Rady pred kupou 740 / 745

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 13
Registrován: 5 roků 8 měsíců
Bydliště: STB
Vůz: 2,5 850 GLT

#1 Rady pred kupou 740 / 745

Příspěvek od LUB0SS »

Borci mal som v minulosti 850 2.5 125kW1991 s ktorou som bol velmi spokojny . Ale zacal som stavat dom a vsetkych nie pre zivot dolezitych veci som sa zbavil.

Teraz , ked je trochu viac casu by som si chcel doviezt 740 / 745 v benzine zo zahranicia.

Chcel by som poprosit 3 rady:
1, Na co sa pri obhliadke tychto modelov zameriat. ( co sa najviac kazilo?)
2, ktorym motorom / prevodovkam sa radsej vyhnut?
3, je tu niekto , kto jazdil aj 850 aj 740/745 a vie porovnat oba modely?

Vopred vdaka za kazdu odpoved!

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#2 Rady pred kupou 740 / 745

Příspěvek od HonzaA »

1. Koroze
2. Diesel a regina v busovce
3. Uplne jine auto
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12068
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#3 Rady pred kupou 740 / 745

Příspěvek od Urvanej »

Všechno je tu psaný a diesel nemusí být špatně, mám ho rád. Doporučuju:
Přílohy
IMG_20211224_194025.jpg
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

nebel
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 864
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

#4 Rady pred kupou 740 / 745

Příspěvek od nebel »

D24 není špatný motor, jen chce specifický přístup. Pak s ním nejsou potíže, jen je trochu víc hlučný v rychlostech nad 105 km/h. Já naftu v osobácích nikdy moc nemusel, chtě nechtě jsem koupil D24 TIC a jsem příjemně překvapen.

Já sice 850/V70 P80 neměl (jezdím až s V70 P2), ale srovnávat 850 a 740 mi přijde jako porovnávat neporovnatelné. Něco jako srovnávat Zila 130 a Barkase. Jsou to oba menší náklaďáky, ale jinak se liší ve všem: poháněná náprava, konstrukce náprav, celková konstrukce auta.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedá)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4732
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#5 Rady pred kupou 740 / 745

Příspěvek od Ondra. »

ono jde spíš o to jak se k tomu chovali ti před tebou. Ten dlouhej litiňák se špatně hřeje a pak i chladí a GO u monobloku není nic levnýho
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

nebel
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 864
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

#6 Rady pred kupou 740 / 745

Příspěvek od nebel »

Slyšel jsem že se špatně chladí jen když někdo jede delší "palbu" soustavně nad 135 km/h.
Že je háklivý na studený provoz vím a proto ho nechávám přes deset minut brmlat na volnoběh než vyjedu a i pak s ním dalších 15 min jedu opatrně.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedá)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#7 Rady pred kupou 740 / 745

Příspěvek od HonzaA »

Diesel je loterie, benzínový redblok přežije i atomovou válku a v tom je ten rozdíl. Naštěstí tazatel chce benzín.

Reálně je u sedmiček dnes největším problémem koroze. Proto shánět sedmičku zo zahraničia chce rovnou se dívat na IT/ES nebo mít notnou dávku štěstí a udělat pár kompromisů.

Mohu nabídnout benzínovou sedmičku ze Španělska s nájezdem někde okolo 60.000 km nebo má kamarád něco s takovým nájezdem původně švýcarského.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“