Jde vyřadit kontrolní lambda?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 431
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
Jde vyřadit kontrolní lambda?
Ahoj, koupil jsem nový výfuk a nemá díru na zadní kontrolní lambdu. Napadlo mě ji vypnout přes diagnostiku, aby to nehlásilo chybu. Je to možné?
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2245
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Jde vyřadit kontrolní lambda?
Mozne to sice je, ale lepsi je tam ten zavit navarit...JaSk píše:Ahoj, koupil jsem nový výfuk a nemá díru na zadní kontrolní lambdu. Napadlo mě ji vypnout přes diagnostiku, aby to nehlásilo chybu. Je to možné?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 431
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
Jde vyřadit kontrolní lambda?
Já si myslel, že to v tom svárů pak rychle zrezne...
Kontrolní lambda stejně jen řeší funkčnost katu, ne?
Kontrolní lambda stejně jen řeší funkčnost katu, ne?
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2245
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Jde vyřadit kontrolní lambda?
No pokud to bude varit nekdo kdo umi varit, tak v tom problem vazne nebude...JaSk píše:Já si myslel, že to v tom svárů pak rychle zrezne...
Kontrolní lambda stejně jen řeší funkčnost katu, ne?
OK, tak z jineho konce, deaktivace zadni Lambdy bude mnohem drazsi(uprava ECU mam pocit 3k) nez ji tam nechat...
A mam info, ze i kdyz se "vyradi" (jen se posune kontrola dane hodnoty),
tak se stejne nema odpojovat, ECU s ni porad pracuje...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 431
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
Jde vyřadit kontrolní lambda?
Vyřešeno, to sem se zas díval zespoda na jiný auto, Volvo to má v katu, ne ve středovém díle 
Dokonce šla povolit bez sundání výfuku!

Dokonce šla povolit bez sundání výfuku!
-
Offline
- Příspěvky: 807
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Jde vyřadit kontrolní lambda?
Vyřešeno ??? Ale jako první píšeš: nový výfuk nemá díru na zadní kontrolní lambdu....takže budeš ještě vařit matici???
Taky jsem s tim lidem pomáhal, když si vařili vejfuky samy, většinou se pak ptali:
1. Jakou matici koupit (je to: M18 X 1.5 )
2.Kde ji navařit (za katem, nebo přímo vzadu-v katu, ale tak,aby dosáhnul kabel...jinak kupuješ redukci redukci za 1.400,-, nebo nastavuješ kabel)
3.kam dát druhou lambdu, když nemáš na novym výfuku kat (a nemáš tam samozř. ani matici)
atd......
Taky jsem s tim lidem pomáhal, když si vařili vejfuky samy, většinou se pak ptali:
1. Jakou matici koupit (je to: M18 X 1.5 )
2.Kde ji navařit (za katem, nebo přímo vzadu-v katu, ale tak,aby dosáhnul kabel...jinak kupuješ redukci redukci za 1.400,-, nebo nastavuješ kabel)
3.kam dát druhou lambdu, když nemáš na novym výfuku kat (a nemáš tam samozř. ani matici)
atd......
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 431
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
Jde vyřadit kontrolní lambda?
Ta díra je ve skutečnosti v přední části výfuku, hned za katem a středu se to netýká vůbec. Takže vyřešeno, v tom středu se nic dělat nemusí, spletl sem si to s Passatem.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé