Xc90 Převodovka 55-51SN
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 40
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: TA
- Vůz: Xc90 2.5tuuurboo :) Petrol
- Bydliště: jihočeský kraj
#1 Xc90 Převodovka 55-51SN
Zdravím Vás Volváci. Potřebuji radu či názor. Už dlouho mám starý ale pěkný pekáč xc90 2.5t. Mám v něm už historický a všemi opraváři oblíbený automat aisin 55-51SN
Když jsem auto skoro před 10ti lety kupoval předchozí majitel mi říkal že kdysi byl repasovaný automat u někoho v Praze, to mělo auto najeto cca 190tis dnes už má 300tis.
Automat na svuj věk a počet km řadí celkem čistě a hladce, jen blbne zpátečka. Když je auto studené tak couvá krásně bez jakéhokoliv problému ale jakmile se jízdou zahřeje tak se mu nechce couvat do kopce a teď už ani do mírného kopečku, prostě cuká a celé se klepe. Během těch cca 100tis co sem najel jsem 2x dělal proplach převodovky. Diagnostika neukazuje žádnou chybu. V čem by mohl být problém?
Když jsem auto skoro před 10ti lety kupoval předchozí majitel mi říkal že kdysi byl repasovaný automat u někoho v Praze, to mělo auto najeto cca 190tis dnes už má 300tis.
Automat na svuj věk a počet km řadí celkem čistě a hladce, jen blbne zpátečka. Když je auto studené tak couvá krásně bez jakéhokoliv problému ale jakmile se jízdou zahřeje tak se mu nechce couvat do kopce a teď už ani do mírného kopečku, prostě cuká a celé se klepe. Během těch cca 100tis co sem najel jsem 2x dělal proplach převodovky. Diagnostika neukazuje žádnou chybu. V čem by mohl být problém?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#2 Xc90 Převodovka 55-51SN
No kámo, tak to mě tedy zajímá, co ti na to řekne náš guru David Patočka...
A zajímá mě to z čistě pragmatických důvodů = vlastnictví XC90 2.5T...
Čili zároveň hrozně moc držím palce!
A zajímá mě to z čistě pragmatických důvodů = vlastnictví XC90 2.5T...
Čili zároveň hrozně moc držím palce!
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13060
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3 Xc90 Převodovka 55-51SN
Že by měnič?
Ale k tomu se musí vyjádřit spíše p. Patočka.
Ale k tomu se musí vyjádřit spíše p. Patočka.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 Xc90 Převodovka 55-51SN
Jen blbej dotaz, oleje je tam dost?
Jinak podle mě taky měnič.
Jinak podle mě taky měnič.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 40
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: TA
- Vůz: Xc90 2.5tuuurboo :) Petrol
- Bydliště: jihočeský kraj
#5 Xc90 Převodovka 55-51SN
Oleje je tam dost.. Osobně bych to tipoval na něco co tam má společného něco s průtokem oleje jako třeba mozek nebo solenoidy ale měnič ten by přece zlobil stále ne? Je to fakt divné za studena to ani necukne a ucouvá to i naloženou káru ale jak se ohřeje je konec...
Jo díky za palce štěstí budu na tohle potřebovat
Jo díky za palce štěstí budu na tohle potřebovat
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#6 Xc90 Převodovka 55-51SN
Přátelé nikoliv.........
Toto může mít na svědomí vadný rozvaděč, který se po zahřátí oleje rozšklebí, a jeho okruh pro zpátečku
se stane netěsným natolik, že všechen olej proudí z okruhu ven.
A nebo je bohužel spálená jedna spojka, která je až zcela uvnitř této úžasné převodovky.
Hydroměnič to není jasný pane, ale asi bych začal výměnou rozvaděče.
Pokud má někdo v šuplíku zadarmo jiný kus, který sice blbě řadí, ale couvá, tak proč ne.......na vyzkoušení to stačí.
Toto může mít na svědomí vadný rozvaděč, který se po zahřátí oleje rozšklebí, a jeho okruh pro zpátečku
se stane netěsným natolik, že všechen olej proudí z okruhu ven.
A nebo je bohužel spálená jedna spojka, která je až zcela uvnitř této úžasné převodovky.
Hydroměnič to není jasný pane, ale asi bych začal výměnou rozvaděče.
Pokud má někdo v šuplíku zadarmo jiný kus, který sice blbě řadí, ale couvá, tak proč ne.......na vyzkoušení to stačí.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 40
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: TA
- Vůz: Xc90 2.5tuuurboo :) Petrol
- Bydliště: jihočeský kraj
#7 Xc90 Převodovka 55-51SN
Davide díky za informaci, jelikož mi už silně tekl simering na klice směrem od převodovky tak sem musel tu almaru vyndat.
Ten rozvaděč mě napadl jako první tak jsem ho o víkendu rozebral a vůbec nevypadá zle aspoň podle mě, uvnitř celkem čistý nevydřený otázka je co to dělá pod tlakem.
Jako druhou věc sem se pustil ač silně nerad do rozebírání té almary, je vidět že ta skříň byla kdysi dávno dělaná a uvnitř to samé, vše čisté a vypadá mechanicky nepoškozené.
Zatím na co jsem přišel jsou lamely pro 1-2 stupen a zpátečku, jedna z lamel je víc opotřebovaná než ostatní má 1,5mm a ostatní kolem 1,7.. to už by ve finále mohlo něco znamenat ne?
Ten rozvaděč mě napadl jako první tak jsem ho o víkendu rozebral a vůbec nevypadá zle aspoň podle mě, uvnitř celkem čistý nevydřený otázka je co to dělá pod tlakem.
Jako druhou věc sem se pustil ač silně nerad do rozebírání té almary, je vidět že ta skříň byla kdysi dávno dělaná a uvnitř to samé, vše čisté a vypadá mechanicky nepoškozené.
Zatím na co jsem přišel jsou lamely pro 1-2 stupen a zpátečku, jedna z lamel je víc opotřebovaná než ostatní má 1,5mm a ostatní kolem 1,7.. to už by ve finále mohlo něco znamenat ne?
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#8 Xc90 Převodovka 55-51SN
Logicky a obecně vzato, ANO.
Je to známka toho, že tam dochází k nadměrnému prokluzu a opotřebení lamel.
Lamely se jinak naprosto neopotřebovávají, protože neslouží k pozvolnému spínání, takže při správné funkci rozvaděče a všech těsnění, vydrží klidně 500tis.
Takže pokud jsou všechny okruhy těsné, bude na vině rozvaděč.
Ale je to jen pověst, převodovku si musíš prověřit celou.
Je to známka toho, že tam dochází k nadměrnému prokluzu a opotřebení lamel.
Lamely se jinak naprosto neopotřebovávají, protože neslouží k pozvolnému spínání, takže při správné funkci rozvaděče a všech těsnění, vydrží klidně 500tis.
Takže pokud jsou všechny okruhy těsné, bude na vině rozvaděč.
Ale je to jen pověst, převodovku si musíš prověřit celou.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 40
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: TA
- Vůz: Xc90 2.5tuuurboo :) Petrol
- Bydliště: jihočeský kraj
#9 Xc90 Převodovka 55-51SN
No tak to už dává smysl, celou jí rozebrat do šroubku mám s toho bubáka hlavně když vím že řadila pěkně ale je mi jasné že je to prasárna mít jí venku a skouknout jen pulku...
Máš na ní ještě nějaké díly nebo už si jí celou zavrhnul?
Máš na ní ještě nějaké díly nebo už si jí celou zavrhnul?
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#10 Xc90 Převodovka 55-51SN
....s ohledem na to, že ve všech odchází pořád dokola to samé, tak už toho moc nemám.
To, že si koupíš pytlík těsnění na ebay ještě neznamená, že je vyhráno.
Musí být v pořádku obaly převodovky, planetové soukolí, pouzdra, hlavní hřídel a víko. Pak je šance, že za pomoci nového
filtru, těsnící sady, nového rozvaděče a repasovaného hydroměniče se to může povést.
To, že si koupíš pytlík těsnění na ebay ještě neznamená, že je vyhráno.
Musí být v pořádku obaly převodovky, planetové soukolí, pouzdra, hlavní hřídel a víko. Pak je šance, že za pomoci nového
filtru, těsnící sady, nového rozvaděče a repasovaného hydroměniče se to může povést.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 40
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: TA
- Vůz: Xc90 2.5tuuurboo :) Petrol
- Bydliště: jihočeský kraj
#11 Xc90 Převodovka 55-51SN
S tím pytlíkem souhlasím, že tam dám jen gumičky a těsnění si nepolepším když to bude chycené nebo vydřené.... Jako rozhodně nechci vrážet peníze do skříně (auta) co je 18let staré a má přes 300tis/km to už se mi vyplatí to nějak sesmolit a děj se vůle boží a pokud to neklapne tak koupit raději od tebe zrevidovanou převodovku pokud by byla a bude zas klid...
Naštěstí mám doma základní vybavení a vyndávat a nandavat převodovku můžu do aleluuja (né že bych neměl nic jiného na práci a vyžíval se v tom)
Naštěstí mám doma základní vybavení a vyndávat a nandavat převodovku můžu do aleluuja (né že bych neměl nic jiného na práci a vyžíval se v tom)
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#12 Xc90 Převodovka 55-51SN
Ano, pracuj a snaž se najít všechny chyby.
Já už tady nic slušného nemám, musel bych zkusit něco poskládat ze zbytků.
Já už tady nic slušného nemám, musel bych zkusit něco poskládat ze zbytků.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 83
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: XC90 D5 M6 2004 , V70 D5 AT 2003
#13 Xc90 Převodovka 55-51SN
Keď som bol naposledy v PL , dávať repasovať hydromenic , rozprával som sa so šéfom tej firmy a videl som tam nejaké aisin 55-50/51 a spomínal som že ich ľudia často zatracuje a nechcú robiť , že na ne nie sú diely atd, on sa len pousmial a vysvetľoval mi že tých prevodoviek jazdi veľa a hlavne Ázia , USA a tak a že ich bežne aj teraz opravujú , neodpustil si ani poznámku na adresu slovenských s českých ,,odborníkov “ ktorý často nosia robiť prevodovky /meniče do PL a tvrdia že repas robili oni ..., neberte to ako narážku na niekoho konkrétneho , ale ako sa hovorí to že niečo človek nedokáže urobiť neznamená že sa to nedá ...
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#14 Xc90 Převodovka 55-51SN
No,
s ohledem na stáří a reálnou tržní cenu těchto 15 let a více starých aut, tyto převodovky opravdu neopravujeme.
Jedinou výjimkou je snad poslední C70, kde to ještě není tak zničené.
My tady v Česku máme NOZ - nový občanský zákoník, a dle něj je firma povinna na opravu poskytovat záruku dva roky, což zní logicky,
protože vyhodit např.50 tis.kč, a mít záruku jen půl roku je naštěstí minulostí.
V tomto případě je nutno udělat vše velmi pečlivě a poctivě, což se samozřejmě odráží na ceně.
Bohužel většina majitelů těchto starých vozidel má pocit, že se to dá opravit do 20tis. kč, a bude to zase dlouho fungovat jako nové.
NEDÁ, takže všechny poloviční opravy a pokusy o záchranu rozlámaných převodovek se dají udělat pouze bez záruky, což je vyznačeno ve faktuře.
Takže buď je oprava s ohledem na hodnotu auta drahá, a nebo bez záruky, takže se ani jedno zákazníkům nelíbí.
Poctivá oprava musí tedy obsahovat:
Repase hydroměniče certifikovanou firmou
Repasní sada komplet
Sada lamel
Sada všech pouzder
Filtr AT
Nový rozvaděč - ne opravený, ne vyčištěný.
Práce 16 hodin celkem
Použité díly pokud je třeba : čelní obal převodovky, hlavní hřídel, boční víko převodovky, planetové soukolí apod.,
prostě někde najít díly z lehčí S60 a dát je do utahané převodovky XC90, aby to fungovalo.
A teď je potřeba napsat v jakém rozsahu, a za kolik to dělá ten usmívající se pán v Polsku.
s ohledem na stáří a reálnou tržní cenu těchto 15 let a více starých aut, tyto převodovky opravdu neopravujeme.
Jedinou výjimkou je snad poslední C70, kde to ještě není tak zničené.
My tady v Česku máme NOZ - nový občanský zákoník, a dle něj je firma povinna na opravu poskytovat záruku dva roky, což zní logicky,
protože vyhodit např.50 tis.kč, a mít záruku jen půl roku je naštěstí minulostí.
V tomto případě je nutno udělat vše velmi pečlivě a poctivě, což se samozřejmě odráží na ceně.
Bohužel většina majitelů těchto starých vozidel má pocit, že se to dá opravit do 20tis. kč, a bude to zase dlouho fungovat jako nové.
NEDÁ, takže všechny poloviční opravy a pokusy o záchranu rozlámaných převodovek se dají udělat pouze bez záruky, což je vyznačeno ve faktuře.
Takže buď je oprava s ohledem na hodnotu auta drahá, a nebo bez záruky, takže se ani jedno zákazníkům nelíbí.
Poctivá oprava musí tedy obsahovat:
Repase hydroměniče certifikovanou firmou
Repasní sada komplet
Sada lamel
Sada všech pouzder
Filtr AT
Nový rozvaděč - ne opravený, ne vyčištěný.
Práce 16 hodin celkem
Použité díly pokud je třeba : čelní obal převodovky, hlavní hřídel, boční víko převodovky, planetové soukolí apod.,
prostě někde najít díly z lehčí S60 a dát je do utahané převodovky XC90, aby to fungovalo.
A teď je potřeba napsat v jakém rozsahu, a za kolik to dělá ten usmívající se pán v Polsku.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 40
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: TA
- Vůz: Xc90 2.5tuuurboo :) Petrol
- Bydliště: jihočeský kraj
#15 Xc90 Převodovka 55-51SN
Davide náhodou neměl bys na prodej repasovanej rozvaděč B na tuhle skříň? Zkouším se ti dovolat ale marně... Po složení skříně kterou jsem pretesnil a nechal vytočit nové pouzdro na statoru pumpy jsem ještě ze zbabělosti poslal hydromenic na repas.
Převodovka teď prokluzuje na 1,2,4 občas i na 3ku ale na 5ku vůbec. Rozvaděč jsem pouze vyčistil ale nic do něj nedal.
Převodovka teď prokluzuje na 1,2,4 občas i na 3ku ale na 5ku vůbec. Rozvaděč jsem pouze vyčistil ale nic do něj nedal.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#16 Xc90 Převodovka 55-51SN
Bohužel rozvaděče tohoto typu nerepasujeme, a ani to zcela nedoporučujeme.
Pokud před jakousi opravou převodovky fungoval, tak byl zřejmě dobrý, ale teď už není.
Jestli mám jiný a funkční se musím podívat, ale až 22.1............do té doby máme dovolenou.
Pokud před jakousi opravou převodovky fungoval, tak byl zřejmě dobrý, ale teď už není.
Jestli mám jiný a funkční se musím podívat, ale až 22.1............do té doby máme dovolenou.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 40
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: TA
- Vůz: Xc90 2.5tuuurboo :) Petrol
- Bydliště: jihočeský kraj
#17 Xc90 Převodovka 55-51SN
Dobře díky za info. 22.1. zavolám.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 40
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: TA
- Vůz: Xc90 2.5tuuurboo :) Petrol
- Bydliště: jihočeský kraj
#18 Xc90 Převodovka 55-51SN
Tak po výměně rozvaděče od Davida převodovka řadí a dá se s tím už i jezdit
Ale nějaké ALE tam stále je.
Po zahřátí:
1. po zvolení D trvá déle než zařadí cca (2-3sec)
2. problém se 4tým převodovým stupněm .Při přeřazení z 3ky na 4ku nebo z 5ky na 4ku zařadí 4ku ale po přidání plynu se rozvibruje (jakoby proklouzne) otáčky vyletí a v tom okamžiku zamkne měnič a rychlost se chytí a už jede v pohodě.
3. občas při jízdě do velkého kopce na 2ku převodovka rozvibruje, vyřeší to přidání o trochu více plynu.
Otázka zní než začnu zase skříň demontovat a trhat na kusy. Je možné že po Repasi hydroměniče a výměně lamel v převodovce je potřeba poladit tlak na některém ze solenoidu?
Vím že mě David upozorňoval že mi prodává jetý rozvaděč, tak ať nečekám zázraky ale tyto přesné chyby mi dělal i na ten můj předchozí rozvaděč.
Ale nějaké ALE tam stále je.
Po zahřátí:
1. po zvolení D trvá déle než zařadí cca (2-3sec)
2. problém se 4tým převodovým stupněm .Při přeřazení z 3ky na 4ku nebo z 5ky na 4ku zařadí 4ku ale po přidání plynu se rozvibruje (jakoby proklouzne) otáčky vyletí a v tom okamžiku zamkne měnič a rychlost se chytí a už jede v pohodě.
3. občas při jízdě do velkého kopce na 2ku převodovka rozvibruje, vyřeší to přidání o trochu více plynu.
Otázka zní než začnu zase skříň demontovat a trhat na kusy. Je možné že po Repasi hydroměniče a výměně lamel v převodovce je potřeba poladit tlak na některém ze solenoidu?
Vím že mě David upozorňoval že mi prodává jetý rozvaděč, tak ať nečekám zázraky ale tyto přesné chyby mi dělal i na ten můj předchozí rozvaděč.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#19 Xc90 Převodovka 55-51SN
Je chyba v krmení tlaku hydroměniče, protože pokud je po repasi ve firmě, která to umí, tak se dá jeho chyba vyloučit.
Tyto vibrace v okamžik zamykání hydroměniče jsou způsobeny : únik tlaku, vadný hydroměnič, vadný rozvaděč.
Takže to bude asi to pouzdro vytočené u dědy na soustruhu přivařené na hřídeli, a rozdrbané olejové čerpadlo to propouští ven.
JInak dnes po letech už mohu říct, že kroutit nastavením solenoidů na toto chování převodovky nemá vliv, vibrace tím nezmizí.
Tyto vibrace v okamžik zamykání hydroměniče jsou způsobeny : únik tlaku, vadný hydroměnič, vadný rozvaděč.
Takže to bude asi to pouzdro vytočené u dědy na soustruhu přivařené na hřídeli, a rozdrbané olejové čerpadlo to propouští ven.
JInak dnes po letech už mohu říct, že kroutit nastavením solenoidů na toto chování převodovky nemá vliv, vibrace tím nezmizí.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 40
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: TA
- Vůz: Xc90 2.5tuuurboo :) Petrol
- Bydliště: jihočeský kraj
#20 Xc90 Převodovka 55-51SN
Tak to je přesně ta odpověď které jsem se bál a nechtěl slyšet.. Měnič mi repasovali v autoconvertu Kroměříž, posílal jsem ho tam už po druhé a bylo mi řečeno že v něm chyba není že je ok..
Čerpadlo jsem měl taky rozebrane a bylo úplně v pohodě a to pouzdro co mi vytočil bylo udělané fakt pěkně ale pokud máš stim zkušenost že se v hliníku zahřeje a protočí je to možné no..
Takže myslíš že zvýšením tlaku na solenoidu pro Lock Up nepomůže?
Čerpadlo jsem měl taky rozebrane a bylo úplně v pohodě a to pouzdro co mi vytočil bylo udělané fakt pěkně ale pokud máš stim zkušenost že se v hliníku zahřeje a protočí je to možné no..
Takže myslíš že zvýšením tlaku na solenoidu pro Lock Up nepomůže?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 40
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: TA
- Vůz: Xc90 2.5tuuurboo :) Petrol
- Bydliště: jihočeský kraj
#21 Xc90 Převodovka 55-51SN
Převodovka zachráněna, a už mi to i krásně couvá.
Bohužel byl to celkem dlouhej běh a finančně celkem náročnej ale podařilo se mi jí dát do kupy.
Za mě se teda převodovka "nerepasuje" špatne ale kvalita dílů co se ještě dají sehnat je opravdu žalostná proto se nedivím že každý dává od toho raději ruce pryč
Bohužel byl to celkem dlouhej běh a finančně celkem náročnej ale podařilo se mi jí dát do kupy.
Za mě se teda převodovka "nerepasuje" špatne ale kvalita dílů co se ještě dají sehnat je opravdu žalostná proto se nedivím že každý dává od toho raději ruce pryč
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#22 Xc90 Převodovka 55-51SN
a teda co odešlo co byl ten problém ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 40
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: TA
- Vůz: Xc90 2.5tuuurboo :) Petrol
- Bydliště: jihočeský kraj
#23 Xc90 Převodovka 55-51SN
Vymačkaný středový kryt+prasklá klec malého ložiska v bočním víku, zavinili vyosení hřídele a ta způsobila vyhození a protočení pouzdra v čerpadle a bubínek na hřídeli vybrousil víko na kterém jsou teflonové kroužky a tam vznikal velký únik tlaku a nesprávné spínání spojek c1 a c2.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#24 Xc90 Převodovka 55-51SN
Jo, někdy je to boj. Proto je ke každé opravě této již veteránské převodovky dobré, mít druhou na náhradní díly.
Pokud ji člověk nemá, tak je to velice obtížné. Pozor na to, že 55-50 a 55-51 jsou uvnitř konstrukčně odlišné, takže je třeba mít shodné označení.
Ano, převodovky tohoto typu nerepasujeme, protože nejsme schopni na opravu poskytnout plnohodnotnou záruku.
U TF80 je to zcela v pohodě, tam jsou díly kvalitní, a navíc máme řádné zásoby použitých převodovek na několik let.
Pokud ji člověk nemá, tak je to velice obtížné. Pozor na to, že 55-50 a 55-51 jsou uvnitř konstrukčně odlišné, takže je třeba mít shodné označení.
Ano, převodovky tohoto typu nerepasujeme, protože nejsme schopni na opravu poskytnout plnohodnotnou záruku.
U TF80 je to zcela v pohodě, tam jsou díly kvalitní, a navíc máme řádné zásoby použitých převodovek na několik let.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 6 Odpovědi
- 370 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Warcz
-
- 14 Odpovědi
- 2808 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ekky
-
- 32 Odpovědi
- 2804 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Romulusw
-
- 10 Odpovědi
- 1191 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 9 Odpovědi
- 2058 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Deshi