http://www.profituning.sk/chiptuning-volvo-xc70-24-d5-awd-215/
a přemítám, co s tím dál s ohledem na životnost vozu (motor, automat, cooler, hadice apod). Aktuálně auto jede, funguje, řadí - vše ok. Je tu několik variant:
1. věřit, že ví co dělají a nechat na voze. Nikterak ten výkon aktivně nevyužívám, spíš pasivně občas polechtám plyn, když je potřeba. Hodnoty po úpravě jsou nápadně totožné s ST2 (178-kW Power, 480-Nm Torque) od D5T5
2. nahrát zpátky origo stav - to ale obnáší cestu do Náchoda.
3. nahrát origo stav 151kw od D5T5 - to obnáší odemknutí CEM a ECM - znalí určitě upřesní - Získal bych origo stav a také nejspíš přehrání softu TCM, což nevím, zda je aktuálně upravené ke zvýšenému výkonu.
4. nahrát ST1 (165-kW Power, 460-Nm Torque) od D5T5.
5. nahrát Polestar (zde úplně nevím, jaké jsou parametry) - aktuálně držím v ruce poukaz s 20% slevou takže by to bylo za lepší cenu....i tak ale relativně docela vysokou.
Je mi jasný, že varianta 5 je vlastně nejlepší, když si to teď čtu pěkně napsaný...ale třeba někdo vychválí ten Profituning...
