Je LPG překážka veteránské testace?

Volva do modelové řady 100!
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#1 Je LPG překážka veteránské testace?

Příspěvek od Urvanej »

Konkrétně se jedná o auto z roku 1980 a zajímá mě, zda LPG = nemáš šanci, i kdyby vše ostatní bylo 100% origo.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5910
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#2 Je LPG překážka veteránské testace?

Příspěvek od Haben »

Jak zni presny popis veteranske testace? Jestli je tam neco ve smyslu v puvodnim stavu, tak se bojim, ze LPG neni puvodni stav
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Shadow
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1728
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: V70II

#3 Je LPG překážka veteránské testace?

Příspěvek od Shadow »

Pokud je LPG dělané ofiko, jsou od toho veškeré papíry, zkoušky a nádrž není starší 10 let, problém to není.
_________________
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 221
Registrován: 4 roky 2 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: V70 I., 2.5 TDi, 00'

#4 Je LPG překážka veteránské testace?

Příspěvek od Xenomorfus »

Pokud chceš, aby vozidlo prošlo přes klubové veteránské testace, (např. z důvodu, že nemá "papíry") tak LPG určitě ne. Pouze dobové věci a příslušenství (ve zkratce). Úpravy jsou možné, pokud se v té době něco takového dělalo. Např máš něco z válečného období s úpravou na dřevoplynový pohon apod.
Pokud máš vozidlo starší 30-ti let a normální bílou SPZ nemusíš na veteránské testace, ale zase nedostaneš od pojišťovny slevu na povinné ručení.
_________________
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2902
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#5 Je LPG překážka veteránské testace?

Příspěvek od Vapik »

Ahoj, zrovna tohle jsem řešil při posledním školení krajských komisařů a bohužel je to neprůchozí. Pokud chceš oficiální vyjádření ozvy se do sz předám kontakt.

Shadow
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1728
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: V70II

#6 Je LPG překážka veteránské testace?

Příspěvek od Shadow »

Zvláštní, moje odpověď viz výše byla na základě tel. hovoru s komisařem, s tím, že veteráni s LPG normálně jezdí. Kdyžtak písni SZ.
_________________
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 221
Registrován: 4 roky 2 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: V70 I., 2.5 TDi, 00'

#7 Je LPG překážka veteránské testace?

Příspěvek od Xenomorfus »

Záleží na komisi. Existují i testace "na dálku", za peníze v Praze dům.
Každopádně by to být nemělo.
_________________
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#8 Je LPG překážka veteránské testace?

Příspěvek od Urvanej »

Auto je z roku 68 (80 byl nástřel mimo), stále leží v holandsku, a rád bych se vyhnul eko poplatku a přitom auto "normálně" používal s nájezdem do 5tkm ročně. Už takhle to neni nic moc levnýho, tak hledám jak ušetřit jinde.
Vypárat plyn, když funguje dobře, se mi nechce. Tak hledám cesty.
Všem děkuji za zkušenosti.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Shadow
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1728
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: V70II

#9 Je LPG překážka veteránské testace?

Příspěvek od Shadow »

U historických aut být nesmí, u těch veteránů se i infa na netu dost liší. Někde píšou, ale je to staršího data, že podle Asociace historických vozidel veterán s LPG lze, páč je to vratná změna. Ale že s tím má hodně komisařů na základě osobních pocitů problém. :)
_________________
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 7491
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#10 Je LPG překážka veteránské testace?

Příspěvek od Petr Marek »

Tak toto mě zajímá. Moje Dvojka je z roku 1993. Z Torslandy šla k holandskému dealerovi Volva, který do ní v rámci předprodejního servisu zabudoval LPG. Mám k tomu i origo manuál, kde je na poslední stránce záruční list na 100000 km nebo 3 roky. Uvidím, jak se na to bude v roce 2023 testační komisař tvářit...
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 221
Registrován: 4 roky 2 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: V70 I., 2.5 TDi, 00'

#11 Je LPG překážka veteránské testace?

Příspěvek od Xenomorfus »

Předpokládám, že vozidlo má normální (ne veteránské) doklady.
Tak to bych to LPG vypáral, už vzhledem k roku výroby a plánovanému nájezdu.
Ještě to jde řešit přihlášením na nějakou osobu ZTP.
Navíc si myslím moc neušetříš. První testace je cca 3000,- a pak každý rok kolem 1500,- (dle klubu).
Jediná další výhoda může být, že se při případné nehodě u veteránů neřeší amortizace. Že Ti pojišťovna neřekne, že už máš staré auto, takže jeho zbytková hodnota je taška hrušek.
_________________
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1488
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#12 Je LPG překážka veteránské testace?

Příspěvek od pekelnik »

Vlastně těžko říct. Klubová veteránská komise hodnotí originalitu a dobovost věcí na autě (tedy Petr Marek je myslím z obliga, pokud nebudou bazírovat na tom, aby tam měl originální dobovou nádrž - třebas jinou, ale dobovou). Pokud ale do veterána nacpali moderní LPG kdoví kdy později, nejedná se podle mě o dobový prvek. Ale na druhou stranu třeba T613 s LPG veteránskejma testacema jsem už taky potkal dost...
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2125
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#13 Je LPG překážka veteránské testace?

Příspěvek od peter cz »

Xenomorfus píše:Navíc si myslím moc neušetříš. První testace je cca 3000,- a pak každý rok kolem 1500,- (dle klubu).
Jediná další výhoda může být, že se při případné nehodě u veteránů neřeší amortizace. Že Ti pojišťovna neřekne, že už máš staré auto, takže jeho zbytková hodnota je taška hrušek.
Ušetříš několik tisíc ročně na pojistce a testace už je jen jednou za dva roky. A 1500 za prodloužení je teda dost hustý, u nás 300.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#14 Je LPG překážka veteránské testace?

Příspěvek od Zajsoft »

pekelnik píše:Vlastně těžko říct. Klubová veteránská komise hodnotí originalitu a dobovost věcí na autě (tedy Petr Marek je myslím z obliga, pokud nebudou bazírovat na tom, aby tam měl originální dobovou nádrž - třebas jinou, ale dobovou). Pokud ale do veterána nacpali moderní LPG kdoví kdy později, nejedná se podle mě o dobový prvek. Ale na druhou stranu třeba T613 s LPG veteránskejma testacema jsem už taky potkal dost...
Tak nejak, na sranu druhou, ve starych drevenych fordech(Tcka), na drevenych kolech, taky byly v lucernach svicky, ze... A holt aby to mohlo na silnici, tak tam musej bejt zarovky.

Takze holt zrovna co se tyce treba LPG nadrze, tak vzhledem k legislative, tam proste musi bejt nadrz mladsi 10let jak pravi "Vyhláška č. 341 MD ČR", jinak to nebude spusobile na silnici a tim je pak cela veteranska/historicka(klubova) testace k nicemu.

A osobni pocity komisare jsou ohledne tohodle na "vzati lati"... Krapet mi to pripomina revizaka, co dosel brachovi na kamna/komin a ze ho nezajima, ze prumer komina vs vystup z kamen vs vykon kamen odpovida tomu co dovoluje vyhlaska, ale ze on osobne schvaluje jen min (mam pocit, ze 80% toho co je dovolene vyhlaskou) aby mel jistotu... Je to asi jako, kdyby technik na STK, rekl, ze brzdy brzi dle vyhlasky, ale on osobne s tim nesouhlasi a chce aby to lidem brzdilo 2x lip... :evil:
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#15 Je LPG překážka veteránské testace?

Příspěvek od Zajsoft »

peter cz píše:
Xenomorfus píše:Navíc si myslím moc neušetříš. První testace je cca 3000,- a pak každý rok kolem 1500,- (dle klubu).
Jediná další výhoda může být, že se při případné nehodě u veteránů neřeší amortizace. Že Ti pojišťovna neřekne, že už máš staré auto, takže jeho zbytková hodnota je taška hrušek.
Ušetříš několik tisíc ročně na pojistce a testace už je jen jednou za dva roky. A 1500 za prodloužení je teda dost hustý, u nás 300.
Pojistka je 1/12 normalni ceny, a ono rozdil v cene testace je taky dle toho, zda clovek je clenem daneho klubu, nebo proste jen prijel nekdo z ulice...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2902
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#16 Je LPG překážka veteránské testace?

Příspěvek od Vapik »

Ahoj, napsal jsem žádost o vyjádření, tak to sem pak přetlumočím.
Nicméně já osobně to vidím takto: Pokud vozidlo bylo systémem v roce od nějž uplynulo již 30 let. Tento systém je stále původní konstrukce (nádrž a ostatní díly podléhající degradaci samozřejmě nové), má v pořádku revizi, nemyslím si, že je to na překážku viz. stav popsaný Petrem M. u jeho vozu.
Naopak často se k nám hlásí majitelé UAZů GAZů nebo AR, chtějí testaci /značky a LPG mají namontováno před půl rokem a to dle mého nemá nic společného se zachováním historické hodnoty vozidla.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#17 Je LPG překážka veteránské testace?

Příspěvek od Ondra. »

hele ucko nejcistejsi reseni je zavolat na klub pres kterej to budes resit.... doporucuju stribro, tam jsem loni resil dvojku a probehlo to ok. komisar spis nez po aute a jeho stavu sel po ordungu v papirech, coz me docela prekvapilo
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2902
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#18 Je LPG překážka veteránské testace?

Příspěvek od Vapik »

Tak odpověď přišla. Jde vždy o individuální posouzení, pokud si chceš být jistý pošli dotaz včetně dostupné dokumentace na tenhle email.
Odpověď pak můžeš použít v případě problému při testaci:

technicka.komise@fkhv.cz

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#19 Je LPG překážka veteránské testace?

Příspěvek od Urvanej »

Ještě jednou děkuji všem. Zatim auto ještě neni moje a fotky tudíž nemám. Nicméně pro dovoz pekáče z NL je to celkem zajímá informace. Takže to tu s dovolením přehodím z lampárny někam kulturněji.
http://www.fkhv.cz/
Hlavním důvodem, kromě úspory na převodech a pojistkách, je právě jak zmiňuje Xenomorfus, že v případě nehody si z tebe pojišťovna nemůže udělat dobrej den. Ono když do toho auta člověk naleje pár set tisíc, tak by chtěl, aby hodnota auta před nehodou nebyla 20000Kč, jako se mi to stalo s Jarunou.
Další argument je, že kolikrát to je na ten plyn naladěný dobře a na benzín to dělá brikule...
Sám uvidim, ale opět, znovu, tudíž opakovaně děkuji za cenné informace.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 7491
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#20 Je LPG překážka veteránské testace?

Příspěvek od Petr Marek »

2 Urvanej: Držím palce, aby to vyšlo! :)
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2902
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#21 Je LPG překážka veteránské testace?

Příspěvek od Vapik »

Ještě mám odpověď od školitele testačních komisařů:
u LPG platí pravidla:
Bílé značky - testovat na historickou původnost lze, LPG musí být řádně zapsané v TP a majitel musí mít platnou revizi tlakové nádoby a celé soustavy. Kategorie B nebo D.
Zelené značky - nové testování nelze, LPG vymontovat a poté testovat. Jediná vyjimka je, když je systém LPG přímo od výroby vozidla. Prodloužení lze, pokud již v minulosti bylo vozidlo testováno s LPG a původní žádosti je to zapsané. Dodatečná monzáž LPG po testaci bez LPG nelze prodloužit - opět vymontovat.

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1488
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#22 Je LPG překážka veteránské testace?

Příspěvek od pekelnik »

Toto je myslim zcela jasne řečeno. Diky moc
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#23 Je LPG překážka veteránské testace?

Příspěvek od Urvanej »

Vapik, u mě by se jednalo o bílé značky a už asi vim vše, děkuji.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2902
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#24 Je LPG překážka veteránské testace?

Příspěvek od Vapik »

Tak ať ti to klapne :good:

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 7491
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#25 Je LPG překážka veteránské testace?

Příspěvek od Petr Marek »

Petr Marek píše: 13 úno 2020 21:10 Tak toto mě zajímá. Moje Dvojka je z roku 1993. Z Torslandy šla k holandskému dealerovi Volva, který do ní v rámci předprodejního servisu zabudoval LPG. Mám k tomu i origo manuál, kde je na poslední stránce záruční list na 100000 km nebo 3 roky. Uvidím, jak se na to bude v roce 2023 testační komisař tvářit...
Tak potvrzuji, že v mém konkrétním případě LPG překážkou veteránské testace nebylo.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Veterán“