Kabel u baterie (+nefunguje start-stop)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 55
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 5 - Smíchov
- Vůz: XC60 D4 AWD
#1 Kabel u baterie (+nefunguje start-stop)
Ahoj, prosím, k čemu je dobrý na fotce červenou šipkou označený kabel? Vede od svorky + ke svorce -... načala mi to myš, takže jsem to zalepil,
ale pár drátků se ulomilo. Do toho mi přestal jít start-stop, tak jestli je to jen náhoda nebo ne. PC píše, že buď je chladno (není) a nebo že se baterie dobíjí, ale dnes
jsem jel tak 3 hodiny a píše to pořád.
Ještě zkusím dobít baterii, ikdyž to počítač nehlásí. Když ji odpojím, nebude pak nějaký problém? (Nějaký resety nastavení apod...)
XC60 rv 2016
díky!
ale pár drátků se ulomilo. Do toho mi přestal jít start-stop, tak jestli je to jen náhoda nebo ne. PC píše, že buď je chladno (není) a nebo že se baterie dobíjí, ale dnes
jsem jel tak 3 hodiny a píše to pořád.
Ještě zkusím dobít baterii, ikdyž to počítač nehlásí. Když ji odpojím, nebude pak nějaký problém? (Nějaký resety nastavení apod...)
XC60 rv 2016
díky!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5129
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#2 Kabel u baterie (+nefunguje start-stop)
Battery monitor senzor. Lajcky řečeno, sleduje stav baterie. Nicméně, pokud nejsi zastáncem Start Stop, tak to neřeš. Hlavně tohle kurvitko má za následek rychlejší ničení baterie, protože se nedobiji jak by měla.
Takže dost lidí to odpojuje.
Takže dost lidí to odpojuje.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#3 Kabel u baterie (+nefunguje start-stop)
Pokud ti to píše něco ve smyslu "Start/Stop není k dispozici, baterie se nabíjí", tak tím nemyslí tu hlavní baterii. Start/Stop má vlastní malou baterku, ukrytou pod torpédem zhruba uprostřed. A jestli ti to píše už více dní, pravděpodobně to znamená, že je baterie k.o. Mě už to takhle píše víc než 2 roky a pořád se ještě nenabila. Když ji připojím na nabíječku, klesne ji kapacita pod minimum během jednoho dne.
Má to ale tu výhodu, že aspoň nemusím po každém nastartování Start/Stop vypínat. Takže zatím nemám potřebu dávat novou.
Kdybys to přeci jen chtěl řešit, tak nová baterie stojí tuším něco kolem 3t Kč.
Má to ale tu výhodu, že aspoň nemusím po každém nastartování Start/Stop vypínat. Takže zatím nemám potřebu dávat novou.
Kdybys to přeci jen chtěl řešit, tak nová baterie stojí tuším něco kolem 3t Kč.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5176
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#4 Kabel u baterie (+nefunguje start-stop)
Zajímavá věcička. Co v tom může být ? To bude nějaký wattmetr co bude sledovat napětí a proud baterie a podle toho vyhodnocovat ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 55
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 5 - Smíchov
- Vůz: XC60 D4 AWD
#5 Kabel u baterie (+nefunguje start-stop)
přímo tento kablík lidé odpojují, jo? Já tedy start-stop vždy vypínám ručně.. jen mě právě dnes zarazilo, že s tím je evidentně nějaký problém.Jakub Svoboda píše:Battery monitor senzor. Lajcky řečeno, sleduje stav baterie. Nicméně, pokud nejsi zastáncem Start Stop, tak to neřeš. Hlavně tohle kurvitko má za následek rychlejší ničení baterie, protože se nedobiji jak by měla.
Takže dost lidí to odpojuje.
Jen jsem si říkal, jestli auto správně dobíjí nebo ne... vše ostatní se chová normálně. Jen si říkám, co ta svině myš nadělal tam, kde nevidim....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 55
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 5 - Smíchov
- Vůz: XC60 D4 AWD
#6 Kabel u baterie (+nefunguje start-stop)
Fíla píše:Pokud ti to píše něco ve smyslu "Start/Stop není k dispozici, baterie se nabíjí", tak tím nemyslí tu hlavní baterii. Start/Stop má vlastní malou baterku, ukrytou pod torpédem zhruba uprostřed. A jestli ti to píše už více dní, pravděpodobně to znamená, že je baterie k.o. Mě už to takhle píše víc než 2 roky a pořád se ještě nenabila. Když ji připojím na nabíječku, klesne ji kapacita pod minimum během jednoho dne.
Má to ale tu výhodu, že aspoň nemusím po každém nastartování Start/Stop vypínat. Takže zatím nemám potřebu dávat novou.
Kdybys to přeci jen chtěl řešit, tak nová baterie stojí tuším něco kolem 3t Kč.
torpédo je prosím Tě co a kde? bych jí zkusil dobít. Jinak, mě ten start-stop nechybí aní náhodou.. a baterka je jen pro něj, ničemu jinému to neškodí?
Za 3t Kč si tu prudu asi nechci zprovoznit..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#7 Kabel u baterie (+nefunguje start-stop)
Torpédo - tak se říká plastu pod čelním sklem. Pod ním je motor stěračů, nádržka brzdové kapaliny... a právě baterie Start/Stopu. Přístupné je tehdy, když zvedneš kapotu. Je jen nacvaknuté na pár nýtech.
Naposledy upravil(a) Fíla dne 09 bře 2020 15:25, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 55
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 5 - Smíchov
- Vůz: XC60 D4 AWD
#8 Kabel u baterie (+nefunguje start-stop)
Fíla píše:Takhle vypadá a tady se nachází (obrázek A. Obrázek B je pro pravostranný řízení). Aspoň u mé V60 to tak je a předpokládám, že bude 60ka jako 60ka.
super, diky moc, budu hledat v tech mistech...
diky!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#9 Kabel u baterie (+nefunguje start-stop)
A s tou cenou jsem to přehnal. Teď jsem se díval a stojí "jen" 2.200,- Kč
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 55
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 5 - Smíchov
- Vůz: XC60 D4 AWD
#10 Kabel u baterie (+nefunguje start-stop)
v tom xc je takovy kryci plast, pod kterym to mozna bude... tak to musim nejak zkusit rozebrat, ale jsou tam takovy hribky co to drzi, tak to musim nejak vydloubat.Fíla píše:A s tou cenou jsem to přehnal. Teď jsem se díval a stojí "jen" 2.200,- Kč
ale teda asi kdyby byl spatny treba alternator, tak by si to reklo, kdyz by kleslo nabiti hlavni baterky, ne?
diky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#11 Kabel u baterie (+nefunguje start-stop)
Na budíkách by ti to psalo "slabá baterie". Nebo bys vůbec nenastartoval.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 55
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 5 - Smíchov
- Vůz: XC60 D4 AWD
#12 Kabel u baterie (+nefunguje start-stop)
Fíla píše:Na budíkách by ti to psalo "slabá baterie". Nebo bys vůbec nenastartoval.
tak aspon tak, to je dobra zprava. ja jsem mel v aute myssi apokalypsu, tak ted jen trnu, co se kde zacne sypat.
tak diky za tvuj cas a rady!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5129
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#13 Kabel u baterie (+nefunguje start-stop)
Ano, ten kablík z + pólu baterie. Zde si můžeš něco o tom počíst. Zde v ČR vím o pár lidech co to mají odpojené a od té doby s baterkou klid.panRichard píše:přímo tento kablík lidé odpojují, jo? Já tedy start-stop vždy vypínám ručně.. jen mě právě dnes zarazilo, že s tím je evidentně nějaký problém.Jakub Svoboda píše:Battery monitor senzor. Lajcky řečeno, sleduje stav baterie. Nicméně, pokud nejsi zastáncem Start Stop, tak to neřeš. Hlavně tohle kurvitko má za následek rychlejší ničení baterie, protože se nedobiji jak by měla.
Takže dost lidí to odpojuje.
Jen jsem si říkal, jestli auto správně dobíjí nebo ne... vše ostatní se chová normálně. Jen si říkám, co ta svině myš nadělal tam, kde nevidim....
https://translate.google.cz/translate?sl=ru&tl=cs&u=https%3A%2F%2Fwww.drive2.ru%2Fl%2F486929170794807884%2F
https://translate.google.cz/translate?sl=ru&tl=cs&u=https%3A%2F%2Fwww.drive2.ru%2Fl%2F487289810608718020%2F
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 401
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
#14 Kabel u baterie (+nefunguje start-stop)
To je divny. Ja mam taky tady ten bazmek primo u toho minusovyho polu, to je prave BMS, ale zadny takhle prasacky vedeny kabliky kolem tam nemam, je to vedeny krasne v zapouzdrenym kablu kolem dokola baterky k plusu. A rozhodne bych to neodpojoval, sbira to data o baterce pro ridici jednotku a podle toho se bude ridit i nabijeni. A pri vymene baterky je to taky potreba vyresetovat pres diagnostiku.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 55
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 5 - Smíchov
- Vůz: XC60 D4 AWD
#15 Kabel u baterie (+nefunguje start-stop)
tak uz to zase funguje.. jsem z toho jelen.. asi se to pres noc nabilo..navic s rannim provozem nezavisleho topeni, nechapu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 41
- Registrován: 3 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 ocean race
#16 Kabel u baterie (+nefunguje start-stop)
Ahoj přispěju také se svou troškou do mlýna. Baterie start stop už byla K.O. ....aby taky ne, po 9letech. Někdo by nad tím mávnul rukou a byl rád, že nefunguje start stop (to já taky ) ale ukázalo se, že si z ní auto napájí primárně ICM, rádio atd... když motor nebeží. Proto jsem se rozhodl to řešit. Náhradou je baterie EXIDE EK091 za cca 800 Kč. Stěrače není potřeba sundavat, jde to po odchlípnutí torpéda vyndat uplně v klidu.
Další poznatek je, že u auta (drive-E) zde propagované odpojení BMS není uplně cesta . Po odpojení na budíkách vyhodí hlášku Auto Start stop doporučen servis, která zmizí až po opětovném zapojení kabílku. Napětí po odpojení BMS spadne na 14,6V.
Další poznatek je, že u auta (drive-E) zde propagované odpojení BMS není uplně cesta . Po odpojení na budíkách vyhodí hlášku Auto Start stop doporučen servis, která zmizí až po opětovném zapojení kabílku. Napětí po odpojení BMS spadne na 14,6V.
_________________
XC70 P3 Ocean race
XC70 P3 Ocean race
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 113
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 III D3 110kw MY2016
#17 Kabel u baterie (+nefunguje start-stop)
Ahoj,
záložní baterii si měnil sám? Není třeba vyresetovat v diagnostice stejně jako při výměně hlavní?
Díky moc, mám totiž podobný problém, nefunkční start/stop a zároveň po delší době používání infotaimentu bez nastartování píše vybitou baterii.
záložní baterii si měnil sám? Není třeba vyresetovat v diagnostice stejně jako při výměně hlavní?
Díky moc, mám totiž podobný problém, nefunkční start/stop a zároveň po delší době používání infotaimentu bez nastartování píše vybitou baterii.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5129
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#18 Kabel u baterie (+nefunguje start-stop)
Reset udelas i rucne.
6x zap a vyp zadni mlhovky
3x vystazne svetla.
Pak by se mela rozblikat kontrolka baterky na budicich
6x zap a vyp zadni mlhovky
3x vystazne svetla.
Pak by se mela rozblikat kontrolka baterky na budicich
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 113
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 III D3 110kw MY2016
#19 Kabel u baterie (+nefunguje start-stop)
Díky za návod, už jsem na to mezitím také narazil.
Teď ještě otázka, měnit obě baterie najednou nebo nejdříve zkusit vyměnit jen záložní, když například starty jsou úplně v pořádku.
A po případné výměně záložní baterie ale ponechání staré hlavní, je třeba dělat reset? Co se stane když se udělá reset u staré baterie? Předpokládám že pak auto počítá s tím že má baterka větší kapacitu než reálně bude mít a bude problém nejspíše.
Díky moc
Teď ještě otázka, měnit obě baterie najednou nebo nejdříve zkusit vyměnit jen záložní, když například starty jsou úplně v pořádku.
A po případné výměně záložní baterie ale ponechání staré hlavní, je třeba dělat reset? Co se stane když se udělá reset u staré baterie? Předpokládám že pak auto počítá s tím že má baterka větší kapacitu než reálně bude mít a bude problém nejspíše.
Díky moc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#20 Kabel u baterie (+nefunguje start-stop)
reset bez vidy - nová baterie
reset bez vidy - původní baterie, čili i po odpojení baterie na chvíli
reset bez vidy - původní baterie, čili i po odpojení baterie na chvíli
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 41
- Registrován: 3 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 ocean race
#21 Kabel u baterie (+nefunguje start-stop)
Ano baterku jsem měnil sám a jenom tu záložní. Poté i reset baterky dle návodu. Všechno maká jak má. Nejsem sice elektrikář ale myslím, že i po resetu časem elektronika vyhodnotí v jakém stavu baterie je a podle toho se bude rozhodovat.
_________________
XC70 P3 Ocean race
XC70 P3 Ocean race
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#22 Kabel u baterie (+nefunguje start-stop)
Baterka Start Stop je běžná motocyklová baterie, která je jen cenově upravena, aby byla zajímavější.
S ohledem na již odhalenou efektivitu celého počinu Start Stop systému, je zcela snadné si ji nechat trvale vypnout od D5T5.com.
Tlačítko pod radiem potom funguje opačně, takže dokud ho nezapnete, tak vám auto samovolně nechcípá.
S ohledem na již odhalenou efektivitu celého počinu Start Stop systému, je zcela snadné si ji nechat trvale vypnout od D5T5.com.
Tlačítko pod radiem potom funguje opačně, takže dokud ho nezapnete, tak vám auto samovolně nechcípá.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 8 Odpovědi
- 3174 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Teflon_490
-
- 15 Odpovědi
- 2533 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od VB
-
- 9 Odpovědi
- 1516 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ls1
-
- 7 Odpovědi
- 997 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jirka87
-
- 72 Odpovědi
- 3720 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jirka87