Brembo Max
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 434
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
Brembo Max
Ahoj,
postupně nakupuji na auto nové brzdy a po různých recenzích jsem se rozhodl koupit Brembo Max kotouče a k tomu Brembo destičky. Mají to být drážkované s lakem.
Co vy na to?
Vyšší cenu neřeším, chci, aby to brzdilo co nejlépe. Dopředu přijdou třmeny z T5 s odpovídajícím rozměrem kotoučů. Jinak komplet repas, takže nové gumičky a "pancéčové" hadice.
Ještě jeden dotaz - co brzdový válec a jeho kontrola?
Díky za rady!
postupně nakupuji na auto nové brzdy a po různých recenzích jsem se rozhodl koupit Brembo Max kotouče a k tomu Brembo destičky. Mají to být drážkované s lakem.
Co vy na to?
Vyšší cenu neřeším, chci, aby to brzdilo co nejlépe. Dopředu přijdou třmeny z T5 s odpovídajícím rozměrem kotoučů. Jinak komplet repas, takže nové gumičky a "pancéčové" hadice.
Ještě jeden dotaz - co brzdový válec a jeho kontrola?
Díky za rady!
-
Offline
- Příspěvky: 3511
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Brembo Max
taky se na brembo max chystám, tak se tu odložím... 
ještě teda uvažuju o kryo úpravě

ještě teda uvažuju o kryo úpravě
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Brembo Max
Taky jsem původně na drážkované Brembo Max koukal společně i na vrtané Zimmermann, ale obojí se dělají na moje auto jen na předek. Tak jsem nakonec pořídil ATE PowerDisc, které dělají jak předek i zadek a v kombinaci s deskama ATE Ceramic to brzdí docela slušně
.
Můj osobní názor je, že je to srovnatelné a záleží jen co se komu líbí víc.

Můj osobní názor je, že je to srovnatelné a záleží jen co se komu líbí víc.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 813
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Brembo Max
Čau! Budu dělat to samý. Taky Brambo. (drážky neřešim, hladký kotouče z kvalitního materiálu brzdí taky pekelně). Protože jsem zdědil po minulém majitely kotouče (nějaký másla), na kterých se při větších rychlostech dělaji fialový šmouhy !!!!JaSk píše:Ahoj,
postupně nakupuji na auto nové brzdy a po různých recenzích jsem se rozhodl koupit Brembo Max kotouče a k tomu Brembo destičky. Mají to být drážkované s lakem.
Co vy na to?
Vyšší cenu neřeším, chci, aby to brzdilo co nejlépe. Dopředu přijdou třmeny z T5 s odpovídajícím rozměrem kotoučů. Jinak komplet repas, takže nové gumičky a "pancéčové" hadice.
Ještě jeden dotaz - co brzdový válec a jeho kontrola?
Díky za rady!

_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 1168
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
Brembo Max
Brembo nebrat, děsně reznou jen co auto chvíli stojí! Vyhozený peníze a spoustu starostí.
Já mám dobrou zkušenost s vrtanými Zimmerman sport...
A Ate už taky rozhodně není žádná kvalitní značka, což je trochu problém...protože co lepšího než Ate?
Já mám dobrou zkušenost s vrtanými Zimmerman sport...
A Ate už taky rozhodně není žádná kvalitní značka, což je trochu problém...protože co lepšího než Ate?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13132
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Brembo Max
Jen výměna destiček by mohla stačit.kishmick píše:...Protože jsem zdědil po minulém majitely kotouče (nějaký másla), na kterých se při větších rychlostech dělaji fialový šmouhy !!!!![]()
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 813
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Brembo Max
Thanx za tip. O víkendu zkusim. Jinak ptal se tady JaSk na brzdový válec. Možná by se tady hodila nějaká větší studie, co se může u S60-ky (facelift), třeba na válci, vyskytnout za problém a jak se to pak projevuje (protože si evidentně neni jistej, že mu to brzdí "jako sv..ě"). Něco, co se nedá ani moc najít na netu. Já jsem v minulosti taky dostával "stihomam", když jsem měl lepší auto, než před tím a brzdilo to o dost míň. A přitom to třeba stačilo pořádně odvzdušnit (a při tom vyměnit kapalinu). Prostě se dopracovat k výsledku, že při středním (trochu větším) sešlápnutím pedálu by to šlo už bez ABS do smyku.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 955
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
Brembo Max
Já byl nejvíc na autě spokojen s kombinací kotouče Brembo (měl jsem pouze hladké - na zadek se nedělají a připadalo mi kolotočářské mít vepředu děrované / drážkované a vzadu plné ještě s tím velkým bubnem uprostřed) a destičky Textar. Nepřijde mi, že by rezly víc nebo míň než origo Volvo, nebo ATE. Ale měl jsem vždy pouze hladké kotouče.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13132
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Brembo Max
U mě byla největší změna přechod na Jaruně z ATE na vrtanýho zimrmana a textar desky. Jsou tam jen 280 kotouče, ale uplně mi to stačí. A taky se dělaji jen na předek, ale to mi netrápí, protože čim líp brzdí předek, tim míň brzdí zadek, páč se víc odlehčuje.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14413
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Brembo Max
Teď mám ve předu kombinaci kotouče TRW a desky Textar a taky to brzdí dobře, kotouče nereznou, ale ty desky už jsou po 45 kkm dost sjeté. Myslím, že vydrží tak do jara.
Ale asi to koupím zase. Možná jenom desky, kotouče jsou ještě v pohodě, téměř bez hrany.
Ale asi to koupím zase. Možná jenom desky, kotouče jsou ještě v pohodě, téměř bez hrany.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3511
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Brembo Max
jak jsou na tom desky Ferodo? https://www.motora.cz/ferodo/FDB1382.html
-
Offline
- Příspěvky: 813
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Brembo Max
Když už jsme u těch brzd: tady jedna pomůcka, kterou můžete odvzdušňovat sami, bez pomoci druhýho maníka. Je to jednocestný ventil, kterej se dá na odvzdušňovák, povolíte ho a jenom šlapete a šlapete......
( jo..... a ještě dolejváte...)
(taky se dřív dávala nádobka s kapalinou nad úrověň odvzdušňováku, ale tohle je rychlejší...)
https://www.aliexpress.com/item/32840948963.html

(taky se dřív dávala nádobka s kapalinou nad úrověň odvzdušňováku, ale tohle je rychlejší...)
https://www.aliexpress.com/item/32840948963.html
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 3287
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplice
Brembo Max
Já na brzdy používám tohle.
https://iolej.cz/plnici-odvzd-jednotka-brzd-hydr-vigor-v4411#utm_source=seznam&utm_medium=cpc&utm_campaign=CZs+%7C+PLA&utm_content=Plnici-/odvzd.+jednotka+(brzd"
https://iolej.cz/plnici-odvzd-jednotka-brzd-hydr-vigor-v4411#utm_source=seznam&utm_medium=cpc&utm_campaign=CZs+%7C+PLA&utm_content=Plnici-/odvzd.+jednotka+(brzd"
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 434
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
Brembo Max
Proč ty Textar desky? Lepší, než Brembo?
Ještě čekám na třmeny z AV díly a jdu do toho...
Ještě čekám na třmeny z AV díly a jdu do toho...
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Brembo Max
Na Brembo Max příp. jiné drážkované kotouče jsou doporučovány hlavně keramické destičky, které tolik nešpiní a nezanáší drážky v kotoučích.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 955
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
Brembo Max
Ta kombinace Brembo kotouče a Textar desky je dost často doporučovaná na různých fórech. A byla to nejlepší kombinace co jsem měl. Doporučoval mi ji Lukáš (Blackhawk), že prý origo destičky jsou od Textaru a kdokoliv se s mým autem svezl, tak říkal, jak perfektně brzdí. Brácha na ně přešel z ATE a je taky velmi spokojenej, já mám vše ATE v současnosti na autě a těším se, až je sjedu a dám zase Brembo a Textar
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvky: 434
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
Brembo Max
Můžu poprosit link, které konkrétně?
-
Offline
- Příspěvky: 955
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
Brembo Max
dej do googlu “kotouce brembo desticky textar forum”
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Brembo Max
na S60 2002 mám Brembo Max kotouče (předek i zadek) a Brembo destičky. brzdí to jak ďas.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Online
- Příspěvky: 921
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Brembo Max
Na Octavii jsem měl Brembo Max kotouče v kombinaci s deskami EBC Ultimax II a brzdilo to velmi dobře a kotouče nerezly.
Co bych ale kotoučům Brembo Max vytkl je, že při prudším brždění hodně hlasitě hučí kvůli drážkování, proto už bych si je znovu nekoupil.
Co bych ale kotoučům Brembo Max vytkl je, že při prudším brždění hodně hlasitě hučí kvůli drážkování, proto už bych si je znovu nekoupil.
-
Offline
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Brembo Max
jj, to hučení tam je drsné
. ale opravdu jen při prudším brzdění, a ještě navíc až po chvíli. mě se to paradoxně líbí 


_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Brembo Max
Při razantním brždění mi drážkované kotouče ATE PowerDisc taky zahučí a podobně jako uživateli marekbm se mi ten hluboký zvuk-tón docela líbí. Ale třeba vysoké pískání brzd by mi ale už vadilo.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 434
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
Brembo Max
Tak Bremba na Volvu! Brzdí to skvěle, žádný hluk - prostě super!
Můžu doporučit, jen nezapomenout ty třmeny řádně očistit a obrousit rez, ať destičky hezký jezdí
Můžu doporučit, jen nezapomenout ty třmeny řádně očistit a obrousit rez, ať destičky hezký jezdí

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Online
- Příspěvky: 1211
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Brembo Max
Podělím se o svou zkušenost, dlouho jsem vybíral různé kombinace, značky podle různých doporučení, které se většinou stejně zakládají na osobních preferencích.
Jsem koupil na předek ATE 305mm + destičky TRW Cotec Dtec, protože mám letní Arrakisy, myslel jsem si, že to pomůže s mytím a nebudou pořád špinavé.
Pomůže dokud s tím nějak víc nebrzdím, tak to práší méně, pokud na to ale někde dupnu, práší to úplně stejně jak obyč destičky.
Další nevýhoda, keramické desky pokud nejsou zahřáté brzdí o poznání hůře, než zahřáté. Je třeba s tím počítat...
Zadek mám obyč Brembo kotouče + Textar destičky.
Jsem koupil na předek ATE 305mm + destičky TRW Cotec Dtec, protože mám letní Arrakisy, myslel jsem si, že to pomůže s mytím a nebudou pořád špinavé.
Pomůže dokud s tím nějak víc nebrzdím, tak to práší méně, pokud na to ale někde dupnu, práší to úplně stejně jak obyč destičky.
Další nevýhoda, keramické desky pokud nejsou zahřáté brzdí o poznání hůře, než zahřáté. Je třeba s tím počítat...
Zadek mám obyč Brembo kotouče + Textar destičky.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Díly na prodej: https://auto.bazos.cz/inzerat/206664648/dily-na-volvo-s80-v60-zrcatka-pricniky.php
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Díly na prodej: https://auto.bazos.cz/inzerat/206664648/dily-na-volvo-s80-v60-zrcatka-pricniky.php
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Brembo Max
Tak oproti tomu co jsi tam měl asi nějaký rozdíl budeJaSk píše:Tak Bremba na Volvu! Brzdí to skvěle, žádný hluk - prostě super!
Můžu doporučit, jen nezapomenout ty třmeny řádně očistit a obrousit rez, ať destičky hezký jezdí

_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé