Právě jsem se svezl s T5 verzí C30 a jsem velmi velmi vysmátej. Na článek to ještě není, jsou to jen první dojmy, ale: auto svkěle odhlučněné, tiché, podvozek má z chování focusu mnohem víc, než S40/V50, jen řízení by mohlo být strmější, ale ten volant.... snad nikdy jsem v prackách nedržel nic lepšího... srovnatelné s volantem S60 R, což považuju za nejlepší volant na světě
A T5... mmmm jede jako svině... táhne od "vocpoda" a zavile jede až do 6500 ot. Prostě nádherna... (na spotřebu jsem nekoukal)
Poprvé jsem také viděl BLIS... levá dioda svítí pokaždé, když je vlevo auto ve slepém úhlu a jede do určitého rozdílu rychlosti a pravá reaguje, jen když se vyhodí pravý blinkr... Je to docela užitečné.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Ondra. píše:omlouvám se za předchozí příspěvek, dyť tam není ani třetí pás. Což je proti konkurenci docela škoda...
Takhle to měla i 480. Já s tím teda problém nemám. Větší komfort pro čtyři lidi za cenu obětování pátýho místa mi nepřijde špatný, navíc to není 3 dvéřová sociální verze nějakýho přibližovadla.
Super to je ale pokud si nepřikoupíš "plato", které dle mého názoru kazí efekt, jenže když ho nemáš tak ti každej civý do kufru, takže nechávat tam něco když si jdeš do Tesca pro kafe no nevim.. nevim.. :?
OT: Jo žít tak někde kde se nekrade... tak mám C70 v cabriu a u 480 nechám v kufru i lékárničku
tnemec píše:Právě jsem se svezl s T5 verzí C30 a jsem velmi velmi vysmátej. Na článek to ještě není, jsou to jen první dojmy, ale: auto svkěle odhlučněné, tiché, podvozek má z chování focusu mnohem víc, než S40/V50, jen řízení by mohlo být strmější, ale ten volant.... snad nikdy jsem v prackách nedržel nic lepšího... srovnatelné s volantem S60 R, což považuju za nejlepší volant na světě
A T5... mmmm jede jako svině... táhne od "vocpoda" a zavile jede až do 6500 ot. Prostě nádherna... (na spotřebu jsem nekoukal)
Poprvé jsem také viděl BLIS... levá dioda svítí pokaždé, když je vlevo auto ve slepém úhlu a jede do určitého rozdílu rychlosti a pravá reaguje, jen když se vyhodí pravý blinkr... Je to docela užitečné.
Co nějaký "srovnání" třeba s Focusem ST (na RS to asi nemá), Golf GTI :?:
tnemec píše:Právě jsem se svezl s T5 verzí C30 a jsem velmi velmi vysmátej. Na článek to ještě není, jsou to jen první dojmy, ale: auto svkěle odhlučněné, tiché, podvozek má z chování focusu mnohem víc, než S40/V50, jen řízení by mohlo být strmější, ale ten volant.... snad nikdy jsem v prackách nedržel nic lepšího... srovnatelné s volantem S60 R, což považuju za nejlepší volant na světě
A T5... mmmm jede jako svině... táhne od "vocpoda" a zavile jede až do 6500 ot. Prostě nádherna... (na spotřebu jsem nekoukal)
Poprvé jsem také viděl BLIS... levá dioda svítí pokaždé, když je vlevo auto ve slepém úhlu a jede do určitého rozdílu rychlosti a pravá reaguje, jen když se vyhodí pravý blinkr... Je to docela užitečné.
Co nějaký "srovnání" třeba s Focusem ST (na RS to asi nemá), Golf GTI :?:
Jel jsem s tím asi 20 km, stejně jako s novým ST, takže srovnání je dost obtížné... ovšem myslím si, že podvozkově to je menší rozdíl, než jsem čekal. Zásadní překážka ve sportovní jízdě bude to pomalý řízení. Na Focus I RS to nemá ani ve snu...
S GTI jsem jel jen na zadních sedačkách, takže 0.
_________________ Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...