Ventilátor chlazení nesepne ani při 103°C
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Levín 111
- Vůz: volvo cx70 r.v. 2006
#1 Ventilátor chlazení nesepne ani při 103°C
Ahoj všem,mám problém s chlazením motoru, teplota mi na diagnostice ukazovala 103 stupňu a vůbec se netočil
ventilátor,po zapnutí klimy teplota klesala,po vypnutí motoru a vytažení klice se ventilator spustí a po chvilce se vypne.
Co by to mohlo být?relátko nebo nějaké čidlo?bravojack volvo xc70 2.4 120kw r.v. 05
ventilátor,po zapnutí klimy teplota klesala,po vypnutí motoru a vytažení klice se ventilator spustí a po chvilce se vypne.
Co by to mohlo být?relátko nebo nějaké čidlo?bravojack volvo xc70 2.4 120kw r.v. 05
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#2 chlazeni motoru
me se treba sahra poustis az pri 105. Mozna si byl.jen malo trpelivej.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3 chlazeni motoru
Zkusit na origo diagnostice jestli jdou všechny rychlosti větráku. Pokud ne, může být v háji jednotka sahary. Ale 103 bych neviděl jako trágu. To bývá v motoru běžně. Ručička teploměru se ti zvedá z prostředku nebo se drží?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Levín 111
- Vůz: volvo cx70 r.v. 2006
#4 Ventilátor chlazení nesepne ani při 103°C
ručička se drží uprostřed,ale ja tou teplotou řeším jiný problém,ta teplota ohřeje olej v převodovce až na 105 stupnu už ta převodovka děla brikule(hada se to)
podle automechnika,je moc vysoka na automat.ideal je do 95st.
podle automechnika,je moc vysoka na automat.ideal je do 95st.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#5 Ventilátor chlazení nesepne ani při 103°C
Tak pak zkusit tu jednotku sahary diagnostikou.
Ony ty jednotky občas odejdou, já už měnil u svého dvě.
Ony ty jednotky občas odejdou, já už měnil u svého dvě.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 34
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Dobřany
- Vůz: V70 2,4 D5, 120 kW; 2004
#6 Ventilátor chlazení nesepne ani při 103°C
Hele kluci, mám V70 od konce srpna ale ještě se mi po vypnutí motoru sahara nespustila. Měl jsem to na origo diagnostice, a ta nepsala žádnou chybu ohledně ventilátoru chladiče. Je to vůbec hlídané ŘJ?
Klima zatím nejde, píše malý tlak chladiva, takže při zapnutí klimy to samo nic nedělá. Mám auto klimu.....
Díky za radu
Honza
Klima zatím nejde, píše malý tlak chladiva, takže při zapnutí klimy to samo nic nedělá. Mám auto klimu.....
Díky za radu
Honza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2970
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#7 Ventilátor chlazení nesepne ani při 103°C
a proč by se měla spouštět, pokud není voda v chladiči (motoru) "přehřátá"? většinou se spustí v horkém počasí po nějaké zátěži (kopec), kdy pak nahoře vypneš motor nebo podobně
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 34
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Dobřany
- Vůz: V70 2,4 D5, 120 kW; 2004
#8 Ventilátor chlazení nesepne ani při 103°C
"a proč by se měla spouštět, pokud není voda v chladiči (motoru) "přehřátá"? většinou se spustí v horkém počasí po nějaké zátěži (kopec), kdy pak nahoře vypneš motor nebo podobně"
No však proto se ptám . Mně spíš zajímalo jestli ta sahara je hlídaná řídící jednotkou....
No však proto se ptám . Mně spíš zajímalo jestli ta sahara je hlídaná řídící jednotkou....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#9 Ventilátor chlazení nesepne ani při 103°C
Ventilátor na chladiči má vlastní jednotku. Ale pokyny, kdy a jakou rychlostí má sepnout dostává od jednotky motoru. A ta dostává info od snímačů teploty chladící kapaliny a venkovního vzduchu. Dále pak taky do spuštění sahary má co mluvit řídící jednotka klimatizace.
Btw, dobrý nick. HALF-LIFE!!!
Btw, dobrý nick. HALF-LIFE!!!
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek