rada pri kúpe C30 benzín

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 60
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: Martin
Vůz: VOLVO XC60,D3,100kW,2014 - posl.5valec
Bydliště: Martin

#1 rada pri kúpe C30 benzín

Příspěvek od robozaho »

Ahojte,

rozmýšľam nad kúpou C30, benzín, 1,8. Pre polovičku jazdiť bude 90% mesto. Ide konkrétne o toto vozidlo https://auto.bazos.sk/inzerat/132776902/predam-volvo-c30-18-benzin.php.
Na čo sa zamerať pri kúpe a je cena podľa vás adekvátna. Trpia tie motory niečim...
Ďakujem za rady.

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2439
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#2 rada pri kúpe C30 benzín

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Jako vím že ceny ojetin lezou nahoru ale 5200 ojro na motor, kterej umí ve velkém baštit olej a ještě pěkně potrápit s cukáním (možná proto ten 100 oktan. benzín?)...
Plná výbava? Tak to ani omylem. Navíc jedna z prvních C30 ještě se starým interiérem...
Další věc - ty najeté kilometry. Ano, volant vypadá velmi dobře ale proč by někdo měnil po takových kilometrech plynový pedál (mnou zmíněné cukání?) a řízení ("pražský" provoz?). Měněný rozvody? Dyť to má řetěz...
Za tu cenu by se měl nechat sehnat i plnotučnej pětiválec. Za mě - podívat bych se jel, ale prodávající by si předemnou musel setsakranentsky obhájit cenu...
EDIT: do města bych pokukoval po 1.6, kterej sice nijak extra nejede ale zato je mnohem jednodušší (bohužel to jsou nevybavený socky) ...a nebo pak po pětihrnku 2.4 (103/125kw)
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 60
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: Martin
Vůz: VOLVO XC60,D3,100kW,2014 - posl.5valec
Bydliště: Martin

#3 rada pri kúpe C30 benzín

Příspěvek od robozaho »

Ahoj,

mne ani tak nejde o výbavu skôr o minimálnu poruchovosť. Ja osobne mám na dlhé trasy V60, 5valec a nesmierna spokojnosť. Chceli by sme od Volvo nejaký benzín do mesta a naj rozmerov asi tá C30 nám z toho vyplýva. Takže hmmm... poruchovosť je na tých C30 aká veľká ...?

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4973
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#4 rada pri kúpe C30 benzín

Příspěvek od PINĎABC »

Motor netuším jakou ti odvede službu.
Já měl ten druhý nejhorší 1,6D koupil ve 150kkm a měl až do 270kkm na r18 a podvozek krom ložisek a za 1800dva siletboky na ramenech jsem nic neřešil. Celkem zábavné podvozkem a jestli to není stočné tak bych se toho nebál. Ten 1,8i nevím. Prej žere olej, jsem slyšel

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2439
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#5 rada pri kúpe C30 benzín

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Už jsem to někde zmiňoval, ale myslím si že celkově je P1 celkem spolehlivý auto. Ty auta maj blbou pověst hlavně díky naftovým čtyřválcům.
Co vím, tak občas zazlobí elektrika na kufrových vratech (spíše asi na V50 a S40), sem tam u předface modelů zablbne podsvětlení budíků, spínací skříňka a co je pro C30 typický - popraskaný přední světla. Taky bejvaj zarezlý excentry na zadní nápravě = nelze seřídit geometrii = kola do "A" = sjetý vnitřky pneu. Já to řeším výměnou celých ramenou za cca 100-150€
Jako do města pro ženskou by se mi C30 hodně líbila právě s tou 1.6i, jenže "potřebuju" automat (ten se pro čtyřválce nedodával), takže jsem nakonec koupil V50 2.4i.
Za mě výběr C30 jako městský auto perfektní
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 438
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

#6 rada pri kúpe C30 benzín

Příspěvek od quaero »

C30 benzín buď 1.6, nebo 2.4, případně T5

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 60
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: Martin
Vůz: VOLVO XC60,D3,100kW,2014 - posl.5valec
Bydliště: Martin

#7 rada pri kúpe C30 benzín

Příspěvek od robozaho »

Z tej 1,6 som našiel toto...

https://auto.bazos.sk/inzerat/132544652/volvo-c30-16i-benzin-r2009-koupeno-v-cz.php

čo na to hovoríte, nepoznáte náhodou, alebo nie ste niekto poblíž ,)

Dík.

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2114
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#8 rada pri kúpe C30 benzín

Příspěvek od jirka87 »

Hektolitry cockpit spreje vsude = zvysena pozornost

Kazdopadne je dobre,ze to je uz mladsi rocnik = zvetsene kapsy na dverich, kam das uz vic veci,nez jednu penezenku. Kazdodenni zivot s tou predchozi verzi byl uz jen z takto maleho duvodu peklo.

Ta 1.6 ma narozdil od 1.8 a 2.0.duratecu rozvod remenem, ale jinak mnohem lepsi povest

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2439
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#9 rada pri kúpe C30 benzín

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Je to teda umocněný tím kýblem kokpitspreje ale podívej se na ten vošoupanej volant. Takhle jsem ho neměl olejskanej ani v mojí V50 s 270tkm. To jen tak k porovnání s tou červenou C30 se stejnými kilometry...
Kdyby jsi úplně nebazíroval na C30, tady v "mém" městě frajer prodává černou V50, mohl bych ti jí omrknout.
Už má ale nějakej ten kilometr najetej...
https://auto.bazos.cz/inzerat/145041353/volvo-v50-16i-benzin.php
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 60
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: Martin
Vůz: VOLVO XC60,D3,100kW,2014 - posl.5valec
Bydliště: Martin

#10 rada pri kúpe C30 benzín

Příspěvek od robozaho »

Ahoj,

ak by si mal čas a chuť ,) , len tam má trochu odrádza ten km nájazd ,(, no môže to byť ok. Potom daj vedieť...poriadne to prezri ,)

Ďakujem vopred.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 438
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

#11 rada pri kúpe C30 benzín

Příspěvek od quaero »

jirka87 píše: 09 led 2022 08:50 Hektolitry cockpit spreje vsude = zvysena pozornost

Kazdopadne je dobre,ze to je uz mladsi rocnik = zvetsene kapsy na dverich, kam das uz vic veci,nez jednu penezenku. Kazdodenni zivot s tou predchozi verzi byl uz jen z takto maleho duvodu peklo.

Ta 1.6 ma narozdil od 1.8 a 2.0.duratecu rozvod remenem, ale jinak mnohem lepsi povest
Zvětšené kapsy jsou od jakého ročníku?

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2114
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#12 rada pri kúpe C30 benzín

Příspěvek od jirka87 »

Ty jo nevim...ja mel v50 z prvniho roku vyroby asi (2005nejak) a ty vetsi dverni vyplne a lepsi loketni operku,kde soucasne byl uz jako standard taky Aux (megadulezita vec u teto platformy!!!, bez Auxu jsi uplne v prcicich, protoze zadny JEDNODUCHY zpusob jak tam dostat jinou hudbu,nez cd a radio neni-nejlevnejsi varianta bylo handsfree parrot) byly SNAD od 2008. Presneji by to vedel Michl. Zkratka od faceliftu...to poznas hned, protoze to ma uz takovou tu lepsi masku chladice a nevypada to jak auto stare tisic let.
Naposledy upravil(a) jirka87 dne 09 led 2022 21:02, celkem upraveno 1 x.

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2439
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#13 rada pri kúpe C30 benzín

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Tak tak, větší dveřní kapsy, hezčí výdechy topení, jiný středový tunel a otočné ovladače s hliníkovým kroužkem na vodopádu byly od 08+
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#14 rada pri kúpe C30 benzín

Příspěvek od David Patočka »

Pokud možno, tak motor 1.8 určitě ne.
To už radši slaboučkou 1.6 , 2.0 možná, 2.4 ano a T5 je jasná bomba, ale do města zbytečná.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 60
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: Martin
Vůz: VOLVO XC60,D3,100kW,2014 - posl.5valec
Bydliště: Martin

#15 rada pri kúpe C30 benzín

Příspěvek od robozaho »

Idem pozerať tu 1,6 teda. Ak by ste niekto o nejakej vedel, tak dajte echo ,)

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#16 rada pri kúpe C30 benzín

Příspěvek od Haben »

C30 s 2,4i jsem měl. Rád na ni vzpomínám a možná chyba, že šla z baráku. Chytla nás za srdce.
Na město tento pětiválec zbytečnost a tomu motoru to stejně nesvědčí. Takže bych šel do 1,6. Na město to stačí i na klidné cestování mimo něj. Pokud začne žrát olej, tak se udělají kroužky a mělo by to být ok.
2,4i je fajn, ten zvuk je návykový, ona i pěkně jede, ale žena za 12 litrů po městě jezdit chtít nebude.
Jinak výměna plynového pedálu nic divného - tyto věci na P1 odchází. Já jej tedy neměnil, ale řešil jsem 2x CEM, budíky a toť z jiného než běžného servisu vše.
Ceny C30 letí, je to přeci jen stylovka, za mě moc pěkná a pokud chceš auto v slušném stavu (ano, vše se může pokazit), tak holt ty ceny letí v této době vzhůru.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#17 rada pri kúpe C30 benzín

Příspěvek od hajnej »

Do města je 1.6 jasná volba. Tyhle motory jsme měli ve firmě ve Focusech a byly docela blbuvzdorný. Na dálnici je to ale peklo (otočil jsem s tím jednou Rumunsko).
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Ares
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 432
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
Bydliště: Bratislava

#18 rada pri kúpe C30 benzín

Příspěvek od Ares »

David Patočka píše: 09 led 2022 22:18 Pokud možno, tak motor 1.8 určitě ne.
To už radši slaboučkou 1.6 , 2.0 možná, 2.4 ano a T5 je jasná bomba, ale do města zbytečná.
Dovody na averziu voci 1.8i??? Ved je to to iste ako 2.0 a oproti 1.6 ma tusim rozvodovu retaz. Tak kde je chyba? Ze zerie olej? Zalezi ako s tym kto jazdi a ak je udrzba.
Ano, 2,4i alebo T5 su zaujimavejsie, ale do mesta urcite nie. 1.6 som pri kupe skusal, tu smrt v ociach ked ma skoro zrusil kamion, lebo to skratka netaha, neprajem nikomu.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
Obrázek;~~~~~~~~~~~~Obrázek
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#19 rada pri kúpe C30 benzín

Příspěvek od hajnej »

1.8i je známá ojenička.
Ano 1.6 nejede, ale bavíme se o autě do města.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 816
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#20 rada pri kúpe C30 benzín

Příspěvek od old.fashioned »

2,4i je skvělej sleeper do města i v C30, oproti 1,8 nebo 1,6 nesežere zas o tolik víc, větší motor - víc zážitku :D a už nikdy nebudou
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Ares
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 432
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
Bydliště: Bratislava

#21 rada pri kúpe C30 benzín

Příspěvek od Ares »

1.8 je olejnicka z nejakej priciny, ktoru staci vyriesit, skor ako to bude uplne zle. Ale stale lepsie olejnicka, ako prasknuta hlava, vlozka, alebo rozsekane rozvody. :D
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
Obrázek;~~~~~~~~~~~~Obrázek
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2114
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#22 rada pri kúpe C30 benzín

Příspěvek od jirka87 »

Tady máte kolegu Volváka / Forďáka. A takových vláken je na CZ forech mnoho.

1.8 i 2.0 obojí stejné. A týká se to Fordů, Volv, Mazd...kde čeho kam Duratec páchnul. A znovu říkám - dle servisu Ford Mareš Poděbrady ani vysoká spotřeba oleje nebyla alespoň z jejich praxe (otázka je kdo řeší x-leté auto v autorizáku) příčinou pro konec katalyzátoru.

http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic.php?p=682502#p682502

Takže ano, jsou to olejničky, dá se to asi řešit na místě při výběru auta měřením komprese a když nic, tak alespoň kouknutím co letí z měrky a víčka pro dolití mot. oleje. Otázka je, jestli to někdo chce i přes aktuálně minimální, nebo žádné projevy konzumace oleje zkoušet riskovat.

Řešení jak popisoval toho času Sup stálo cca 25-30tis Kč

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 60
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: Martin
Vůz: VOLVO XC60,D3,100kW,2014 - posl.5valec
Bydliště: Martin

#23 rada pri kúpe C30 benzín

Příspěvek od robozaho »

.Ali všetky dieselové motory DPF?

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2439
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#24 rada pri kúpe C30 benzín

Příspěvek od z-d-e-n-a »

První V50/S40II (04-05) ne, pozdější už ano. A vzhledem k tomu, že C30 je od 07+, tak si myslím že tam už bylo vždy. Ale ber mě s rezervou, je možný že pro nějaké specifické trhy třeba ještě nebyly. Ale tyhle motory bez DPF i tak nechceš a určitě ne na městský cukačky.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4973
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#25 rada pri kúpe C30 benzín

Příspěvek od PINĎABC »

Na městské cukacky si myslím dpf moc vhodné není pokud se to neprozene občas po dálnici.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“