

Nemám.peter cz píše:Tam máš čip? To je na LPT nějak moc...
se stage 2 SW a 2,5 Simons/Ferrita vejfukem to pocitově dost ožije - ale je to +- 21 000kč navíc a ne každému to za to stojí.raolsa píše:Nemám.peter cz píše:Tam máš čip? To je na LPT nějak moc...Ale stejně to moc nejede.
Wastegate... Uz tu dlouho tahle Westgate nebyla...Kuky píše:West je nastavenéj podle toho co mi poslal. A ventil je už aj zkousenej na jiným autě a fungoval.Ješte je na turbu jedna nějaká banka do které vede taky hadička, to slouží k čemu? Dá se to nějak vyzkoušet?
No mohl bys bejt konkretniKuky píše:A tohle je zase co za srandu?
Jestli myslíš CBV na tři šrouby od které vede hadička do sání, tak může zkusit jestli drží podtlak/přetlak, tzn. neni děravá membrána.Kuky píše:Ješte je na turbu jedna nějaká banka do které vede taky hadička, to slouží k čemu? Dá se to nějak vyzkoušet?
Defacto je to BlowOff, kterej je primo na turbu a ma odfuk do sani, namisto do atmosfery...Kuky píše:A k čemu to přesně je to cbv jakou funkci tam má?
Tak to musis vedet Ty, kdo a jak Ti to repasoval ne?Kuky píše:Ta membrána se v něm při repasu nemění nebo jak to dělají? Takže kdyby byla praskla, tak by to taky nemuselo kvůli tomu mít ten správný plnící tlak?
Tak dojed k nekomu kdo dela/zna Volva a ma VIDU/DiCE... Pacz nerikam, ze se s univerzalkama neda taky krapet pracovat, ale musis vedet co od toho cekat...Kuky píše:Už teď na tom dělá druhéj mechanik a má stím stejný problémy, až na to že jemu Teda diagnostika ukázala aspoň nějaký teplotní čidlo nasavaneho vzduchu - 48°c. A nejsem si úplně jistej jestli to má na nějakéj tlak vliv!
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé