Spojka
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 41
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Sousedovice 30, Strakonice
- Vůz: Volvo v70 d5
Spojka
Ahoj Volvaci,chci se ujistit prosím o pomoc.Na Volvu V70 2.4d 96kw rok 2005,dělám spojku.Jak tam patří lamela,má z jedné strany dlouhé osazení,tím delším osazením patří do převodovky? Díky viz foto
-
Offline
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Spojka
Bývá tam napsáno gearbox side nebo Whliwel side k převodovce nebo k setrvačníku
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Spojka
Tam kde vylejzá víc, to patří většinou k převodovce, páč u přítlačáku je víc místa. Ale záleží to na konstrukci lamely. Taky péra jdou ve směru záběru, tzn jak jde lamela do záběru, tak pružiny by měly pružit.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Spojka
gearbox = převodovka
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Spojka
Jj, Fíla má jako dycky pravdu, tak dej bacha, ať to neotočíš. 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14308
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Spojka
Kapalinu si to bere z nádobky na brzdy.
Na konci té trubičky z ložiska je nasazený plastový mezikus, který má na sobě plastový odvzdušňovací šroub. Odvzdušňuje se to stejně jako brzdy, tzn. našlapat a povolit.
Bacha ať to neutrhneš, rozhodně používej dva klíče a moc to neutahuj, je tam gumička, takže to těsní.
Ideální je ložisko před montáží naplnit kapalinou.
Na konci té trubičky z ložiska je nasazený plastový mezikus, který má na sobě plastový odvzdušňovací šroub. Odvzdušňuje se to stejně jako brzdy, tzn. našlapat a povolit.
Bacha ať to neutrhneš, rozhodně používej dva klíče a moc to neutahuj, je tam gumička, takže to těsní.
Ideální je ložisko před montáží naplnit kapalinou.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5600
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Spojka
A než to začneš povolovat, tak tam do nádobky nalej brzdovku a pomalu, několikrát za sebou sešlápni a chvíli drž spojkový pedál. Je dost pravděpodobné že se to odvzdušní samo horem. U mě to tak fungovalo.
Abys něco zbytečně neutrhnul.
Abys něco zbytečně neutrhnul.
-
Offline
- Příspěvky: 41
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Sousedovice 30, Strakonice
- Vůz: Volvo v70 d5
Spojka
Prosím o radu.Dal jsem to do kupy,ale mám zavdušněny brzdy,ty jsem ovzdušnil a spojka bere dost dole,z lehka,a brzdY furt tvrdý jako šutr.Kd posilovače brzd vede kulatá nádoba a od ní mi vypadala hadice.Nevite kam patří?Diky za pomoc
-
Offline
- Příspěvky: 41
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Sousedovice 30, Strakonice
- Vůz: Volvo v70 d5
Spojka
Jo už to vše běží.Ale zase ta spojka pedál jsem mi úplně propasnul.Šlapu a šlapu a držím povolíme,furt do kola,nádobka na brzdy je plná a vůbec nic.předtim aspoň,šla sice dole, teď už nejde
-
Offline
- Příspěvky: 1827
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Spojka
Nevím jak to jde u novějších ,ale u mně to trvá a je to vopruz ,ale musíš vydržet a šlapatErvin píše:Jo už to vše běží.Ale zase ta spojka pedál jsem mi úplně propasnul.Šlapu a šlapu a držím povolíme,furt do kola,nádobka na brzdy je plná a vůbec nic.předtim aspoň,šla sice dole, teď už nejde

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Spojka
Po výměně spojky se mi to taky nechtělo chytit vzal jsem kapalinu do stříkačky a naočkoval odvzdušňovákem pedál se zvednul a pak se to chytlo
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 41
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Sousedovice 30, Strakonice
- Vůz: Volvo v70 d5
Spojka
Jsem úplně bezmocnej.Pedál zůstal prostě vyset dole.No zkusím to jak říkáte, každopádně byl jsem trpělivý a 30min jsem ručně šlapal,spíše ručně.No prostě masakr...... Díky zkusím to ještě.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
Spojka
Ono se totiž před montáží musí to ložisko zmáčknout, napít kapalinou, a potom teprve namontovat.
Potom se párkrát šlápne, a je to.
Jinak to dopadne takhle....
Tudíž se potom musí odsávat, šlapat, a stříkačkou plnit odvzdušňovák, a šlapat, a vztekat se.
Potom se párkrát šlápne, a je to.
Jinak to dopadne takhle....
Tudíž se potom musí odsávat, šlapat, a stříkačkou plnit odvzdušňovák, a šlapat, a vztekat se.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Spojka
Asi i proto máme na světě autoservisy
Příště si budeš sám operovat slepák?

Příště si budeš sám operovat slepák?

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 46
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: S60, 2007, 2,4D 93kW->132kW by VDash.
Spojka
doktore, taky máme na světě řidiče z povolání a řídíme každej 

_________________
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Spojka
V Anktarktide a samozrejme bez anestezie...doktor píše:Příště si budeš sám operovat slepák?

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé