Moznosti kulance od Volvo ČR
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 85
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Xc60 t6 polestar
Moznosti kulance od Volvo ČR
Ahoj, chtel bych se zeptat, jestli nemate nekdo zkusenosti s moznostma kulance od Volva?
Jedna se o XC60 my 2014. T6 polestar, jeste s B6304T4. Rozsvitila se kontrolka motoru. Chyba katu. Tankovan pouze 100 oktanovy benzin. Kontrolka se rozsvitila pri cca 145tkm, 2x v servisu smazana, ted najeto 158tkm. Servisovano pravidelne v autorizaku. Serviska je radne orazitkovana. + Olej menen kazdych 15tkm. Haldex, uhlovka, dif, olej v automatu kazdych 60tkm. Auto ma maximalni peci. Zahrivano, dochlazovano.
S technikem v Pruhonicich jsme se dohodli na pretesneni svodu a hledani chyby tam. Ze by odesel kat jsme ani jeden neverili. Po rozlozeni - kat cisty. Turbo praskle na nekolika mistech u svodu? Turbo uvnitr v super stavu, bez poskozeni. Nejde mi to do hlavy, ale dejme tomu. Co me zarazilo, tak, ze technik objevil na sbernem ulomene 2 stefty na stejnem miste na obou stranach. Jak je tohle mozne? Opravdu me to jako fanouska znacky nas.... a zklamalo, nemate nekdo, prosim, zkusenosti s kulanci od Volva ČR? Cela tahle sranda vyjde okolo 70tis. Musi se vyndavat motor kvuli odvrtani steftu. Turbo vyjde 35tis. Alespon tam je 20% sleva, ale stejne se mi to moc nelibi. Diky
Jedna se o XC60 my 2014. T6 polestar, jeste s B6304T4. Rozsvitila se kontrolka motoru. Chyba katu. Tankovan pouze 100 oktanovy benzin. Kontrolka se rozsvitila pri cca 145tkm, 2x v servisu smazana, ted najeto 158tkm. Servisovano pravidelne v autorizaku. Serviska je radne orazitkovana. + Olej menen kazdych 15tkm. Haldex, uhlovka, dif, olej v automatu kazdych 60tkm. Auto ma maximalni peci. Zahrivano, dochlazovano.
S technikem v Pruhonicich jsme se dohodli na pretesneni svodu a hledani chyby tam. Ze by odesel kat jsme ani jeden neverili. Po rozlozeni - kat cisty. Turbo praskle na nekolika mistech u svodu? Turbo uvnitr v super stavu, bez poskozeni. Nejde mi to do hlavy, ale dejme tomu. Co me zarazilo, tak, ze technik objevil na sbernem ulomene 2 stefty na stejnem miste na obou stranach. Jak je tohle mozne? Opravdu me to jako fanouska znacky nas.... a zklamalo, nemate nekdo, prosim, zkusenosti s kulanci od Volva ČR? Cela tahle sranda vyjde okolo 70tis. Musi se vyndavat motor kvuli odvrtani steftu. Turbo vyjde 35tis. Alespon tam je 20% sleva, ale stejne se mi to moc nelibi. Diky
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Xc60242kw dne 01 bře 2021 01:10, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Příspěvky: 85
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Xc60 t6 polestar
Moznosti kulance od Volvo ČR
Asi ve Volvu nikoho 7 let stare auto nezajima, co? Technik mi rekl, ze k tomu nema co rict, ze to videl 1x za 15 let ve Volvu.. ten je maximalne slusny a ochotny. Ale s prominutim me sere kvalita zpracovani u takhle draheho auta. I kdyz 7 le stareho...
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 959
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
Moznosti kulance od Volvo ČR
V těchhle nových autech se prd vyznám, stejně tak v jednání autorizáku potažmo Volva. Nicméně za zkoušku nic nedáš, uvidíš jak se k tomu postaví. Taky by mě to štvalo 
EDIT: auto máš od nového?

EDIT: auto máš od nového?
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2426
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Moznosti kulance od Volvo ČR
Život mě zatím stále učí, že TÉMĚŘ vždy se dá situace řešit jinak, než ti kolikrát i ten nejpovolanější tvrdí.
T.j. - ty štefty. To se skoro vsadím, že by šly dostat ven i jinak, než jen tehdy, když bude motor venku a to si troufám tvrdit i přesto, že jsem to v životě neviděl. Úhlové vrtačky, extraktory šroubů atd...Pak tady máme takovou jednu dost specifickou cestu. Známej, který servisuje motorky to řeší často. A používá k "vytažení" ocelového šteftu z hliníku metodu, kterou používali mexické kartelové gangy. Rozpustí ho
Co se chemie týče, tak tam si ani neškrtnu..moje znalosti končí u jedlé sody s vodou a celkem jsem pochopil fotosyntézu
Nicméně tenhle humus žere jenom železo a hliník zcela netknutý nechává. Takže se na to vždycky udělá nátrubek, ten se přidělá do místa ke šteftu, naplní se to kyselinou a nechá se to pár hodin. Šteft fuč a hliník jak novej. Aplikováno X-krát a pokud se s tím zachází jak má, funguje to excelentně !!!!. Akorát kde shání tu kyselinu nevím. Volně to prý koupit nejde. Chemik poradí.
Co se týče kulancí - good luck ! Protože ani my (firma) si už v dnešní době nejsme chopni nic moc vydupat a to můžeme bušit klidně pěstičkama do země a kopat do zdi a nic moc se neděje. Před 5 a více lety byla situace lepší a závady po záruční lhůtě se někdy kryly až do výše 70%, pokud byly splěněné určitéé předpoklady (km nájezd apod..) - nicméně to je situaace u jiné značky, ne u Volva.
P.S : Turbo od KKK (tedy prvododavatel dle všeho) například here. A kdo by chtěl nadávat, že ta cena je mimo mísu, protože Kelly, ocenil bych odkaz na jiný eshop, kde to je za citelně míň, protože mě samotného to překvapilo.
https://www.autokelly.cz/Product/TD-1K-0448/10592994 (to číslo nemusí být zcela shodné, mě tam skáčou 4 alternativy a je třeba se řídit VIN- ten nemám, nebo číslem z turba)
T.j. - ty štefty. To se skoro vsadím, že by šly dostat ven i jinak, než jen tehdy, když bude motor venku a to si troufám tvrdit i přesto, že jsem to v životě neviděl. Úhlové vrtačky, extraktory šroubů atd...Pak tady máme takovou jednu dost specifickou cestu. Známej, který servisuje motorky to řeší často. A používá k "vytažení" ocelového šteftu z hliníku metodu, kterou používali mexické kartelové gangy. Rozpustí ho




Co se týče kulancí - good luck ! Protože ani my (firma) si už v dnešní době nejsme chopni nic moc vydupat a to můžeme bušit klidně pěstičkama do země a kopat do zdi a nic moc se neděje. Před 5 a více lety byla situace lepší a závady po záruční lhůtě se někdy kryly až do výše 70%, pokud byly splěněné určitéé předpoklady (km nájezd apod..) - nicméně to je situaace u jiné značky, ne u Volva.
P.S : Turbo od KKK (tedy prvododavatel dle všeho) například here. A kdo by chtěl nadávat, že ta cena je mimo mísu, protože Kelly, ocenil bych odkaz na jiný eshop, kde to je za citelně míň, protože mě samotného to překvapilo.
https://www.autokelly.cz/Product/TD-1K-0448/10592994 (to číslo nemusí být zcela shodné, mě tam skáčou 4 alternativy a je třeba se řídit VIN- ten nemám, nebo číslem z turba)
Naposledy upravil(a) jirka87 dne 01 bře 2021 08:52, celkem upraveno 2 x.
-
Online
- Příspěvky: 5814
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Moznosti kulance od Volvo ČR
Nevim jestli neni steft zalepen, ci kously nadoraz, ale normalne by mel jit vytocit rukou..... ci sroubovackem.
Jo a to praskle turbo, by mohl byt problem, proc ti to zere olej.
Jo a to praskle turbo, by mohl byt problem, proc ti to zere olej.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2426
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Moznosti kulance od Volvo ČR
Tady je repasovaný kus : https://www.autonorma.cz/turbodmychadla-kkk-s-elektronickou-regulaci-pro-osobni-vozidla/5189-repasovane-turbodmychadlo-s-elektronickou-regulaci-kkk-53169700015.html?gclid=CjwKCAiAm-2BBhANEiwAe7eyFJOpShnP4tcCg6xbIbrn0Vl6cSGu93jQW52QSmVcdWJ9KbB7m0OzhRoCUfUQAvD_BwE Skoro na tuty je to Polák. Ale jen ukazuju, že to jde i jinak
-
Offline
- Příspěvky: 482
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
Moznosti kulance od Volvo ČR
Dojeď si do T6R a k Patočkovi a zeptej se jak praskají na D5 a na D4 (VEA) vložky válců. Kulance - tys mě rozesmál. 

_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
-
Offline
- Příspěvky: 2215
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Moznosti kulance od Volvo ČR
Navařit na šteft matku a rychle vytočit. To fungovalo vzdy.
-
Offline
- Příspěvky: 85
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Xc60 t6 polestar
Moznosti kulance od Volvo ČR
Diky, auto je od 48tkm. Porizovano z volva s volvo select zarukou. Predchozi majitel najizdel 10-15tkm rocne, pak poridil xc90, kdyz vyjela. Vim, ze to neni zaruka, ze se k tomu choval slusne...vityjan píše: 01 bře 2021 07:57 V těchhle nových autech se prd vyznám, stejně tak v jednání autorizáku potažmo Volva. Nicméně za zkoušku nic nedáš, uvidíš jak se k tomu postaví. Taky by mě to štvalo
EDIT: auto máš od nového?
-
Offline
- Příspěvky: 85
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Xc60 t6 polestar
Moznosti kulance od Volvo ČR
Dobre, dekuji za odpoved. Takze bez sance? Nevim, jen se ptam. Vim, ze znamy u bmw pouzil kulanci na praskle mechy a bylo to bez problemu. Podminkou bylo jezdeni jen do autorizakuMacek2 píše: 01 bře 2021 09:27 Dojeď si do T6R a k Patočkovi a zeptej se jak praskají na D5 a na D4 (VEA) vložky válců. Kulance - tys mě rozesmál.![]()
-
Offline
- Příspěvky: 85
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Xc60 t6 polestar
Moznosti kulance od Volvo ČR
Technik rikal, ze to vyndat musi a ze je mozna, ze to budou odvrtavat treba 2 hodiny, ze to neni sranda. Take rikal, ze jsou tam opravdu na pevno. A slo tezko vytocit i ty nepraskle. Tak proto asi matka ne. Nevim, ja nejsem mechanik a panovi verim, mame spolu dobry vztah. Se vsim mi vzdy pomohl a vysel vstric. Tak si nemyslim, ze by me chtel nejak “ojebat”..Jakub Svoboda píše: 01 bře 2021 08:48 Nevim jestli neni steft zalepen, ci kously nadoraz, ale normalne by mel jit vytocit rukou..... ci sroubovackem.
Jo a to praskle turbo, by mohl byt problem, proc ti to zere olej.
Spis porad nechapu, jak mohou stefty na tomhle miste prasknout. Jeste soumerne na stejnem miste po obou stranach. Proto by me zajimala ta kulance a celkove posroj volva. Praskle turbo se mnou nikdo asi po 160tkm resit nebude. Ac mi teda prijde divne, ze popraska na tolika mistech takhle u svodu a zbytek turba je bez poskozeni?
-
Offline
- Příspěvky: 85
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Xc60 t6 polestar
Moznosti kulance od Volvo ČR
Jasne, chapu.. dikyjirka87 píše: 01 bře 2021 08:53 Tady je repasovaný kus : https://www.autonorma.cz/turbodmychadla-kkk-s-elektronickou-regulaci-pro-osobni-vozidla/5189-repasovane-turbodmychadlo-s-elektronickou-regulaci-kkk-53169700015.html?gclid=CjwKCAiAm-2BBhANEiwAe7eyFJOpShnP4tcCg6xbIbrn0Vl6cSGu93jQW52QSmVcdWJ9KbB7m0OzhRoCUfUQAvD_BwE Skoro na tuty je to Polák. Ale jen ukazuju, že to jde i jinak
-
Offline
- Příspěvky: 85
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Xc60 t6 polestar
Moznosti kulance od Volvo ČR
Dekuju. Hmm, to je zajimavy, ale do toho se jim tam asi chtit nebudejirka87 píše: 01 bře 2021 08:45 Život mě zatím stále učí, že TÉMĚŘ vždy se dá situace řešit jinak, než ti kolikrát i ten nejpovolanější tvrdí.
T.j. - ty štefty. To se skoro vsadím, že by šly dostat ven i jinak, než jen tehdy, když bude motor venku a to si troufám tvrdit i přesto, že jsem to v životě neviděl. Úhlové vrtačky, extraktory šroubů atd...Pak tady máme takovou jednu dost specifickou cestu. Známej, který servisuje motorky to řeší často. A používá k "vytažení" ocelového šteftu z hliníku metodu, kterou používali mexické kartelové gangy. Rozpustí hoCo se chemie týče, tak tam si ani neškrtnu..moje znalosti končí u jedlé sody s vodou a celkem jsem pochopil fotosyntézu
![]()
![]()
Nicméně tenhle humus žere jenom železo a hliník zcela netknutý nechává. Takže se na to vždycky udělá nátrubek, ten se přidělá do místa ke šteftu, naplní se to kyselinou a nechá se to pár hodin. Šteft fuč a hliník jak novej. Aplikováno X-krát a pokud se s tím zachází jak má, funguje to excelentně !!!!. Akorát kde shání tu kyselinu nevím. Volně to prý koupit nejde. Chemik poradí.
Co se týče kulancí - good luck ! Protože ani my (firma) si už v dnešní době nejsme chopni nic moc vydupat a to můžeme bušit klidně pěstičkama do země a kopat do zdi a nic moc se neděje. Před 5 a více lety byla situace lepší a závady po záruční lhůtě se někdy kryly až do výše 70%, pokud byly splěněné určitéé předpoklady (km nájezd apod..) - nicméně to je situaace u jiné značky, ne u Volva.
P.S : Turbo od KKK (tedy prvododavatel dle všeho) například here. A kdo by chtěl nadávat, že ta cena je mimo mísu, protože Kelly, ocenil bych odkaz na jiný eshop, kde to je za citelně míň, protože mě samotného to překvapilo.
https://www.autokelly.cz/Product/TD-1K-0448/10592994 (to číslo nemusí být zcela shodné, mě tam skáčou 4 alternativy a je třeba se řídit VIN- ten nemám, nebo číslem z turba)

-
Offline
- Příspěvky: 85
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Xc60 t6 polestar
Moznosti kulance od Volvo ČR
Je to mozne, nevim, jak dlouho takhle praskle bylo.. vykonove jsem nic nepozoroval, mozna v poslednich par tydnech, ale asi jenom muj pocit.. prislo se na to jen diky te oranzove kontrolce motoru a pretesnovani svodu..Jakub Svoboda píše: 01 bře 2021 08:48 Nevim jestli neni steft zalepen, ci kously nadoraz, ale normalne by mel jit vytocit rukou..... ci sroubovackem.
Jo a to praskle turbo, by mohl byt problem, proc ti to zere olej.
-
Offline
- Příspěvky: 589
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
Moznosti kulance od Volvo ČR
My ne, ale technik ať pošle dotaz na Volvo, vyplní v TIE závadu, že auto je servisovaný, dodá i fotky co má a pdoel toho mu to import schválí nebo neschválí. To je jednoduché 

-
Offline
- Příspěvky: 85
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Xc60 t6 polestar
Moznosti kulance od Volvo ČR
Diky, reknu mu. Ale kdyz jsem ho na to ptal prvne, tak rekl, ze max u 4 leteho auta.. 
-
Offline
- Příspěvky: 589
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
Moznosti kulance od Volvo ČR
Což je taky možné. Přesné požadavky si upřímně nepamatuju, je to nějakou dobu co v tom nejsem, ale to ti přesně řekne on. Pokdu tam je opravdu podmínak 4roky, tak to je bez nároku 

-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Moznosti kulance od Volvo ČR
Ja tomu prd rozumim, ale vzhledem k tomu, ze to asi bezne nepraska u kazdeho druheho auta, bych cekal budto individualni vyrobni chybu sarze tech steftu, nebo konstrukcni chybu technika - treba se Swen spletl nebo jej nekdo vyrusil z koncentrace a zapomel prestelovat momentak a dotah to pri vyrobe vic na krev.
Kdo vi jak to bylo, ale nejaka tepelne fyzikalni teorie se asi nabizi nejvic.
Kdo vi jak to bylo, ale nejaka tepelne fyzikalni teorie se asi nabizi nejvic.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé