chip pro D5 151kw od Profituning - nechat nebo?

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9942
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

chip pro D5 151kw od Profituning - nechat nebo?

Příspěvek od hajnej »

Mám v autě tento čípek:
http://www.profituning.sk/chiptuning-volvo-xc70-24-d5-awd-215/
a přemítám, co s tím dál s ohledem na životnost vozu (motor, automat, cooler, hadice apod). Aktuálně auto jede, funguje, řadí - vše ok. Je tu několik variant:

1. věřit, že ví co dělají a nechat na voze. Nikterak ten výkon aktivně nevyužívám, spíš pasivně občas polechtám plyn, když je potřeba. Hodnoty po úpravě jsou nápadně totožné s ST2 (178-kW Power, 480-Nm Torque) od D5T5
2. nahrát zpátky origo stav - to ale obnáší cestu do Náchoda.
3. nahrát origo stav 151kw od D5T5 - to obnáší odemknutí CEM a ECM - znalí určitě upřesní - Získal bych origo stav a také nejspíš přehrání softu TCM, což nevím, zda je aktuálně upravené ke zvýšenému výkonu.
4. nahrát ST1 (165-kW Power, 460-Nm Torque) od D5T5.
5. nahrát Polestar (zde úplně nevím, jaké jsou parametry) - aktuálně držím v ruce poukaz s 20% slevou takže by to bylo za lepší cenu....i tak ale relativně docela vysokou.

Je mi jasný, že varianta 5 je vlastně nejlepší, když si to teď čtu pěkně napsaný...ale třeba někdo vychválí ten Profituning... :)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

3m3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3054
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

chip pro D5 151kw od Profituning - nechat nebo?

Příspěvek od 3m3 »

Heleď ber to jen jako názor ale reálně by mě zajímal graf z brzdy jak to s tím zvýšeným výkonem vlastně je.
Pak bych řešil jesli D5T5 a nebo polstár..
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Jasper
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 807
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: V90CC VOR

chip pro D5 151kw od Profituning - nechat nebo?

Příspěvek od Jasper »

S Polestar ten motor jede lepe...Aspon me to tak ve srovnani jak si to pamatuji prijde. Ja bych se sam sebe ptal,co tim ziskam...Kdyz to vratis do origa tak vubec nic,ptz jestli ten navyseny vykon nevyuzivas,tak motor a prevodovka nijak preci netrpi...
_________________
XC60 T8 Ultra Red Fusion V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar / na prodej

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9942
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

chip pro D5 151kw od Profituning - nechat nebo?

Příspěvek od hajnej »

Já si myslím, že Polestar upravuje i jednotku převodovky TCM. Nevím jistě, jestli Profituning SK toto dělá.
Proto se může tvářit ten Polestar lépe.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9942
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

chip pro D5 151kw od Profituning - nechat nebo?

Příspěvek od hajnej »

Ještě jsem zapomněl na variantu Service 2.0 přímo ve Volvo - to hodí auto do origo stavu + nějaká vylepšení. Už jsem to poptal.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

jancho
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4586
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

chip pro D5 151kw od Profituning - nechat nebo?

Příspěvek od jancho »

Ano, to Ti smázne neorigo SW úpravy.
Ve spojení s nějakým servisem zdarma.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9942
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

chip pro D5 151kw od Profituning - nechat nebo?

Příspěvek od hajnej »

Dnes jdu na Service 2.0. Zdarma to tedy bohužel nebude (ca 1900 vč. práce), ale i tak do toho jdu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2245
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

chip pro D5 151kw od Profituning - nechat nebo?

Příspěvek od Zajsoft »

Zdarma to je, pokud u toho delaj nejakej servis.
Treba si nechat vymenit brzdovy desticky, rozvody, otazkou je, zda by treba stacily sterace :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9942
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

chip pro D5 151kw od Profituning - nechat nebo?

Příspěvek od hajnej »

On tam prověřoval, jestli je nějakej neudělanej update ECM nebo CEM. To by prý bylo zadara a nebavili jsme se o žádném servisu. Takže těžko říct jak to mají...No holt obětuju dvojku.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14265
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

chip pro D5 151kw od Profituning - nechat nebo?

Příspěvek od raolsa »

Bylo mi před lety řečeno, že nejmenší servis u kterého to lze udělat je výměna oleje za 8500,- Kč. Tak jsem se na to vykašlal.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

shalibaba
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 549
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

chip pro D5 151kw od Profituning - nechat nebo?

Příspěvek od shalibaba »

Dotaz - jak se pozná, jestli už mám Service 2.0 nahrán? Auto před několika lety kupováno v rámci programu Volvo Selekt, kde v reklamních materiálech psali, že kupující dostane s autem nejnovější software.
Tenkrát jsem o Volvech toho moc nevěděl, tak netuším, co tam vlastně mám nahrané.

lkopcansky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 512
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

chip pro D5 151kw od Profituning - nechat nebo?

Příspěvek od lkopcansky »

shalibaba píše:Dotaz - jak se pozná, jestli už mám Service 2.0 nahrán? Auto před několika lety kupováno v rámci programu Volvo Selekt, kde v reklamních materiálech psali, že kupující dostane s autem nejnovější software.
Tenkrát jsem o Volvech toho moc nevěděl, tak netuším, co tam vlastně mám nahrané.
Nemáš nálepku s textom 2.0 v servisnej knižke pri spomínanej prehliadke?

V jednom Bratislavskom autorizaku mi nenahrali 2.0, pretože mám už staré auto (MY2012)
Naposledy upravil(a) lkopcansky dne 13 kvě 2021 11:49, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC60 D4 VEA AT8 Summum MY15 Mobil Obrázek
EX S60 D3 AT6 Summum MY12 Ravenol Obrázek
XC60 D3 VEA AT8 Dynamic MY17 Castrol - mamka
EX S60 2,4i Premium MY04 Mobil

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2245
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

chip pro D5 151kw od Profituning - nechat nebo?

Příspěvek od Zajsoft »

Uprime blbe, pacz nemas jak bez zaplacene VIDA, overit, zda pro danou kombinaci jednotek, existuje do nejake novejsi SW.
Osobne to resim tak, ze si nechavam dat "Total CAN Reload" + plus pripadne veci, ktere jsou bokem, treba BT modul u P3.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9942
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

chip pro D5 151kw od Profituning - nechat nebo?

Příspěvek od hajnej »

Fajn cena 1600 Kč
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2245
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

chip pro D5 151kw od Profituning - nechat nebo?

Příspěvek od Zajsoft »

No jinak "zdarma" to je pro toho dealera, na kazde VIN maj narok na Service 2.0 kazdych 12mesicu...
Me ted asi bude cekat na XC90 V8 '06:
Total upgrade CAN 30677038
Total upgrade MOST 30677039

Respektive, pacz me mechanik z autorizaku(to zas bude komedie...) presvedcoval, ze pro tohle auto Total upgrade CAN neni...
Service 2.0 8691433 (OLD: 11146752)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

kishmick
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 807
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

chip pro D5 151kw od Profituning - nechat nebo?

Příspěvek od kishmick »

Nahrání service 2.0 hodně záleží na domluvě a postupu. Já jsem nejprve zkoušel po telefonu v Č. Budějovicích. Tam to byl totální fu.k off-nezájem(dělali z toho hroznou vědu). Pak jsem se mailem objednal v Průhonicích bez nějakých otázek a detailů (jen: "Prosím objednat na service 2.0") . Dostal jsem termín přesně na čas do vestibulu, ale stejně jsem musel dlouho kecat v tý jejich recepci s jedním týpkem, a pak 3 hodiny čekat venku (autem zajeli do dílny), aby mě to stálo ty necelý dvě stovky. A tak, i když pán furt vyhrožoval, že to asi nepůjde-a že to bude dražší, tak to nakonec vyšlo-platil jsem dvoustovkou a ještě mi zbylo :good: . Dva roky zpět.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9942
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

chip pro D5 151kw od Profituning - nechat nebo?

Příspěvek od hajnej »

Osobně nevím, co přesně Service 2.0 znamená. Rozkaz zněl jasně: zbavit se chipu. Takže pán zjišťoval, co ten update obsahuje a zmínil, že ECM se netýká. Takže jsem ve finále asi platil hlavně za ECM update a https://eshop.autopalace.cz/produkt/V.30785337 a Service 2.0 se týká jen CEM tam je k tomu jako bonus.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2245
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

chip pro D5 151kw od Profituning - nechat nebo?

Příspěvek od Zajsoft »

Service 2.0 je nestoji v ramci 12-mesicniho intervalu NIC. Nebo tam bude neco jako $0.1 a podobne.

Viz. https://www.autond.cz/volvo/hledani.php?texthledani=8691433&odeslat=+&trideni=4
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14265
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

chip pro D5 151kw od Profituning - nechat nebo?

Příspěvek od raolsa »

A proč mi teda tvrdili ve Volvu v Liberci, že ten SW musí zaplatit a Volvo jim ho pak na základě provedeného servisu proplatí zpět? A proto musí udělat alespoň tu výměnu oleje? Že by vych*anost?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé