Rozdíly mezi katalyzátory?

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Bobin
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 4 roky 1 měsíc
Bydliště: Trutnov
Vůz: V70 I TDi, C70 I T5, 850 T5

Rozdíly mezi katalyzátory?

Příspěvek od Bobin »

Zdravím rodinku,
prosimvás potřebuju namontovat chybějící kaťák do 850ky (T5) a známej má jeden z jinýho typu motoru. Je to problém?
Díkes

jirka87
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 2494
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Bílý

Rozdíly mezi katalyzátory?

Příspěvek od jirka87 »

Katy (obecne) se u benzinaku rozlisuji (pokud by sis precetl treba parametry univerzalnich na eshopu nekde) do trid podle euro normy, dale pak podle objemu motoru a jeho vykonu.

Kdybys na t5 dal napriklad kat z te nejslabsi 2.0i, tak by to asi nefungovalo prilis dobre.

Dale by bylo dobre se ujistit,ze ti krome prumeru potrubi "pasuje" i pocet lambda sond.

Zkracene receno - z jineho 2.3L turbomotoru.by to tak nejak fungovat mohlo, ale jsem dalek znalosti aby ti to pak nedelalo brikule. Nikdy jsem neexperimentoval a daval tam to, co tam patri. Kamos daval ale tedka na 206 S16 univerzalni kat dle objemu a vykonu a zatim to chodi. Daval dokonce misto normy euro 2 kat pro euro 3.

Myslim, ze Petr Chrpa nebo nekdo jiny mnohem erudovanejsi ti poradi citelne lepe, az se tady objevi,nebo mu zkus napsat SZ.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13145
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Rozdíly mezi katalyzátory?

Příspěvek od Urvanej »

Muj názor je, že pokud to tam fyzicky namontuješ, tak to provozuj.
Pokud chceš honit koníky, tak kup nějakej např. 100CPI univerzál.
Nevim jak u 850, ale starší se lišily jen průměrem potrubí a přírubama, kat jako takovej byl identický.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Rozdíly mezi katalyzátory?

Příspěvek od Zajsoft »

Jak uvedl Urvanej... Kolikrat pro danej model, byl stejnej pro vsechny motorizace(v ramci paliva) a po mechanicke strance, obecne kolikrat je i dost velka cast (treba od katu do zadu) stejna i pro benzin/nafta.
Takze pokud to mas kor z 850 do 850, tak bych podle VINka koukl do VIDA, zda tam dokonce neni identickej.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Fíla
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1065
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

Rozdíly mezi katalyzátory?

Příspěvek od Fíla »

Všechny 850 měly stejný kat. Akorát poslední modely B5254T s AWD měly jiný kvůli úhlovce a kardanu. I když těžko říct, i ten byl možná stejný, protože Volvo má/mělo katalyzátor + downpipe jako jeden díl. Takže je možný, že kat jako takový bude pořád stejný, ale liší se to právě jen jinou DP.
Každopádně všechny FWD 850 měly jeden a ten samý katalyzátor, ať to byly 2.0T, 2.3T nebo 2.4T.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]