Lze provézt takovou výměnu?
Co vše by obnášel swap řídících jednotek?
MSA 15.7 se nachází v modelových letech 1997, 1998 - nápis na filtrboxu TURBO a velká váha vzduchu
MSA 15.8 se nachází v modelových letech 1999, 2000 - nápis na filtr boxu zmizel a velká váha vzduchu byla nahrazena malou plastovou váhou.
Ročníky 1999, 2000 s řídící jednotkou MSA 15.8 mají menší kouřivost při plném zatížení a snad i o fous menší spotřebou nafty.
To jsou důvody, které mě k myšlence swapu ŘJ a váhy vzduchu vedou.
Kromě výměny ŘJ a váhy vzduchu by bylo také nutné vyměnit spínačku s klíči kvůli immobilizéru, jestli si to domýšlím správně.
Asi s tím někdo z vás asi zkušenost nemá, že? Na foru jsem zde nic takového nenašel.
Lze vyměnit řídící jednotky MSA 15.7 za MSA 15.8?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1560
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
Lze vyměnit řídící jednotky MSA 15.7 za MSA 15.8?
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvky: 1829
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Lze vyměnit řídící jednotky MSA 15.7 za MSA 15.8?
Ahoj něco jsem pohledal a našel info toto dotyčný chtěl to samý to mu nebylo doporučeno bylo mu doporučeno :
Pozdní VW T4 používá EDC15VM+ ECU, to je cesta. 111kW motor AXG již má vakuově ovládané turbo VNT20.
Nevím jak to dopadlo nebo jestli tam není problém třeba s přístrojovkou ale tady ti dám elektroinstalace prober se v tom třeba to půjde: Edit:Pardon dotyčný chtěl ladit ne snížit kouřivost blbě jsem si přečetl tvuj dotaz tak to ber jen info pro jiný
Myslím jen na upravy 
Pozdní VW T4 používá EDC15VM+ ECU, to je cesta. 111kW motor AXG již má vakuově ovládané turbo VNT20.
Nevím jak to dopadlo nebo jestli tam není problém třeba s přístrojovkou ale tady ti dám elektroinstalace prober se v tom třeba to půjde: Edit:Pardon dotyčný chtěl ladit ne snížit kouřivost blbě jsem si přečetl tvuj dotaz tak to ber jen info pro jiný


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé