Rozdíly mezi katalyzátory?

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Bobin
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 14
Registrován: 2 roky 9 měsíců
Bydliště: Trutnov
Vůz: V70 I TDi, C70 I T5, 850 T5

#1 Rozdíly mezi katalyzátory?

Příspěvek od Bobin »

Zdravím rodinku,
prosimvás potřebuju namontovat chybějící kaťák do 850ky (T5) a známej má jeden z jinýho typu motoru. Je to problém?
Díkes

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2133
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#2 Rozdíly mezi katalyzátory?

Příspěvek od jirka87 »

Katy (obecne) se u benzinaku rozlisuji (pokud by sis precetl treba parametry univerzalnich na eshopu nekde) do trid podle euro normy, dale pak podle objemu motoru a jeho vykonu.

Kdybys na t5 dal napriklad kat z te nejslabsi 2.0i, tak by to asi nefungovalo prilis dobre.

Dale by bylo dobre se ujistit,ze ti krome prumeru potrubi "pasuje" i pocet lambda sond.

Zkracene receno - z jineho 2.3L turbomotoru.by to tak nejak fungovat mohlo, ale jsem dalek znalosti aby ti to pak nedelalo brikule. Nikdy jsem neexperimentoval a daval tam to, co tam patri. Kamos daval ale tedka na 206 S16 univerzalni kat dle objemu a vykonu a zatim to chodi. Daval dokonce misto normy euro 2 kat pro euro 3.

Myslim, ze Petr Chrpa nebo nekdo jiny mnohem erudovanejsi ti poradi citelne lepe, az se tady objevi,nebo mu zkus napsat SZ.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#3 Rozdíly mezi katalyzátory?

Příspěvek od Urvanej »

Muj názor je, že pokud to tam fyzicky namontuješ, tak to provozuj.
Pokud chceš honit koníky, tak kup nějakej např. 100CPI univerzál.
Nevim jak u 850, ale starší se lišily jen průměrem potrubí a přírubama, kat jako takovej byl identický.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#4 Rozdíly mezi katalyzátory?

Příspěvek od Zajsoft »

Jak uvedl Urvanej... Kolikrat pro danej model, byl stejnej pro vsechny motorizace(v ramci paliva) a po mechanicke strance, obecne kolikrat je i dost velka cast (treba od katu do zadu) stejna i pro benzin/nafta.
Takze pokud to mas kor z 850 do 850, tak bych podle VINka koukl do VIDA, zda tam dokonce neni identickej.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#5 Rozdíly mezi katalyzátory?

Příspěvek od Fíla »

Všechny 850 měly stejný kat. Akorát poslední modely B5254T s AWD měly jiný kvůli úhlovce a kardanu. I když těžko říct, i ten byl možná stejný, protože Volvo má/mělo katalyzátor + downpipe jako jeden díl. Takže je možný, že kat jako takový bude pořád stejný, ale liší se to právě jen jinou DP.
Každopádně všechny FWD 850 měly jeden a ten samý katalyzátor, ať to byly 2.0T, 2.3T nebo 2.4T.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“