Rady pred kupou 740 / 745

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
LUB0SS
Offline
Příspěvky: 13
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: STB
Vůz: 2,5 850 GLT

Rady pred kupou 740 / 745

Příspěvek od LUB0SS »

Borci mal som v minulosti 850 2.5 125kW1991 s ktorou som bol velmi spokojny . Ale zacal som stavat dom a vsetkych nie pre zivot dolezitych veci som sa zbavil.

Teraz , ked je trochu viac casu by som si chcel doviezt 740 / 745 v benzine zo zahranicia.

Chcel by som poprosit 3 rady:
1, Na co sa pri obhliadke tychto modelov zameriat. ( co sa najviac kazilo?)
2, ktorym motorom / prevodovkam sa radsej vyhnut?
3, je tu niekto , kto jazdil aj 850 aj 740/745 a vie porovnat oba modely?

Vopred vdaka za kazdu odpoved!

HonzaA
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 740
Registrován: 19 roků
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

Rady pred kupou 740 / 745

Příspěvek od HonzaA »

1. Koroze
2. Diesel a regina v busovce
3. Uplne jine auto
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12961
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Rady pred kupou 740 / 745

Příspěvek od Urvanej »

Všechno je tu psaný a diesel nemusí být špatně, mám ho rád. Doporučuju:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

nebel
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 1148
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

Rady pred kupou 740 / 745

Příspěvek od nebel »

D24 není špatný motor, jen chce specifický přístup. Pak s ním nejsou potíže, jen je trochu víc hlučný v rychlostech nad 105 km/h. Já naftu v osobácích nikdy moc nemusel, chtě nechtě jsem koupil D24 TIC a jsem příjemně překvapen.

Já sice 850/V70 P80 neměl (jezdím až s V70 P2), ale srovnávat 850 a 740 mi přijde jako porovnávat neporovnatelné. Něco jako srovnávat Zila 130 a Barkase. Jsou to oba menší náklaďáky, ale jinak se liší ve všem: poháněná náprava, konstrukce náprav, celková konstrukce auta.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4958
Registrován: 20 roků 9 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Rady pred kupou 740 / 745

Příspěvek od Ondra. »

ono jde spíš o to jak se k tomu chovali ti před tebou. Ten dlouhej litiňák se špatně hřeje a pak i chladí a GO u monobloku není nic levnýho
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

nebel
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 1148
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

Rady pred kupou 740 / 745

Příspěvek od nebel »

Slyšel jsem že se špatně chladí jen když někdo jede delší "palbu" soustavně nad 135 km/h.
Že je háklivý na studený provoz vím a proto ho nechávám přes deset minut brmlat na volnoběh než vyjedu a i pak s ním dalších 15 min jedu opatrně.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973

HonzaA
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 740
Registrován: 19 roků
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

Rady pred kupou 740 / 745

Příspěvek od HonzaA »

Diesel je loterie, benzínový redblok přežije i atomovou válku a v tom je ten rozdíl. Naštěstí tazatel chce benzín.

Reálně je u sedmiček dnes největším problémem koroze. Proto shánět sedmičku zo zahraničia chce rovnou se dívat na IT/ES nebo mít notnou dávku štěstí a udělat pár kompromisů.

Mohu nabídnout benzínovou sedmičku ze Španělska s nájezdem někde okolo 60.000 km nebo má kamarád něco s takovým nájezdem původně švýcarského.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Zpět na „700 / 900“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé