Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 322
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: V60 D5 AWD

#76 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od papaya »

Ta rozpěra je od koho prosím pěkně?
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009

Pep
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 378
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 MY11 T6 AWD

#77 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Pep »

2 Nosound89: no, zatím to vychází cca 80 opravy a 30 tuning. :o :D

2 Papaya: Stejně jako stabilizátory je rozpěra od HardRace. Objednával jsem na https://www.hardrace-europe.com/

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3617
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#78 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Deshi »

Pep píše: 01 zář 2021 11:51

Takže prosím Vás, až budete mít stejně blbej nápad jako já, kupovat nějaký nejlevnější auto daného typu v Evropě, tak to prosím nedělejte. Nebo dělejte, ale počítejte s tím, že minimálně půlku kupní ceny dáte za servis, a né třetinu, jak jsem si já bláhově myslel.
Buď v klidu, znám člověka, co koupil nejlevnější XC90 cca za 140tis a myslel si, že za 50-70tis to bude naprosto GOOD.
Ted je asi na 120tis za servis a furt má nejstarší a nejlevnější auto. Takže 50% ceny do servisu ještě není tolik :D :D :wink:
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Pep
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 378
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 MY11 T6 AWD

#79 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Pep »

2 Deshi: Hned jsem klidnější… :D

Jinak na autě přibyla samolepka, která přidává 18 kW. Byla na ní sleva 20 %, tak to nešlo nevzít. :roll:
Přílohy
891F4E85-2EA6-4364-ABB1-316BC37A02C0.jpeg

Pep
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 378
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 MY11 T6 AWD

#80 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Pep »

Postřehy oproti S60I po půl roce vlastnictví S60II.
Uběhlo půl roku, co vlastním tenhle krám :clown: a najel s nim něco přes 5000 km. Brzo bude mít 301 000 km na hrbu a tak mne napadlo (než to shodím ze skály) sepsat něco jako porovnání I. a II. generace S60. Pokud si ještě na něco vzpomenu, tak dopíšu.
Ta třístovka tam samozřejmě musela skočit v zatáčce...
Ta třístovka tam samozřejmě musela skočit v zatáčce...
IMG_7242.GIF (4.5 MiB) Zobrazeno 1301 x
Exteriér:
To je silně subjektivní věc, ale S60 I po faceliftu, případně S60R je velmi krásné, nadčasové auto a osobně se mi líbí víc.

Interiér, infotainment a výbava:
U MkII působí interiér více vzdušněji (to dělá ta středová konzole),navíc oproti vytlumené MkI nevrže - vrže, ale ne tolik. :-/ Po vytlumení tapeců to snad bude lepší. Jinak MkII se mi zdá uvnitř tišší.
Největší zklamání u MkII je kufr. Ten je o proti předchozí generaci menší, navíc pod podlážkou není žádné místo, ani na rezervu… prostě tragédie. 🤦‍♂️

Infotainment a ergonomie tlačítek mi u obou aut vyhovuje, tady nemám žádného favorita. Sensus mi přijde ok. Samozřejmě iDrive to není, ale až na pomalejší prvotní boot a možná pomalejší připojení telefonu přes BT, tomu nemám moc co vyčítat. Co se týče rádia a zvuku, v obou autech mám/jsem měl to nejvyšší audio Premium Sound. MkII nehraje špatně, ale v MkI se mi zvuk zdál plnější, basy přesnější a výšky detailnější. Ono stačí jen když porovnáme magnety od středobasů, MkI má v porovnání s MkII magnety větší. Uvidím, až auto vytlumím a pohraju si s ekvalizérem, ale výměna reproduktorů mne asi nemine.

Natáčecí bi-xenony v Mk2 jsou příjemná věc a oproti halogenům ve tmě i něco trochu vidím. :D Navíc výměna žárovky zabere asi 5 minut a člověk si u ní nemusí lámat ruku nebo sundavat nárazník jako u MkI. :Yahoo!:

Čím má u mne MkII výrazně na vrch a bez čeho už si nedovedu představit žádné mé další daily auto, to je přítomnost adaptivního tempomatu. Úžasná věc, používám velice často. Navíc si z kopce i přibrzďuje, takže třeba v Lochkovským tunelu, nebo v Blance nemusím ručně podřazovat na nižší kvalt, aby auto drželo rychlost. Jen mi vadí, že rychlost se tlačítky +/- nastavuje po 5 km/h a pro nastavení např. 52 km/h musím nastavit tempomat na 50 km/h, pak přidat plynem na 52 km/h a zmáčknout + pro nastavení. Další užitečná věc v MkII je omezovač rychlosti. Dost jej používám v zastavěných zónách a na měřených 30.

Motor a převodovka:
Chod šestiválce a nástup výkonu je velmi návykový. B6304T4 je všestranný motor a s Polestar SW to i jede. :D A v porovnání s T5 žere zhruba o litr benzinu a 8 litrů na 10k km oleje navíc, což je příjemný i nepříjemný překvapeni, když si vezmu o kolik koní, válců a kilogramů hmoty má Mk2 navíc.
Jediný, co mi u Mk2 chybí, je charakteristický zvuk pětiválce. Avšak časem to vyřeším TME downpipem a catbackem.

U převodovky v MkII je znát, že je o generaci novější. Celkově mi přijde její chování lepší. Překvapilo mne (příjemně), že si při brzdění a třeba při dojíždění do křižovatky dost často podřazuje a drží kvalty. Z pětikvaltu jsem byl zvyklý, že si almara vyřadila (i s vypnutým neutral controlem) a vyjma 5. rychlostního stupně kvalty moc nedržela, takže třeba kopec dolů K Barrandovu směrem na most jsem vždy přepínal do manuálního režimu a podřazoval si.

Podvozek a jízdní vlastnosti:
MkII mi podvozkově přijde lepší. MkI mi přišla i přes úpravy (iPD stabilizátory a kosti, Powerflex v předních ramenech) v porovnání s MkII více nedotáčivá. Samozřejmě je to vlastnost FF layoutu, ale s instalací iPD stabilizátorů se to poté na MkI dost zlepšilo. MkII na mne působí lepším dojmem, i co se tlumení nerovností a komfortu týče. Samozřejmě je to furt na předek těžký auto, ale zdá se mi, že nějak prostě lépe vykružuje zatáčky. Ovšem asi tomu dost pomáhá AWD, díky kterému si auto umí na sněhu a mokru i lehce hodit zadkem. :D

V Mk2 mám řízení s proměnným posilovacím účinkem +4C a na můj vkus v jakémkoliv režimu i přes nastavený nízký posilovací účinek, je dost přeposilované a bez sebemenší zpětné vazby (nejvíc jsem tuto přeposilovanost pocítil, když jsem měl půjčenou Fiestu Mk5 a pak přesedl zpátky do Volva 😬). V režimu sport je to lepší, ale furt to není ono. Po 3 měsících vlastnictví jsem si na přeposilovanost tak nějak zvykl a při ježdění po Praze je to občas i dobrý. Avšak kolikrát nechávám auto v režimu sport a to i když jedu centrem. V tomto režimu mám totiž aspoň nepatrnou zpětnou vazbu od kol a obzvlášť pak režim sport nechávám, když jedu místy, kde hrozí snížená přilnavost.

Jinak poloměr otáčení má Mk2 menší, ale zas o tolik lepší to není. 😅

Shrnutí:
Po staré S60 se mi občas zasteskne, avšak ve většině aspektech je znát, že S60 II je novější auto. Ve většině věci, se mi zdá lepší, snad krom velikosti kufru a asi o 3 litry menší nádrži (spolehlivost z toho záměrně vynechávám...).
No a na úplný závěr přidávám dvě fotky, focené na stejném místě, které od sebe v době pořízení dělí na den přesně rok.
26.12.20 vs 26.12.21
26.12.20 vs 26.12.21
Naposledy upravil(a) Pep dne 03 led 2022 21:14, celkem upraveno 1 x.

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 5138
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#81 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Samozřejmě, že jde ACC nastavit po 1km. Hoď sem foto volantu a pak ti řeknu jak nastavit tempomat po 1km. Záleží jaké máš kombinace tlačítek. Páč u V60 a XC70 to v každém nastavuji jinak.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Pep
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 378
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 MY11 T6 AWD

#82 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Pep »

To by mělo jít takovou to šipkou zpět, aspoň co jsem četl v manuálu. Ale kvůli chybě mezi volantem a sedačkou se mi to nepovedlo nastavit. :D
Obrázek

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 5138
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#83 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Nene, zde musíš dlouze držet + nebo - a pak to skáče po 1km. Takto to mam u V60
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 414
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002

#84 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Werscajk »

Pep píše: 03 led 2022 21:01 Motor a převodovka:
A v porovnání s T5 žere zhruba o litr benzinu a 8 litrů na 10k km oleje navíc...
Poočkej... není to překlep 8 litrů na 10k km?! To Ti to vyžere celou olejovou náplň během 10k km?! To by jsi nemusel vůbec měnit. :D
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"

Pep
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 378
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 MY11 T6 AWD

#85 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Pep »

2 Jakub Svoboda:
Děkuji, vyzkouším.

2 Werscajk:
Kéž by byl, taky jsem si říkal, že můžu měnit ročně jen olejový filtr. :D Nejlepší bylo, že jsem byl ujišťován, že to olej nežere. Teď jsem to přepočítával a vychází to na 6 deci na 1000km. 😬 Aktuálně čekám na termín v servisu, ale bude se dělat hlava a pístní kroužky. 😐

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#86 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Nosound89 »

A PCV jsi měnil?
Našim 3,2 brala cca 0,6l na 1000km a po výměně zatím 0.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 5138
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#87 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Mohu poslkytnout cislo dilu od Land Rover za 1/3 ceny volva, samozrejme se jedna o stejny dil
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Pep
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 378
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 MY11 T6 AWD

#88 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Pep »

2 Nosound89: Ano, původní byl neprůchozí. Měnil se celý domek.

2 Kuba Svoboda: Děkuji, nechával jsem měnit v létě za originál za plnou cenu. 🥲

Jinak PCV mne samozřejmě napadlo jako první, ale bohužel to není. Auto bylo v půlce listopadu týden v servisu na pozorování a bude to buďto hlava nebo zakarbonovaný pístní kroužky. 😐

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 414
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002

#89 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Werscajk »

Cítím s tebou T6kový bratře.

Mě spotřeba oleje, taky pomalu začíná znervózňovat. Před 35k km to sežralo litrovku na 6000km. Teď už jsem po 6000km obrátil druhou... PCV taky řešeno. Chystám se na rozbití prasátka, protože tyhle stroje jsou návykový a další už nebudou. :)
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"

Pep
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 378
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 MY11 T6 AWD

#90 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Pep »

Pak můžu poreferovat, na kolik tahle sranda vyšla, a kde a jak se s tím poprali. :D
Jinak ty to můžeš teoreticky ještě zachránit hustším olejem, třeba 5W-30 nebo 5W50. U mne je pak už jedině 10w-40 a to tam lejt fakt nechci. :no:

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3617
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#91 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Deshi »

:shock:
Tak to zlatá 3,2 atmosféra, mám natočeno 415tis km a mezi výměnami oleje (cca 15tis km) zatím nic nedolívám :good:
Ale je jasné, že T6 je jízdními vlastnostmi někde jinde :oops:
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2126
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#92 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od peter cz »

Není možné že to jde přes turbo?
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Pep
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 378
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 MY11 T6 AWD

#93 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Pep »

2 Deshi:
To je super na ten nájezd. :good:
U T5 s 280t km jsem byl zvyklý také nedolívat.
No, nepatrně víc to jede. :twisted:

2 Peter cz:
To bych si přál, bohužel hadice byly suché, bez většího množství oleje. :/
Jinak svíčky také nenesou žádné viditelné známky oleje.
Všechno se to spálí… Holt mám takovej skoro dvoutakt. :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 414
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002

#94 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Werscajk »

Deshi píše: 05 led 2022 17:51 :shock:
Tak to zlatá 3,2 atmosféra, mám natočeno 415tis km a mezi výměnami oleje (cca 15tis km) zatím nic nedolívám :good:
Ale je jasné, že T6 je jízdními vlastnostmi někde jinde :oops:
Ono to možná bude tím, že T6 a 3,2 by údajně měli mít jiný design kroužků. ;)
Jinak 3,2 olej umí papat stejně jako T6 a to přes špatné utěsnění víka ventilů. Považuj se za šťastného. :)
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1619
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#95 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Kein »

Moje 3.2 za 10 000km ubyde tak cca 2mm na měrce což nevím kolik je deci, ale jsem ok. Leju 5w50.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Pep
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 378
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 MY11 T6 AWD

#96 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Pep »

Letní kola a pneu
Menší update. Sice Švédskou pomstu aktuálně dávají dohromady v servise, avšak i to mi nezabránilo pořídit nové letní kola a obutí. Poněvadž mít jednu sadu kol a každý půlrok přehazovat gumy není úplně ono.

Původně jsem zvažoval pořízení nějakých origo kol, jenže originální kola jsou poměrně těžká a pod většinu z nich se bez podložek nevleze big brake kit, který plánuji v budoucnu. Tudíž jsem začal hledat jiná, než originální kola. Měl jsem 3 požadavky, musí mít Tüv/KBA, musí se pod ně vejít big brake kit a musejí být lehká. První volba padla na ProTrack One, jenže v 19” rozměru kola nejsou vyráběna technologií Flow form a jedno kolo tak váží cca 10 Kg. Dalším adeptem byly “Polski BBS” aka JR SL01, u kterých jeden disk váží zhruba 8,9 Kg. Už jsem pro ně byl skoro rozhodnutej, avšak kvůli pověsti JR kol jsem váhal s pořízením a hledal dál. Jednoho dne jsem na blogu CornersCZ narazil na kola Motec, která použili na svůj “Ring tool”. Kouknul jsem tedy na jejich nabídku kol a bylo rozhodnuto. Vybral jsem model MCR4, který má váhu na jedno kolo 8.6 Kg, krom toho kola mají Tüv a KBA.

Jako obutí pro nová kola jsem zvolil jednu z nejlepších gum v kategorii UHP, a to Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6. Na předchozí S60 jsem měl Asymmetric 5 a byly výborný.

Už se nemohu dočkat, jak budou naživo vypadat na autě. Zatím se musím spokojit s vizualizací ve Photoshopu…
Přílohy
C32A590F-7681-4293-9C29-C34D391BCAAC.jpeg
D9BF90CD-B34E-4705-8950-055AC4764FC3.jpeg
D9BF90CD-B34E-4705-8950-055AC4764FC3.jpeg (61.99 KiB) Zobrazeno 840 x

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4773
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#97 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od PetrXC70 »

Na autě budou určitě vypadat líp... Sou pěkný. 1,5kg na kole je velkej rozdíl?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#98 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od kishmick »

Ahoj! Kola jsou fakt pěkný-dobrá volba!!! Já na ně na začátku roku koukal taky, i když v černým provedení. Ono vesměs tady v ČR není moc na výběr. Já, pokud nějaký kola najdu a hledám potom prodejce, většinou skončím u "Fusion1", kde je maji taky. Ale to je Slovensko. Takže, ve srovnání se zahraničím, tady opravdu není z čeho moc vybírat. :good:
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5007
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#99 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od python.p »

PetrXC70, nevím jak moc u Volva, ale třeba u Mazdy MX-5 tím to auto zabiješ. Prostě čím lehčí kola a gumu, tím víc srandy. :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 5138
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#100 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Copak si ta Švédská pomsta zase vymyslela?
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“