Radio do C70
Pravidla fóra
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#26
tak nějaká větší úprava bude muset počkat, 480ka mi dělá díry do rozpočtu Takže co takhle kdybych sehnal i origa do zadu plus třeba suby a ten zesik vyřešit origo nebo spíš koupit starší jak si uvedl (Audison). Jinak k těm SW v sedadlech tak je to original řešení viz jeden propagační material k C70 :
Two subwoofers can also be fitted behind the rear seat backrest of the Volvo C70. This gives extra power to the bass registry and can be disconnected by the rear seat passangers if they wish.
Two subwoofers can also be fitted behind the rear seat backrest of the Volvo C70. This gives extra power to the bass registry and can be disconnected by the rear seat passangers if they wish.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#27
Každopádně doporučuju koupit ten zasilovač Audison, je za dobrou cenu a je novej. Namontuj ho spolu s autorádiem a zapoj ty předky. Za další peníze kup SW nebo zadní repro.
Každopádně to originál řešení zadních SW mě osobně teda velice "neuspokokuje". Já bych volil "bednu".
Každopádně to originál řešení zadních SW mě osobně teda velice "neuspokokuje". Já bych volil "bednu".
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#28
No ale tenhle topik sem začal taky proto no... za kolik by si mi to namontoval? Kabílky zapojuju rád ale spíš tak v zásuvkách nebo v počítači ale audio no nevim.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#29
Tak ten zesilovač je už objednanej a když budou chechtáky tak budu hledat repro do plata.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#30
No, možná se nějak dohodnem, neni ani tak problém v pen zích jako v čase kterýho moc neni.Sibr píše:No ale tenhle topik sem začal taky proto no... za kolik by si mi to namontoval? Kabílky zapojuju rád ale spíš tak v zásuvkách nebo v počítači ale audio no nevim.
Otázka je kde to montovat, máš zahradu / garáž (nejakou větší, kde můžou bejt otevřený dveře) :?: Já můžu nabídnout jen sídliště
Každopádně to bude ještě chtít koupit nap. kabel (+) cca 5m a (-) cca 1m, průřez 16mm2bude stačit. K tomu ještě pojistkové pouzdro a cca 40 pojistku.
A pak reprokabel, to vidím na cca 15m 2x2,5mm mědi. A ještě nějaké signálové kabely, celkem 3 páry, délka asi taky těch cca 5m. A nesmíme zapomenout na ISO redukci .
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 117
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#31 Jo,jo
Mozna,ze uz to tady nekdo psal,nevim necetl jsem topic celej.
70ky s timto audio systemem umoznuji bezproblemove orig. zesilovac vyradit.V kasliku za radiem nejdes do sebe propojene konektory,ktere rozpojis a napojis na ne ty ktere vedou z radia....
A sup,sup hraje ti cela sestava na vystup radia a ne na externi zesilovac.Teda krome stredaku na palubce,ten funguje pouze na originalu v rezimu Pro Logic,ci 3Way.Podrobny popis konektoru bych taky nekde nasel.
Co se tyka zesilovacu,tak bych za levno volil treba Crunch serie MBX.Sam mam a hrajou velmi slusne.
Kdyby neco,tak se ozvete.Taky se uz "par let" vrtam v autohifi.M.
70ky s timto audio systemem umoznuji bezproblemove orig. zesilovac vyradit.V kasliku za radiem nejdes do sebe propojene konektory,ktere rozpojis a napojis na ne ty ktere vedou z radia....
A sup,sup hraje ti cela sestava na vystup radia a ne na externi zesilovac.Teda krome stredaku na palubce,ten funguje pouze na originalu v rezimu Pro Logic,ci 3Way.Podrobny popis konektoru bych taky nekde nasel.
Co se tyka zesilovacu,tak bych za levno volil treba Crunch serie MBX.Sam mam a hrajou velmi slusne.
Kdyby neco,tak se ozvete.Taky se uz "par let" vrtam v autohifi.M.
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#32 Jo,jo
Jo to zní krásně ale mě to tak jednoduchý nepřijde hlavně origo zesik tam nebude a z těch konektorů nejsem moc moudrej.Marek píše: A sup,sup hraje ti cela sestava na vystup radia a ne na externi zesilovac.
Jinak Conane Garáž mám ale otevřu v ní jen jedny dveře jinak na zahradě je místa dost.
Z Prahy 9 to máš 52 Km, klidné zázemí pro práci sem tam zařechtá kůň nebo zabučí kráva jo a psi sem tam zablafou, ale je tam krásný prostředí povltaví a čerství vzduch.
Taky mi dnes dorazil mail že je zesilovač vyexpedovaný takže v pátek je doma. Teď shánim repro a rešim tu kabeláž.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 117
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#33
Nejsemsi presne jistej,jak je to v Cku,ale treba Vka maji zesiky pod sedadlem spolujezdce.Tak zkus "procuchat" auto a treba ho najdes.
Jinak s tema konektorama je to fakt jednoduchy.Koukni za radio a hledej (v originalu oblepene) rozpojovaci konektory.Jestli najdes,tak mate o starost mene.....
Jinak s tema konektorama je to fakt jednoduchy.Koukni za radio a hledej (v originalu oblepene) rozpojovaci konektory.Jestli najdes,tak mate o starost mene.....
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#34
Varianta pro Petra schůdnější by bylo možná udělat to u mě. V garáži je čurbes, takže oboje dveře se asi taky neotevřou (i když možná jo), ale na zahradě by se dalo určitě. Petr by ušetřil mraky času. Ale je to na vás, pozvaní jste.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#35
Jardo díky je to od tebe milé, ale nechávám to na Conanovi mě je to jedno je to pouze na něm já se přizpůsobím.
K té redukci najde se to zde?: http://elektro-dvd-audio.nej-ceny.cz/88 ... &offset=48
4Marek ale já co sem vyhrabal za konektory tak mám tady na fotkách a na ten zesilovač ješte kouknu.
K té redukci najde se to zde?: http://elektro-dvd-audio.nej-ceny.cz/88 ... &offset=48
4Marek ale já co sem vyhrabal za konektory tak mám tady na fotkách a na ten zesilovač ješte kouknu.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#36
To Conan: Velice se mi libi tva obhajoba bedny... Protoze jnak se neda zajistit staolst ozvucnice. Jenze k cemu je stalost ozvucnice a bedna ldyz mezi ni a posluchacem jsou vsude pevné překážky??? Není opravdu lepší dat SW do sedaček za cenu "horší kvality" ale lepší poslochovosti? Nemusiíš to pak tolik solit a bys to slyšel vevnitř...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#37
Pokud by ti to Jardo opravdu nevadilo, tak pro mě by to bylo opravdu nejlepší varianta. Pokud Sibr souhlasíš, tak bysme to spáchali u Jardy, věnoval bych tomu nějaké víkendové odpoledne.Jarda S40 píše:Varianta pro Petra schůdnější by bylo možná udělat to u mě. V garáži je čurbes, takže oboje dveře se asi taky neotevřou (i když možná jo), ale na zahradě by se dalo určitě. Petr by ušetřil mraky času. Ale je to na vás, pozvaní jste.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#38
Tohle konkrétně by to mělo bejt:Sibr píše:Jardo díky je to od tebe milé, ale nechávám to na Conanovi mě je to jedno je to pouze na něm já se přizpůsobím.
K té redukci najde se to zde?: http://elektro-dvd-audio.nej-ceny.cz/88 ... &offset=48
4Marek ale já co sem vyhrabal za konektory tak mám tady na fotkách a na ten zesilovač ješte kouknu.
http://elektro-dvd-audio.nej-ceny.cz/37 ... 1990.html#
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#39
Jasně, ale to už je (pro mě) další "kompromis" a já na ně nejsem . U AutoHifi je vše o kompromisech a pokud bych uvažoval o všem, co mi může "zhoršit" kvalitu, pak mi opravdu v autě stačí originální audiovýbava nebo si můžu zpívatSarkasmic píše:To Conan: Velice se mi libi tva obhajoba bedny... Protoze jnak se neda zajistit staolst ozvucnice. Jenze k cemu je stalost ozvucnice a bedna ldyz mezi ni a posluchacem jsou vsude pevné překážky??? Není opravdu lepší dat SW do sedaček za cenu "horší kvality" ale lepší poslochovosti? Nemusiíš to pak tolik solit a bys to slyšel vevnitř...
Já jsem pro to, udělat vše co maximálně "nejlépe".
Co se týče toho "dostat basy v sedanu" do prostoru řidiče, ideální je udělat otvor v zadním platě, případně využít již existující otvory po zadních reproduktorech.
Já netvrdím, že umístění tech dvou SW do zadních sedaček nebude fungovat, určitě jo, ale pochbuji o "kvalitě" přednesu. Resp. si myslím, že výrazně kvalitu zlepším, pokud tam bude postavený box na míru daného SW.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#40 Jo,jo
Už jsem ten dával odkaz do "Odkazů":Marek píše:Mozna,ze uz to tady nekdo psal,nevim necetl jsem topic celej.
70ky s timto audio systemem umoznuji bezproblemove orig. zesilovac vyradit.V kasliku za radiem nejdes do sebe propojene konektory,ktere rozpojis a napojis na ne ty ktere vedou z radia....
A sup,sup hraje ti cela sestava na vystup radia a ne na externi zesilovac.Teda krome stredaku na palubce,ten funguje pouze na originalu v rezimu Pro Logic,ci 3Way.Podrobny popis konektoru bych taky nekde nasel.
Co se tyka zesilovacu,tak bych za levno volil treba Crunch serie MBX.Sam mam a hrajou velmi slusne.
Kdyby neco,tak se ozvete.Taky se uz "par let" vrtam v autohifi.M.
http://acctest.semcon.se/en-GB/default.htm
Tady si můžeš vyhledat veškeré příslušenství co bylo (nejen) pro C70tku
Co jsem koukal, tak jsou tam u verze kabrio SW umístěný přímo v zadních sedačkách, v opěradlech a jsou zvenku vidět, takže je natvrdo vyříznutý otvor v opěradle a v něm SW
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#41
Kdyby mi to vadilo, tak to nepíšu, ne? Právě že jsi psal o nedostatku času, tak mě napadlo toto řešení. Ušetříš minimálně dvě hodiny za dojíždění. Tak se domluvte a dejte mi vědět.Conan píše:Pokud by ti to Jardo opravdu nevadilo, tak pro mě by to bylo opravdu nejlepší varianta. Pokud Sibr souhlasíš, tak bysme to spáchali u Jardy, věnoval bych tomu nějaké víkendové odpoledne.Jarda S40 píše:Varianta pro Petra schůdnější by bylo možná udělat to u mě. V garáži je čurbes, takže oboje dveře se asi taky neotevřou (i když možná jo), ale na zahradě by se dalo určitě. Petr by ušetřil mraky času. Ale je to na vás, pozvaní jste.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#42
Souhlasím až vše seženu tak se domluvíme na termínu, jinak je slušnost něco hostiteli přivést, Jardo copak popijíš rád?
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#43
Pokud vím, Jarda moc na to pití neni. Ale líbil by se mu tuším Saab 90Sibr píše:Souhlasím až vše seženu tak se domluvíme na termínu, jinak je slušnost něco hostiteli přivést, Jardo copak popijíš rád?
OK, pak se domluvíme na termínu. Kup ještě "Power Tape" (stříbrná samolepící páska) a nějaký plastový pásky/stahovačky pro uchycení kabelů, viz. http://conan.webpark.cz/volvo/kabely/P8100036.jpg
To je asi tak všechno, co budem z instalačního materiálu potřebovat.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#44
Stačí tenhle: https://www.mobile.de/SIDMbztTlLhCwbMVuq ... 227412172& ???
Uvidíme nic neni jistý, shánim teď díly přes kamaráda aby byly levněji a ten chce auto vidět aby věděl co tam narvat takže se může stát že mi zařídí i levnou montáž přímo na Kladně.
Takže se ozvu jak se pokračuje se sháněnim dílů a jak to teda bude.
Uvidíme nic neni jistý, shánim teď díly přes kamaráda aby byly levněji a ten chce auto vidět aby věděl co tam narvat takže se může stát že mi zařídí i levnou montáž přímo na Kladně.
Takže se ozvu jak se pokračuje se sháněnim dílů a jak to teda bude.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#45
Moje slinivka nepije nic a dlouho ještě nebude Jinak si s tím nelam hlavu, rád s váma pokecámSibr píše:Souhlasím až vše seženu tak se domluvíme na termínu, jinak je slušnost něco hostiteli přivést, Jardo copak popijíš rád?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#46
Tak sem ještě jednou přeměřil ty díry v zadu v platě, je to od dirky k dirce 21cm a ty malý 7-7.5cm.
A taky sem udělal menší rozborku palubky a par fotecek prihodil.
Na té poslední fotce je nějaký spínač který se nacházi pod zadním oknem a je šikovně schovanej jeden kabel vede někam do ůtrob auta a na druhym konci je to ustřižený.
Jiank pod kaslikem se nacházejí asi pojistky 2x ( ten štítek na fotce je jasnej Pioneer) a pak asi 10 metrů namotaných kabelů které končí 4 jacky viz foto.
Jinak žádný druh zesilovače nenalezen ani pod sedačkou, tam sem našel 2 střípky bočního skla takže mi došlo že bylo vykradeno, možná proto bylo bez audia atd.
A taky sem udělal menší rozborku palubky a par fotecek prihodil.
Na té poslední fotce je nějaký spínač který se nacházi pod zadním oknem a je šikovně schovanej jeden kabel vede někam do ůtrob auta a na druhym konci je to ustřižený.
Jiank pod kaslikem se nacházejí asi pojistky 2x ( ten štítek na fotce je jasnej Pioneer) a pak asi 10 metrů namotaných kabelů které končí 4 jacky viz foto.
Jinak žádný druh zesilovače nenalezen ani pod sedačkou, tam sem našel 2 střípky bočního skla takže mi došlo že bylo vykradeno, možná proto bylo bez audia atd.
- Přílohy
-
- DSC03007.JPG (27.79 KiB) Zobrazeno 805 x
-
- DSC03018.JPG (70.33 KiB) Zobrazeno 809 x
-
- DSC03017.JPG (88.82 KiB) Zobrazeno 809 x
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#47
:arrow: pojistky jsou od nějakého bývalého autorádia
:arrow: vypínač netuším k čemu mohl být
:arrow: ty smotaný kabely asi taky k ničemu nevyužiješ, patrně nějakej pozůstatek k vedení nějakého audio/video signálu :?:
:arrow: vypínač netuším k čemu mohl být
:arrow: ty smotaný kabely asi taky k ničemu nevyužiješ, patrně nějakej pozůstatek k vedení nějakého audio/video signálu :?:
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#48
Jo ty kabely snad vedou někam s origo svazkem do vrchu palubky, někam za airbagem.
Ten zesilovač už přišel a dokonce nevypadá tak hnusně jak na fotkách docela dobrý dílenský spracování atd. jen by to nemuselo být tak těžký sem zvědav kam se to schová (snad se to dá dát vzhůru nohama).
Ten zesilovač už přišel a dokonce nevypadá tak hnusně jak na fotkách docela dobrý dílenský spracování atd. jen by to nemuselo být tak těžký sem zvědav kam se to schová (snad se to dá dát vzhůru nohama).
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 117
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#49
Ciste laicky se domnivam,ze ty "eLkovy" Jacky byly pouzity na TV antenu.Protoze TV anteny co pouzivam k DVDeckum do aut jsou 4 polove a maji presne pripojeni na 4 jacky...
Nemas nekde na skle nahodou nejakou neoriginalni antenu??
I kdyz jak psal Conan,muze to vest kamkoli,cokoli...
Nemas nekde na skle nahodou nejakou neoriginalni antenu??
I kdyz jak psal Conan,muze to vest kamkoli,cokoli...
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#50
Marku máš jedničku s hvezdičkou, na ty sem úplně zapoměl
jistě že mám 2x. A kabeláž je vedena střechou tak proto nahoru do palubky k A sloupku
jistě že mám 2x. A kabeláž je vedena střechou tak proto nahoru do palubky k A sloupku
- Přílohy
-
- Antena.JPG (40.35 KiB) Zobrazeno 747 x
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 592 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lukinl
-
- 2 Odpovědi
- 572 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od med
-
- 6 Odpovědi
- 1440 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od S60 GOLD
-
- 2 Odpovědi
- 518 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 9 Odpovědi
- 2120 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jiří M