Zdravím, odešla mi cívka na S60 2.4 125kw B5244S 2001
Můžu tam koupit tuto ? https://www.autodily-pema.cz/autodily/volvo/s60-i/2.4-125kw/zapalovani-zhavici-zarizeni/zapalovaci-civka-jednotka-zapalovaci-civky?productId=284303&bn%5B0%5D=30
Momentálně v autě mám všechny Bosch viz foto.
Nebo má někdo lepší tip kde koupit třeba saabtuning? Díky
Cívka
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14414
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Cívka
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 813
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Cívka
Ahoj, BOSCH rapidně snížuje kvalitu (skoro se to blíží STARLINE). Já bych vzal buď :
VEMO: https://www.autodilyparts.cz/cs/katalog/detail-zbozi/zapalovaci-civka-original-vemo-quality/vemo/v95-70-0006/9137459 nebo
FACET: https://www.motora.cz/facet/9.6348.html nebo
TESLA http://www.worldparts-dily.cz/cs/produkt-49aftermarketcl121
VEMO: https://www.autodilyparts.cz/cs/katalog/detail-zbozi/zapalovaci-civka-original-vemo-quality/vemo/v95-70-0006/9137459 nebo
FACET: https://www.motora.cz/facet/9.6348.html nebo
TESLA http://www.worldparts-dily.cz/cs/produkt-49aftermarketcl121
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14414
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Cívka
A to máš z jakého zdroje, že Bosch snižuje kvalitu? Protože já jsem si žádné snížené kvality nevšiml.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Cívka
Koupil bych aspon 1 do zasoby, pokud budes schopen si ji sam vymenit i na silnici. Usetri to treba odtah a zkazeny den nebo dovolenou.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Cívka
I na 3, treba 700km na ceste z Italie... Akorat to chce uz krapet pracovat z plynem 

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 161
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
Cívka
kupoval jsem loni všechny cívky od NGK a řekl bych, že jsou OK. Na 4 válce ted bohužel jedu, nebo spíš nejedu taky
. Vypadá to na úpálenej ventil na druhém válci 


-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Cívka
Já už taky a několikrát - chce to jen odpojit vstřikování od nefunkčního válce, aby se předešlo propálení ventilu.Romulusw píše: 27 pro 2020 17:01 Na 4 válce mu to pojede taky, na to nepotřebuje odtah. Mám vyzkoušeno.
Ale je to divný pocit, když auto nejede a motor škube.
Víc jak 50km bych s tím jet asi nechtěl.
V případě oturbené V70IIR je to navíc ošemetné, protože aby se človek dostal na vstřikovače, musí dolu R dekl, a ten jde sundat jen po sundání trubky od turba a ta jde sundat je po sudání rozpěrné tyče. Takže práce na půl hodiny a jenom s gola nářadím. A proto jsem vymyslel speciální úpravu R deklu, který jde sundat i bez sundání trubky od Turba - bych si to měl nechat asi patentovat.

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Cívka
To se pleteš.
Vstřikovač právě jede dál bez ohledu na chybějící jiskru. A to je to riziko, benzín do válce jde normálně ale neexploduje, tudíž se začne hromadit v kapalné formě a díky vysoké teplotě pouze hoří - stejně jakobys jej vylil na stůl a podpálil - výsledkem je lokálně vysoká teplota ve styku s pístem a časem hrozí prohoření pístu skrz - na to stačí těba i 20km jízdy bez cívky.
Takže řešením je odpojit kabel od vstřiku a nemocný válec se pak pouze veze bez jiskry a bez benzínu.
EDIT: o příspevěk výš jsem to napsal blbě - myslel propálení pístu, nikoliv ventilu
Vstřikovač právě jede dál bez ohledu na chybějící jiskru. A to je to riziko, benzín do válce jde normálně ale neexploduje, tudíž se začne hromadit v kapalné formě a díky vysoké teplotě pouze hoří - stejně jakobys jej vylil na stůl a podpálil - výsledkem je lokálně vysoká teplota ve styku s pístem a časem hrozí prohoření pístu skrz - na to stačí těba i 20km jízdy bez cívky.
Takže řešením je odpojit kabel od vstřiku a nemocný válec se pak pouze veze bez jiskry a bez benzínu.
EDIT: o příspevěk výš jsem to napsal blbě - myslel propálení pístu, nikoliv ventilu
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Cívka
Máš pravdu, jen bych ještě zmínil nebezpečí poškození katalyzátoru v daném případě.doktor píše: 27 pro 2020 20:02 To se pleteš.
Vstřikovač právě jede dál bez ohledu na chybějící jiskru. A to je to riziko, benzín do válce jde normálně ale neexploduje, tudíž se začne hromadit v kapalné formě a díky vysoké teplotě pouze hoří - stejně jakobys jej vylil na stůl a podpálil - výsledkem je lokálně vysoká teplota ve styku s pístem a časem hrozí prohoření pístu skrz - na to stačí těba i 20km jízdy bez cívky.
Takže řešením je odpojit kabel od vstřiku a nemocný válec se pak pouze veze bez jiskry a bez benzínu.
EDIT: o příspevěk výš jsem to napsal blbě - myslel propálení pístu, nikoliv ventilu
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé