Lze provézt takovou výměnu? 
Co vše by obnášel swap řídících jednotek? 
MSA 15.7 se nachází v modelových letech 1997, 1998 - nápis na filtrboxu TURBO a velká váha vzduchu
MSA 15.8 se nachází v modelových letech 1999, 2000 - nápis na filtr boxu zmizel a velká váha vzduchu byla nahrazena malou plastovou váhou.
Ročníky 1999, 2000 s řídící jednotkou MSA 15.8 mají menší kouřivost při plném zatížení a snad i o fous menší spotřebou nafty.
To jsou důvody, které mě k myšlence swapu ŘJ a váhy vzduchu vedou.
Kromě výměny ŘJ a váhy vzduchu by bylo také nutné vyměnit spínačku s klíči kvůli immobilizéru, jestli si to domýšlím správně.
Asi s tím někdo z vás asi zkušenost nemá, že? Na foru jsem zde nic takového nenašel.
Lze vyměnit řídící jednotky MSA 15.7 za MSA 15.8?
- Autor
- Zpráva
- 
Offline  
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1621
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
Lze vyměnit řídící jednotky MSA 15.7 za MSA 15.8?
_________________
NA PRODEJVolvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo V50 T5 FWD 12/2004 Áčko
Volvo V50 T5 FWD 02/2005 Béčko
NA PRODEJVolvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo V50 T5 FWD 12/2004 Áčko
Volvo V50 T5 FWD 02/2005 Béčko
- 
Offline  
- Příspěvky: 1832
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Lze vyměnit řídící jednotky MSA 15.7 za MSA 15.8?
Ahoj něco jsem pohledal a našel info toto dotyčný chtěl to samý to mu nebylo doporučeno bylo mu doporučeno :
Pozdní VW T4 používá EDC15VM+ ECU, to je cesta. 111kW motor AXG již má vakuově ovládané turbo VNT20.
Nevím jak to dopadlo nebo jestli tam není problém třeba s přístrojovkou ale tady ti dám elektroinstalace prober se v tom třeba to půjde: Edit:Pardon dotyčný chtěl ladit ne snížit kouřivost blbě jsem si přečetl tvuj dotaz tak to ber jen info pro jiný Myslím jen na upravy
 Myslím jen na upravy 
Pozdní VW T4 používá EDC15VM+ ECU, to je cesta. 111kW motor AXG již má vakuově ovládané turbo VNT20.
Nevím jak to dopadlo nebo jestli tam není problém třeba s přístrojovkou ale tady ti dám elektroinstalace prober se v tom třeba to půjde: Edit:Pardon dotyčný chtěl ladit ne snížit kouřivost blbě jsem si přečetl tvuj dotaz tak to ber jen info pro jiný
 Myslím jen na upravy
 Myslím jen na upravy 
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé