


no v esku sem nidky nejel prave, ale turbicko se mi prave ze moc líbilo, nevim jakej je mezi tim rozdilLukášM píše:![]()
![]()
A máš to zapotřebí? Já zase pomýšlel na dvoulitr z Renaultu Clio 16V, ale ta námaha za to ani nestojí a za ty peníze raději koupím nějaké pořádné staré auto
Pánové, turbo je filosofie, je to životní názor, je to pohled na svět. Jedině turbo!cendaaa píše:no v esku sem nidky nejel prave, ale turbicko se mi prave ze moc líbilo, nevim jakej je mezi tim rozdilLukášM píše:![]()
![]()
A máš to zapotřebí? Já zase pomýšlel na dvoulitr z Renaultu Clio 16V, ale ta námaha za to ani nestojí a za ty peníze raději koupím nějaké pořádné staré auto
)
tyve na jisto ted kupuju ES tak toho nééch, taky bych chtel turbo, kor v ty 480, je to pak jak v letadletomik píše:Pánové, turbo je filosofie, je to životní názor, je to pohled na svět. Jedině turbo!cendaaa píše:
no v esku sem nidky nejel prave, ale turbicko se mi prave ze moc líbilo, nevim jakej je mezi tim rozdil)
ale koukam nejakej chiptuning by se mel sehnati i do eskaStalin píše:Měl sem taky ESko jelo krasně se sportovnim filtrem o poznani lip pak sem se svezl v TURBU a byl to nařez přesedl sem spatky do ESka a myslel sem si ze to nejede! podle mě je to velkej rozdil.
ehm opet a zas a znova - co chce clovek cipovat na atmosferickem motoru?cendaaa píše:
ale koukam nejakej chiptuning by se mel sehnati i do eska
http://www.elecauto.com/vol740.htm
VOLVO 480E CHK:A2A7 SIEMENS VOL480ESORI 1678
nebo je to blbost ? do es rv. 87 , nevim no
hehe to myslis vazne jo ?Jarda S40 píše:To je nesmysl, na čip se vyprdni a dej tam N2O!
"Pod (laminátovou) kapotou V480 je možno najít pouze řadové beznínové čtyřválce, vyráběné pro Volvo francouzským Renaultem a vyvinuté ve spolupráci Volva, Renaultu a Porsche. Všechny pochopitelně s elektronickým řízením, vícebodovým vstřikováním, lambda sondou a třícestným katalyzátorem. " ...to vstrikovani nejde nejak ss ?wickey píše:ehm opet a zas a znova - co chce clovek cipovat na atmosferickem motoru?cendaaa píše:
ale koukam nejakej chiptuning by se mel sehnati i do eska
http://www.elecauto.com/vol740.htm
VOLVO 480E CHK:A2A7 SIEMENS VOL480ESORI 1678
nebo je to blbost ? do es rv. 87 , nevim no
Oni zapoměli napsat, že je třeba měnit vačku, ventily, nejlépe celou hlavu, přepracovat komplet sání, vyměnit celé výfukové potrubí, vyhodit kat, změnit vstřikování a to poté doladit na řídící jednotcewickey píše:ehm opet a zas a znova - co chce clovek cipovat na atmosferickem motoru?cendaaa píše:
ale koukam nejakej chiptuning by se mel sehnati i do eska
http://www.elecauto.com/vol740.htm
VOLVO 480E CHK:A2A7 SIEMENS VOL480ESORI 1678
nebo je to blbost ? do es rv. 87 , nevim no
Asi od výrobyFTN píše: Odkdy má 480 laminátovou kapotu???
Ten přední díl, mezi světlama to jo, ale celá kapota??? Tak to se divim.Sibr píše:Asi od výrobyFTN píše: Odkdy má 480 laminátovou kapotu???si jí pořádně prohlídni, to že to vyrabí renault je věc jiná a to že je těžká jako plechová taky a laminát je to mám zato že komplet.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé