Zdravím rodinku,
prosimvás potřebuju namontovat chybějící kaťák do 850ky (T5) a známej má jeden z jinýho typu motoru. Je to problém?
Díkes
Rozdíly mezi katalyzátory?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2133
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#2 Rozdíly mezi katalyzátory?
Katy (obecne) se u benzinaku rozlisuji (pokud by sis precetl treba parametry univerzalnich na eshopu nekde) do trid podle euro normy, dale pak podle objemu motoru a jeho vykonu.
Kdybys na t5 dal napriklad kat z te nejslabsi 2.0i, tak by to asi nefungovalo prilis dobre.
Dale by bylo dobre se ujistit,ze ti krome prumeru potrubi "pasuje" i pocet lambda sond.
Zkracene receno - z jineho 2.3L turbomotoru.by to tak nejak fungovat mohlo, ale jsem dalek znalosti aby ti to pak nedelalo brikule. Nikdy jsem neexperimentoval a daval tam to, co tam patri. Kamos daval ale tedka na 206 S16 univerzalni kat dle objemu a vykonu a zatim to chodi. Daval dokonce misto normy euro 2 kat pro euro 3.
Myslim, ze Petr Chrpa nebo nekdo jiny mnohem erudovanejsi ti poradi citelne lepe, az se tady objevi,nebo mu zkus napsat SZ.
Kdybys na t5 dal napriklad kat z te nejslabsi 2.0i, tak by to asi nefungovalo prilis dobre.
Dale by bylo dobre se ujistit,ze ti krome prumeru potrubi "pasuje" i pocet lambda sond.
Zkracene receno - z jineho 2.3L turbomotoru.by to tak nejak fungovat mohlo, ale jsem dalek znalosti aby ti to pak nedelalo brikule. Nikdy jsem neexperimentoval a daval tam to, co tam patri. Kamos daval ale tedka na 206 S16 univerzalni kat dle objemu a vykonu a zatim to chodi. Daval dokonce misto normy euro 2 kat pro euro 3.
Myslim, ze Petr Chrpa nebo nekdo jiny mnohem erudovanejsi ti poradi citelne lepe, az se tady objevi,nebo mu zkus napsat SZ.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#3 Rozdíly mezi katalyzátory?
Muj názor je, že pokud to tam fyzicky namontuješ, tak to provozuj.
Pokud chceš honit koníky, tak kup nějakej např. 100CPI univerzál.
Nevim jak u 850, ale starší se lišily jen průměrem potrubí a přírubama, kat jako takovej byl identický.
Pokud chceš honit koníky, tak kup nějakej např. 100CPI univerzál.
Nevim jak u 850, ale starší se lišily jen průměrem potrubí a přírubama, kat jako takovej byl identický.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#4 Rozdíly mezi katalyzátory?
Jak uvedl Urvanej... Kolikrat pro danej model, byl stejnej pro vsechny motorizace(v ramci paliva) a po mechanicke strance, obecne kolikrat je i dost velka cast (treba od katu do zadu) stejna i pro benzin/nafta.
Takze pokud to mas kor z 850 do 850, tak bych podle VINka koukl do VIDA, zda tam dokonce neni identickej.
Takze pokud to mas kor z 850 do 850, tak bych podle VINka koukl do VIDA, zda tam dokonce neni identickej.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#5 Rozdíly mezi katalyzátory?
Všechny 850 měly stejný kat. Akorát poslední modely B5254T s AWD měly jiný kvůli úhlovce a kardanu. I když těžko říct, i ten byl možná stejný, protože Volvo má/mělo katalyzátor + downpipe jako jeden díl. Takže je možný, že kat jako takový bude pořád stejný, ale liší se to právě jen jinou DP.
Každopádně všechny FWD 850 měly jeden a ten samý katalyzátor, ať to byly 2.0T, 2.3T nebo 2.4T.
Každopádně všechny FWD 850 měly jeden a ten samý katalyzátor, ať to byly 2.0T, 2.3T nebo 2.4T.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 1156 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od HonzaA
-
- 10 Odpovědi
- 593 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ochoda
-
- 13 Odpovědi
- 1305 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kolemjdouci
-
- 8 Odpovědi
- 492 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dan
-
- 3 Odpovědi
- 236 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od spy