
850 GLT - Dluho stálo a nejde nastartovat Poraďte pls
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 187
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
850 GLT - Dluho stálo a nejde nastartovat Poraďte pls
Poraďte prosím dloho stálo. Při startování si ani neškytne a ještě k tomu po několika pokusech přestali svítit všechny kontrolky na palubce
[/b]

_________________
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
-
Offline
- Příspěvky: 187
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
Baterka je OK točí ale nic jinýho se neděje
_________________
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
-
Offline
- Příspěvky: 124
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplice
-
Offline
- Příspěvky: 1538
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 187
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
Tim dlouho sem mysle to že motor nevrčel asi 3 roky. Byla tam ruplá hadička co vede někde od palivovýho čerpadla skrz sací potrubí dolu do nějákýho filtu. tak to otec vyřadil z provozu. hrozně to ve vysokejch otáčkách žralo olej ( přes tu ruplou hadičku stříkal na Blok motoru a strašně to smrdělo. Teď sem to auto chtěl začít používat tak sem měnil tu hadičky bylo sundaný sací potrubí, přitom sem to všechno vyčistil byměnil filtr olej ale když to chci natočit tak ani prd
_________________
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
-
Offline
- Příspěvky: 187
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
U oprav aut sem skončil u škodovky sem spíš pře Počítače tak mi pls poraď jak zjistim jestli to jiskrí a kde mam zkouknou jestli mi tam teše ROPA. (svíčky sem vyndaval a čistil.
_________________
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
-
Offline
- Příspěvky: 1538
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Twenhle motor opr. neznám. Ale pokud má rozdělovač, tak nejdřív kabel vedoucí do jeho středu oproti kostře ve vzdálenosti asi 5 mm i méně a startovat. pokud bude jiskra, tak ještě zkusit vyndat svíčku a s kabelem přiložit na kostru a někdo zastartuje a ty budeš hledat jiskru. Pozor, je tam vys. napětí, kope! Benzím měkde v hadičce, ale nevím jak to tam vypadá.LPBoss píše:U oprav aut sem skončil u škodovky sem spíš pře Počítače tak mi pls poraď jak zjistim jestli to jiskrí a kde mam zkouknou jestli mi tam teše ROPA. (svíčky sem vyndaval a čistil.
-
Offline
- Příspěvky: 124
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplice
Těžko se to vysvětluje, možná ale by jsi to měl svěřit spíš někomu zkušenějšímu, Tím tě samozřejmě nechci urazit, ale bohužel každý nemůžem vědět vše. Jak popsal Jarda výše, tak to je ten nejzákladnější postup, to bych taky zkusil..... ale pak Koukám že jsi z Prahy, tak se zkus obrátit na http://www.t6r.cz
_________________
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"
-
Offline
- Příspěvky: 187
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
No jestli je ta tvoje S40 benzinak tak je ten motor uplne stejnej možná o válej míň ale jinak je všechno stejný. tekš sem koukal na fotku motoru u s40 4 válec al je to stejnýý
_________________
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
-
Offline
- Příspěvky: 187
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
Někomu zkušenějšímu?
Neměl bych nic proti ale já chudej student 


_________________
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
-
Offline
- Příspěvky: 1538
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
No stejnej asi nebude z hlediska dodávky paaliva a ani zapalování a vůbec bude dost jinej. No tu elektriku vyzkoušej. Když už vyndáš tu svíčku, uvidíš je li od benzínu a podle toho poznáš, zda jde do motoru palivo. Hadičky asi opravdu nech bejt. Nevím, je li tam regulátor tlaku jako u B230F či něcojiného. Uvedený postup by tě měl nasměrovat.LPBoss píše:No jestli je ta tvoje S40 benzinak tak je ten motor uplne stejnej možná o válej míň ale jinak je všechno stejný. tekš sem koukal na fotku motoru u s40 4 válec al je to stejnýý
-
Offline
- Příspěvky: 187
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
Jo a nevíte c s těma všema kontrolkama co nesvítěj když otočim klíčkem? svítí jen podsvícení ovládáni oken. Tady sem vyčetl že je to nějákej reguláto nevíte někdo kde je?
_________________
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
-
Offline
- Příspěvky: 1538
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 187
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
Koukám znova na tu fotku a musim uzna na S40 je jinej plas přes rozvody
jinak i všechny ty hadičky co tam jsou vidět tak sou stejný jako u mojí 850

_________________
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
-
Offline
- Příspěvky: 187
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
jo počkej ty mi z toho děláš veterána
teď sem kouknul co je 245ka a je to trošku o něčem jinym ale 245 le taky libovka!! kde by ten regulátor měl bejt. takhle vypadá ten můj motor teda když si odmyslíš tu douru od turba

_________________
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
-
Offline
- Příspěvky: 187
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
jo sorry ten obrázek http://www.nepthys.com/volvo/Volvo850_stage2_03.jpg
_________________
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
-
Offline
- Příspěvky: 3835
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
- Dal poděkování: 53 poděkování
- Dostal poděkování: 25 poděkování
takze jestli jsem spravne pochopil - pri startovani toci, ale nechyta? - dolit benzin do nadrze (5 litru nestaci pokud tam bylo tak malo, ze chciplo / resp. za tech nekolik let se mohl i vyparit.) 10 litru je optimum. Pak natocit znovu - mel by se tvarit tak, ze toci nekolikrat a pak vypne, jestli nenaskoci.
pak bych zjistoval hazeni jisker, pak privod paliva (i kdyz to uz si nejsem jist, zda se ti podari - osobne jsem to nikdy nedelal.
pak bych zjistoval hazeni jisker, pak privod paliva (i kdyz to uz si nejsem jist, zda se ti podari - osobne jsem to nikdy nedelal.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Dostal poděkování: 1 poděkování
850 GLT - Dluho stálo a nejde nastartovat Poraďte pls
Nejdříve bych zkontroloval kostry k motoru a karoserii,pak plus poly,a pak až začnou svítit kontrolky a nebude to chytat bych postupoval dále.LPBoss píše:Poraďte prosím dloho stálo. Při startování si ani neškytne a ještě k tomu po několika pokusech přestali svítit všechny kontrolky na palubce[/b]

-
Offline
- Příspěvky: 126
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Dostal poděkování: 1 poděkování
vypustit nádrž - zvodnatělý benzín
kontox a projít veškeré dostupné kontakty
zkontrolovat jestli všechny svíčky hází jiskru
vyměnit palivový filtr
odzkoušet relátka
napíchnout na diagnostiku
třeba něco z toho pomůže
kontox a projít veškeré dostupné kontakty
zkontrolovat jestli všechny svíčky hází jiskru
vyměnit palivový filtr
odzkoušet relátka
napíchnout na diagnostiku
třeba něco z toho pomůže
_________________
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
-
Offline
- Příspěvky: 187
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
No na ten imobilizer jsem taky myslel ale alarm už od toho byl docela dlouho odpojenej - dělal si co chtěl. nebo ono tohle má imobilizér na klíčku?
_________________
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
-
Offline
- Příspěvky: 187
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
Je na to vypousteni nadržě nějákej speciálni grif?Time4Tea píše:vypustit nádrž - zvodnatělý benzín
kontox a projít veškeré dostupné kontakty
zkontrolovat jestli všechny svíčky hází jiskru
vyměnit palivový filtr
odzkoušet relátka
napíchnout na diagnostiku
třeba něco z toho pomůže
_________________
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
-
Offline
- Příspěvky: 187
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
850 GLT - Dluho stálo a nejde nastartovat Poraďte pls
Ale s těma kontrolkama oni svítila a pak najednou sem vzal za klíček rozsvítili se a pak najednou nic nezvedne se ani ručička od benzinu prostě nic tan mejde. Jen když rozsvítim světla tak to se tam ukážemartinopel píše:Nejdříve bych zkontroloval kostry k motoru a karoserii,pak plus poly,a pak až začnou svítit kontrolky a nebude to chytat bych postupoval dále.LPBoss píše:Poraďte prosím dloho stálo. Při startování si ani neškytne a ještě k tomu po několika pokusech přestali svítit všechny kontrolky na palubce[/b]
_________________
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé