jakto?
-
Offline
- Příspěvky: 1722
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
VOLVO XC40 B3 r. v. 2022
Moc tyhle generální soudy nemam rád. Jako chápu kam tím míříš a máš určitě pravdu. Ale taky se koukni jak ta výroba, projekce atd vypadala před 30ti lety a teď...nemluvě množství produkce
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2428
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
VOLVO XC40 B3 r. v. 2022
Ale to není soud. To je jen připomínka toho, že ta auta dnes prostě jsou uživatelsky lepší a hezká tam, kde to jde vidět, ale tam, kde to vidět není, případně to člověk tolik nezkoumá, tak je to často bída. Však ta fotka v úvodu tohoto vlákna to krásně dokumentuje.
Soutěží se o zákazníky, šetří se a to má své logické projevy. Kdyby se to mělo vyvíjet tak, aby byl zachovaný velmi precizní, dlouhý a kvalitní vývoj, dlouhé testy a kvalita použitých materiálů + dimenzování součástí jako kdysi, tak by to auto stálo i při započtení inflace dnes kolik ? 3miliony ? Spočítat to neumím, ale podle mě nejsem daleko od pravdy.
Použité materiály
Tloušťka plechů (bezpečnost se zvyšuje, emise snižují..prostě jen říkám, že ty plechy jsou tenčí, ne že je to špatně = je to výrobně levnější)
Tloušťka laků
Kamarádův 15letý Focus druhé generace po FL je použitými materiály troufám si říci výše, než stejná třída vozů dnešní doby. Neříkám, že to je lepší auto v každém ohledu.
Zkuste někdy detailněji zkoumat sedadla, horní díly přístrojové desky, tlačítka a různá kroutítka...Mrkněte se pod koberec v kufru. Nebo jak máte uchycená čidla...kabelové svazky různě po autě. Ani rezervu už v tom autě obvykle nenajdete. A toto je krok za krokem jednak šetření a druhak pokrok.
Pro přirovnání zde na fóru lépe akceptovatelné mohu uvést například generaci P2 vs P3 co do komponent podvozku. Ramena, brzd. trubky, výfuk. Hliník, měď a nerez proti oceli atd...
Soutěží se o zákazníky, šetří se a to má své logické projevy. Kdyby se to mělo vyvíjet tak, aby byl zachovaný velmi precizní, dlouhý a kvalitní vývoj, dlouhé testy a kvalita použitých materiálů + dimenzování součástí jako kdysi, tak by to auto stálo i při započtení inflace dnes kolik ? 3miliony ? Spočítat to neumím, ale podle mě nejsem daleko od pravdy.
Použité materiály
Tloušťka plechů (bezpečnost se zvyšuje, emise snižují..prostě jen říkám, že ty plechy jsou tenčí, ne že je to špatně = je to výrobně levnější)
Tloušťka laků
Kamarádův 15letý Focus druhé generace po FL je použitými materiály troufám si říci výše, než stejná třída vozů dnešní doby. Neříkám, že to je lepší auto v každém ohledu.
Zkuste někdy detailněji zkoumat sedadla, horní díly přístrojové desky, tlačítka a různá kroutítka...Mrkněte se pod koberec v kufru. Nebo jak máte uchycená čidla...kabelové svazky různě po autě. Ani rezervu už v tom autě obvykle nenajdete. A toto je krok za krokem jednak šetření a druhak pokrok.
Pro přirovnání zde na fóru lépe akceptovatelné mohu uvést například generaci P2 vs P3 co do komponent podvozku. Ramena, brzd. trubky, výfuk. Hliník, měď a nerez proti oceli atd...
-
Offline
- Příspěvky: 995
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
VOLVO XC40 B3 r. v. 2022
V aute nepotrebuju mit palubovku v kuzi, ani mi nevadi, kdyz odvezu do srotu dvacetilety auto se shnilym podvozkem. Ze po peti letech rezne podvozek - no a? Durch to jako stodvacitka za svou zivotnost neprorezne (tohle auto si zapomnel zminit, jak jsme se meli skvele). Dokud jsem kupoval stary pekace, ocenoval jsem povrchy, povrch sedacek apod. Ale kdyz konfiguruju novy auto, ptam se, jestli kvuli me ma nekdo potahovat palubovku kuzi. A rikam ne, na to je lidskej zivot kratkej. At to jezdi, at to houka, at je to bezpecny. A at se to auto spotrebuje a stravi za tech dvacet let.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvky: 5585
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
VOLVO XC40 B3 r. v. 2022
Manželka má T4 (2020) a deka tam je
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo V60 1.generace D3 120 kW
VOLVO XC40 B3 r. v. 2022
Tady je něco z fóra z UK: https://www.xc40forums.co.uk/viewtopic.php?t=1678&start=20 Několik lidí už v roce 2019 na motoru T3 nemělo "deku z vnitřní strany kapoty". Je to zvláštní, některé T3 to dle místních měly, ale výbava třeba R-Design, tak jestli se to fakt lišilo výbavou?
_________________
Volvo V60 2011 D3 120 kW
Volvo V60 2011 D3 120 kW
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Kadaň
- Vůz: Volvo V40 D2
VOLVO XC40 B3 r. v. 2022
Mě osobně tedy v tomhle Volvo zklamalo. Když jsem auto objednával rozhodoval jsem se zda vůbec nové, nebo třeba 1 rok staré. Teď si myslím, že kdybych si vzal staré, udělal bych lépe. Nelíbí se mi, že u nového auta, s cenou málo přes 1 milion korun, při otevření motorového prostoru na vás vykouknou holé plechy a nenastříkané zadní strany blatníků. To opravdu u tak drahého auta a takové značky nepředpokládám. Spíš bych to viděl u laciných aut, nebo u auta opraveného po havárii. Jestli je to "politika" Volva, jsem opravdu zklamaný. S tímto problémem bych se u modelů 2021 určitě nesetkal a o to víc mě mrzí, že jsem se nechal přemluvit ke koupi nového....
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2428
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
VOLVO XC40 B3 r. v. 2022
Otazka je,jestli nejaka Audi Q1,Bmw x1 a nevim jak jeste se to vsechno jmenuje to ma jinak...
Jako porad je to jen dekl. V principu to zamrzi, ale...
Spis je blby,ze to je auto v hodnote Kodiaqa
Ackoliv toho si ted 2roky stareho sporidil tatik a radeji jsem taktne mlcel,kdyz clovek vidi,jak jsou vsechny ty nove auta "hračkoidní".
Me to tady lidi vymlouvaji, ale proste je to tak,setri se uz na uplnych kravinach,hledaji se doslova centové uspory na vyrobe. A ne,fakt nejsem milovnik Š120. Ze vsech tech socialistickych kramu je mi nevolno.
Co je k dobru, tak mira mobility/spolehlivosti je extremne vysoka. Dneska prakticky kazde auto najede bez zasahu do motoru v pohode pri pravidelnych vymenach oleje 250tkm uplne hladce. Vyjimky jsou, ale minimum. Drive (hodne drive) se v tom clovek musel imrvere stourat....
Nenech si zkazit radost z noveho auta deklem kapoty
Jako porad je to jen dekl. V principu to zamrzi, ale...
Spis je blby,ze to je auto v hodnote Kodiaqa

Me to tady lidi vymlouvaji, ale proste je to tak,setri se uz na uplnych kravinach,hledaji se doslova centové uspory na vyrobe. A ne,fakt nejsem milovnik Š120. Ze vsech tech socialistickych kramu je mi nevolno.
Co je k dobru, tak mira mobility/spolehlivosti je extremne vysoka. Dneska prakticky kazde auto najede bez zasahu do motoru v pohode pri pravidelnych vymenach oleje 250tkm uplne hladce. Vyjimky jsou, ale minimum. Drive (hodne drive) se v tom clovek musel imrvere stourat....
Nenech si zkazit radost z noveho auta deklem kapoty
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14271
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
VOLVO XC40 B3 r. v. 2022
To je ten blatník zevnitř rezavý? 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4593
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
VOLVO XC40 B3 r. v. 2022
Spíš bych řekl, že v základovce, ne?
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Kadaň
- Vůz: Volvo V40 D2
VOLVO XC40 B3 r. v. 2022
Hezká otázka.... Přesně tak jsem se divil i já po otevření kapoty. Ne, auto je úplně nové, jen úspora barvy tak že základovka. A přesně o tom mluvím, u auta málo přes 1 milion korun je to pro ostudu... VOLVO se zhoršuje.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2428
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
VOLVO XC40 B3 r. v. 2022
Rendo, ale to neni o Volvu (jen). Proste vsechno to jde dolu a jak jsem psal,tak to je. Co neni videt, to se sidi v ramci uspor. Kdyby to auto bylo postavene dle tvych predstav,stalo by +50%. Po tom neni poptavka. Lidi kupujici nova auta obvykle nestrasi olejovy interval 30tkm, ani spatna antikorozni ochrana apod...protoze za 3roky si kupuji zase nove
-
Offline
- Příspěvky: 1722
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
VOLVO XC40 B3 r. v. 2022
Jenom by mě zajímalo co vede k potřebě mít nalakovaný blatník ze strany, kterou ideálně nikdy nikdo nevidí?
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 643
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
VOLVO XC40 B3 r. v. 2022
"pocit, že na Tobě nešetří"
Nejsem vlastník, nechci hodnotit, neberte si osobně.
Nejsem vlastník, nechci hodnotit, neberte si osobně.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Kadaň
- Vůz: Volvo V40 D2
VOLVO XC40 B3 r. v. 2022
Máte pravdu, asi to dělají už všechny automobilky. Ale já jsem ze "staré školy" a vždy když někdo přiveze nové auto, třeba i bazarové, poprosím o ukázání motoru.
A právě podle vzhledu a čistoty motoru a motorového prostoru soudím o původním majiteli, jak se o vůz staral.
Teď když my budeme za 5-9 let auto prodávat a uvidí tento "žalostný" stav, nebudou se ptát, a oprávněně, zda nebylo auto havarované?
Přesně tak bych se totiž ptal já, když právě tyto drobnosti chybí...
Proto jsem tak zklamaný. Pro mě jsou právě proto tyto malé detaily důležité. První pohled je důležitý, a pak samozřejmě i důkladný, ale vše po pořádku.
Proto se ptám, zda tu není někdo kdo se setkal s někým kdo má podobný problém, jako já... Auto je ještě v záruce a chtěl bych to případně dořešit.
A právě podle vzhledu a čistoty motoru a motorového prostoru soudím o původním majiteli, jak se o vůz staral.
Teď když my budeme za 5-9 let auto prodávat a uvidí tento "žalostný" stav, nebudou se ptát, a oprávněně, zda nebylo auto havarované?
Přesně tak bych se totiž ptal já, když právě tyto drobnosti chybí...
Proto jsem tak zklamaný. Pro mě jsou právě proto tyto malé detaily důležité. První pohled je důležitý, a pak samozřejmě i důkladný, ale vše po pořádku.
Proto se ptám, zda tu není někdo kdo se setkal s někým kdo má podobný problém, jako já... Auto je ještě v záruce a chtěl bych to případně dořešit.
-
Offline
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
VOLVO XC40 B3 r. v. 2022
Mě se líbí jak je tenhle topic naivní.
Teď jsem dojel ze školení, kde jsme koukali na konkurenty nove Mazdy CX60 a to co jsem viděl u Audi, BMW, Volva, Hyuindaie nebo MB i mě fakt překvapilo. Nenastříkaný nepohledové strany dílů - naprosto standard pro drtivou většinu všech značek, hnusně napatlaný distinkt na spojích (MB je v tomhle král už 6let až jsem si myslel, že to je po bouračce), odhalené bodové sfáry úplně normální a to i u aut nad 2Mio. U Mazd nemáte na rámech dveří a víka kufru ani průhledný lak, jen zaprášenou barvo. A ne nejsem jeden z těch co glorfikuje starý auta, ale příchodem tun povinných asistentů, které drtivá lidí hned vypíná, se prostě začlo dělat napříč všemi značkami "costsaves" neboli hezkyčesky "katování kostů"" a to nejvíce na karoserii a demontovaných dílech periferie. Jestli chce někdo kvalitnější udělané auta ať kouká do ročníků 2010 o modelové platformě max 2007 jinak ať tohle neřeší a je rád za Android auto, LEDky a pěkný čumáček.
A počkejte až lidi co maj nové pežoty zjistí, že podlaha v kufru je z nějakého skloplastového vlákna až se to proboří, když to naloží cementem jak svou bývalou feldu
Myslím, že každý kdo přecházel jako já z P2 na P3 si musel poklesu kvality všimnout. Vůbec do toho nemusíte tahat jiný značky.

A počkejte až lidi co maj nové pežoty zjistí, že podlaha v kufru je z nějakého skloplastového vlákna až se to proboří, když to naloží cementem jak svou bývalou feldu

Myslím, že každý kdo přecházel jako já z P2 na P3 si musel poklesu kvality všimnout. Vůbec do toho nemusíte tahat jiný značky.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 5733
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
VOLVO XC40 B3 r. v. 2022
Tak hlavní problém je, že automobilky nešetří jenom na materiálu, ale hlavně na váze a každý Kg navíc se počítá zase do spotřeby a emisí. Začne to rezervou a skončí všude kam není vidět.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: koch, Safetycar