Radio do C70

Vše kolem audia a car Hifi, videa DVD, navigace, telefonů, ipodů a ostatní komunikace
Pravidla fóra
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
This topic is 13 years a 1 week old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
Sibr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1814
Registrován: 14 pro 2006 01:23
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Radio do C70

Příspěvek od Sibr »

Tak sem to nafotil pro Conana.
Obrázek si udelej sám já tomu prd rozumim, jen mě mrzí že je taková horší kvalita fotek.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Conan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 698
Registrován: 14 zář 2004 12:09
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Volvo XC 90 2.5T AWD

Příspěvek od Conan »

Tak to vypadá, že to asi bude komplikovanější.
Začnu odzadu, ta poslední fotka, to vypadá na kabel od CD měniče a na signálovej kabel pro externí "originál Volvo" zesilovač.

Konektor v palubce má na sobě jen kabely pro napájení apod., žádný repro kabely.
Tak a máme tu jednu otázku, je v tvém Volvu ještě originál zesilovač? Netuším, kde by měl bejt umístěnej (asi někde v kufru pod tapecákem) každopádně by k němu měl vést jeden z těch kabelů z posledního obrázku.

Nastíním některé možné varianty:
"Social" - koupíš ISO konektor / redukci z tvého Volva na standardní ISO (počítám, že ten Pionner má u sebe kablík s ISO konektorem). Tím pořešíš napájení Pioneera. Pak budeš muset najít kabely u repráků a natáhnout si je k tomu autorádiu. U předních si to chce dát pozor, abys kabel vedl až "od frekvenční výhybky".

"Original" - pokud v autě nalezneš originál autozesilovač, pak popřemejšlej o zakoupení i originál autorádia, pak bude stačit jen vše zapojit a je to.

"Bastl" - pokud v autě nalezneš originál autozesilovač a budeš ho chtít využít bylo by asi možné použít nízkoúrovňové signálové výstupy z Pioneera a napíchnout to na ten Volvo zesilovač. chce to ale pohrabat se v tom Volvo zesilovači, aby se zjistilo co kam napojit, jaké je vstupní napětí apod.

"New" - instalace vlastního autozesilovače. Tzn. Pioneera připojíš přes ISO konektor (jen to napájení). Pak od něj vedeš signálové kabely k zakoupenému autozesilovači někam na místo, kde se asi nacházel originál Volvo zesilovač. Tam umístíš zakoupený zesilovač a napojíš na originál kabely k reproduktorů, které by se tam měly někde nacházet

"Profi" - instalace vlastního autozesilovače a kabeláže. Tzn. Pioneera připojíš přes ISO konektor (jen to napájení), někam dáš vlastní autozesilovač a natáhneš všechny kabely znova, jak k reproduktorům, tak signálové i napájecí. Když v tom budeš, tak můžeš rovnou koupit i lepší reproduktory a taky vytlumit auto proti rezonancím :D

Takže co bys asi měl udělat:
Pokud tam chceš dát toho Pioneera, sežeň si redukci ISO :arrow: Volvo kabeláž vs ISO (cca do 200Kč).
Pak pořeš jak to napojit na repráky (viz. předchozí varianty).

Případně ti doporučím nějaké autohifi firmy, kde se k tomu autu budou věnovat s příslušnou péčí :wink:
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Na prodej Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III)Obrázek
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

Sibr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1814
Registrován: 14 pro 2006 01:23
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Příspěvek od Sibr »

Hm :D tak jo original nechci protože mě ten Pioneer vyšel na 14k.
Pochybuji že tam zůstal original zesilovač Volvo v autě byla televize atd. takže je tam možná někde GEX-P7000TV nebo něco podobného.
U toho iso nebo co to je je sice jeden kabel ale na tom druhém je toho celkem dost a nevim k čemu je.
kabeláž u radia s redukcí byla viz foto.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Sibr dne 27 bře 2007 12:55, celkem upraveno 1 x.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Conan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 698
Registrován: 14 zář 2004 12:09
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Volvo XC 90 2.5T AWD

Příspěvek od Conan »

Takže asi dáme tu "Social" verzi?

Na fotce "konektor.jpg" je vlevo vše co se týče napájení autorádia atd., ten konektor vpravo by měl být od reproduktorů, ale jelikož na něj je zapojenej jen nějakej žlutej drátek (a to ještě na divný pozici) tak to potvrzuje, že tam byl dřív Volvo zesilovač.

Pioneer má normálně ISO konektor, takže ty si v první řadě sežeň redukci "Volvo na ISO" - napájecí část (A) a pak ISO reproduktorovou část (B), která bude mít na konci holé kabely.
ISO popis je zde:
http://conan.webpark.cz/isocon/
- sekce A je o napájení rádia
- sekce B je o reproduktorech
- sekce C tě nezajímá

Pro info i odkaz, jak je to zapojený v tom Volvu:
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djl ... le/oem.htm
:arrow: sekce "Volvo - model radia:CT906, SC815"
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Na prodej Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III)Obrázek
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

Sibr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1814
Registrován: 14 pro 2006 01:23
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Příspěvek od Sibr »

Ok to by šlo. A co by obnášelo tam narvat zesilovač od Pioneeru?
Jen ve předu je 6 repro a vzadu v plate je misto na 2 nebo 4? viz foto + potřebuju 2 suby do sedaček( ne že bych to chtěl ale mám díry v tapeci :( a na škodu to snad nebude)
Ještě sem přihodil kus z manuálu
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Conan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 698
Registrován: 14 zář 2004 12:09
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Volvo XC 90 2.5T AWD

Příspěvek od Conan »

Zesilovač tam můžeš dát jakejkoliv, né jen od Pioneeru :wink:
Sice je nemaj špatný, ale za podobný peníze seženeš od jiné značky kvalitnější.
Vepředu máš tedy třípásmové reproduktory, pak to máme repro zadní a nějakej SW.

Ty zadní reproduktory, vypadáto že je tam místo pro komponentní dvoupásmové. Osobně bych v rámci šetření dal dozadu pouze dvoupásmové koaxiální (do té velké díry). Zadek beztak slouží jen pro dokreslení prostoru.

A k těm SW, pokud tam v těch dírách za sedačkama byly napevno našroubovaný repráky, pak to byl teda sakra bastl :roll:
Na to rovnou zapomeň a ty díry potáhni kobercem.

SW tady v tom kufru je nejlépe řešit SW bednou, nejlépe bassreflex.
U aut s pevnou zadní přepážkou (jako máš ty) bývá problém s přenosem basů do kabiny. Je zapotřebí buď hodně silný zesilovač a SW nebo se musí někde udělat nějaké "otvory". K tomu dobře poslouží ty zbylé otvory pro zadní repro v platě.

Pro konfiguraci přední repro, zadní repro a SW je ideální použít jeden 4-kanálový zesilovač (předek a zadek) a jeden 2-kanálový nebo monoblok pro SW. Nebo se dá použít 5-kanálový zesilovač, je menší ale už né tak výkonný. Uplně nejnižší verze je použití pouze 4-kanálového zesilovače, kdy je poháněn pouze předek a SW, zadek pak je buď uplně vypojen nebo ho pohání autorádio.

Jo a poslední věc, jakmile dáš zesilovač, velmi pravděpodobně přeatanou stíhat ty originální přední reproduktory.

Taky se budou muset natáhnout napájecí kabely dostatečného průřezu od baterie k tomu/těm zesilovačů,

Cenově se to bude pohybovat od cca 10.000Kč výš.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Na prodej Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III)Obrázek
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

Sibr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1814
Registrován: 14 pro 2006 01:23
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Příspěvek od Sibr »

Hu hustý :lol: takže SW nechci díry si asi přetáhnu, přední repro tam chci nechat a neni jistý jestly je original ale asi jo takže jen zadní plato ( a chci tu dražší možnost komponentní dvoupasmový)
jen tak pro představu pokud třeba radio ve Focusu umí max vol "35"
tak já běžně využívám 4-7 když chci víc nahlas tak 10 (max 12) víc nevyužiji :!:
A ještě k těm dírám v zadní lavici pod tím tapecem je kostra sedačky a v té kostře sou o stejném průměru díry s dirkami po obvodu ale je to original :!: ne bastl nějak mi to vrtá hlavou ale ty vyřezané díry už origo nejsou.
Protože tomu buřt rozumim tak sem myslel že tam fknu toto: http://www.pioneer.co.uk/uk/products/25 ... index.html
je mělký a rozměrově by měl odpovídat 20cm
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Conan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 698
Registrován: 14 zář 2004 12:09
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Volvo XC 90 2.5T AWD

Příspěvek od Conan »

O hlasitosti to neni, je o to dynamice a "čistotě", to ti udělá zesilovač.
Například když pustíš samotný autorádio na "nějakou" vyšší hlasitost a na stejnou hlasitost bys to samé pustil přes zesilovač, tak ti to bude míň "trhat" uši, než jen z toho rádia.
Takže bych ti doporučil variantu, kdy dokoupíš nějakej externí 4kanálovej zesilovač kolem 4x50W RMS. A na ten zapojíš originál předky a dokoupené zadky. Udej tvojí fin. představu, kolik do toho chceš "nasypat" a já se ti po něčem kouknu, pokud chceš. Jo a ještě změř průměry děr zadních repro.

K tomu SW, osobně bych se divil, kdyby tam byly origo SW takhle nabastlený.
Oni by tam samozřejmě šly dát dva SW, ale musely by to bejt typu "Free-Air" (toto označení znamená, že SW je konstruován tak, že jeho ozvučnice - "bedna" ve které je usazen - je velkého a nespecifikovaného objemu). Tyto SW se často používají třeba pro umístění do zadního plata. Problém u nich je v kvalitě reprodukce, která je nic moc, resp. SW s kvalitní reprodukcí stojí od cca 10.000Kč víc.
Další problém vidím v "tuhosti" té přepážky. I když to bude možná silnější plech a třeba i trochu profilovaný, tak to neni vůbec vhodný materiál pro uchycení SW, nebude moc pevnej a bude rezonovat.
To jen tak pro info.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Na prodej Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III)Obrázek
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2035
Registrován: 07 kvě 2004 21:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od standa »

Conane, mám poznámku ke tvé kritice sw hrajících do zadních opěradel:

právě proto, že hrají do zadního opěradla, nemusí být nutně freeair. podle rozměrů zadní stěny se může použít větší průměr sw (typicky 15"), takže pro vytvoření dostatečného akust.tlaku není potřeba velká výchylka membrány, větší sw mají řádově vyšší citlivost (i 9 dB) - čili je potřeba slabší zesilovač. další výhodou je fakt, že využitelný objem kufru se zmenší jen o holý reproduktor - nevozí se bedna v kufru.
ad zvuková kvalita - to je na dlouhou debatu, ale obecně lze říct, že sw do opěradla jde "níž" a nemají "vypíchnuté" úzké pásmo basů tak, jak je to u Helmholtzova rezonátoru nebo laděných komorách.
vypadá to třeba takhle:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Conan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 698
Registrován: 14 zář 2004 12:09
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Volvo XC 90 2.5T AWD

Příspěvek od Conan »

To je jako debata, zda do SW umístěného v rezervě kola se má dávat FreeAir nebo repro pracující v malém objemu ozvučnice.

Osobně bych "do přepážky" dal FreeAir, protože neni zaručena stálost objemu ozvučnice.

Jinak jsem zastáncem spíš "beden".
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Na prodej Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III)Obrázek
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2035
Registrován: 07 kvě 2004 21:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od standa »

Conan píše:To je jako debata, zda do SW umístěného v rezervě kola se má dávat FreeAir nebo repro pracující v malém objemu ozvučnice.
:?: :shock:

Nejasno v této otázce může mít jen ten, který ve studiu odborné literatury skončil u návodu na dort pejska a kočičky.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Conan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 698
Registrován: 14 zář 2004 12:09
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Volvo XC 90 2.5T AWD

Příspěvek od Conan »

standa píše:
Conan píše:To je jako debata, zda do SW umístěného v rezervě kola se má dávat FreeAir nebo repro pracující v malém objemu ozvučnice.
:?: :shock:

Nejasno v této otázce může mít jen ten, který ve studiu odborné literatury skončil u návodu na dort pejska a kočičky.
Co tě na tom :shock:
Napiš svůj názor ...
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Na prodej Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III)Obrázek
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

Sibr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1814
Registrován: 14 pro 2006 01:23
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Příspěvek od Sibr »

Finance :D teď celkem problém ale na ty repro do zadu bych měl ale ten zesik no nevim. A to že ten SW bude řezat do zadni sedacky sem bral jako pozitivum :oops: ale diky že mi pomáháte fakt si toho cenim, protože o tu kvalitu mi opravdu jde :wink: ale krabici do kufru nechci ani omylem ani svitici neonky a jiný ch.jo..ny taky ne.
Nehodlám to tunit chtěl bych to mít jak originál až na to že místo Dynaudio tam bude Pioneer(ocenil bych kdyby to bylo vše od jedné firmy, i když nedělá vše nejlépe).
Jinak rozměry těch děr v platě jsou mám pocit 19-20cm ale musim to přeměřit.
Stejně se asi musí rozebrat palubka že? :cry: takže by bylo ideální pokud to jde, schovat ten zesilovač do ní .
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Conan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 698
Registrován: 14 zář 2004 12:09
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Volvo XC 90 2.5T AWD

Příspěvek od Conan »

Udělat všechno od jedné značky pak ale (většinou) vylučuje to, že do toho chceš dát málo peněz a i tu kvalitu. Tzn. Pioneer ti jistě udělá výbornou kvalitu, ale za podstatně víc peněz. Za málo peněz to nic moc nebude (od Pioneeru). Za stejné peníze ale bude lepší kvalita od nějaké další značky.
Osobně bych ti ten externí zesilovač doporučil, je to hodně poznat a ty třípásma vepředu si to zaslouží.
Pokud aktuálně nejsou finance, doporučoval bych ti následující postup:
1) kup 4kanálovej zesilovač, natahej kabely a zapoj to na originální předky
2) za další peníze kup zadní repro a napoj je na zesilovač
3) za další peníze kup lepší přední třípásma

Osobně bych teda prohodil body 2 a 3.

SW neni o tuningu ale o dobrém poslechu. Pořád platí že SW ti prostě dělá 50% hudby. A neznamená to, že musíš mít bednu přes celej kufr. Jsou i malé SW s dobrým zvukem a výkonem o rozměrech cca 35 x 30 x 30 cm. Řešení je spousta ...
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Na prodej Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III)Obrázek
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

LADA11
Offline
Příspěvky: 825
Registrován: 08 čer 2005 13:28
Vůz: C 70

Příspěvek od LADA11 »

možná pomůže i toto..... zesik tam asi nebyl....
_________________
Volv

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2035
Registrován: 07 kvě 2004 21:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od standa »

Conan píše:
standa píše:
:?: :shock:

Nejasno v této otázce může mít jen ten, který ve studiu odborné literatury skončil u návodu na dort pejska a kočičky.
Co tě na tom :shock:
Napiš svůj názor ...
Já nemám názor, já vím jistě, že tam freeair nepatří.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Sibr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1814
Registrován: 14 pro 2006 01:23
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Příspěvek od Sibr »

Conan píše: 1) kup 4kanálovej zesilovač, natahej kabely a zapoj to na originální předky
2) za další peníze kup zadní repro a napoj je na zesilovač
3) za další peníze kup lepší přední třípásma

Osobně bych teda prohodil body 2 a 3.
Dobrá to by šlo kouknu na nějaké zesilovače a pokud můžeš doporučit nějaký kvalitní za slušný peníz tak nahoď :wink: jinak nemusí být nic extra alespoň pro zatím ten můžu potom prodat a koupit nějaký lepší ale repro do plata chci hned pořádný protože to neni tak drahý.
Jinak já měl zato že original Dynaudio jsou perfektní myslíš že nějaké Magnaty nebo jinej haluz je lepší?
Tohle mě dostalo http://www.audioimage.cz/dynaudio/evidence_master.htm trochu OT ale ta cena je hustá :D
Já chci prostě už hrát, vymazlit to můžu později až budou přebytečný finance (pokud budou :? )
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Sibr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1814
Registrován: 14 pro 2006 01:23
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Příspěvek od Sibr »

_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Conan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 698
Registrován: 14 zář 2004 12:09
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Volvo XC 90 2.5T AWD

Příspěvek od Conan »

standa píše:
Já nemám názor, já vím jistě, že tam freeair nepatří.
Takže dokážeš zajistit, že SW v rezervě bude mít tak dobře utěsněnou ozvučnici aby se během reprodukce neměnil její objem :?:
A samozřejmě je nutné taky brát v potaz, aby "rezerva" nacházející se v této ozvučnici byla jednoduše dostupná.
V tom je právě hlavní problém u SW v rezervě, udělat instalaci tak, aby byla funkční jak po stránce "hudby" tak i pro "dostupnost" rezervy.
Naposledy upravil(a) Conan dne 14 bře 2007 22:36, celkem upraveno 1 x.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Na prodej Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III)Obrázek
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

Conan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 698
Registrován: 14 zář 2004 12:09
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Volvo XC 90 2.5T AWD

Příspěvek od Conan »

Sibr píše:
Conan píše: 1) kup 4kanálovej zesilovač, natahej kabely a zapoj to na originální předky
2) za další peníze kup zadní repro a napoj je na zesilovač
3) za další peníze kup lepší přední třípásma

Osobně bych teda prohodil body 2 a 3.
Dobrá to by šlo kouknu na nějaké zesilovače a pokud můžeš doporučit nějaký kvalitní za slušný peníz tak nahoď :wink: jinak nemusí být nic extra alespoň pro zatím ten můžu potom prodat a koupit nějaký lepší ale repro do plata chci hned pořádný protože to neni tak drahý.
Jinak já měl zato že original Dynaudio jsou perfektní myslíš že nějaké Magnaty nebo jinej haluz je lepší?
Tohle mě dostalo http://www.audioimage.cz/dynaudio/evidence_master.htm trochu OT ale ta cena je hustá :D
Já chci prostě už hrát, vymazlit to můžu později až budou přebytečný finance (pokud budou :? )
No podle toho obrázku, co jsi sem dal mi přijde, že tam zesilovač určitě byl, to je ale jedno.
Napiš kolik si ochoten dát za ten zesilovač a zadní repráky.
Magnat sice nic moc neni, ale zase pokud bych srovnal nejvyšší řadu Magnatu a nejnižší od Dynaudia tak tam už to je na pováženou.
Napiš kolik máš na to peněz a pak už se daj vybírat konkrétní alternativy :wink:
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Na prodej Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III)Obrázek
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

Sibr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1814
Registrován: 14 pro 2006 01:23
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Příspěvek od Sibr »

Momentálně sem schopen dát za zesilovač max kolem 6k a za to repro kolem 3-5k zbytek později nebo vymněnit později. Už nemám nějak finance jeden človíček mi dluží přes 50k ale bohužel už když sem mu pujčoval tak sem věděl že to bude na delší dobu, ale oni mu mezi tím ukradli auto (nepojištěné) takže chudák nemá moc peněz, proto mi splací když má, zase po něm nemůžu chtít aby chcípnul hlady :wink:
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Sibr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1814
Registrován: 14 pro 2006 01:23
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Příspěvek od Sibr »

Conan píše: Magnat sice nic moc neni, ale zase pokud bych srovnal nejvyšší řadu Magnatu a nejnižší od Dynaudia tak tam už to je na pováženou.
A ty myslíš že do C70 montovaly to nejnižšší? Já pochybuji do auta které mělo na cedulce základní cenu 1585000 by montovali nějaký základ.
Hlavně to zatim nemusíme řešit já na ty přední teď stejně nemám.
A co ty odkazy co sem nahodil dalo by se to?
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Conan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 698
Registrován: 14 zář 2004 12:09
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Volvo XC 90 2.5T AWD

Příspěvek od Conan »

Sibr píše:
Conan píše: Magnat sice nic moc neni, ale zase pokud bych srovnal nejvyšší řadu Magnatu a nejnižší od Dynaudia tak tam už to je na pováženou.
A ty myslíš že do C70 montovaly to nejnižšší? Já pochybuji do auta které mělo na cedulce základní cenu 1585000 by montovali nějaký základ.
Hlavně to zatim nemusíme řešit já na ty přední teď stejně nemám.
A co ty odkazy co sem nahodil dalo by se to?
Jdu se po něčem kouknout. Trváš na tom, že vše musí být nové?
Osobně bych se nebál použitého zesilovače, když bude ještě v záruce. Repro samo radši nové, nepoužité.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Na prodej Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III)Obrázek
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

Conan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 698
Registrován: 14 zář 2004 12:09
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Volvo XC 90 2.5T AWD

Příspěvek od Conan »

Tak zesilovače, našel jsem toto:
AUDISON SRX4 (5.500,-)
http://www.autohifistore.com/product/1368-AUDISON+SRX4

µ-Dimension JR 4.300 (6000,-)
http://www.hificar.cz/item.php?id=1890

Lightning Audio S4.400.4 (6300,-)
http://www.ahifi.cz/Lightning-Audio/Lig ... g2567.html

Velice doporučuju ten Audison, mají na něm teď výbornou cenu.
Vše jsou to spolehlivý prodejci.

Ten JBL zesilovač, jak si na něj dával odkaz, ten by taky nebyl špatnej, ale "od boku" si troufám tvrdit, že co se týče kvality, tak ten Audison na tom bude líp. JBL pude spíš po "výkonu".

Teď se du kouknout na nějaký repráky ...
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Na prodej Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III)Obrázek
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

Conan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 698
Registrován: 14 zář 2004 12:09
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Volvo XC 90 2.5T AWD

Příspěvek od Conan »

K těm reprákům, změř si přesně kolik má průměr ten otvor. Pokud by měl opravdu těch cca 20cm, pak by tam šli komponentní 20cm repráky, ale těch moc neni, zvláště v cenové relaci cca 4000Kč.
Možná ten otvor bude pro 16cm repáky (to bych si já tipnul), pak je ten výběr už hodně velkej.
I kdyby ten otvor byl 20cm, tak bych ti doporučil udělat si dřevěnou redukci na 16cm repro, protože výběr v tomto rozměru je opravdu velkej.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Na prodej Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III)Obrázek
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
This topic is 13 years a 1 week old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „Audio, video, navigace, telefony a ostatní komunikace“