Svezl jsem se C30 T5 SUMMUM

  • Autor
  • Zpráva
tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#1 Svezl jsem se C30 T5 SUMMUM

Příspěvek od tnemec »

Právě jsem se svezl s T5 verzí C30 a jsem velmi velmi vysmátej. Na článek to ještě není, jsou to jen první dojmy, ale: auto svkěle odhlučněné, tiché, podvozek má z chování focusu mnohem víc, než S40/V50, jen řízení by mohlo být strmější, ale ten volant.... snad nikdy jsem v prackách nedržel nic lepšího... srovnatelné s volantem S60 R, což považuju za nejlepší volant na světě :-D

A T5... mmmm jede jako svině... táhne od "vocpoda" a zavile jede až do 6500 ot. Prostě nádherna... (na spotřebu jsem nekoukal)

Poprvé jsem také viděl BLIS... levá dioda svítí pokaždé, když je vlevo auto ve slepém úhlu a jede do určitého rozdílu rychlosti a pravá reaguje, jen když se vyhodí pravý blinkr... Je to docela užitečné.
Přílohy
C30_f_05.jpg
C30_f_05.jpg (40.82 KiB) Zobrazeno 1431 x
C30_f_04.jpg
C30_f_04.jpg (51.3 KiB) Zobrazeno 1428 x
C30_f_03.jpg
C30_f_03.jpg (51.32 KiB) Zobrazeno 1428 x
C30_f_02.jpg
C30_f_02.jpg (54.8 KiB) Zobrazeno 1428 x
C30_f_01.jpg
C30_f_01.jpg (43.86 KiB) Zobrazeno 1429 x
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#2

Příspěvek od jarek.krizan »

Nemáš ještě jednu na půjčení ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#3

Příspěvek od tnemec »

jarek.krizan píše:Nemáš ještě jednu na půjčení ?
Nemám ani tuhle, jen jsem ji vyzvedával :-)
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#4

Příspěvek od Ondra. »

dozadu se tří nevejdou co?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#5

Příspěvek od Ondra. »

omlouvám se za předchozí příspěvek, dyť tam není ani třetí pás. Což je proti konkurenci docela škoda...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#6

Příspěvek od dali »

Ondra. píše:omlouvám se za předchozí příspěvek, dyť tam není ani třetí pás. Což je proti konkurenci docela škoda...
Takhle to měla i 480. Já s tím teda problém nemám. Větší komfort pro čtyři lidi za cenu obětování pátýho místa mi nepřijde špatný, navíc to není 3 dvéřová sociální verze nějakýho přibližovadla.

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#7

Příspěvek od tnemec »

Přesně tak, je to záměr... auto je čtyřmístné.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#8

Příspěvek od Ondra. »

je zajímavý, že je to stejně jako 480, koncipované jako kombi, žádné oddělení kabiny od kufru. To je super věc
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#9

Příspěvek od Sibr »

Super to je ale pokud si nepřikoupíš "plato", které dle mého názoru kazí efekt, jenže když ho nemáš tak ti každej civý do kufru, takže nechávat tam něco když si jdeš do Tesca pro kafe no nevim.. nevim.. :?
OT: Jo žít tak někde kde se nekrade... tak mám C70 v cabriu a u 480 nechám v kufru i lékárničku :lol:
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Conan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 324
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Kontaktovat uživatele:

#10 Svezl jsem se C30 T5 SUMMUM

Příspěvek od Conan »

tnemec píše:Právě jsem se svezl s T5 verzí C30 a jsem velmi velmi vysmátej. Na článek to ještě není, jsou to jen první dojmy, ale: auto svkěle odhlučněné, tiché, podvozek má z chování focusu mnohem víc, než S40/V50, jen řízení by mohlo být strmější, ale ten volant.... snad nikdy jsem v prackách nedržel nic lepšího... srovnatelné s volantem S60 R, což považuju za nejlepší volant na světě :-D

A T5... mmmm jede jako svině... táhne od "vocpoda" a zavile jede až do 6500 ot. Prostě nádherna... (na spotřebu jsem nekoukal)

Poprvé jsem také viděl BLIS... levá dioda svítí pokaždé, když je vlevo auto ve slepém úhlu a jede do určitého rozdílu rychlosti a pravá reaguje, jen když se vyhodí pravý blinkr... Je to docela užitečné.
Co nějaký "srovnání" třeba s Focusem ST (na RS to asi nemá), Golf GTI :?:
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#11 Svezl jsem se C30 T5 SUMMUM

Příspěvek od tnemec »

Conan píše:
tnemec píše:Právě jsem se svezl s T5 verzí C30 a jsem velmi velmi vysmátej. Na článek to ještě není, jsou to jen první dojmy, ale: auto svkěle odhlučněné, tiché, podvozek má z chování focusu mnohem víc, než S40/V50, jen řízení by mohlo být strmější, ale ten volant.... snad nikdy jsem v prackách nedržel nic lepšího... srovnatelné s volantem S60 R, což považuju za nejlepší volant na světě :-D

A T5... mmmm jede jako svině... táhne od "vocpoda" a zavile jede až do 6500 ot. Prostě nádherna... (na spotřebu jsem nekoukal)

Poprvé jsem také viděl BLIS... levá dioda svítí pokaždé, když je vlevo auto ve slepém úhlu a jede do určitého rozdílu rychlosti a pravá reaguje, jen když se vyhodí pravý blinkr... Je to docela užitečné.
Co nějaký "srovnání" třeba s Focusem ST (na RS to asi nemá), Golf GTI :?:
Jel jsem s tím asi 20 km, stejně jako s novým ST, takže srovnání je dost obtížné... ovšem myslím si, že podvozkově to je menší rozdíl, než jsem čekal. Zásadní překážka ve sportovní jízdě bude to pomalý řízení. Na Focus I RS to nemá ani ve snu...

S GTI jsem jel jen na zadních sedačkách, takže 0.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“