3x slava & jupiii, tak jsem se konecne po nekolikamesicnim cekani dockal a mam svou V850. Ma ocekavani byla naplnena, radost je velika , ale take je tu jeden mensi problem:
Stava, ze neudrzi volnobeh a chcipa. Pokud se to stane jednou, nasleduje 5-10 minut, kdy se to stava pri kazdem vyrazeni nebo mezi razenim, pak to zmizi. Jeste detail - pokud auto takhle samovolne chcipne, nechyta pri opetovnem startovani moc dobre. Posledni co me napada - pri studenem motoru se mi to zatim nikdy nestalo (ale jezdim s nim teprve kratce).
J77 píše:3x slava & jupiii, tak jsem se konecne po nekolikamesicnim cekani dockal a mam svou V850. Ma ocekavani byla naplnena, radost je velika , ale take je tu jeden mensi problem:
Stava, ze neudrzi volnobeh a chcipa. Pokud se to stane jednou, nasleduje 5-10 minut, kdy se to stava pri kazdem vyrazeni nebo mezi razenim, pak to zmizi. Jeste detail - pokud auto takhle samovolne chcipne, nechyta pri opetovnem startovani moc dobre. Posledni co me napada - pri studenem motoru se mi to zatim nikdy nestalo (ale jezdim s nim teprve kratce).
Zkusil bych se podivat na "vahu vzduchu" - zkus za behu motoru odpojit konektor vahy vzduchu zda se neco zmeni..
_________________ XC70 II Ocean Race/R B5244T3ARDAUT 2002 MB W169 266.920 AUT 2005 BMW F800ST 2008 Romet Pony M301 1988
travex píše:Zkusil bych se podivat na "vahu vzduchu" - zkus za behu motoru odpojit konektor vahy vzduchu zda se neco zmeni..
Kde ji najdu, prosim ? Jinak napad je to urcite dobry, ale nevim, jaky smysl ma ji odpojit za behu motoru. Pokud stojim vedle auta a motor bezi, znamena to, ze nechcipl a ze se tedy problem momentalne neprojevuje. Zkus prosim ozrejmit, jaks' to presne myslel
Mam automat a stava se mi, ze po vypnuti motoru pak chvili nelze nastartovat. Motor naskoci, ale hned zase zhasne. Kdyz pockam par minut, pak naskoci normalne. Nemuze to byt podobny problem?
A co když ti čerpadlo neudrží tlak(benz. čerpadlo)
To bude nějaká hovadina
Jinak gratuluji a ukaž se někdy
Jinak ta váha by mě také zajímala kde je :!:
travex píše:Zkusil bych se podivat na "vahu vzduchu" - zkus za behu motoru odpojit konektor vahy vzduchu zda se neco zmeni..
Kde ji najdu, prosim ? Jinak napad je to urcite dobry, ale nevim, jaky smysl ma ji odpojit za behu motoru. Pokud stojim vedle auta a motor bezi, znamena to, ze nechcipl a ze se tedy problem momentalne neprojevuje. Zkus prosim ozrejmit, jaks' to presne myslel
Myslim že ta váha by měla bejt umístěná buď přímo na air boxu, nebo hned těsně za nim. Je to takovej umělohmotnej konektor, ze kterýho vede pár drátků. Když to odpojíš za běhu motoru, a váha přestane fungovat, motor sebou škubne a změní charakteristiku běhu. Pokud žádná změna v chování motoru nenastane, tak ta váha asi nefunguje, páč se nemá co odpojit. No a nejlíp to poznáš když jí odpojíš a projedeš se. Když budeš cítit, že to auto přestalo do kopců táhnout a blbě se vytáčí, tak to zase zapoj zpátky a hledej jinej problém, poněvadž váha bude v pohodě.
Olin píše:A co když ti čerpadlo neudrží tlak(benz. čerpadlo)
To bude nějaká hovadina
Jinak gratuluji a ukaž se někdy
Jinak ta váha by mě také zajímala kde je :!:
neznam prsne 850ku, ale podobnej resp uplne stejnej problem se resil na jinym aute se strikackou rizenou kompem a byla to vaha vzduchu.... takze jsem te odkazal na ni... jinak vahu najit neni nic slozityho. Vzduchovej filtr najdes kde je... takze staci jit po trase dopravy vzduchu od filtru k motoru a nekde najdes krabicku (udelator) s konektorem nebo vyvodem kabelu - a to by mela byt vaha... (pozor muze tam byt take cidlo teploty nasavaneho vzduchu... vaha je ponekud vetsi. Kdyz mi posles fotku mot. prostoru dost detailni na to abych videl celkou trasu od filtru k motoru tak ti ji oznacim...
_________________ XC70 II Ocean Race/R B5244T3ARDAUT 2002 MB W169 266.920 AUT 2005 BMW F800ST 2008 Romet Pony M301 1988
JH píše:Mam automat a stava se mi, ze po vypnuti motoru pak chvili nelze nastartovat. Motor naskoci, ale hned zase zhasne. Kdyz pockam par minut, pak naskoci normalne. Nemuze to byt podobny problem?
A před tim automatem máš co ŠLAPAČKY.Jo kdyby jste se drželi pravidel a povinností jak mít vyplněnou registraci,to by se to potom radilo.
_________________ V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
Honza píše:Tak se zkus zeptat Raffa jestli mu tu dělalo taky.
To se (uz) nemusim ptat, vim, ze se mu parkrat taky stalo, nejak to tu kdysi nakous, ale nedokous, jak jsem koukal, tak jsem chtel zkusit posbirat pripadne nove objevy jinych uzivatelu na tomto poli. Vsak ono se to casem podda, tezko to muzu seriozne resit, pokud se to (dle Raffovych zkusenosti) objevi 1x za mesic nebo dva.
Olin píše:Co takhle vzduchový filtr nebo kabely :!:
Ale tu váhu jsem už někde viděl(černou krabičku)
Filtr urcite ne, to by se muselo stavat co chvili. Vzhledem k tomu, ze se to az doted (od doby napsani prispevku ujeto cca 1000 km) nevratilo, bude to asi nejaka malickost na dratech nebo nejakem cidle. Prozatim bych toto tema uzavrel s tim, ze pokud se to nekomu bude tez stavat a vyresi to, at to se (prosim) mazne.
J77 píše:3x slava & jupiii, tak jsem se konecne po nekolikamesicnim cekani dockal a mam svou V850. Ma ocekavani byla naplnena, radost je velika , ale take je tu jeden mensi problem:
Stava, ze neudrzi volnobeh a chcipa. Pokud se to stane jednou, nasleduje 5-10 minut, kdy se to stava pri kazdem vyrazeni nebo mezi razenim, pak to zmizi. Jeste detail - pokud auto takhle samovolne chcipne, nechyta pri opetovnem startovani moc dobre. Posledni co me napada - pri studenem motoru se mi to zatim nikdy nestalo (ale jezdim s nim teprve kratce).
U 10V je krabička na podtlak která řídí volnoběh. Je od GM a měla by být Zastrčená nad chladičem vedle relátka větráku. Má konektor a vede k ní hadička od sání cca 8mm v průměru. To by to mohlo dělat.
Sten píše:U 10V je krabička na podtlak která řídí volnoběh. Je od GM a měla by být Zastrčená nad chladičem vedle relátka větráku. Má konektor a vede k ní hadička od sání cca 8mm v průměru. To by to mohlo dělat.
Cili neco jako klasickej Fordi Idle Speed Control ? Jo, to by to mohlo delat, pokud je elektornickej (driv ho delali mechanickej). Az se to zase stane, mrknu na to, momentalne maji prioritu jine malickosti
Konzultoval jsem to s p. Formankem, ktery to auto zna, dle nej to bude ten volnobezny ventil. Takze zkusim a uvidime, pokud by to nepomohlo, hadal bych RJ - uz ji nekdo v souvislosti s timhle (nedrzeni volnobehu za tepla) menil ?
Tak je to (provizorne) vyreseno. Dnes se zjitilo, ze na volnobeznem ventilu je az do kraje ulomena asi tretina te plastove rourky, na nez se nasazuje gumove kolinko vedouci kamsi dolu. Bylo to schovane pod gumou, takze to nebylo videt rovnou. Po vymene za jiny kus se to vyrazne zlepsilo, sice mi to pri prechodu na neutral vzdy mirne zvysi otacky + volnobeh to obcas drzi vys, nez by melo (tak o 150 otacek), ale to je tim, ze tam prisel typ, ktery tam nepatri (viz samostatne tema) (a pripadne muze byt onen jety kus zahumuseny).