XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 620
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#26 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Schumi_01 »

Teď když nad tím přemýšlím, tak jsem v červenci doléval chladicí... Vzhledem k létu a "po zimě" mi to nepřišlo zas tolik divné. Nebylo potřeba moc. Ale mohla by to být stopa...
Zítra to zkusím prolézt.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 620
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#27 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Schumi_01 »

Tak objeven únik chladiva...čili možná v návaznosti i "bordel" se vzduchem stejným místem...a tím vyšší kouřivost...a tím rychleji plnější DPF. Zkusím co nejrychleji vyřešit.
Jen doufám, že altíku ta kapalina nebude moc vadit :)
Přílohy
IMG_20210822_0937340.jpg
IMG_20210822_0937012.jpg
IMG_20210822_0936493.jpg
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 620
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#28 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Schumi_01 »

Plus jedna menší netěsnost vyřešena tady.

Jsem si vědom, že ta hadice je trhlá na konci a není to ideální...Ale uvnitř ní už je nasazena pevnější jako prodloužení z AV dílů :)
Každopádně to kolem taky trošku prosakovalo...Takže utřeno a vylepšeno lepším upevněním.
Přílohy
IMG_20210822_1107227.jpg
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5007
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#29 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od python.p »

Tady v tom místě mám taky netěsnost... jak jsem tlakoval sání, tak v tom spoji u té trubky to prostě netěsní, takže jsem to zatím vyřešil izolepou... :/
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 1314
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#30 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Arkaz »

tato netesnost sa trvalo vyriesit neda. na mojom aute uz 3x menili hadicu vo volve a vzdy po cca 100kkm zacne zase. ani tmel ziadny pasky nic proste to chcije furt :D

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 620
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#31 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Schumi_01 »

Ono mi celé to řešení tam přijde takový dost fórový že si říkám, že tam ta těsnost asi není nějak životně důležitá :-D

Ale rád bych vyřešil tu netěsnost z chladiče...předpokládám, že to bude jen to těsnění ve spoji. Najdu někde jaké to je abych si ho mohl objednat?
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 13061
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#32 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od raolsa »

Vyměn celý domeček termostatu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Ares
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 432
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
Bydliště: Bratislava

#33 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Ares »

Tak pridam aj ja svojimi poznatkami, mozno z toho nieco vzide.

Podla toho, co sledujem, je to kolisanie zaplnenia DPF silne zavisle od vonkajsej teploty
ZIMA: sere sa to pomerne malo, gramy sa drzia a pribudaju konstantne. Je tazsie dosiahnut teplotu nad 350C, aby dochadzalo k pasivnej regenracii (vypalovaniu)
LETO: drbe tomu fest, ako je tu popisane. Je to striktne zavisle od teploty "niecoho" vid nizsie.
do 110km/h tomu drbka ako kedy, ale vacsinou casto, DPF sa nezohreje na teplotu nad 350C a robi si to co chce, mam ale pocit, ze nieco ine sa zohreje viac ako je dobre a preto tomu drbe.
120-140 km/h chova sa to v celku normalne, teplota DPF vhodna na pasivnu regenraciu a naporovym vzduchom sa chladi nieco, co sposobuje, ze tomu nedrbe az tak moc. (staci ale jedna kolona a je to v prdeli)
nad 140 km/h to uz tazko odsledovat, vzhladom na stav ciest na SK a prevaznu jebnutost polovodicov v premavke.

Idem poriesit predlzovacie kable na osciloskop, napojim cidlo parcialneho tlaku a budem porovnavat s hodnotami v CarScanner, ked sa nic neukaze, skusim ine cidlo (teploty a pod)
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
Obrázek;Obrázek
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 620
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#34 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Schumi_01 »

raolsa píše: 23 srp 2021 08:56 Vyměn celý domeček termostatu.
Mahle?

edit: není skladem, bude Gates :-)
Naposledy upravil(a) Schumi_01 dne 23 srp 2021 10:54, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 328
Registrován: 3 roky 5 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008

#35 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Majkl1 »

Mám auto sice krátce, ale díky aplikaci jsem vysledoval, že moje auto aktivní regeneraci v podstatě nepotřebuje. Vystačí si plně s tou pasivní (alespoň nyní v létě), která začíná při cca 340°C a této teploty dosáhne po pár vteřinách jízdy do jakéhokoli kopce (i malého). Když přesáhne teplota DPF oněch 340°C, okamžitě začne klesat gramáž zaplnění. Sice po desetinkách, ale klesá. Při jízdě po rovině se zaplnění drží tak nějak plus mínus stejné, pouze při jízdě v obci a deceleraci začne pomalu stoupat (což je divné, protože aktuální spotřeba je 0). Už druhou nádrž se zaplnění drží na konstantních 2-4g. Jezdím trasy převážně okresky (do 50km) a couračky (do 10km). Čekal jsem, že se s takovým ježděním bude plnit rychleji. Když jsem měl vypadlé táhlo od klapek, zaplňovalo se to zatraceně rychleji.
Mám EGR ON (vyčištěn) a funkční vířivé klapky. Tankuji výhradně u Eurooilu Diesel Plus. Spotřeba průměr 8,3 (dle PC i podle tankování), jezdím spíše klidněji. Nyní najeto 2100km bez aktivní regenerace a momentálně jsem stále kolem 3g zaplnění.
Vše ovšem za předpokladu, že aplikace (Car Scanner) ukazuje správné hodnoty.
Screenshot_20210823-104722.png
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 620
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#36 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Schumi_01 »

Přesně.
Otázka jak moc se dá na CarsScanner spolehnout...abychom tu nehonili duchy.
Klapky mám taky...egr jsem čistil někdy před nimi, takže se na něj chystám aktuálně taky.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 1314
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#37 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Arkaz »

no to mi pride zvlastne. ked je vsetko ok vypalovat by malo cca raz za 700-1000km. ze ti nepribudaju gramy je podozrive. aby ti jedneho dna auto nestratilo vykon a zisti sa ze dpf je upchate. asi by som to preveril. hej je otazne jak moc je spolahlivy car scanner. niekedy spravim log z vidy kde budu vidno tlaky filtra

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 328
Registrován: 3 roky 5 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008

#38 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Majkl1 »

Však jsem psal - kdo ví, zda Car Scanner neukazuje bludy. Ale někde jsem tu zachytil komentář, kde někdo porovnával právě tuhle hodnotu s Vidou a sedělo to.
Ono ne že by gramy nepřibývaly, ale pasivním vypalováním ubývají zhruba stejnou rychlostí. Když pojedu odhadem 5-10 minut přes město, tak mi přibude cca 1g. Pak ale stačí jet 1-2km do kopce s teplotou DPF nad 340°C a zaplněnost klesne zpět. Navíc dnes jsem chtěl zkusit tímto způsobem něco vypálit tak, že jsem dal manuálně 3q do kopce a držel otáčky někde těsně pod 3000. Paradoxně teplota DPF klesla a držela se kolem 250-270°C a nestoupala. Když ten samý kopec za stejných podmínek (stejné prohřátí motoru a olejů) jedu na režim D, teplota vyleze až k 370-400°C a stoupá dokud nezačnu zpomalovat na vrcholu kopce (křižovatka). Je možné, že ovládání vířivých klapek (a tím teplota DPF) se liší i v závislosti, zda jde o režim D nebo sekvenční řazení? Možná příště stejný pokus udělám s grafem znázorňujícím činnost EGR ventilu, který na teplotu DPF má velký vliv. Při 3000 otáčkách byl možná už zcela zavřený, kdežto na režim D jede AT ten samý kopec na 4q, místy 5q, tudíž na 1300-1600ot./min a tam bude EGR přiotevřený a proto ta výrazně vyšší teplota DPF :oops:
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008

Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 1314
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#39 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Arkaz »

no ja sledujem grafy aj na s60 2012a tam pribudaju pomaly a konstantne a aj prkne vypaluje. a na xc70 mi to skace hore dole. ale zase to su rozdielne rocniky a modeli tak je mozne ze to inak ukazuje. na s60 mi carscanner ukazuje aj tlak zatial co na xc70 nie tam len prepocet na gramy

Ares
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 432
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
Bydliště: Bratislava

#40 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Ares »

Este jedna zaujimavost, drbe tomu zasadne pri deceleracii. Vtedy hodnoty vyletia jak besne. Vyzera to, ze nejaky senzor vyhodi zaporne hodnoty, ktore CEM/ECM nevie spravne vyhodnotit, alebo vyhodi maximalnu hodnotu parcialneho tlaku a vypocitana hodnota gramov vo filtri ide prudko nahor. Vsetko by ukazovalo na cidlo tlaku, ale to uz sme menili viaceri a nepomohlo to, aj ked je pravda, ze kazde to cidlo sa chova mierne odlisne. Po merani osciloskopom budem mudrejsi.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
Obrázek;Obrázek
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]

Offline
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 20
Registrován: 4 roky 5 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: V70 2.4D D5244T5 2008

#41 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Kubik18 »

Ten osciloskop som mal v plane aj ja pred nejakymi dalsimi zbytocnymi pokusmi. Tak daj vedet ak sa k tomu doatanes skor ako ja. Este som chcel premerat kable medzi snimacom a ECU koli pripadnemu poskodeniu kabelaze.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#42 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Urvanej »

Při deceleraci to musí dělat bordel, páč tam jde studenej vzduch a za dpf je teplejší a prostě se to rozhodí.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 333
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Vůz: S 80 2,4b 125kw

#43 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Jasko »

Urvanej píše:Při deceleraci to musí dělat bordel, páč tam jde studenej vzduch a za dpf je teplejší a prostě se to rozhodí.
Mne to hlási ráno pri deceleracii asi 3km po štarte plný filter zastavím vypnem motor počkam kým sa uspia jednotky cca 1min a idem ďalej bez poruchy mam prasknutý vlnovec predpokladám že je tam problém.Poobede idem z práce a všetko v pohode.Určite tam robí problem teplota/vlchkosť ako piše Ares.
Snímač tlaku dpf som skušal meniť za funkčný a bez rozdielu p3 mám krátko spotreba asi moc cca 10,5 L nalietane 400tisic+ awd

Ares
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 432
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
Bydliště: Bratislava

#44 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Ares »

Urvanej píše: 23 srp 2021 18:24 Při deceleraci to musí dělat bordel, páč tam jde studenej vzduch a za dpf je teplejší a prostě se to rozhodí.
Trosku hodne zjednodusena teoria si myslim. Pri deceleracii je zatvorena skrtiaca klapka, takze ziaden vzduch, ziadne palivo, motor vytvara podtlak. Toto podla mna moze sposobovat problemy, pokial je ucpane odvetranie, alebo su problemy s EGR a pod. Len teraz prist na to, cim to je.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
Obrázek;Obrázek
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5007
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#45 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od python.p »

Jasko píše: 24 srp 2021 08:50
Urvanej píše:Při deceleraci to musí dělat bordel, páč tam jde studenej vzduch a za dpf je teplejší a prostě se to rozhodí.
Mne to hlási ráno pri deceleracii asi 3km po štarte plný filter zastavím vypnem motor počkam kým sa uspia jednotky cca 1min a idem ďalej bez poruchy mam prasknutý vlnovec predpokladám že je tam problém.Poobede idem z práce a všetko v pohode.Určite tam robí problem teplota/vlchkosť ako piše Ares.
Snímač tlaku dpf som skušal meniť za funkčný a bez rozdielu p3 mám krátko spotreba asi moc cca 10,5 L nalietane 400tisic+ awd
Jj a mám 7,5l na 100km... Tady je určitě problém.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Offline
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 20
Registrován: 4 roky 5 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: V70 2.4D D5244T5 2008

#46 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Kubik18 »

Ares píše: 24 srp 2021 10:54
Urvanej píše: 23 srp 2021 18:24 Při deceleraci to musí dělat bordel, páč tam jde studenej vzduch a za dpf je teplejší a prostě se to rozhodí.
Trosku hodne zjednodusena teoria si myslim. Pri deceleracii je zatvorena skrtiaca klapka, takze ziaden vzduch, ziadne palivo, motor vytvara podtlak. Toto podla mna moze sposobovat problemy, pokial je ucpane odvetranie, alebo su problemy s EGR a pod. Len teraz prist na to, cim to je.
Odvetranie som tiez precistil a vymenil komponenty(membrana, tesnenia, hadice) a EGR vycistil a zadaptoval. Cize tam asi problem nebude. Teda aspon u mna.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#47 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Urvanej »

Ares: ona ta škrtící klapka u dýzlu nebude tak "účinná" jako u benzínu. ;-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#48 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Fíla »

taky si myslím, že u diesela se škrtící klapka nijak zvlášť moc plynem ovládat nedá. Ne nadarmo se jí taky říká "chcípací".
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 328
Registrován: 3 roky 5 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008

#49 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Majkl1 »

Právě jsem zprovoznil Vidu, takže mohu potvrdit, že Car Scanner ukazuje zaplnění filtru správně.
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 620
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#50 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Schumi_01 »

Tak trošku poznatek a sladění pojmů...

Jak máte v CarScanneru nastavené množství gramů ve filtru?
Mám tam jen tři volný k DPF...soot...teplotu...tlak...
Tlak neukazuje.
Soot ukazuje gramy, ale prostě aktuálně... Jedu a pod plynem třeba 18...nebo 22...podle zátěže kopce apod. Lehký plyn nebo úplně bez plynu to spadne na třeba 1,91g. Beru to tak, že těch 18g je aktuální co lítá do filtru a těch 1,91 je hodnota která tam v něm aktuálně je. Protože postupem jízdy stoupá třeba na 2,03g apod. Je to tak?

A teplota defacto to samé. Zátěž a plyn je vyšší. Bez něj se sníží.

Pasivní vypalování jest co a při jakých teplotách?
Standardní teplota která osciluje během jízdy je někde kolem 270 cca... Po delší jízdě nebo vyšší zátěži to udržuje cca 350...To už je pasivní vypalování?

Jedu v grafu přes živá data...
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“