XC70 2,5t 154 kw automat neradi, sekvecni ano (5kvalt)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 512
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#1 XC70 2,5t 154 kw automat neradi, sekvecni ano (5kvalt)
Prijel za mnou kamarad s xc70 a po vymazani chyb souvisejicich zrejme s krouzkem pod volantem (abs a protiskluz). Protiskluz mu pry chvili i blikal a hrcel pri jizde, tak mel chybu i s prevodovkou, kterou jsem teda jeste tady zatim jeste nezaregistroval. Vymazali jsme chyby a jeli to projet. Protiskluz ani abs se nerozsvitilo. ...ale ten automat...Automat mu neradi. Normalne jde do otacek, ale nepreradi. Jakmile prepne do manualu, tak jde normalne radit nahoru a dolu a jede to normalne. Jakmile da automat, tak to neradi ani dolu, ani nahoru, zustane to v te rychlosti, ze ktere se to preplo z manualu. Auto ma najeto 450 tis km, olej delany proplachem pred 50 tisici, oleje v prevodovce akorat (zahraty, merka kontrolovana za chodu motoru). Olej jeste ruzovej na hajzlpapiru pri utreni merky.
Nove chyby to neukazalo. Bohuzel nejsem zdatnej a nevim jake zive hodnoty prednastavit a zkontrolovat.
Nove chyby to neukazalo. Bohuzel nejsem zdatnej a nevim jake zive hodnoty prednastavit a zkontrolovat.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 XC70 2,5t 154 kw automat neradi, sekvecni ano (5kvalt)
To skoro vypadá, že špajzka neví, že auto jede.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#3 XC70 2,5t 154 kw automat neradi, sekvecni ano (5kvalt)
Pouze placnu.
Zjevne neni problem v zarazeni kvaltu ve smyslu tlaků, ale nekde v elektrice pri automatickem rezimu. Chybi signal otacek motoru?
To by mohlo souviset i s tou jednotkou abs, ktera podle me zpracovava otacky motoru. Treba je chyba tam a neposila info do prevodovky.
Zjevne neni problem v zarazeni kvaltu ve smyslu tlaků, ale nekde v elektrice pri automatickem rezimu. Chybi signal otacek motoru?
To by mohlo souviset i s tou jednotkou abs, ktera podle me zpracovava otacky motoru. Treba je chyba tam a neposila info do prevodovky.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 512
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#4 XC70 2,5t 154 kw automat neradi, sekvecni ano (5kvalt)
Jeste jsem zapomnel zminit, ze se vzdycky sekne tachometr. Pri rucnim razeni funguje, pri automatickem zustane na urovni prepnuti z rucniho razeni.
Otackomer ukazuje dle otacek motoru pri obou rezimech...
Otackomer ukazuje dle otacek motoru pri obou rezimech...
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 XC70 2,5t 154 kw automat neradi, sekvecni ano (5kvalt)
Tvl to zase bude nějaká kravina typu sežranýho tišťáku, nebo umřelej tranzistor to tu asi nerozlouskneme a bude to chtít nějakýho machra na elektřinu, aby věděl, jesi koukat po převodovce, budíkách nebo ECU nebo čimkoliv jinym.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 512
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#6 XC70 2,5t 154 kw automat neradi, sekvecni ano (5kvalt)
Tak jsem to tu zkusil....
Rikal jsem kamosovi, ze ho asi cesta do Prahy nemine.
Ze pry mu to zase chvili jelo jak melo a pak zase jen na manual.
Rikal jsem kamosovi, ze ho asi cesta do Prahy nemine.
Ze pry mu to zase chvili jelo jak melo a pak zase jen na manual.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 512
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#7 XC70 2,5t 154 kw automat neradi, sekvecni ano (5kvalt)
Jsem zapomnel...ten kamos ma xc90 se stejnym motorem a taky automat. Slo by tam neco "vyzkouset" z te 90tky? Jakoze vyndat nejakou ridici jednotku, prdnout ji do 70tky?
Timto to otestovat? A nebo radeji nespekulovat a nechat to odbornikum?
Jakou ridici jednotku resit?
Pry mu to po ranu opet nejelo na automat, nesel tachometr, ale otackomer ano. Furt to zkousel z manualu do automatu a nic. Pak najednout se rozvitila hlaska o nefuncni trakci, rozsvitil se oranzovy trojuhelnik, chytil se tachometr, on hned prepnul do automatu a ten fungoval.
Proste to chvili facha, chvili ne, ale cekal bych, ze ta hlaska bude svitit pri nefunkncim automatu a ne ve chvili, kdy zacne fungovat, ale jak pisete, elektronika dokaze psi kusy.
Timto to otestovat? A nebo radeji nespekulovat a nechat to odbornikum?
Jakou ridici jednotku resit?
Pry mu to po ranu opet nejelo na automat, nesel tachometr, ale otackomer ano. Furt to zkousel z manualu do automatu a nic. Pak najednout se rozvitila hlaska o nefuncni trakci, rozsvitil se oranzovy trojuhelnik, chytil se tachometr, on hned prepnul do automatu a ten fungoval.
Proste to chvili facha, chvili ne, ale cekal bych, ze ta hlaska bude svitit pri nefunkncim automatu a ne ve chvili, kdy zacne fungovat, ale jak pisete, elektronika dokaze psi kusy.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
#8 XC70 2,5t 154 kw automat neradi, sekvecni ano (5kvalt)
Podle zmíněné měrky jsem vyvodil, že jde o P2, ale stejně záleží dost na typu a roku, aby se dalo něco odhadovat. Na některých P2 odcházely BCM a na faceliftu pak konektor nad CEM, ale o tom už se tu napsalo hodně, tak předpokládám, že to už jste prověřovali.
Vycházím z toho, že je to motor B5254T2, takže v XC70 roky 2003–2007.
Vycházím z toho, že je to motor B5254T2, takže v XC70 roky 2003–2007.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 512
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#9 XC70 2,5t 154 kw automat neradi, sekvecni ano (5kvalt)
myslim, ze rikal rok 2003.
Jinak jednotku jsem venku nemel, ale uz tam ma udelany ten "bypass" proti zateceni.
Jinak jednotku jsem venku nemel, ale uz tam ma udelany ten "bypass" proti zateceni.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
#10 XC70 2,5t 154 kw automat neradi, sekvecni ano (5kvalt)
Jednotka CEM z roku 2003 by neměla mít problém se zatečením. Nepsalo to nějakou chybu komunikace mezi jednotkami? Když je chyba aktivní a dáš záložku NETWORK nebo VEHICLE COMMUNICATION tak jsou všechny jednotky zelené, nebo je nějaká oranžová?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#11 XC70 2,5t 154 kw automat neradi, sekvecni ano (5kvalt)
Spletl jsem to. Jednotka ABS dava info o rychlosti auta, nikoliv o otackach. Podle me je problem v jednotce ABS, anebo v kabelu / komunikaci mezi ridicimi jednotkami. Muze byt i studeny spoj na plosaku.
Jako prvni bych sel po konektorech, zkontroloval stav, prostriknul
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 512
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#12 XC70 2,5t 154 kw automat neradi, sekvecni ano (5kvalt)
Tohle mi ted ten kamos poslal:
Schrnuti: za studena-hlaska-Prokluz dočasně vypnut, tachometr ukazuje max 40,-km/h, automat řadí max na 3, svítí kontrolka ABS, při rozjezdu problikava kontrolka prokluzu.
Jakmile se to ohreje-zhasne hláška Prokluz dočasně vypnut, naskočí 2chyby-ABS/prokluz doporučen servis a Brzdový asistent doporučen servis, naskočí tachometr, automat začne normálně řadit, kontrolka ABS svítí pořád-to vše v jeden okamžik. Zpátky už to neskočí...
Schrnuti: za studena-hlaska-Prokluz dočasně vypnut, tachometr ukazuje max 40,-km/h, automat řadí max na 3, svítí kontrolka ABS, při rozjezdu problikava kontrolka prokluzu.
Jakmile se to ohreje-zhasne hláška Prokluz dočasně vypnut, naskočí 2chyby-ABS/prokluz doporučen servis a Brzdový asistent doporučen servis, naskočí tachometr, automat začne normálně řadit, kontrolka ABS svítí pořád-to vše v jeden okamžik. Zpátky už to neskočí...
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#13 XC70 2,5t 154 kw automat neradi, sekvecni ano (5kvalt)
a co snímače otáček kol? sice by to asi kecalo i do brzdy, ale pokud jsou špatné "jen částečně", tak by se to tak nějak mohlo chovat.
když to hodí chybu abs, co přesně to je?
když to hodí chybu abs, co přesně to je?
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 512
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#14 XC70 2,5t 154 kw automat neradi, sekvecni ano (5kvalt)
Zajede zitra, tak chyby nactu a dam je sem
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#15 XC70 2,5t 154 kw automat neradi, sekvecni ano (5kvalt)
P2 měly problém s korozí kroužků ABS a následným praskánim. Ale to by asi neměnilo hlášky v závislosti na teplotě.
Osobně bych první zkontroloval kroužky a pak proletoval jednotku ABS.
Osobně bych první zkontroloval kroužky a pak proletoval jednotku ABS.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 512
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#16 XC70 2,5t 154 kw automat neradi, sekvecni ano (5kvalt)
Tak pry to neni o teplote. Jakmile auto nastartuje (studene, zahrate), tak to chvilku (max par minut) blbne a pak sepne tachometr a automat normalne radi spolecne s rozsvicenim tech hlasek. Tim to prave pozna, ze muze prepnout do automatu.
(2chyby-ABS/prokluz doporučen servis a Brzdový asistent doporučen servis, naskočí tachometr, automat začne normálně řadit, kontrolka ABS svítí)
Menili mu abs krouzek na pravym prednim kole tak pred mesicem a od te doby jezdil bez problemu az do tohoto tydne.
Diky za postrehy.
VIDA opet pise neco o pravem kolu, takze jako prvni to pujde na prezkum. Pak se uvidi, ale dle Vasich prispevku to klidne muze byt ta pricina.
(2chyby-ABS/prokluz doporučen servis a Brzdový asistent doporučen servis, naskočí tachometr, automat začne normálně řadit, kontrolka ABS svítí)
Menili mu abs krouzek na pravym prednim kole tak pred mesicem a od te doby jezdil bez problemu az do tohoto tydne.
Diky za postrehy.
VIDA opet pise neco o pravem kolu, takze jako prvni to pujde na prezkum. Pak se uvidi, ale dle Vasich prispevku to klidne muze byt ta pricina.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#17 XC70 2,5t 154 kw automat neradi, sekvecni ano (5kvalt)
Code:
ECM-510F
Definition:
Speed Signal, Faulty
Description:
Diagnostic trouble code (DTC) ECM-510F is stored as a result of an error message is sent to the engine control module (ECM) if a fault in the vehicle speed signal has been detected in the ABS control module. NOTE: The diagnostic trouble code for this fault is first generated in the brake control module (BCM) and then in the engine control module (ECM). This diagnostic trouble code cannot be cleared until the code in the brake control module (BCM) has been remedied and cleared.
Cause:
The vehicle speed signal from the ABS is missing or faulty.
Přeloženo: ABS jednotka je tak zmatená že neumí spočítat rychlost.
ECM-510F
Definition:
Speed Signal, Faulty
Description:
Diagnostic trouble code (DTC) ECM-510F is stored as a result of an error message is sent to the engine control module (ECM) if a fault in the vehicle speed signal has been detected in the ABS control module. NOTE: The diagnostic trouble code for this fault is first generated in the brake control module (BCM) and then in the engine control module (ECM). This diagnostic trouble code cannot be cleared until the code in the brake control module (BCM) has been remedied and cleared.
Cause:
The vehicle speed signal from the ABS is missing or faulty.
Přeloženo: ABS jednotka je tak zmatená že neumí spočítat rychlost.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 262
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#18 XC70 2,5t 154 kw automat neradi, sekvecni ano (5kvalt)
Mel jsem stejny problem. Cidlo ABS k tomu krouzku neni presne nad tim krouzkem a tedy chvili to meri, chvili ne. Vysledek, jednotka ABS je zmatena a tak to cely vypne. Spadne rychlomer, auto si mysli ze nejede, tak tedy automat neradi atd. Postup - kontrola na diagnostice za jizdy jak dobre ukazuje rychlost dany cidlo na tom kole, zda meri rychlost kontinualne tak jak ostatni senzory a nebo jsou tam vypadky.. Vizualne zkontrolovat zda opravdu cidlo je presne nad tim krouzkem. Pokud se menil krouzek a nedal se do presne polohy proste cidlo neni nad krouzkem a nemuze merit. Staci ikdyz je lehce vychyleny 2 mm ci je ze sikma atd..
Naposledy upravil(a) Rosssi dne 10 pro 2021 10:03, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13062
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#19 XC70 2,5t 154 kw automat neradi, sekvecni ano (5kvalt)
S polohou čidla se moc hýbat nedá.
Není kroužek na poloose na lisovaný moc daleko? Má být zároveň s hranou.
Není kroužek na poloose na lisovaný moc daleko? Má být zároveň s hranou.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 262
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#20 XC70 2,5t 154 kw automat neradi, sekvecni ano (5kvalt)
Budes se divit , ale i s polohou cidla se da trosku hejbat +/- 2mm, a kdyz ne,a hejbalo se s krouzkem tak proste krouzek neni na svem miste... Sundat kolo strcit tam hlavu a podivat se zda je to ok..najdu mozna fotku jak to byl me
Naposledy upravil(a) Rosssi dne 10 pro 2021 10:05, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
#21 XC70 2,5t 154 kw automat neradi, sekvecni ano (5kvalt)
Když si dáš v parametrech BCM do grafu otáčky jednotlivých kol (Velocity), tak tam se za jízdy ukáže, jestli má ten snímač PP kola výpadky signálu. Taky může být BCM na odchodu, nám je opravují v ecu.de Zittau, a je to spolehlivé a bez přehrávání SW.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 262
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#22 XC70 2,5t 154 kw automat neradi, sekvecni ano (5kvalt)
foto vychylenyho senzoru
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
#23 XC70 2,5t 154 kw automat neradi, sekvecni ano (5kvalt)
Někdy je výměna kroužku problematická z důvodu pokročilé koroze povrchu kloubu. Záleží tam na přesné poloze, takže v takovém případě nezbyde než vyměnit celý kloub. V nejlepším případě ty chyby může zapříčinit jen povolený šroub na poloose.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13062
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#24 XC70 2,5t 154 kw automat neradi, sekvecni ano (5kvalt)
A to jsi měl pod čidlem nějaký bordel, nebo jak jsi ho dostal takhle bokem?Rosssi píše:foto vychylenyho senzoru
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 262
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#25 XC70 2,5t 154 kw automat neradi, sekvecni ano (5kvalt)
duvod byl, trosku komplikovanejsi. koupil jsem spatny naboje ktery maji jiny tisicihran (o jednu drazku vic ci min, uz si nepamatuju) a musel jsem pouzit jiny poloosy, a jelikoz jsem je mel tak jsem to udelal, nez slozite vracet ty naboje s loziskama, starsi typ poloos 97-98 jsou dlouhy, zajisteni matkou, 99-00 kratky, zajisteni sroubem, no a tim padem to takhle nesedelo, ale zvlastni je, ze jen jedna strana, mozna jedna strana je vic dotazena nez druha a je povytazena z prevodovky atd..ale to je uz jiny tema proste
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 0 Odpovědi
- 215 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 2 Odpovědi
- 161 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Krasty
-
- 7 Odpovědi
- 994 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Mr Mišo
-
- 12 Odpovědi
- 1337 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dali
-
- 777 Odpovědi
- 80872 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od python.p