Potřeboval bych poradit, u S60 svítí světlo zpátečky pouze v poloze kdy je páka úplně nadoraz.
Mělo by ale svítit po celou dobu kdy je zpátečka zařazená. Dost to otravuje, protože aby člověk viděl tak při couvání musí držet páku.
Nevíte někdo jestli je na kulise nějaké čidlo jenž by šlo posunout?
Ptám se zde dříve než se v tom začnu vrtat .
Díky za jakékoliv rady.
PS: jedná se o spaceball, ale to by mělo být asi jedno
Mam stejnej problém, čidlo je prej pod filtrboxem, vyměň ho, ničíš vidličku a stejně se to za chvíli pokazí ještě víc.
Já to ještě neřešil, ale dycky, když jednou za půlrok couvám po tmě nebo na parkovišti mezi autama, tak si řikám, že by asi bylo dobrý ho vyměnit
Spínání světel zpátečky ovládá spínač, kterej je na převodovce. Pak ti to přestane svítit úplně. Přístup je od motoru. Lehneš na motor a trochu vpravo dole na převodovce je to schovaný. Já ho měnil už dvakrát. Najdi si obrázek na googlu (anglicky: Reverse Light Switch). Pozor na díl: bejvaji 2 typy. já měl tu verzi se dvěma "anténkama".
Taky mě ten spínač v létě pěkně vypekl. Mám na zpátečkové světlo zapojené couvaci senzory, a už jsem si na ně tak zvykl, že když se mi nerozsvítila couvačka, tak nešly ani senzory, a nacouval jsem do plotu. Naštěstí byl dřevěný a chatrný, takže na nárazníku ani škrábanec. Teď už si na to dávám pozor. Zajímavé je, že ten spínač mi zlobí jen po delší jízdě, za studena je vše v pořádku.
kishmick píše:Spínání světel zpátečky ovládá spínač, kterej je na převodovce. Pak ti to přestane svítit úplně. Přístup je od motoru. Lehneš na motor a trochu vpravo dole na převodovce je to schovaný. Já ho měnil už dvakrát. Najdi si obrázek na googlu (anglicky: Reverse Light Switch). Pozor na díl: bejvaji 2 typy. já měl tu verzi se dvěma "anténkama".
No jej, objednal jsem u Kucery take tu verzi se dvema antenkama, ale jak se znam tak budu mit tu druhou (u ni nemel obrazek).
Nedokazal by mi nekdo podle vin zjistit jakou verzi potrebuji?
Já v tý době taky neměl vidu (teď taky ne), ale předem jsem to zkouknul na autě (vyndal jsem air box a s baterkou jsem se k tomu jakžtakž dostal-lehnul jsem na motor- a okouknul jsem to(sundáš z toho konektor). Ten druhej typ spínače vypadá dost jinak. Když jsem pak objednával, řekl jsem p.Kučerovi, že chci ten s anténkama. Jenže to bylo v létě. Teď je dost kosa a je mi jasný, že se ti nebude chtít do toho lést a přimrznout k motoru.
Čau! Jo, je to tenhle (skandix-1003830-old style), který máš na autě. Ten druhý, ( který je: skandix- 1030602-new style), nemá 2 kontakty(anténky, čudly atd...) vyditelný, ale má konektor-samici, kde jsou ty kontakty schovaný uvvnitř. Můžeš si to vygooglit a rozdíl uvidíš na prví pohled. Takže jestli jsi objednal díl 1003830, máš to dobře.
Tak spinac dnes vymenen a zpatecka sviti jak ma. Pristup byl nastesti super. Sice jsem musel pouzit prodlouzeny orech, kloub, dve prodlouzeni a racnu, ale nemusel jsem demontovat vubec nic. Diky za vyreseni
Tak to vidíte, nakonec to dobře dopadlo......
Jenom dříve musel člověk sám více používat hlavu, protože nebylo komu psát na internetu
_________________ XC60 158 kw D5 + Polestar, automat. http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.