850 GLT - Dluho stálo a nejde nastartovat Poraďte pls

850 a novější modely řad C/S/V/XC

Moderátor: wickey

This topic is 13 years a 6 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

850 GLT - Dluho stálo a nejde nastartovat Poraďte pls

Příspěvek od LPBoss »

Poraďte prosím dloho stálo. Při startování si ani neškytne a ještě k tomu po několika pokusech přestali svítit všechny kontrolky na palubce :cry: [/b]
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

majklz
Offline
Příspěvky: 24
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

Příspěvek od majklz »

V jakem stavu je baterka?
Je v ni nejaka stava?
_________________
Volvo 850; 1996; 2,5 B5252FS

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Příspěvek od LPBoss »

Baterka je OK točí ale nic jinýho se neděje
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

majklz
Offline
Příspěvky: 24
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

Příspěvek od majklz »

Tak to netusim.:(
_________________
Volvo 850; 1996; 2,5 B5252FS

Ghirgi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 178
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Ghirgi »

sundat víčko rozdělovače, vysušit + kabely
_________________
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2865
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Tenhle motor neznám, ale postupoval bych klasicky - zjistit zda jde benzín a zda hází jiskru. Podle toho (buď a nebo) bych šel dále.

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Příspěvek od LPBoss »

Tim dlouho sem mysle to že motor nevrčel asi 3 roky. Byla tam ruplá hadička co vede někde od palivovýho čerpadla skrz sací potrubí dolu do nějákýho filtu. tak to otec vyřadil z provozu. hrozně to ve vysokejch otáčkách žralo olej ( přes tu ruplou hadičku stříkal na Blok motoru a strašně to smrdělo. Teď sem to auto chtěl začít používat tak sem měnil tu hadičky bylo sundaný sací potrubí, přitom sem to všechno vyčistil byměnil filtr olej ale když to chci natočit tak ani prd
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Příspěvek od LPBoss »

U oprav aut sem skončil u škodovky sem spíš pře Počítače tak mi pls poraď jak zjistim jestli to jiskrí a kde mam zkouknou jestli mi tam teše ROPA. (svíčky sem vyndaval a čistil.
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2865
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

LPBoss píše:U oprav aut sem skončil u škodovky sem spíš pře Počítače tak mi pls poraď jak zjistim jestli to jiskrí a kde mam zkouknou jestli mi tam teše ROPA. (svíčky sem vyndaval a čistil.
Twenhle motor opr. neznám. Ale pokud má rozdělovač, tak nejdřív kabel vedoucí do jeho středu oproti kostře ve vzdálenosti asi 5 mm i méně a startovat. pokud bude jiskra, tak ještě zkusit vyndat svíčku a s kabelem přiložit na kostru a někdo zastartuje a ty budeš hledat jiskru. Pozor, je tam vys. napětí, kope! Benzím měkde v hadičce, ale nevím jak to tam vypadá.

Ghirgi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 178
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Ghirgi »

Těžko se to vysvětluje, možná ale by jsi to měl svěřit spíš někomu zkušenějšímu, Tím tě samozřejmě nechci urazit, ale bohužel každý nemůžem vědět vše. Jak popsal Jarda výše, tak to je ten nejzákladnější postup, to bych taky zkusil..... ale pak Koukám že jsi z Prahy, tak se zkus obrátit na http://www.t6r.cz
_________________
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Příspěvek od LPBoss »

No jestli je ta tvoje S40 benzinak tak je ten motor uplne stejnej možná o válej míň ale jinak je všechno stejný. tekš sem koukal na fotku motoru u s40 4 válec al je to stejnýý
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Příspěvek od LPBoss »

Někomu zkušenějšímu? :lol: Neměl bych nic proti ale já chudej student :D
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2865
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

LPBoss píše:No jestli je ta tvoje S40 benzinak tak je ten motor uplne stejnej možná o válej míň ale jinak je všechno stejný. tekš sem koukal na fotku motoru u s40 4 válec al je to stejnýý
No stejnej asi nebude z hlediska dodávky paaliva a ani zapalování a vůbec bude dost jinej. No tu elektriku vyzkoušej. Když už vyndáš tu svíčku, uvidíš je li od benzínu a podle toho poznáš, zda jde do motoru palivo. Hadičky asi opravdu nech bejt. Nevím, je li tam regulátor tlaku jako u B230F či něcojiného. Uvedený postup by tě měl nasměrovat.

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Příspěvek od LPBoss »

Jo a nevíte c s těma všema kontrolkama co nesvítěj když otočim klíčkem? svítí jen podsvícení ovládáni oken. Tady sem vyčetl že je to nějákej reguláto nevíte někdo kde je?
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2865
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Vdrž, určitě se objeví nějakej majitel 850 co poradí

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Příspěvek od LPBoss »

Koukám znova na tu fotku a musim uzna na S40 je jinej plas přes rozvody :lol: jinak i všechny ty hadičky co tam jsou vidět tak sou stejný jako u mojí 850
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Příspěvek od LPBoss »

jo počkej ty mi z toho děláš veterána :lol: teď sem kouknul co je 245ka a je to trošku o něčem jinym ale 245 le taky libovka!! kde by ten regulátor měl bejt. takhle vypadá ten můj motor teda když si odmyslíš tu douru od turba
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Příspěvek od LPBoss »

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5602
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

takze jestli jsem spravne pochopil - pri startovani toci, ale nechyta? - dolit benzin do nadrze (5 litru nestaci pokud tam bylo tak malo, ze chciplo / resp. za tech nekolik let se mohl i vyparit.) 10 litru je optimum. Pak natocit znovu - mel by se tvarit tak, ze toci nekolikrat a pak vypne, jestli nenaskoci.

pak bych zjistoval hazeni jisker, pak privod paliva (i kdyz to uz si nejsem jist, zda se ti podari - osobne jsem to nikdy nedelal.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

jerguš
Offline
Příspěvky: 69
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Bechyně

Příspěvek od jerguš »

Asi blbost, ale kámoš měl podobnou závadu asi po roce odstavení a byla to vyhnilá elektrika u jednoho z těch relátek nad chladičem (nad saharou). A co takhle imobilizér??
_________________
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG

GDPR_user

Re: 850 GLT - Dluho stálo a nejde nastartovat Poraďte pls

Příspěvek od GDPR_user »

LPBoss píše:Poraďte prosím dloho stálo. Při startování si ani neškytne a ještě k tomu po několika pokusech přestali svítit všechny kontrolky na palubce :cry: [/b]
Nejdříve bych zkontroloval kostry k motoru a karoserii,pak plus poly,a pak až začnou svítit kontrolky a nebude to chytat bych postupoval dále. :wink:

Time4Tea
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 224
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno

Příspěvek od Time4Tea »

vypustit nádrž - zvodnatělý benzín
kontox a projít veškeré dostupné kontakty
zkontrolovat jestli všechny svíčky hází jiskru
vyměnit palivový filtr
odzkoušet relátka
napíchnout na diagnostiku

třeba něco z toho pomůže
_________________
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
https://picasaweb.google.com/1001343628 ... 9983/Volvo

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Příspěvek od LPBoss »

No na ten imobilizer jsem taky myslel ale alarm už od toho byl docela dlouho odpojenej - dělal si co chtěl. nebo ono tohle má imobilizér na klíčku?
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Příspěvek od LPBoss »

Time4Tea píše:vypustit nádrž - zvodnatělý benzín
kontox a projít veškeré dostupné kontakty
zkontrolovat jestli všechny svíčky hází jiskru
vyměnit palivový filtr
odzkoušet relátka
napíchnout na diagnostiku

třeba něco z toho pomůže
Je na to vypousteni nadržě nějákej speciálni grif?
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Re: 850 GLT - Dluho stálo a nejde nastartovat Poraďte pls

Příspěvek od LPBoss »

martinopel píše:
LPBoss píše:Poraďte prosím dloho stálo. Při startování si ani neškytne a ještě k tomu po několika pokusech přestali svítit všechny kontrolky na palubce :cry: [/b]
Nejdříve bych zkontroloval kostry k motoru a karoserii,pak plus poly,a pak až začnou svítit kontrolky a nebude to chytat bych postupoval dále. :wink:
Ale s těma kontrolkama oni svítila a pak najednou sem vzal za klíček rozsvítili se a pak najednou nic nezvedne se ani ručička od benzinu prostě nic tan mejde. Jen když rozsvítim světla tak to se tam ukáže
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
This topic is 13 years a 6 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“