850 immobilizer, ztracený klíček.

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 21
Registrován: 2 roky 8 měsíců
Bydliště: Šenov
Vůz: V70 I 2.5tdi Stage1 125kw

#1 850 immobilizer, ztracený klíček.

Příspěvek od Knofel »

Ahoj, jsem už zoufalý, řeším problém na 850 T5 1995.

Minulý majtel ztratil klíč, já si myslel že jednoduše vyřadím immo propojkou v pojistkovce a prd.

Auto chytne, za dvě sekundy zdechne...
Na start sprej jede déle (takže jiskra je, odpojí to vstřiky)

Zkoušeny dvě další T5 jednotky, relé vstřiků, jiné vstřiky (vše z funkčního auta).

Diagnostika/vyblikavatko 1-1-1. Bez chyb a přes Vol-Fcr mam jedinou chybu v jednotce imma a to nenačten kod immo z klíče.

Takže má otázka zní, jde nějak vyřadit immo?
Je v ŘJ motoru nebo to je krabička navíc někde?

Případně mě napadá zda je někdo schopen podle auta vyrobit čip když nemám klíček se starým čipem?


Už jsem zoufalý, děkuji za pomoc.
:unknown:

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#2 850 immobilizer, ztracený klíček.

Příspěvek od Fíla »

Je to krabička navíc někde :) .
S řídící jednotkou motoru imobilizér nesouvisí.

Řešením, nevím jestli nejjednodušším, ale určitě nejspolehlivějším, je dopravit auto i s novým klíčem do autorizáku, aby spárovali klíč s imobilizérem auta.
Jo a ten autorizák musí mít starou diagnostiku VOL-FCR, novou Vidou to nejde. Ne každý autorizák ji má a už nejdou ani objednat.
Samozřejmě by po tobě měli chtít doklady od vozu, ze kterých bude jasné, že jsi majitelem vozu.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#3 850 immobilizer, ztracený klíček.

Příspěvek od Urvanej »

A jednotka immo s klíčem z jiného auta by nešla? Nebo si immo řídí přímo ecu?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 21
Registrován: 2 roky 8 měsíců
Bydliště: Šenov
Vůz: V70 I 2.5tdi Stage1 125kw

#4 850 immobilizer, ztracený klíček.

Příspěvek od Knofel »

Fíla píše: 27 zář 2021 09:58 Je to krabička navíc někde :) .
S řídící jednotkou motoru imobilizér nesouvisí.

Řešením, nevím jestli nejjednodušším, ale určitě nejspolehlivějším, je dopravit auto i s novým klíčem do autorizáku, aby spárovali klíč s imobilizérem auta.
Jo a ten autorizák musí mít starou diagnostiku VOL-FCR, novou Vidou to nejde. Ne každý autorizák ji má a už nejdou ani objednat.
Samozřejmě by po tobě měli chtít doklady od vozu, ze kterých bude jasné, že jsi majitelem vozu.
Jsi si jistý že nesouvisí s ŘJ motoru? Nebo jinak, kde najdu jednotku imma? V autě už nikde žádná krabička není, je tam jedna za kastlikem spolujezdce, ale to je jednotka centrálu a dálky ne?
A další věc, Vol-Fcr mám taky v notasu, to bych si to mohl teoreticky spárovat sám kdyby někdo znal postup ne?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 21
Registrován: 2 roky 8 měsíců
Bydliště: Šenov
Vůz: V70 I 2.5tdi Stage1 125kw

#5 850 immobilizer, ztracený klíček.

Příspěvek od Knofel »

Urvanej píše: 27 zář 2021 10:14 A jednotka immo s klíčem z jiného auta by nešla? Nebo si immo řídí přímo ecu?
To je to co sám nevím, někdo říká tak, druhý onak. Mám k dispozici auto na ND ale bez ŘJ motoru. Takže klíček a ŘJ motoru nevyzkouší..
Nevím o tom že je na autě nějaká krabička/jednotka imma. Když mi někdo řekne kde je tak to můžu zkusit s klíčkem prohodit z druhého auta.
Přehození jednotky co je za přihrádkou spolujezdce a klíčku nepomohlo.(to je podle me jen jednotka dálky a centrálu).

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 357
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)

#6 850 immobilizer, ztracený klíček.

Příspěvek od majty »

Pres Vol-Fcr klic urcite nesparujes. Na to ma volvo tusim VST (Volvo Systems Tester)
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2125
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#7 850 immobilizer, ztracený klíček.

Příspěvek od peter cz »

Jen poopravím origo není FCR (tím to neuděláš), ale VST (volvo system tester). Určitě si to relé 210/211 přemostil správně?
Edit: majty byl rychlejší
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 21
Registrován: 2 roky 8 měsíců
Bydliště: Šenov
Vůz: V70 I 2.5tdi Stage1 125kw

#8 850 immobilizer, ztracený klíček.

Příspěvek od Knofel »

Ano, zkoušel sem propojku drátem a mám i tu tovární propojku co vypadá jak relé.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 21
Registrován: 2 roky 8 měsíců
Bydliště: Šenov
Vůz: V70 I 2.5tdi Stage1 125kw

#9 850 immobilizer, ztracený klíček.

Příspěvek od Knofel »

Ví někdo na jistotu kde je jednotka imma? 🙂

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#10 850 immobilizer, ztracený klíček.

Příspěvek od Fíla »

Četl jsem, že párovat pomocí PIN kódu jde i přes VOL-FCR, prý to ale musí být zaplacená verze. Nevím, nepoužíváme. Máme VST.
Každopádně, nejdřív je nutné mít PIN a ten se dá získat pouze z QW90 systému, který je přístupný pouze autorizovaným servisům, proto jsem psal, že je nutné navštívit autorizák.

Jednotka imobilizéru nesouvisí s jednotkou motoru. Tím je myšleno, že se dají navzájem prohazovat kus za kus, aniž by to autu nějak vadilo. Souvisí spolu tak, že při každém nastartování jednotka motoru pošle do jednotky imobilizéru signál s dotazem na správnost klíče. Pokud je zpětný signál negativní, ECU vypne přívod paliva.

Je tedy možné, pokud bys sehnal z jiné 850ky klíček, spínačku s kroužkem a jednotku imobilizéru a dal je do svého auta, že pak nastartuješ.
Pokud bys jenom odstranil jednotku imobilizéru, nenastartuješ. ECU nedostane zpětný signál, vypne palivo.
Když dáš jinou ECU, nenastartuješ, protože to nová jednotka se taky bude ptát na klíček. Jedině by to musela být jednotka z auta, které imobilizér nemělo. Nevím ale, jestli se takové dělala.

Jednotka imobilizéru je na pravé straně sloupku volantu.

Ještě k prvnímu dotazu, klíč samozřejmě vyrobit jde. Objednat v autorizáku, přijde za cca 3 dny a stojí cca 3.000,-. Nejjednodušší varianta. Tedy za předpokladu, že je v autě stále spínačka s původní kombinací vložky.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 21
Registrován: 2 roky 8 měsíců
Bydliště: Šenov
Vůz: V70 I 2.5tdi Stage1 125kw

#11 850 immobilizer, ztracený klíček.

Příspěvek od Knofel »

No paráda, konečně nový poznatek :)
Takže zkusím vylovit jednotku co je na sloupku řízení a přehodit i s klíčkem. A snímací kroužek je nutný taky? Myslel sem že to je jen snímač.

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#12 850 immobilizer, ztracený klíček.

Příspěvek od Fíla »

Podle mě se kroužek nemusí přehazovat, je to vlastně jen anténa.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#13 850 immobilizer, ztracený klíček.

Příspěvek od Fíla »

A takhle nějak ta jednotka vypadá:
Přílohy
s-l640.png
s-l640.png (215.35 KiB) Zobrazeno 569 x
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2433
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#14 850 immobilizer, ztracený klíček.

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Moje T5 z 94' immo nemá. Netuším jestli je to záměnný. Jen tak pro info.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 21
Registrován: 2 roky 8 měsíců
Bydliště: Šenov
Vůz: V70 I 2.5tdi Stage1 125kw

#15 850 immobilizer, ztracený klíček.

Příspěvek od Knofel »

Tak sem to tam nasel! 🙂 Ale na druhém autě na díly to není 🤦 tak už to sháním i s klíčkem, jestli seženu, dám report jak to dopadlo 🙂

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1812
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#16 850 immobilizer, ztracený klíček.

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Ahoj když mi pošleš jednotku naharaju ti tam verzi non immo 850 T5 mám tu 2,3T5 i 2,0T5 ,které byly v autech bez immo dokážu je zkopírovat a tobě nahrát.
To Fíla ano dělali se 850 T5 i verze bez immo .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 21
Registrován: 2 roky 8 měsíců
Bydliště: Šenov
Vůz: V70 I 2.5tdi Stage1 125kw

#17 850 immobilizer, ztracený klíček.

Příspěvek od Knofel »

Petr.Chrpa píše: 28 zář 2021 20:57 Ahoj když mi pošleš jednotku naharaju ti tam verzi non immo 850 T5 mám tu 2,3T5 i 2,0T5 ,které byly v autech bez immo dokážu je zkopírovat a tobě nahrát.
To Fíla ano dělali se 850 T5 i verze bez immo .
Jako Jednotku motoru nebo jednotku Imma? :)

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1812
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#18 850 immobilizer, ztracený klíček.

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Motoru :D
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 21
Registrován: 2 roky 8 měsíců
Bydliště: Šenov
Vůz: V70 I 2.5tdi Stage1 125kw

#19 850 immobilizer, ztracený klíček.

Příspěvek od Knofel »

Petr.Chrpa píše: 20 říj 2021 20:39Motoru :D
No ono to u 850 ale není spárované s jednotkou motoru ne?
Nebo takhle, našel sem zámečníka co mi podle jednotky imma udělal nový čip a spároval to Za 900,- a už mi to dvakrát jelo :D Teď se mu ale zase nechce, takže ještě hledám další problém :sorry:

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1812
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#20 850 immobilizer, ztracený klíček.

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Zavolej 721092580 nic párovat nemusíš když máš jednotku z auta bez immo.nebo až ti to zase pojede tak prijed a jen je prohodime nebo ti ji pošlu ale za zálohu. A ty mi pošleš tvou.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 21
Registrován: 2 roky 8 měsíců
Bydliště: Šenov
Vůz: V70 I 2.5tdi Stage1 125kw

#21 850 immobilizer, ztracený klíček.

Příspěvek od Knofel »

Tak nový poznatek. Udělali mi nový čip imma podle mojí jednotky, auto žije!!! :)
ALE... Když čip vložím do anténního kroužku jede to, jakmile kroužek nacvaknu na své místo a čip vložím do klíče, nejede to. Pak diag píše žádný signál z čipu klíče. Takže špatný kroužek nebo čip? :Search:
Ještě pro dopřesnění když čip nalepím zvenku na kroužek tak to taky nejde. Prostě musí být uvnitř kroužku položený, čili kroužek vycvaknutý ze spinačky. A tak se mi jezdit nechce. :(
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“