480 ES / Turbo
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
480 ES / Turbo
Potřeboval bych se jenom zeptat, jestli de do 480 ES nejak namontovat turbo ?
Predpokladam, ze mezi temi bude vic rozdilu, ale napr ukazatel tlaku v turbu bych ani na palubce nepotreboval. Nemate stim nekdo zkusenost ? Pasoval by motor z turba d oES nebo jenom samotny turbo neslo by tam nejak domontovat ?
moc tomu nerozumim tak se nesmejte. Mel sem driv v turbu, ted pravdepodobne koupim ES ale to turbo me laka 
_________________
Volvo 480 ES, dvacetilety
Volvo 480 Turbo - minulost
Volvo 480 ES, dvacetilety
Volvo 480 Turbo - minulost
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
no v esku sem nidky nejel prave, ale turbicko se mi prave ze moc líbilo, nevim jakej je mezi tim rozdilLukášM píše:![]()
![]()
A máš to zapotřebí? Já zase pomýšlel na dvoulitr z Renaultu Clio 16V, ale ta námaha za to ani nestojí a za ty peníze raději koupím nějaké pořádné staré auto
_________________
Volvo 480 ES, dvacetilety
Volvo 480 Turbo - minulost
Volvo 480 ES, dvacetilety
Volvo 480 Turbo - minulost
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Vůz: Saab 99 Combi Coupe Turbo ´79
- Bydliště: Praha 4
Pánové, turbo je filosofie, je to životní názor, je to pohled na svět. Jedině turbo!cendaaa píše:no v esku sem nidky nejel prave, ale turbicko se mi prave ze moc líbilo, nevim jakej je mezi tim rozdilLukášM píše:![]()
![]()
A máš to zapotřebí? Já zase pomýšlel na dvoulitr z Renaultu Clio 16V, ale ta námaha za to ani nestojí a za ty peníze raději koupím nějaké pořádné staré auto
)
_________________
Tomáš
JE Bezzubka Volvo V50 2.0D-'05 + Dědouš Saab 99 Combi Coupé TURBO-'79 + Kábro Saab 900 2.0T-´89 + Sršínek Saab 9-5 SW 2.0T Vector E85 sw-'03
BYL Želvák Volvo V50 1.6D - '05 + Švestka - expediční manažerské SUV - '08 - vyměnil svůj plechový život za můj a já mu nadosmrti budu vděčný!
Tomáš
JE Bezzubka Volvo V50 2.0D-'05 + Dědouš Saab 99 Combi Coupé TURBO-'79 + Kábro Saab 900 2.0T-´89 + Sršínek Saab 9-5 SW 2.0T Vector E85 sw-'03
BYL Želvák Volvo V50 1.6D - '05 + Švestka - expediční manažerské SUV - '08 - vyměnil svůj plechový život za můj a já mu nadosmrti budu vděčný!
-
Offline
- Příspěvky: 340
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Pardubice
A pomníček u cesty 
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
tyve na jisto ted kupuju ES tak toho nééch, taky bych chtel turbo, kor v ty 480, je to pak jak v letadletomik píše:Pánové, turbo je filosofie, je to životní názor, je to pohled na svět. Jedině turbo!cendaaa píše:
no v esku sem nidky nejel prave, ale turbicko se mi prave ze moc líbilo, nevim jakej je mezi tim rozdil)
_________________
Volvo 480 ES, dvacetilety
Volvo 480 Turbo - minulost
Volvo 480 ES, dvacetilety
Volvo 480 Turbo - minulost
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Příspěvky: 909
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
Měl sem taky ESko jelo krasně se sportovnim filtrem o poznani lip pak sem se svezl v TURBU a byl to nařez přesedl sem spatky do ESka a myslel sem si ze to nejede! podle mě je to velkej rozdil.
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
ale koukam nejakej chiptuning by se mel sehnati i do eskaStalin píše:Měl sem taky ESko jelo krasně se sportovnim filtrem o poznani lip pak sem se svezl v TURBU a byl to nařez přesedl sem spatky do ESka a myslel sem si ze to nejede! podle mě je to velkej rozdil.
http://www.elecauto.com/vol740.htm
VOLVO 480E CHK:A2A7 SIEMENS VOL480ESORI 1678
nebo je to blbost ? do es rv. 87 , nevim no
_________________
Volvo 480 ES, dvacetilety
Volvo 480 Turbo - minulost
Volvo 480 ES, dvacetilety
Volvo 480 Turbo - minulost
-
Offline
- Příspěvky: 236
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Radonice
- Vůz: 744, B230E, 89 - Dalek
-
Offline
- Příspěvky: 1006
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Turbo je základ kdyby ho neměla C70 tak bych 480S nekoupil, jedině 480 Turbo.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
ehm opet a zas a znova - co chce clovek cipovat na atmosferickem motoru?cendaaa píše:
ale koukam nejakej chiptuning by se mel sehnati i do eska
http://www.elecauto.com/vol740.htm
VOLVO 480E CHK:A2A7 SIEMENS VOL480ESORI 1678
nebo je to blbost ? do es rv. 87 , nevim no
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1437
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
hehe to myslis vazne jo ?Jarda S40 píše:To je nesmysl, na čip se vyprdni a dej tam N2O!
a co je todleto ?
http://cgi.ebay.de/BLOW-OFF-Volvo-480-E ... dZViewItem
blow flow... vapada to ze je to i na ES, ale asi to bude nejakej trik, je to jenom na motory s turbem ne ?
_________________
Volvo 480 ES, dvacetilety
Volvo 480 Turbo - minulost
Volvo 480 ES, dvacetilety
Volvo 480 Turbo - minulost
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
"Pod (laminátovou) kapotou V480 je možno najít pouze řadové beznínové čtyřválce, vyráběné pro Volvo francouzským Renaultem a vyvinuté ve spolupráci Volva, Renaultu a Porsche. Všechny pochopitelně s elektronickým řízením, vícebodovým vstřikováním, lambda sondou a třícestným katalyzátorem. " ...to vstrikovani nejde nejak ss ?wickey píše:ehm opet a zas a znova - co chce clovek cipovat na atmosferickem motoru?cendaaa píše:
ale koukam nejakej chiptuning by se mel sehnati i do eska
http://www.elecauto.com/vol740.htm
VOLVO 480E CHK:A2A7 SIEMENS VOL480ESORI 1678
nebo je to blbost ? do es rv. 87 , nevim no
_________________
Volvo 480 ES, dvacetilety
Volvo 480 Turbo - minulost
Volvo 480 ES, dvacetilety
Volvo 480 Turbo - minulost
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Vůbec bych to neřešil! Chceš turbo, tak kup 480 Turbo nebo Saaba 900 Turbo (toho koupím já a bude
)
Pokud máš auto na běžné ježdění tak myslím, že stačí i 1.7 ES, není to žádný dravec, ale stačí. Pravda je, že jsem měl 80kW verzi a ta jela dost slušně.
Nehledě na to, že jestli chceš blbnout a užívat si, tak ti stejně bude chybět zadní náhon nebo 4*4
Pokud máš auto na běžné ježdění tak myslím, že stačí i 1.7 ES, není to žádný dravec, ale stačí. Pravda je, že jsem měl 80kW verzi a ta jela dost slušně.
Nehledě na to, že jestli chceš blbnout a užívat si, tak ti stejně bude chybět zadní náhon nebo 4*4
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Oni zapoměli napsat, že je třeba měnit vačku, ventily, nejlépe celou hlavu, přepracovat komplet sání, vyměnit celé výfukové potrubí, vyhodit kat, změnit vstřikování a to poté doladit na řídící jednotcewickey píše:ehm opet a zas a znova - co chce clovek cipovat na atmosferickem motoru?cendaaa píše:
ale koukam nejakej chiptuning by se mel sehnati i do eska
http://www.elecauto.com/vol740.htm
VOLVO 480E CHK:A2A7 SIEMENS VOL480ESORI 1678
nebo je to blbost ? do es rv. 87 , nevim no
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 166
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
-
Offline
- Příspěvky: 1006
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Asi od výrobyFTN píše: Odkdy má 480 laminátovou kapotu???
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 166
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
Ten přední díl, mezi světlama to jo, ale celá kapota??? Tak to se divim.Sibr píše:Asi od výrobyFTN píše: Odkdy má 480 laminátovou kapotu???si jí pořádně prohlídni, to že to vyrabí renault je věc jiná a to že je těžká jako plechová taky a laminát je to mám zato že komplet.
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
-
Offline
- Příspěvky: 909
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
Předni čelo i kapota jsou laminat měl sem nabourany ESko a tam to bylo a na Turbu to mam taky viděl sem minimalě 4 480 a všechny meli ty dily z laminatu.
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvky: 1797
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
kapota NENÍ kovová - jestli je to laminát nebo nějakej plast, to nevím
jako důkaz může sloužit skutečnost, že zespod je nalepená ukostřená kovová fólie
jako důkaz může sloužit skutečnost, že zespod je nalepená ukostřená kovová fólie
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 1006
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Jistě že je to celé "plastové", ale tak těžká by být nemusela :?
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé