Moznosti kulance od Volvo ČR

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Xc60242kw
Offline
Příspěvky: 85
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Xc60 t6 polestar

Moznosti kulance od Volvo ČR

Příspěvek od Xc60242kw »

Ahoj, chtel bych se zeptat, jestli nemate nekdo zkusenosti s moznostma kulance od Volva?
Jedna se o XC60 my 2014. T6 polestar, jeste s B6304T4. Rozsvitila se kontrolka motoru. Chyba katu. Tankovan pouze 100 oktanovy benzin. Kontrolka se rozsvitila pri cca 145tkm, 2x v servisu smazana, ted najeto 158tkm. Servisovano pravidelne v autorizaku. Serviska je radne orazitkovana. + Olej menen kazdych 15tkm. Haldex, uhlovka, dif, olej v automatu kazdych 60tkm. Auto ma maximalni peci. Zahrivano, dochlazovano.
S technikem v Pruhonicich jsme se dohodli na pretesneni svodu a hledani chyby tam. Ze by odesel kat jsme ani jeden neverili. Po rozlozeni - kat cisty. Turbo praskle na nekolika mistech u svodu? Turbo uvnitr v super stavu, bez poskozeni. Nejde mi to do hlavy, ale dejme tomu. Co me zarazilo, tak, ze technik objevil na sbernem ulomene 2 stefty na stejnem miste na obou stranach. Jak je tohle mozne? Opravdu me to jako fanouska znacky nas.... a zklamalo, nemate nekdo, prosim, zkusenosti s kulanci od Volva ČR? Cela tahle sranda vyjde okolo 70tis. Musi se vyndavat motor kvuli odvrtani steftu. Turbo vyjde 35tis. Alespon tam je 20% sleva, ale stejne se mi to moc nelibi. Diky
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Xc60242kw dne 01 bře 2021 01:10, celkem upraveno 2 x.

Xc60242kw
Offline
Příspěvky: 85
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Xc60 t6 polestar

Moznosti kulance od Volvo ČR

Příspěvek od Xc60242kw »

Asi ve Volvu nikoho 7 let stare auto nezajima, co? Technik mi rekl, ze k tomu nema co rict, ze to videl 1x za 15 let ve Volvu.. ten je maximalne slusny a ochotny. Ale s prominutim me sere kvalita zpracovani u takhle draheho auta. I kdyz 7 le stareho...

vityjan
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 958
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

Moznosti kulance od Volvo ČR

Příspěvek od vityjan »

V těchhle nových autech se prd vyznám, stejně tak v jednání autorizáku potažmo Volva. Nicméně za zkoušku nic nedáš, uvidíš jak se k tomu postaví. Taky by mě to štvalo :unknown:

EDIT: auto máš od nového?
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985

jirka87
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 2426
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

Moznosti kulance od Volvo ČR

Příspěvek od jirka87 »

Život mě zatím stále učí, že TÉMĚŘ vždy se dá situace řešit jinak, než ti kolikrát i ten nejpovolanější tvrdí.

T.j. - ty štefty. To se skoro vsadím, že by šly dostat ven i jinak, než jen tehdy, když bude motor venku a to si troufám tvrdit i přesto, že jsem to v životě neviděl. Úhlové vrtačky, extraktory šroubů atd...Pak tady máme takovou jednu dost specifickou cestu. Známej, který servisuje motorky to řeší často. A používá k "vytažení" ocelového šteftu z hliníku metodu, kterou používali mexické kartelové gangy. Rozpustí ho :D Co se chemie týče, tak tam si ani neškrtnu..moje znalosti končí u jedlé sody s vodou a celkem jsem pochopil fotosyntézu :D :D :D Nicméně tenhle humus žere jenom železo a hliník zcela netknutý nechává. Takže se na to vždycky udělá nátrubek, ten se přidělá do místa ke šteftu, naplní se to kyselinou a nechá se to pár hodin. Šteft fuč a hliník jak novej. Aplikováno X-krát a pokud se s tím zachází jak má, funguje to excelentně !!!!. Akorát kde shání tu kyselinu nevím. Volně to prý koupit nejde. Chemik poradí.

Co se týče kulancí - good luck ! Protože ani my (firma) si už v dnešní době nejsme chopni nic moc vydupat a to můžeme bušit klidně pěstičkama do země a kopat do zdi a nic moc se neděje. Před 5 a více lety byla situace lepší a závady po záruční lhůtě se někdy kryly až do výše 70%, pokud byly splěněné určitéé předpoklady (km nájezd apod..) - nicméně to je situaace u jiné značky, ne u Volva.

P.S : Turbo od KKK (tedy prvododavatel dle všeho) například here. A kdo by chtěl nadávat, že ta cena je mimo mísu, protože Kelly, ocenil bych odkaz na jiný eshop, kde to je za citelně míň, protože mě samotného to překvapilo.

https://www.autokelly.cz/Product/TD-1K-0448/10592994 (to číslo nemusí být zcela shodné, mě tam skáčou 4 alternativy a je třeba se řídit VIN- ten nemám, nebo číslem z turba)
Naposledy upravil(a) jirka87 dne 01 bře 2021 08:52, celkem upraveno 2 x.

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5812
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Moznosti kulance od Volvo ČR

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Nevim jestli neni steft zalepen, ci kously nadoraz, ale normalne by mel jit vytocit rukou..... ci sroubovackem.
Jo a to praskle turbo, by mohl byt problem, proc ti to zere olej.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

jirka87
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 2426
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

Moznosti kulance od Volvo ČR

Příspěvek od jirka87 »


Macek2
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 482
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Třeboň
Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi

Moznosti kulance od Volvo ČR

Příspěvek od Macek2 »

Dojeď si do T6R a k Patočkovi a zeptej se jak praskají na D5 a na D4 (VEA) vložky válců. Kulance - tys mě rozesmál. :crazy:
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182

Munga
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2215
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

Moznosti kulance od Volvo ČR

Příspěvek od Munga »

Navařit na šteft matku a rychle vytočit. To fungovalo vzdy.

Xc60242kw
Offline
Příspěvky: 85
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Xc60 t6 polestar

Moznosti kulance od Volvo ČR

Příspěvek od Xc60242kw »

vityjan píše: 01 bře 2021 07:57 V těchhle nových autech se prd vyznám, stejně tak v jednání autorizáku potažmo Volva. Nicméně za zkoušku nic nedáš, uvidíš jak se k tomu postaví. Taky by mě to štvalo :unknown:

EDIT: auto máš od nového?
Diky, auto je od 48tkm. Porizovano z volva s volvo select zarukou. Predchozi majitel najizdel 10-15tkm rocne, pak poridil xc90, kdyz vyjela. Vim, ze to neni zaruka, ze se k tomu choval slusne...

Xc60242kw
Offline
Příspěvky: 85
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Xc60 t6 polestar

Moznosti kulance od Volvo ČR

Příspěvek od Xc60242kw »

Macek2 píše: 01 bře 2021 09:27 Dojeď si do T6R a k Patočkovi a zeptej se jak praskají na D5 a na D4 (VEA) vložky válců. Kulance - tys mě rozesmál. :crazy:
Dobre, dekuji za odpoved. Takze bez sance? Nevim, jen se ptam. Vim, ze znamy u bmw pouzil kulanci na praskle mechy a bylo to bez problemu. Podminkou bylo jezdeni jen do autorizaku

Xc60242kw
Offline
Příspěvky: 85
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Xc60 t6 polestar

Moznosti kulance od Volvo ČR

Příspěvek od Xc60242kw »

Jakub Svoboda píše: 01 bře 2021 08:48 Nevim jestli neni steft zalepen, ci kously nadoraz, ale normalne by mel jit vytocit rukou..... ci sroubovackem.
Jo a to praskle turbo, by mohl byt problem, proc ti to zere olej.
Technik rikal, ze to vyndat musi a ze je mozna, ze to budou odvrtavat treba 2 hodiny, ze to neni sranda. Take rikal, ze jsou tam opravdu na pevno. A slo tezko vytocit i ty nepraskle. Tak proto asi matka ne. Nevim, ja nejsem mechanik a panovi verim, mame spolu dobry vztah. Se vsim mi vzdy pomohl a vysel vstric. Tak si nemyslim, ze by me chtel nejak “ojebat”..
Spis porad nechapu, jak mohou stefty na tomhle miste prasknout. Jeste soumerne na stejnem miste po obou stranach. Proto by me zajimala ta kulance a celkove posroj volva. Praskle turbo se mnou nikdo asi po 160tkm resit nebude. Ac mi teda prijde divne, ze popraska na tolika mistech takhle u svodu a zbytek turba je bez poskozeni?

Xc60242kw
Offline
Příspěvky: 85
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Xc60 t6 polestar

Moznosti kulance od Volvo ČR

Příspěvek od Xc60242kw »


Xc60242kw
Offline
Příspěvky: 85
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Xc60 t6 polestar

Moznosti kulance od Volvo ČR

Příspěvek od Xc60242kw »

jirka87 píše: 01 bře 2021 08:45 Život mě zatím stále učí, že TÉMĚŘ vždy se dá situace řešit jinak, než ti kolikrát i ten nejpovolanější tvrdí.

T.j. - ty štefty. To se skoro vsadím, že by šly dostat ven i jinak, než jen tehdy, když bude motor venku a to si troufám tvrdit i přesto, že jsem to v životě neviděl. Úhlové vrtačky, extraktory šroubů atd...Pak tady máme takovou jednu dost specifickou cestu. Známej, který servisuje motorky to řeší často. A používá k "vytažení" ocelového šteftu z hliníku metodu, kterou používali mexické kartelové gangy. Rozpustí ho :D Co se chemie týče, tak tam si ani neškrtnu..moje znalosti končí u jedlé sody s vodou a celkem jsem pochopil fotosyntézu :D :D :D Nicméně tenhle humus žere jenom železo a hliník zcela netknutý nechává. Takže se na to vždycky udělá nátrubek, ten se přidělá do místa ke šteftu, naplní se to kyselinou a nechá se to pár hodin. Šteft fuč a hliník jak novej. Aplikováno X-krát a pokud se s tím zachází jak má, funguje to excelentně !!!!. Akorát kde shání tu kyselinu nevím. Volně to prý koupit nejde. Chemik poradí.

Co se týče kulancí - good luck ! Protože ani my (firma) si už v dnešní době nejsme chopni nic moc vydupat a to můžeme bušit klidně pěstičkama do země a kopat do zdi a nic moc se neděje. Před 5 a více lety byla situace lepší a závady po záruční lhůtě se někdy kryly až do výše 70%, pokud byly splěněné určitéé předpoklady (km nájezd apod..) - nicméně to je situaace u jiné značky, ne u Volva.

P.S : Turbo od KKK (tedy prvododavatel dle všeho) například here. A kdo by chtěl nadávat, že ta cena je mimo mísu, protože Kelly, ocenil bych odkaz na jiný eshop, kde to je za citelně míň, protože mě samotného to překvapilo.

https://www.autokelly.cz/Product/TD-1K-0448/10592994 (to číslo nemusí být zcela shodné, mě tam skáčou 4 alternativy a je třeba se řídit VIN- ten nemám, nebo číslem z turba)
Dekuju. Hmm, to je zajimavy, ale do toho se jim tam asi chtit nebude :)). Ja se prave ptal i technika na kulanci a ten rekl, ze to nevidi, ze max tak na 4 lety auta... to pak vychazi lepe i ve volnu 35, sleva 20% na starsi auto. A je to 28. Neresili jste to nekdo v tech t6r, svedske tanky atd., kolii u nich turbo stoji? Nebo taky berou od autorizaku? Diky

Xc60242kw
Offline
Příspěvky: 85
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Xc60 t6 polestar

Moznosti kulance od Volvo ČR

Příspěvek od Xc60242kw »

Jakub Svoboda píše: 01 bře 2021 08:48 Nevim jestli neni steft zalepen, ci kously nadoraz, ale normalne by mel jit vytocit rukou..... ci sroubovackem.
Jo a to praskle turbo, by mohl byt problem, proc ti to zere olej.
Je to mozne, nevim, jak dlouho takhle praskle bylo.. vykonove jsem nic nepozoroval, mozna v poslednich par tydnech, ale asi jenom muj pocit.. prislo se na to jen diky te oranzove kontrolce motoru a pretesnovani svodu..

Sup
Offline
Příspěvky: 589
Registrován: 6 roků 2 měsíce
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

Moznosti kulance od Volvo ČR

Příspěvek od Sup »

My ne, ale technik ať pošle dotaz na Volvo, vyplní v TIE závadu, že auto je servisovaný, dodá i fotky co má a pdoel toho mu to import schválí nebo neschválí. To je jednoduché ;-)

Xc60242kw
Offline
Příspěvky: 85
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Xc60 t6 polestar

Moznosti kulance od Volvo ČR

Příspěvek od Xc60242kw »

Diky, reknu mu. Ale kdyz jsem ho na to ptal prvne, tak rekl, ze max u 4 leteho auta.. 🙄

Sup
Offline
Příspěvky: 589
Registrován: 6 roků 2 měsíce
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

Moznosti kulance od Volvo ČR

Příspěvek od Sup »

Což je taky možné. Přesné požadavky si upřímně nepamatuju, je to nějakou dobu co v tom nejsem, ale to ti přesně řekne on. Pokdu tam je opravdu podmínak 4roky, tak to je bez nároku :-(

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Moznosti kulance od Volvo ČR

Příspěvek od doktor »

Ja tomu prd rozumim, ale vzhledem k tomu, ze to asi bezne nepraska u kazdeho druheho auta, bych cekal budto individualni vyrobni chybu sarze tech steftu, nebo konstrukcni chybu technika - treba se Swen spletl nebo jej nekdo vyrusil z koncentrace a zapomel prestelovat momentak a dotah to pri vyrobe vic na krev.
Kdo vi jak to bylo, ale nejaka tepelne fyzikalni teorie se asi nabizi nejvic.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: TMatura