ahoj,
když načerpám plnou, ukazuje palivoměr plnou. Postpně se stav na palivoměru snižuje, zastaví se na polovině plné nádrže a dále nereaguje, i když je stav v nádrži nula. Má někdo zkušenost, resp. radu co s tím ?
Dííííííííík
Ukazatel stavu paliva XC60hoj
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: VOLVO XC 60 D4 AWD
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2245
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Ukazatel stavu paliva XC60hoj
Sice netusim jak ma XC 60 resenou nadrz, ale pokud delena klasika, s precerpavacim cerpadlem a plovakem v kaze pulce, tak to bude jeden obvod plovaku v haji...
Ale kdybys trosku hledal(ta funkce tu neni pro okrasu), tak to tu najdes nekolikrat napsany...
Ale kdybys trosku hledal(ta funkce tu neni pro okrasu), tak to tu najdes nekolikrat napsany...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 5729
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Ukazatel stavu paliva XC60hoj
Ahoj,
Vítej na foru. Jak píše Zajsoft je to docela častá chyba.
VOLVO XC 60 je málo informací, protože XC60 se vyráběla od roku 2008, takže se to může i lišit podle roku výroby.
EDIT: přihodil jsem fotky jak taková nádrž vypadá.
Vítej na foru. Jak píše Zajsoft je to docela častá chyba.
VOLVO XC 60 je málo informací, protože XC60 se vyráběla od roku 2008, takže se to může i lišit podle roku výroby.
EDIT: přihodil jsem fotky jak taková nádrž vypadá.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 5805
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Ukazatel stavu paliva XC60hoj
Je to ta druhá fotka.
Ukazatel stavu paliva XC60hoj
Měl jsem po koupi XC70 3.2 AWD 2008 stejný problém, palivoměr si ukazoval co chtěl. Buď budeš nulovat počítadlo km, jezdit podle toho a tankovat častěji - což je nesmysl nebo to necháš opravit.
U AWD je nádrž dělená, jedno čerpadlo jde vydělat a přečerpávací ne. U mě byl problém v přečerpávacím (jak jinak
) a musel jsem měnit celou nádrž. Autorizák to nacenil na cca 80 000 Kč, Ambo v Brně to vyřešilo za cca 15 000 Kč (z toho druhá nádrž z vrakáče AV Díly byla tuším 10 000).
Ve Volvu chtěli demontovat celou nápravu apod., ale jde to řešit rozříznutím výfuku, pak pryč kardan + krámy okolo a pak už je to ježek v kleci.
No, držím palce
U AWD je nádrž dělená, jedno čerpadlo jde vydělat a přečerpávací ne. U mě byl problém v přečerpávacím (jak jinak

Ve Volvu chtěli demontovat celou nápravu apod., ale jde to řešit rozříznutím výfuku, pak pryč kardan + krámy okolo a pak už je to ježek v kleci.
No, držím palce
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: VOLVO XC 60 D4 AWD
Ukazatel stavu paliva XC60hoj
Zdravím všechny, po delší odmlce se vracím k problému s palivoměrem - blíží se jaro a chci to řešit. Prostudoval jsem v příslušném tématu k této problematice - palivoměr, čerpadla, nádrže atd vše. v jednom příspěvku se uvádí, že menší plovák - asi u přečerpávacího čerpadla ukazuje od poloviny nádrže dolů - k minimu a velký plovák od poloviny do plné. V mém případě to teda znamená, ten menší, ke kterému není zevnitř přístup. Znamená to teda nádrž dolů? Nemá někdo zkušenost - zatím zde neuvedenou -, že se to podařilo nějakým způsobem při prudších pohybech s autem rozhýbat ? Je zmiňován problém se znečištěným jezdcem, nebo možná zaseklým, takže po vyloučení špatných kontaktů na konektorech by to mohlo pomoct třeba s použitím přídavku nějakého aditiva do nafty. Jinak je to rok 11/2015, najeto regulérních 58 tis. km, takže relativně mladé auto. Je to teda XC 60 D4 AWD, motor D5244T21, 2,4 - 140 KW
Díky za každý návrh, než to budu nucen odvézt do servisu. Omlouvám se Zajsoftovi, že jsem otevřel problém, který je již tady mnohokrát řešen - sorry, neuvědomil jsem si to.
Mimochodem diagnostika asi nezjistí konkrétní problém ?
Díky za každý návrh, než to budu nucen odvézt do servisu. Omlouvám se Zajsoftovi, že jsem otevřel problém, který je již tady mnohokrát řešen - sorry, neuvědomil jsem si to.
Mimochodem diagnostika asi nezjistí konkrétní problém ?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2374
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
Ukazatel stavu paliva XC60hoj
možnost ještě je si tam tu díru udělat. kolega takhle říznul pod sedačkama aby mohl domontovat nezávislé topení.
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12914
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Ukazatel stavu paliva XC60hoj
Diagnostika ti řekne, který plovák je seknutý, protože ukazuje hodnoty z obou a pokud se jeden mění a druhý ne, tak víš který to je.
Taky by mělo být vodítkem, kolik na tu plnou najedeš, respektive kolik od sucha natankuješ litrů. Taky ti může selhávat přečerpávání. Prostě stačí někdo s ORIGO diagnostikou, napíchneš odstátý auto, nadlábneš to a už bys pomalu měl vidět, jak se mění poměr paliva mezi půlkama. Ideální je mít cca 30-50% paliva v nádrži.
Pokud se mění jen jeden, tak je seklý plovák, pokud se nemění žádný, tak nečerpáš. Ale to by mělo jít poznat i podle natankovaného množství, jak jsem psal výše.
Taky by mělo být vodítkem, kolik na tu plnou najedeš, respektive kolik od sucha natankuješ litrů. Taky ti může selhávat přečerpávání. Prostě stačí někdo s ORIGO diagnostikou, napíchneš odstátý auto, nadlábneš to a už bys pomalu měl vidět, jak se mění poměr paliva mezi půlkama. Ideální je mít cca 30-50% paliva v nádrži.
Pokud se mění jen jeden, tak je seklý plovák, pokud se nemění žádný, tak nečerpáš. Ale to by mělo jít poznat i podle natankovaného množství, jak jsem psal výše.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé