Uměl by někdo interpretovat význam této chyby a potenciální náklady na nápravu?
https://www.dtcdecode.com/Volvo/BCM-C006164
Anglicky umím, ale nemám to technické pozadí.
Díky
S80 P3 výklad chyby BCM-C006164
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9974
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
S80 P3 výklad chyby BCM-C006164
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9974
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
S80 P3 výklad chyby BCM-C006164
Fakt nikdo neví?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5320
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
S80 P3 výklad chyby BCM-C006164
V našem kolektivu, jindy tak hovorném.
Dej to na FB tam bude mudrlantů.
Dej to na FB tam bude mudrlantů.
-
Offline
- Příspěvky: 317
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
S80 P3 výklad chyby BCM-C006164
Lateral acceleration sensor/Active yaw control sensor nedává správný signál.
Possible source:
Interference or noise on the cables that disrupted AYC sensor calculations.
The voltage feed to the AYC sensor is too low.
Defective wheel alignment.
Internal malfunction in AYC sensor.
Possible source:
Interference or noise on the cables that disrupted AYC sensor calculations.
The voltage feed to the AYC sensor is too low.
Defective wheel alignment.
Internal malfunction in AYC sensor.
Naposledy upravil(a) Wolfram1944 dne 13 lis 2019 20:07, celkem upraveno 1 x.
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvky: 174
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Litoměřice
- Vůz: XC70 D4 MY14 133kW
S80 P3 výklad chyby BCM-C006164
Rád bych ti zkusil pomoci, ale odkaz nejede. Vedlejší kód v pohodě, ale odkaz na ten tvůj je přesunut nebo smazán. Hledal jsem v rychlosti i jinde a nenašel. Zkusím to ještě na kompu. Pokud máš ten text, tak to sem nahoď 

_________________
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9974
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
S80 P3 výklad chyby BCM-C006164
Volvo DTC BCM-C006164
Make:
Volvo
Code:
BCM-C006164
Definition:
Lateral Acceleration Sensor. Algorithm Based Failures. Signal Plausibility Failure
Description:
The yaw rate sensor, lateral acceleration sensor and acceleration sensor are integrated in the body sensor cluster stability sensor (BSC). The sensors measure the yaw rate, the vehicle's lateral acceleration and forward acceleration. The stability sensor then transmits the information to the Brake control module (BCM) via the internal controller area network (CAN). Each sensor has an offset value, correction value, for the individual sensor offset. The diagnostic trouble code (DTC) is stored if the control module detects that: The signal during comparison does not correspond with the calculated value. The control module's test for the diagnostic trouble code (DTC) starts in the event of: Ignition switch position II. Note! The control module can only detect the fault once the test has been started and the diagnostic trouble code (DTC) is stored when the conditions are met.
Cause:
Body sensor cluster (BSC) is incorrectly installed.
Body sensor cluster (BSC) is loose.
Bracket for the body sensor cluster (BSC) is bent.
Internal fault in the body sensor cluster (BSC).
Make:
Volvo
Code:
BCM-C006164
Definition:
Lateral Acceleration Sensor. Algorithm Based Failures. Signal Plausibility Failure
Description:
The yaw rate sensor, lateral acceleration sensor and acceleration sensor are integrated in the body sensor cluster stability sensor (BSC). The sensors measure the yaw rate, the vehicle's lateral acceleration and forward acceleration. The stability sensor then transmits the information to the Brake control module (BCM) via the internal controller area network (CAN). Each sensor has an offset value, correction value, for the individual sensor offset. The diagnostic trouble code (DTC) is stored if the control module detects that: The signal during comparison does not correspond with the calculated value. The control module's test for the diagnostic trouble code (DTC) starts in the event of: Ignition switch position II. Note! The control module can only detect the fault once the test has been started and the diagnostic trouble code (DTC) is stored when the conditions are met.
Cause:
Body sensor cluster (BSC) is incorrectly installed.
Body sensor cluster (BSC) is loose.
Bracket for the body sensor cluster (BSC) is bent.
Internal fault in the body sensor cluster (BSC).
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
S80 P3 výklad chyby BCM-C006164
Sensor podélného a příčného zrychlení. Je umístěn pod středovým tunelem v úrovni opěradel předních sedaček. Číslo dílu by mělo být 30773379 (bez záruky, nelze určit přesně bez VINu). Chce to pořádně vytestovat + zkontrolovat k němu kabeláž. Nový senzo totiž stojí cca 16t Kč.
EDIT: Sorry, výše uvedené platí pro P2 auto, co máš v podpisu. P3 to má jinak, tam je ten senzor vpředu u jednotky ABS (aspoň myslím). Číslo dílu by mělo být 30667400 nebo 31264513 (opět podle VINu určíš přesně). Cena senzoru je podobně strašná jako u P2, spíš ještě horší.
EDIT: Sorry, výše uvedené platí pro P2 auto, co máš v podpisu. P3 to má jinak, tam je ten senzor vpředu u jednotky ABS (aspoň myslím). Číslo dílu by mělo být 30667400 nebo 31264513 (opět podle VINu určíš přesně). Cena senzoru je podobně strašná jako u P2, spíš ještě horší.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9974
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
S80 P3 výklad chyby BCM-C006164
Super. Děkuju za výklad. Přesně toto jsem potřeboval.Fíla píše:Sensor podélného a příčného zrychlení. Je umístěn pod středovým tunelem v úrovni opěradel předních sedaček. Číslo dílu by mělo být 30773379 (bez záruky, nelze určit přesně bez VINu). Chce to pořádně vytestovat + zkontrolovat k němu kabeláž. Nový senzo totiž stojí cca 16t Kč.
EDIT: Sorry, výše uvedené platí pro P2 auto, co máš v podpisu. P3 to má jinak, tam je ten senzor vpředu u jednotky ABS (aspoň myslím). Číslo dílu by mělo být 30667400 nebo 31264513 (opět podle VINu určíš přesně). Cena senzoru je podobně strašná jako u P2, spíš ještě horší.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 5936
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
S80 P3 výklad chyby BCM-C006164
Teoreticky ta chyba mohla naskočit po odpojení čidla při nějakém úkonu v servise.
Měl jsem něco podobného u mě když jsem měnil chladič a odpojil veškerá čidla po cestě.
Měl jsem něco podobného u mě když jsem měnil chladič a odpojil veškerá čidla po cestě.
-
Offline
- Příspěvky: 174
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Litoměřice
- Vůz: XC70 D4 MY14 133kW
S80 P3 výklad chyby BCM-C006164
Fíla byl rychlejší a tak podrobné info bych stejně nepřeložil ...Fíla píše:Sensor podélného a příčného zrychlení...
_________________
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: bajt